آخرین اخبار

سلبريتي هاي دزد از مگان فاکس تا ليندسي لوهان!! سينما

سلبريتي هاي دزد از مگان فاکس تا ليندسي لوهان!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - سلبريتي‌هايي که دستشان کج بود و دستگير شدند!

سلبريتي‌ها هميشه خبرساز بوده‌‌اند و در‌واقع نان خود را با همين خبرسازي در مي‌آورند به اين ترتيب گاهي اوقات براي اينکه نام و آوازه‌شان بيشتر بر سر زبان‌ها بيافتد حاضرند دست به هر کاري بزنند، جالب است بدانيد يکي از اين کارها سرقت است و اگر اخبار سلبريتي‌ها را دنبال کرده باشيد چهره‌هاي سرشناس زيادي تاکنون در حين سرقت از مغازه‌ها دستگير شده‌‌اند.
اين‌گونه که پيداست سرقت سلبريتي‌ها از مغازه‌ها تنها جنبه خبرساز شدن ندارد و اين رفتار ناشايست بعضي مواقع ريشه‌هاي رواني دارد چرا که سلبريتي‌ها چيزي از مال و منال دنيا کم ندارند و آنقدر پول دارند که هرچيزي که اراده کنند را در اختيار بگيرند اما سرقت‌هاي سلبريتي‌هاي معروفي مانند ليندزي لوهان، آماندا باينز و بريتني اسپيرز ثابت کرده است که سلبريتي‌ها عادت کرده‌اند هميشه همه‌چيز در اختيار آ‌نها باشد و بعضي موارد به‌اندازه‌اي دلشان هواي چيزي را مي‌کند که حاضر هستند حتي به قيمت دزدي هم که شده اين چيز را از آن خود کنند. از آنجايي که تعداد سلبريتي‌هايي که دست‌شان کج است و از مغازه‌ها سرقت مي‌کنند بيشتر از چيزي است که فکرش را بکنيد، در نتيجه خالي از لطف نيست اگر در ادامه با هم به فهرستي از سلبريتي‌هايي که از مغازه‌ها سرقت‌ کرده‌اند نگاهي داشته باشيم.

ليندزي لوهان و سرقت گردن‌بند 2،500 دلاري

ليندزي لوهان يکي از پرحاشيه‌ترين سلبريتي‌هاي هاليوود است و دردسرهاي زيادي تاکنون براي قانون درست کرده، در سال 2011 نيز خبر جالبي از ليندزي لوهان در رسانه‌ها دست به دست شد، از قرار معلوم خانم لوهان از يک جواهرفروشي، گردن‌بند بسيار ارزان‌قيمتي با‌ارزش 2،500 دلار را به سرقت برده بود. کاملاً مشخص است براي يک سلبريتي در قد و قواره ليندزي لوهان، خريد يک گردن‌بند 2،500 دلاري هيچ کاري ندارد اما ظاهراً ليندزي سرقت را به خريد اين گردن‌بند ترجيح داده بود. در گزارشي که نيويورک تايمز در خصوص اين سرقت منتشر کرده بود مشخص شد که دوربين‌هاي امنيتي فروشگاه جواهرفروشي که ليندزي از آن سرقت کرده بود عکس و فيلم وي را گرفته‌اند و جايي براي انکار وجود نداشت.

ليندزي لوهان
ليندزي لوهان

از طرف ديگر ليندزي لوهان پس از خروج از فروشگاه اين گردن‌بند را به گردن‌اش مي‌اندازد و پاپاراتزي‌ها عکس‌هاي زيادي را از لوهان با همين گردن‌بند در سطح شهر گرفته بودند. اما اين شواهد نيز باعث نشد تا ليندزي اشتباهش را به گردن بگيرد و به سرقت اعتراف کند، در نتيجه در حساب فيس‌بوک خود نوشت که اين گردن‌بند را به امانت گرفته است و از دروغ، رياکاري و سرقت بدش مي‌آيد، در اين بين يکي از دستياران ليندزي لوهان نيز مدعي شد که ليندزي روز بعد قصد داشت تا گردن‌بندي که به امانت گرفته بود را پس دهد اما شلوغي برنامه‌هاي کاري او باعث شد تا فرصتي براي اينکار نداشته باشد.
خوشبختانه قاضي ادعاهاي لوهان را تحويل نگرفت و 120 روز زندان براي او بريد، از طرف ديگر لوهان را مجبور کرد تا 480 ساعت با انجام کارهاي خدماتي به جامعه‌اش خدمت کند، در کنار اين حکم‌ها قاضي او را مجبور کرد تا در کلاس‌هاي جلوگيري از سرقت شرکت کند تا خداي نکرده در آينده دوباره چنين خطايي از او سر نزند.

بيشتر بدانيد : هديه دادن روسري به ليندزي لوهان بازيگر زن هاليوودي! + عکس لوهان با روسري

رکس ريد و سرقت چند سي‌دي ناقابل

رکس ريد (Rex Reed) يکي از منتقدين سخت‌گير و وسواسي هاليوود است و به همين دليل نيز طرفداران خاص خودش را دارد، جالب است بدانيد رکس يکي از طرفداران دو آشته پگي لي (Peggy Lee) يکي از خواننده‌هاي قديمي آمريکايي است و اينقدر به ترانه‌‌هاي اين خواننده علاقه دارد که حاضر است براي بدست آوردن آنها دست به سرقت بزند. در سال 2000 رکس ريد چند سي‌دي ترانه را بدون اينکه وجه آنها را پرداخت کند از يک فروشگاه معتبر به‌سرقت برد. اما جالب اينجاست که مامورين حفاظتي فروشگاه حواسشان به رکس ريد بود و اعمال او را زير نظر داشتند. از قرار معلوم رکس ريد در کنار سي‌‌دي‌هاي پگي لي، ترانه‌هايي از مل تورمه (Mel Morme) و کارمن مک راي (Carmen McRae) را نيز مي‌خواست به سرقت ببرد. رکس اين سي‌دي‌ها را در جيب کت‌اش قايم کرده بود و از آنجايي که جيب او ديگر جا نداشت، يک قاب سي‌دي ديگر را پشت‌کمرش در زير کمربند بخفي کرده بود.

رکس ريد Rex Reed
رکس ريد Rex Reed

ماجراي سرقت رکس ريد توسط مامورين حفاظتي فروشگاه برملا شد و کار او به دادگاه رسيد، اما در کمال تعجب ريکس به‌جاي اينکه از رفتار بدش از محضر دادگاه عذر خواهي کند، جار و جنجال به راه‌انداخت و سعي داشت به هر طريقي که شده از حضور در کلاس‌هايي که براي سارقين مغازه‌ها برگزار مي‌شود پرهيز کند. رکس براي جلب توجه قاضي مدعي شد شخص پلي لي قبلاً براي او نامه‌اي نوشته و به اندازه‌اي به اين خواننده علاقه دارد که نتوانست جلوي خودش را براي ندزديدن سي‌دي‌هاي پگي لي بگيرد.
بنا به گزارشي که شيکاگو تريبيون در همين زمينه منتشر کرد بخت با رکس ريد يار بود و قاضي به او سخت نگرفت و پرونده مختومه اعلام شد، اما به احتمال زياد رکس ريد از اين قضيه درس گرفته است چرا که از آن سال به‌بعد ديگر خبري از دزدي‌هاي او در رسانه‌ها نداشتيم.

تيلا تکيلا و اعتراف به سرقت

تيلا تکيلا از آن سلبريتي‌هاي پرحاشيه‌اي است که حتي اگر خبري از او نباشد خودش دست به کار مي‌شود و خبرهاي پرحاشيه‌اي ايجاد مي‌کند. يکي از اين موارد را مي‌توان پست‌هاي تکيلا در ماي‌اسپيس دانست. بنا به گزارشي که پيج سيکس (Page Six)، در همين زمينه منتشر کرد، تيلا در سال 2010 در حساب کاربري خود در ماي‌اسپيس داستان سرقت خود از يک مغازه را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. وي اينگونه نوشت که کيف پولش را گم‌کرده بود و در خيابان از گرسنگي داشت ضعف مي‌رفت که چشمش به يک فروشگاه موادغذايي مي‌افتد، سپس با احتياط تمام چند آدامس، مقداري چيپس و خوراکي‌هاي ديگر را کش مي‌رود، اما از قرار معلوم تيلا تکيلا دزد خوبي نبود چرا که مامورين امنيتي فروشگاه او را در حين سرقت دستگير مي‌کنند و پاي تکيلا به دادگاه باز مي‌شود.

تيلا تکيلا
تيلا تکيلا

مشخص نشد که در نهايت دادگاه چه بلايي به سر تکيلا براي سرقت از مغازه آورد اما اگر حاشيه‌هاي تيلا تکيلا را دنبال کرده باشيد حتماً به خوبي مي‌دانيد که اين سلبريتي عقل درست و حسابي ندارد و پيش از اين نيز خبرهاي حاشيه‌ساز زيادي را از او شاهد بوديم که دزدي چند چيپس ناقابل در برابر اين خبرها کاملاً ناديده گرفته مي‌شود. براي اينکه باور کنيد تيلا تکيلا عقلش را از دست داده است بايد براي شما بگوييم که اين سلبريتي در سال 2015 مدعي شد که حضرت مسيح است و دوباره ظهور پيدا کرده!

آماندا باينز و سرقت از فروشگاه بارنيز نيويورک

در اکتبر سال 2014 فروشگاه بارنيز نيويورک پليس اين شهر را فراخوان کرد چرا که از قرار معلوم آماندا باينز از اين فروشگاه يک کلاه سرقت کرده بود و يواشکي در حال فرار بود که مامورين او را دستگير مي‌کنند، جالب اينجاست وقتي پليس به فروشگاه رسيد خبري از آماندا نبود و از قرار معلوم مامورين امنيتي فروشگاه از گناه آماندا باينز گذشته بودند و اجازه دادند تا قبل از حضور پليس و تشکيل پرونده، صحنه جرم را ترک کند.
مسئولين فروشگاه بارنيز نيويورک از آماندا رسما شکايت نکردند اما به تمام شعبات اين فروشگاه دستور دادند تا در دفعه‌هاي بعدي مانع حضور آماندا در فروشگاه‌ شوند. در اين بين آماندا داستان را طور ديگري روايت مي‌کند و مدعي است قصد داشته تا با کلاهي که برداشته بود از فروشگاه به سمت خودروي خود برود تا کيف پولش را بردارد و هزينه کلاه را حساب کند. از طرف ديگر آماندا مدعي شد يک پاپاراتزي در داخل فروشگاه مزاحم او شده بود و آماندا مي‌خواست از دست اين پاپاراتزي خلاص شود، براي همين قصد خروج يواشکي از فروشگاه را داشت.

آماندا باينز
آماندا باينز

قضيه سرقت آماندا باينز از فروشگاه بارنيز نيويورک ختم به خير شد اما جالب است بدانيد گفته مي‌شود عصر همان روز دوباره آماندا حرکت ناشايست خود را در يک فروشگاه ديگر انجام داد. بنابه گزارشي که تي‌.‌ام‌.‌زي در اين زمينه منتشر کرد، يکي از کارمندان فروشگاه معتبر پوکي و سپاستين (Pookie & Sebastian) متوجه شد که آماندا باينز رفتار عجيبي دارد در نتيجه به دنبال او راه افتاد و مشخص شد که آماندا قصد داشته از اين فروشگاه يک لباس دزدي کند، او اين لباس را ميان بازوهايش مخفي کرده بود و به سمت خروجي مي‌رفت که کارمند فروشگاه جلوي او را گرفت. آماندا هم براي اينکه دستش رو نشود با قيافه‌اي حق به جانب از کارمند فروشگاه پرسيد نظر شما در خصوص اين لباس چيست؟!

ويونا رايدر و چندين فقره سرقت

ويونا رايدر راه دور و درازي را در هاليوود طي کرده است وآوازه شهر‌ت‌اش به چند دهه قبل باز مي‌گردد اما از قرار معلوم رايدر وقتي چيزي ببيند و از آن خوشش بيايد، نمي‌تواند جلوي خودش را بگيرد و به جاي خريد، ترجيح مي‌دهد آن کالا را سرقت کند. در سال 2001 و زماني که ويونا رايدر شهرت خوبي براي بازي در فيلم Beetlejuice دست و پا کرده بود از يک فروشگاه در بِورلي هليز سرقت کرد و دستگير شد. گفته مي‌شود در آن زمان ويونا رايدر تا توانسته بود کيف و لباس از فروشگاه سرقت کرده بود و ارزش اين لباس‌ها بيشتر از 5 هزار دلار در آن زمان برآورد شد. از طرف ديگر در حين بازرسي بدني ويونا رايدر مشخص شد که داروهاي ضدافسردگي را بدون تجويز دکتر و غيرمجاز مصرف مي‌کند.

ويونا رايدر
ويونا رايدر

در سال 2002 ويونا رايدر به سزاي دزدي‌هاي که کرده بود رسيد و دادگاه او را به 480 ساخت خدمت شهري محکوم کرد، وي مجبور شد به دليل دزدي‌هايش مبلغ 10 هزار دلار نيز به دولت پرداخت کند. در اين بين ويونا رايدر اتهام دزدي را جدي نمي‌‌گرفت و در آن زمان تي‌شرت‌هايي مي‌پوشيد که روي اين تي‌شرت‌ها عبارت «ويونا را آزاد کنيد»، حک شده بود وي همچنين با شرکت در برنامه «شنبه‌شب زنده»، قضيه اتهام سرقت را کاملاً به مسخره گرفت.در اين بين هاليوود قضيه سرقت‌هاي ويونا رايدر را جدي گرفت و مدتي شاهد کاهش پيشنهاد‌هاي کاري ويونا رايدر بوديم.

مگان فاکس و قضيه سرقت از وال‌مارت

فروشنده‌هاي فروشگاه‌هاي وال‌مارت دل خوشي از مگان فاکس ندارند چرا که بنا به گزارش ديلي اکسپرس که در سال 2009 منتشر شد ورود مگان فاکس به فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي وال‌مارت ممنوع اعلام شده است و اين هنرپيشه زيبارو حق ندارد پايش را به اين فروشگاه‌ها بگذارد.داستان از اين قرار است که ظاهراً مگان فاکس زماني که دخترک نوجواني بود وارد يکي از فروشگاه‌هاي وال‌مارت مي‌شود و با ديدن محصولات آرايشي برند مِري کيت (Mary Kate)، و اشلي اولسن (Ashley Olsen) نمي‌تواند جلوي خودش را بگيرد و سعي مي‌کند يواشکي براي خودش چند رژلب و ريمل بردارد. مسئولين غرفه فروش لوازم آرايشي در وال‌مارت متوجه هدف شوم مگان فاکس مي‌شوند و در نهايت ورود او به تمامي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي وال‌مارت ممنوع اعلام مي‌شود.

مگان فاکس
مگان فاکس

ماجرا به همين‌جا ختم نمي‌شود و کار به دادگاه مي‌کشد، قاضي به او مي‌گويد يا بايد هديه‌هاي کريسمس را در فروشگاه وال‌مارت براي مشتريان کادو کند يا اينکه به مدت 3 روز پيراهني را بر تن کند که روي آن نوشته شده بود «من هرگز از وال‌مارت دزدي نمي‌کنم.»، مگان ميبايست اين 3 روز را جلوي در ورودي وال‌مارت بياستد! کاملاً مشخص است که مگان فاکس جريمه اول را انتخاب کرد و به گفته خودش با کادو کردن هديه‌هاي کريسمس براي مشتريان وال‌مارت، تجربه خوبي داشته است. با اين حساب بعيد به نظر مي‌رسد دوباره شاهد خبرهاي سرقت مگان فاکس در رسانه‌ها باشيم.

ليني کازان و علاقه او به سرقت از سوپرمارکت‌ها

بدون شک بازي زيباي ليني کازان را در فيلم «عروسي يوناني پرريخت‌وپاش و بزرگ من» و «تو حريف زوهان نمي‌شوي»، را به خاطر داريد. ليني کازان هنرپيشه کهنه‌کاري است و اين روزها 78 سال سن دارد اما از قرار معلوم هنوز هم عادت نادرست دزدي از سرش نيافتاده و از هر فرصتي براي کش رفتن اموال بقيه استفاده مي‌کند.

ليني کازان
ليني کازان

درست روز عيد کريسمس بود که ليني کازان به دليل سرقت حدود 180 دلار کالا از يک سوپرمارکت در کاليفرنيا دستگير شد، از قرار معلوم ليني کازان چيزهاي مختلف را در کيسه‌هاي پلاستيکي مخفي مي‌کرد که مسئولين فروشگاه متوجه مي‌شوند و کارش به پليس مي‌افتد. پليس نيز پس از مراجعه به محل، ليني کازان را کت‌بسته به پاسگاه مي‌برد، فروشندگان فروشگاهي که ليني از آن سرقت کرده بود مدعي بودند که وي چرخ خريد را پر از کالا کرده بود و به سمت صندوق پيش‌ميرفت اما در همين حين، مقداري از کالاها را داخل کيسه‌هاي پلاستيکي مخفي مي‌کرد تا از ديد صندوقدار و مامور کنترل مخفي بماند.
کاملاً مشخص است سلبريتي با سن و سال ليني کازان چنين تهمتي را قبول نمي‌کند، در همين زمينه مارک ورکسمن (Mark Werksman) در مصاحبه‌اي با مجله پيپل، تمامي اين اتهام‌ها را رد کرد و مدعي شد ليني کازان سارق مغازه‌ها نيست. در حال حاضر خبري از وضعيت پرونده قضايي ليلني کازان در ميان نيست اما از آنجايي که پس از دستگيري در برنامه‌هاي تلويزيوني شاهد او بوديم، احتمال مي‌رود که اين پرونده با مصالحه طرفين ختم به‌خير شده است.

شلي موريسون و سرقتي که مدعي است چيزي از آن يادش نمي‌آيد

شلي موريسون ستاره سريال ويل و گريس بود و اگر خاطر شما باشد اين سريال در زمان پخش (2001 تا 2005 ) به‌عنوان پربيننده‌ترين سريال در ميان ساير سريال‌ها شناخته مي‌شد و سبک ساخت جذاب بامزه آن باعث شد تا سريال ويل و گريس در مجموع برنده 16 جايزه امي شود.اين سريال بيشتر موفقيت‌اش را مديون بازي شلي موريسون است، اما از قرار معلوم شلي در کنار استعدادي که در بازيگري دارد، توانايي خوبي نيز در سرقت و دزدي از خودش نشان داده است. در سال 2003 و زماني که شلي موريسون در اوج شهرت بود جواهرات دست‌ساز گران‌قيمتي را به ارزش 446 هزار دلار از فروشگاه معتبر جواهرفروشي رابينسون مِي (Robinson May)، به سرقت برد.
بنا به گزارشي که مجله پيپل در اين زمينه منتشر کرده بود، شلي موريسون مدعي شد در حين دزدي حافظه‌اش را از دست داده بود و نمي‌دانست چه کار دارد مي‌کند!

شلي موريسون
شلي موريسون

شلي گفت وارد شدن به فروشگاه را به خاطر مي‌آورد اما جزئيات حضور وي در اين فروشگاه جواهر فروشي کاملاً از ذهنش پاک شده و تنها چيزي که يادش مي‌آيد اين قضيه است که مامورين امنيتي فروشگاه او را محاصره کرده بودند.مامورين از شلي خواستند تا محتويات جيب‌هاي خودش را خالي کند و پس از انجام اين کار شلي در کمال تعجب متوجه شد که جواهرات گرا‌ن‌قيمتي در جيب او جا خوش کرده است. کاملاً مشخص است که قاضي ادعاي شلي موريسون را باور نکرد و وي به پرداخت 300 دلار جريمه محکوم شد. شلي پس از صدور رأي دادگاه مدت زيادي افسردگي گرفت و مدعي شد مجبور است تاوان گناه نکرده‌اي را پس دهد که حتي روحش از اين گناه بي‌خبر است.

کيم ريچاردز و عروسک‌هايي که از فروشگاه تارگت به سرقت برده است

کيم ريچاردز چندين فيلم کوتاه و بلند در کارنامه‌اش دارد و حضور او در سريال واقع‌گراي «زنان حقيقي بورلي هيلز» (The Real Housewives of Beverly Hills) شهرت خوبي را براي اين هنرپيشه 54 ساله به دنبال داشته است. کيم ريچاردز در آگوست 2015 به دليل سرقت در پشت ميله‌ها قرار گرفت. خبرگزاري رويترز در اين زمينه گزارش کرد که کيم ريچاردز چندين عروسک و کالاهاي آرايشي از فروشگاه تارگت به قيمت حدود 600 دلار را مي‌خواست به‌سرقت ببرد. اين‌گونه که گزارش شده بود، کيم ريچاردز چندين چرخ‌خريد را پر از اين کالاها کرده بود و مي‌خواست به هر قيمتي که شده اين کالاها را از فروشگاه تارگت يواشکي خارج کند.

کيم ريچاردز
کيم ريچاردز

ممکن است سن و سالي از کيم ريچاردز گذشته باشد اما با سلبريتي پرحاشيه‌اي طرف هستيم که مدتي بعد نيز قضيه مصرف مشروبات الکلي و راه‌اندازي دعوا توسط کيم ريچاردز در رسانه‌ها دست به دست شد. قاضي براي سرقتي که کيم قصد انجام آن را از فروشگاه تارگت داشت به وي سخت نگرفت و يک ماه او را مجبور کرد در خدمات شهري به مردم به رايگان خدمت کند، از طرف ديگر وي مجبور شد در 52 جلسه‌اي که براي افراد الکلي به‌صورت ناشناس تشکيل مي‌شود، حضور پيدا کند.

بريتني اسپيرز و سرقت کلاه‌گيس

هجدهم نوامبر سال 2007 بود که خبر سرقت بريتني اسپيرز از يک فروشگاه لباس زنانه‌فروشي در رسانه‌ها پيچيد، از قرار معلوم بريتني اسپيرز که در آن زمان حسابي مشهور و شناخته شده بود به سرش مي‌زند که از يکي از فروشگاه‌هاي لباس‌زنانه‌ فروشي بازديد کند.در اين بازديد چند لباس چشم بريتني را مي‌گيرد و مي‌خواهد اين لباس‌ها را امتحان کند، اما مسئولين فروشگاه به او اجازه نمي‌‌دهند تا اين لباس‌ها را تنش کند، در اين بين بريتني که اين لباس‌ها حسابي چشمش را گرفته بود اصرار مي‌کند که بايد حتماً آنها را امتحان کند و با فروشنده درگير مي‌شود.

بريتني اسپيرز
بريتني اسپيرز

قضيه بريتني در همين‌جا تمام نشد و در حين خارج شدن نيز يک گلاه‌گيس را از سر يکي از مانکن‌هاي فروشگاه به سرقت برد. در حال حاضر مشخص نشده که آيا فروشنده از بريتني براي اين رفتار ناشايست شکايت کرده يا اينکه او را بخشيده است اما اين نکته مهم است که بريتني در سال 2008 نيز يک بار ديگر رفتار ناشايستي داشت و پس از اينکه در يک فروشگاه، لباسي را به تن کرده بود تا آن را امتحان کند. با همان لباس از مغازه بيرون مي‌زند بدون اينکه پولي بابتش پرداخت کرده باشد.
خوشبختانه در اين مورد نيز مدتي بعد بريتني لباس را به فروشگاه باز مي‌گرداند و پاي پليس به قضيه باز نمي‌شود. جالب است بدانيد يک بار هم در دسامبر سال 2007، بريتني فندک مالک يک پمپ‌بنزين را دزديد، جالب‌تر اينکه مالک اين فندک از آن زمان تاکنون از فندکش دل نبريده و همچنان خواستار اين است که بريتني فندک او را پس دهد.

سرقت لباس شنا توسط جيک جيلنهال

گاهي اوقات کارهاي عجيب و غريبي از سلبريتي‌ها سر مي‌زند، يکي از اين موارد سرقت لباس شنا توسط جيک جيلنهال است. گفته مي‌شود جيلنهال به يکي از فروشگاه‌هايي که لباس و تجهيزات شنا ميپوشند مراجعه مي‌کند و مستقيماً به قسمت لباس شنا مي‌رود، سپس اين لباس‌ها را زير لباس‌هاي اصلي خود به تن مي‌کند و بدون اينکه پول آنها را پرداخت کند از فروشگاه بيرون مي‌زند.

جيک جيلنهال
جيک جيلنهال

کاملاً مشخص است فروشنده‌هاي اين فروشگاه دست روي دست نميگذارند و با صدا کردن پليس، جيک جيلنهال دستگير مي‌شود. وي به پليس ميگويد که قصد دزدي نداشته و با يکي از دوستانش شرط‌بندي کرده بود که چنين کاري را انجام خواهد داد. با توجه به ماهيت اين سرقت مي‌توان حرف جيک جيلنهال را باور کرد و ادعاي او در خصوص اينکه قصد سرقت نداشت را پذيرفت، خدا را چه ديده‌ايد شايد هم جيلنهال همانند ساير سلبريتي‌هاي همقطار خود پس از ديدن لباس‌هاي مورد علاقه‌اش نتوانسته از اين لباس‌هاي شنا چشم بپوشد و موقعيت را مناسب ديد تا به همراه لباس‌ها فرار را بر قرار ترجيح دهد.

بيشتر بدانيد : از جاني دپ تا مگان فاکس، ستاره‌هايي که از تماشاي خودشان در فيلم‌ها بيزارند

بيشتر بدانيد : جيک جيلنهال بخاطر فيلم جديدش هر روز از نوجوانان کتک مي خورد!

بيشتر بدانيد : ليندسي لوهان ستاره هاليوود به خاطر لباسش در فرودگاه به دردسر افتاد+ عکس


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)