آخرین اخبار

سلبريتي هايي که دل خوشي از آنجلينا جولي ندارند!! سينما

سلبريتي هايي که دل خوشي از آنجلينا جولي ندارند!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - سابقه درخشان آنجلينا جولي در به‌هم زدن رابطه زوجين

سلبريتي‌هاي زيادي را سراغ داريم که عملاً چيزي در چنته ندارند و نان زيبايي چهره و اندام خوش‌تراش‌شان را مي‌خورند، در اين بين آنجلينا جولي ساليان سال است که به عنوان يکي از زيباترين سلبريتي‌هاي هاليوود شناخته مي‌شود اما هواداران، آنجلينا را تنها به‌خاطر زيبايي‌اش دوست ندارند و با سلبريتي با‌شخصيتي طرف هستيم که ويژگي‌هاي اخلاقي مثبت زيادي دارد. اين بازيگر موفق که جايزه اسکار را در کارنامه‌اش دارد نه تنها هنرمند بااستعدادي است بلکه در فعاليت‌هاي انسان‌دوستانه نيز هميشه شرکت مي‌کند و بارها آنجلينا جولي را در مناطق جنگ‌زده ديده‌ايم. جولي براي اينکه تعهدش به ساير انسان‌ها را ثابت کند سه کودک از کشورهاي در حال توسعه را به فرزندي پذيرفت تا نشان دهد که علاقه او به انسان‌ها تنها به گفتارش ختم نمي‌شود و در عمل نيز فرد انسان‌دوست و متعهدي است.

Angelina Jolie,زندگي شخصي آنجلينا جولي,زابطه آنجلينا جولي و سلبريتي ها,سلبريتي هايي که از آنجلينا جولي بيزارند,آنجلينا جولي,روابط عاشقانه آنجلينا جولي
آنجلينا جولي

آنجلينا جولي سن و سال زيادي ندارد و 43 ساله است اما در طول زندگي خود فراز و نشيب‌هاي زيادي را تحمل کرده و به‌قول قديمي‌ها سرد و گرم روزگار را چشيده است. در اين زمينه مي‌توان به خبر ناگوار احتمال ابتلاي آنجلينا جولي به سرطان پستان اشاره کرد، اين خبر را در سال 2013 در رسانه‌ها شاهد بوديم و آنجلينا جولي حدود يک سال درمان‌هاي سختي را تحمل کرد اما خم به ابرو نياورد و پس از مدتي دوباره شاهد درخشش جولي در پرده نقره‌اي بوديم.
اين موارد باعث شده تا هواداران آنجلينا جولي را نه‌تنها به‌خاطر زيباي خداداديش دوست داشته‌ باشند بلکه به عنوان‌ سلبريتي او را دنبال کنند که انسان خوب و فداکاري است و توانسته با اراده راسخ خود بيماري‌هاي خطرناک را به زانو درآورد. اما جالب است بدانيد به‌رغم عشق و علاقه‌اي که آنجلينا از هوادارانش دريافت مي‌کند، در هاليوود بدخواهان زيادي دارد و بسياري از سلبريتي‌ها تاب تحمل آنجلينا جولي را ندارند. در همين راستا گزارشي تهيه کرده‌ايم از سلبريتي‌هايي که روي خوشي به آنجلينا جولي نشان نمي‌دهند و چشم ديدن او را ندارند.

جنيفر آنيستون

اگر خاطر شما باشد سال 2005، فيلم آقا و خانم اسميت با بازي برد پيت و آنجلينا جولي روي پرده رفت و حسابي سر و صدا به راه انداخت، اين فيلم براي اهالي سينما جالب توجه بود اما بيشتر از همه توجه جنيفر آنيستون را جلب کرد چرا که همبازي شدن برد پيت و آنجلينا جولي زمينه را براي رابطه‌‌هاي بعدي آنها ايجاد کرد و در نهايت مهر جنيفر آنيستون از دل برد پيت رفت و عاشق آنلجلينا شد.

Angelina Jolie,زندگي شخصي آنجلينا جولي,زابطه آنجلينا جولي و سلبريتي ها,سلبريتي هايي که از آنجلينا جولي بيزارند,آنجلينا جولي,روابط عاشقانه آنجلينا جولي
جنيفر آنيستون

با اين حساب کاملاً به جنيفر آنيستون حق مي‌دهيم اگر از آنجلينا جولي دل خوشي نداشته باشد چرا که آنجلينا بود که برد پيت خوش‌تيپ و پول‌دار را از کف آنيستون بدر برد و آنيستون را خانه خراب کرد. جنيفر آنيستون بعد‌ها در مصاحبه‌اي با مجله معروف وُوگ گفت که همه چيز از فيلم آقا و خانم اسميت شروع شد و همان زمان بود که من فهميدم اتفاق‌هاي ناخوشايندي پشت‌سر من در حال رخ دادن است. مدتي بعد نيز در اخبار خبر جدايي برد پيت و آنيستون را شنيديم و پس از آن خبر شاهد خبر ازدواج برد پيت با آنجلينا جولي بوديم.

بيشتر بدانيد : يک پرواز مشترک دردسر جديد آنجلينا جولي و جنيفر انيستون!

چلسي هندلر

چلسي به لحاظ سن و سال با جولي شباهت دارد و همسن هستند اما چلسي دل خوشي از آنجلينا ندارد و شمشير را از رو براي او بسته است. در همين راستا چلسي هندلر در برنامه Watch What Happens Live به‌شوخي آنجلينا جولي را شيطان مجسم خطاب کرد.اين هنرپيشه هاليوودي در ادامه صحبت‌هاي خود گفت شکر آب بودن ميانه او و آنجلينا جولي هيچ ربطي به اينکه آنجلينا، جنيفر آنيستون را خانه خراب کرده ندارد. چلسي هندلر اشاره کرد که به‌عنوان يک زن، به‌خوبي زنهاي ديگر را مي‌شناسد و زن‌‌هايي که ريگي در کفش‌شان است را به‌خوبي تشخيص مي‌دهد.

Angelina Jolie,زندگي شخصي آنجلينا جولي,زابطه آنجلينا جولي و سلبريتي ها,سلبريتي هايي که از آنجلينا جولي بيزارند,آنجلينا جولي,روابط عاشقانه آنجلينا جولي
چلسي هندلر

چلسي هندلر به‌انداز‌ه‌اي دلش از آنجلينا جولي پر بود که در اين برنامه بد و بيراه‌هاي زيادي را نثار او کرد و مدعي شد آنجلينا جولي از آن دسته افرادي هست که هرگز با آنها رابطه دوستي برقرار نخواهد کرد.

اسکات رودين

به احتمال زياد اسم اسکات رودين (Scott Rudin)، به گوش شما نخورده است اما مطمئن هستيم فيلم‌هاي جايي براي پيرمردها نيست و شبکه اجتماعي را ديده‌ايد. اسکات رودين تهيه‌کننده خوش‌آوازه هاليوودي است که در کنار تهيه‌کنندگي فيلم‌هايي که به آنها اشاره کرديم دوجين فيلم موفق ديگر را نيز در کارنامه‌اش دارد.

Angelina Jolie,زندگي شخصي آنجلينا جولي,زابطه آنجلينا جولي و سلبريتي ها,سلبريتي هايي که از آنجلينا جولي بيزارند,آنجلينا جولي,روابط عاشقانه آنجلينا جولي
اسکات رودين و آنجلينا جولي

اسکات رودين دل خوشي از آنجلينا جولي نداشت اما هرگز در رسانه‌ها به آنجلينا حمله‌ور نشد، در اين بين زماني که اطلاعات زيادي از ايميل‌هاي سوني در سال 2014 هک شد، نامه‌هاي اسکات رودين نيز در شبکه‌هاي اجتماعي و رسانه‌ها برملا شد و مشخص شد اسکات دل پري از آنجلينا جولي دارد. رودين در اين ايميل‌ها گفته بود که آنجلينا جولي سعي داشته تا ديويد فنيچر را براي ساخت نسخه‌اي جديد از فيلم کلئوپاترا راضي کند اما رودين مي‌خواست تا آنها توجه‌‌شان را به ساخت فيلم استيو جابز اختصاص دهند. سوني در ايميل‌هاي خود که به اِيمي پاسکال (Amy Pascal)، رئيس واحد سينمايي سوني ارسال کرده بود آنجلينا را زني کم استعداد دانست که برد پيت حسابي او را لوس کرده است. رودين در ادامه صحبت‌هاي خود متذکر شده بود که هرگز حاضر نيست با آنجلينا جولي و هر کس ديگري که با او ارتباط دارد براي ساخت فيلم همکاري کند.

بيلي باب تورنتون

بيلي باب تورنتون را براي بازي در سريال‌هاي معروفي مانند فارگو و جالوت مي‌شناسيم، جالب است بدانيد اين بازيگر دارنده جايزه گلدن گلوب از سال 2000 تا 2003 همسر آنجلينا بود و اين زوج در آن زمان رابطه بسيار عاشقانه‌اي داشتند. عشق ميان بيلي باب تورنتون و آنجلينا به اندازه‌اي بود که يک گردن‌بند که مقداري از خون آن زوج ديگر در آن بود را هميشه بر گردن بيلي و آنجلينا شاهد بوديم. حتي آنجلينا جولي يک خالکوبي نيز از بيلي باب روي بازوي خودش ترسيم کرده بود، اما عشق آتشين اين زوج سريعاً فروکش کرد و پس از جدايي بيلي باب تورنتون در مصاحبه‌اي به هاليوود ريپورتر گفت در آن زمان عقل از سرش پريده بود و کارهايي مي‌کرد که اصلاً دوست ندارد دوباره به ياد بياورد.

Angelina Jolie,زندگي شخصي آنجلينا جولي,زابطه آنجلينا جولي و سلبريتي ها,سلبريتي هايي که از آنجلينا جولي بيزارند,آنجلينا جولي,روابط عاشقانه آنجلينا جولي
بيلي باب تورنتون و آنجلينا جولي

البته بيلي باب تورنتون هرگز مستقيماً چيز بدي از آنجلينا جولي نگفته است و تنها مدعي شده بود در سال‌هاي 1995 تا 2003، دوران خوشي را سپري نکرده است. به اين ترتيب مي‌توان گفت بيلي باب تورنتون دل خوشي از آنجلينا جولي نداشته از اين طريق به در گفته تا ديوار بشوند که حضور آنجلينا جولي در کنار او، سال‌هاي بعدي را برايش رقم زده است.

لورا درن

اين بازيگر 51 ساله هاليوودي که نامزدي اسکار را براي بازي در فيلم «رز پريشان» در کارنامه‌اش دارد تاکنون حرف بدي پشت‌سر آنجلينا جولي نزده است اما قبل از اينکه آنجلينا جولي دل بيلي باب تورنتون را ببرد و با هم ازدواج کنند، بيلي دل در گرو لورا درن داشت و با او رابطه داشت.

Angelina Jolie,زندگي شخصي آنجلينا جولي,زابطه آنجلينا جولي و سلبريتي ها,سلبريتي هايي که از آنجلينا جولي بيزارند,آنجلينا جولي,روابط عاشقانه آنجلينا جولي
لورا درن

لورا درن و بيلي باب تورنتون رابطه خوبي با هم داشتند تا اينکه سر و کله آنجلينا جولي پيدا شد و عشق اين دو به سردي گراييد. لورا درن در اين زمينه به شبکه اي‌.‌بي‌.‌سي نيوز گفت،‌ من سر کار مي‌رفتم و بيلي تورنتون از فرصت استفاده مي‌کرد تا با آنجلينا جولي گل بگويد و گل بشنود. از آنجايي که لورا درن صحبت بيشتري در اين زمينه نکرده و باب تورنتون و آنجلينا جولي هم اشا‌ره‌اي به اين قضيه نداشته‌اند نمي‌توان به آنجلينا خرده گرفت اما اين قضيه را هم نمي‌توان ناديده گرفت که آنجليا نه تنها سقف بالاي سر جنيفر آنيستون را خراب کرد، بلکه با وارد شدن به رابطه عاشقانه ميان لورا درن و بيلي باب تورنتون، ميان اين زوج را نيز به‌هم زد. لورا درن پس از اينکه باب تورنتون قلب‌اش را شکست، در سال 2005 با بن هارپر، خواننده و موسيقيدان سرشناس ازدواج کرد و از او دو فرزند دارد، اين ازدواج در سال 2013 به طلاق ختم شد.

امل کلوني

زيبايي و شخصيت امل کلوني به اندازه‌‌‌اي بود که توانست دل جرج کلوني، يکي از خوش‌تيپ‌ترين مجردهاي مرد دنيا را ببرد و اين مرد خوش قد و بالاي هاليوودي در سال 2014 با برگزاري مراسم عروسي بسيار باشکوهي امل را در ونيز عقد کرد. اگر اخبار سلبريتي‌ها را دنبال مي‌کنيد و از علاقه‌مندان دو آتشه برد پيت هستيد حتماً به‌خوبي مي‌دانيد که برد پيت و جورج کلوني سال‌هاي سال است که رفيق گرمابه و گلستان يکديگر هستند و به رفاقت با يکديگر افتخار مي‌کنند. در اين بين در بالا گفتيم که آنجلينا جولي سابقه درخشاني در به‌هم زدن رابطه زوجين دارد، به اين ترتيب از قرار معلوم امل کلوني از زماني که با جرج ازدواج کرد تا جايي که توانست سعي داشته تا رابطه‌اش را با آنجلينا جولي دور کند.

Angelina Jolie,زندگي شخصي آنجلينا جولي,زابطه آنجلينا جولي و سلبريتي ها,سلبريتي هايي که از آنجلينا جولي بيزارند,آنجلينا جولي,روابط عاشقانه آنجلينا جولي
امل کلوني

اين‌گونه که پيداست آنجلينا نيز دل خوشي از امل کلوني ندارد و ميان اين دو به‌اندازه‌اي شکر آب است که حتي آنجلينا جولي در مراسم ازدواج امل و جورج کلوني حضور پيدا نکرد. ظاهراً آنجلينا جولي به لحاظ اعتقادي نيز با فعاليت‌ها وديدگاه‌هاي امل کلوني در زمينه‌هاي سياسي و اجتماعي مخالف است. همان‌گونه که اشاره کرديم آنجلينا جولي يد طولايي در فعاليت‌هاي انسان‌دوستانه دارد، در اين بين امل کلوني نيز کارشناس ارشد حقوق بين‌الملل است و يکي از معروف‌ترين موکل‌هاي او را مي‌توان جولين آسانژ، مؤسس ويکي‌ليکس نام برد. اگر خاطرتان باشد در بالا براي شما از افشا شدن ايميل‌هاي رودين در شرکت سوني گفتيم، اين ايميل‌ها توسط ويکي‌ليکس در اينترنت منتشر شد و اين قضيه شايد تنها يکي از ده‌ها دليلي باشد که ميان آنجلينا جولي و امل کلوني را به هم زده است.

زابطه آنجلينا جولي و پدرش جان ويت

جان ويت 80 ساله که جايزه‌هاي اسکار و گلدن گلوب را در کارنامه‌اش مي‌بينيم پدر آنجلينا جولي است و رابطه اين پدر و دختر سلبريتي گاهي اوقات بسيار نزديک است و بعضي مواقع نيز به سردي مي‌گرايد. آنجلينا جولي استفاده از نام خانوادگي پدرش را کنار گذاشت و مدعي شد خيانتي که جان ويت به مادرش کرده را هرگز فراموش نمي‌کند و به همين دليل دل خوشي از جان ويت ندارد. او در اين زمينه به رسانه‌ها گفته بود که خيانت پدر به مادر، چيزي نيست که يک دختر بتواند با آن کنار بيايد و پدرش را هرگز براي اينکار نخواهد بخشيد. وي متذکر شد اگر مرتکب خيانت شود، حتي تحمل ديدن چهره خودش در آينه را هم نخواهد داشت. اما گفتن چنين حرف‌هايي به رسانه‌ها ساده است ولي باور کردن آنها دشوار چرا که آنجلينا هم زماني که برد پيت با جنيفر آنيستون ازدواج کرده بود وارد رابطه شد و ميان اين زوج عاشق را بر هم زد.

Angelina Jolie,زندگي شخصي آنجلينا جولي,زابطه آنجلينا جولي و سلبريتي ها,سلبريتي هايي که از آنجلينا جولي بيزارند,آنجلينا جولي,روابط عاشقانه آنجلينا جولي
آنجلينا جولي و پدرش جان ويت

اگر از طرفداران آنجلينا جولي باشيد به‌احتمال زياد اولين نسخه از فيلم مهاجم مقبره (Tomb Raider)، را ديده‌ايد. در اين فيلم آنجلينا و پدرش در کنار هم ايفاي نقش کردند اما از قرار معلوم بازي اين دو در اين فيلم تجربه خوبي براي آنها نبوده است،‌ چرا که مدتي بعد جان ويت به رسانه‌ها گفت به نظرش آنجلينا نياز به مشاور رواني دارد. جان ويت نيز از اينکه دخترش با او رابطه خوبي ندارد ناراحت است و اين کدورت به اندازه‌اي عميق است که اين پدر و دختر چندين دهه مي‌شود با هم صحبت نکرده‌اند. در اين بين جان ويت همانند هر پدر ديگري سعي کرده هميشه حامي و پشتيبان آنجلينا جولي باشد و در سال 2013 به نيويورک ديلي نيوز گفت عشق و تحسين من نسبت به دخترم در واژه‌ها نمي‌گنجد.
در مجموع مي‌توان گفت ممکن است از دو زندگي سلبريتي‌ها جذاب به نظر برسد، اما اين چهره‌هاي سرشناس هميشه در معرض نگاه‌ افراد زيادي هستند و قرار گرفتن در اوج موفقيت باعث شده تا هميشه مخالفين و موافقين زيادي داشته باشند. آنجلينا جولي نيز که يکي از موفق‌ترين سلبريتي‌هاي زن هاليوود است از اين قائده مستثني نيست و کاملاً طبيعي است که ساير سلبريتي‌ها تاب تحمل دستاوردهاي او را نداشته باشند.

بيشتر بدانيد : آنجلينا جولي و پدرش و ساير هاليوودي ها در روز جهاني پدر+ تصاوير

بيشتر بدانيد : داستان سلبريتي هايي که از دام اعتياد رها شدند+ تصاوير

بيشتر بدانيد : جنيفر آنيستون در مقابل آنجلينا جولي!! (+عکس)

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي با اخلاق غيرقابل تحمل: از جنيفر لوپز تا مگان فاکس + تصاوير


منبع: moviemag.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)