آخرین اخبار

ستاره هايي که والدينشان در کودکي آنها را رها کردند!! سينما

ستاره هايي که والدينشان در کودکي آنها را رها کردند!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - وقتي ميانجيگري برد پيت باعث آشتي آنجلينا جولي و پدرش شد

سلبريتي ها و چهره هاي مشهور امروزي آن قدر ثروت و جايگاه اجتماعي دارند که کسي باور نمي کند در گذشته زندگي سختي داشته اند چه برسد به اين که گفته شود خانواده هايشان آن ها را ترک کرده اند. اما واقعيت اين است که تعدادي از چهره هاي مشهور و موفق امروزي در دوران کودکي با مشکلات خانوادگي عديده اي روبرو بوده و خاطرات تلخي از آن دوران دارند. البته فقير بودن در کودکي در ميان چهره هاي مشهور هاليوودي مورد نادري نيست اما کمتر کسي پيدا مي شود که عليرغم طرد شدن يا تنها گذاشته شدن توسط خانواده توانسته باشد به موفقيت و شهرت برسد. در ادامه اين مطلب قصد داريم شما را با ستاره ها و چهره هاي مشهوري آشنا کنيم که در دوران کودکي توسط خانواده هايشان طرد شده اند اما توانسته اند بر مشکلات فايق آمده و به شهرت و ثروتي قابل توجه دست يابند.

بيشتر بدانيد : کودکي سخت و باور نکردني ستاره هاي هاليوود!

جيمي فاکس

جيمي فاکس که نام اصلي او هنگام تولد اريک مارلون بيشاپ بود تنها در سن 7 ماهگي نزد پدر و مادربزرگش رها شد زيرا پدر و مادر واقعي اش وقت و درآمد کافي براي تامين هزينه هاي او را نداشتند. اين بازيگر برنده جايزه اسکار در مصاحبه اي با ساندي تايمز در سال 2014 اعلام کرد که مي خواهد با والدينش که او را رها کردند رابطه خوبي برقرار کند.

جيمي فاکس
جيمي فاکس

وي درباره رابطه خود با مادر حقيقي اش چنين گفت:” ما در حال ياد گرفتن در مورد يکديگر هستيم”. فاکس تاييد کرده که رابطه برقرار کردن با پدرش برايش بسيار سخت تر بوده است زيرا در تمام اين مدت دوري پدرش تنها حدود 50 کيلومتر از او دور بوده اما براي ديدار با پسرش اقدامي نکرده بود.

دمي لوواتو

دمي لوواتو براي مدت زمان زيادي توسط پدرش، پاتريک، رها شده بود. مادر دمي در يک برنامه مستند در مورد لوواتو در سال 2017 فاش کرد که پدر دمي از لحاظ رواني ناسالم بوده و به الکل و مواد مخدر اعتياد شديد داشته است. خواهر دمي نيز اعتراف مي کند که پدرشان همواره به داد زدن و پرت کردن وسايل خانه عادت داشته و دمي شاهد اين رفتارها بوده است. يکي از دوستان لوواتو نيز مي گويد که پدر دمي به خانوادهاش مي گفته سرطان دارد در حالي که اين ادعا صحت نداشته يا مي گفته که بزودي خواهد مرد و اين مسئله کاملاً دروغ بوده است. لوواتو نيز مانند پدرش مدتي را با اعتياد دست و پنجه نرم کرد.

دمي لوواتو
دمي لوواتو

او در مستند زندگي خود چنين گفت:” پدر من يک معتاد و يک الکلي بود و به نظر من هميشه دنبال آن چيزي مي گشت که در مواد و الکل يافته بود زيرا اين کار او را ارضا مي کرد و او اين رضايت شخصي را به خانواده اش ترجيح داد”. بر اساس گزارش نيويورک تايمز، پدر دمي در سال 2013 در اثر ابتلا به بيماري سرطان درگذشته است و لوواتو نيز با خواندن آهنگي به نام «پدر» به روح پدر خود اداي احترام نمود.

جاستين بيبر

بر اساس ادعاها،پدر جاستين بيبر، جرمي، در دوران کودکي او را رها کرد اما بعدها نزد او برگشت . بيبر خود در مصاحبه اي با بيلبورد در اين باره چنين گفته اس:” او بالغ نشده بود. زماني که حدوداً 4 سال داشتم حدود يک سال مرا ترک کرد و به بريتيش کلمبيا رفت و در روز پدر به خانه بازگشت.

 جاستين بيبر
جاستين بيبر

به ياد مي آورم که مادرم گفت: اگر مي خواهي اينجا بماني بايد حضور داشته باشي. اين که او يک پدر بي مسئوليت بوده شايد صحت نداشته باشد اما از آن زمان تاکنون در زندگي من حضور داشته است. من روزهاي تعطيل و چهارشنبه ها با او بودم”.

مريلين مونرو

مريلين مونرو با نام اصلي نورما جين مورتنسون در سال 1926 در لس آنجلس از مادري به نام گلاديس پرل بيکر متولد شد و هيچگاه گفته نشد که پدر وي کيست زيرا والدين مونرو قبل از تولد او از هم جدا شده بودند. مادرش ابتدا تلاش کرد از دخترش مراقبت کند اما در نهايت دخترش را به يک زن و شوهر به نام هاي آيدا و وين بولندر سپرد. وي بعدها سعي کرد که بار ديگر سرپرستي مونرو را بدست آورد و براي اين کار از دوستش گريس گدارد کمک گرفت.

 مريلين مونرو
مريلين مونرو

مونرو ابتدا به يتيم خانه اي در لس آنجلس سپرده شده و سپس به نزد گدارد و سپس خاله گدارد رفت. در همين دوران بود که مادر مونرو به دليل ابتلا به شيزوفرني پارانويايي در بيمارستان بستري شد. اگر چه همواره گفته مي شد که مونرو يتيم بوده اما بعدها مشخص شد که وي همواره براي نگهداري از مادرش تلاش مي کرده و در واقع در تمام دوران شهرت در کنار مادرش بوده است. وقتي که مونرو درگذشت براي مادرش ساليانه 5٫000 دلار مقرري تعيين کرده بود که بر اساس يک وجه الضمان 100٫000 دلاري به وي پرداخت مي شد.

تايگا

تايگا روزگار سخت تنهايي خود و طرد شدن توسط خانواده اش را در آهنگي در سال 2009 با عنوان «نامه پدر» منعکس کرده است. وي در اين اشعار مي گويد که هميشه دلتنگ پدر بوده و مي خواسته که پدرش در کنار او بوده و مرد بودن را به او ياد مي داد. وي همچنين گفت که مادرش از اين که پدرش آن ها را ترک کرده راضي نيست و نمي خواهد تايگا سراغ پدرش را بگيرد. تايگا در اين اشعار اظهار اميدواري کرده بود که يک روز پدرش اين آهنگ را بشنود و به سراغ او بيايد.

کلي کلارکسون

آهنگ «قطعه به قطعه» اثر کلي کلارکسون در واقع از احساس ناخوشايندي که کلي در کودکي و در هنگام تنها گذاشته شدن توسط پدرش داشته الهام گرفته شده است. وي گفته که بارها سعي کرده با پدرش تماس برقرار کند اما پدرش هر بار او را تحقير کرده است. کلارکسون گفته که اين موضوع از نظر او خنده دار است و نمي تواند تا اين حد خود را براي عشق کسي خوار کند.

انريکه ايگلسياس

انريکه ايگلسياس در شهر مادريد اسپانيا به دنيا آمد. پدر وي خواننده اي مشهور به نام خوليو ايگلسياس و مادرش نيز ايزابل پريسلر نام داشت. وقتي که او هنوز بچه بود والدينش از هم جدا شده و پدرش به ميامي نقل مکان کرد. در ابتدا انريکه با مادر و خواهر و برادرهاي بزرگترش در اسپانيا زندگي مي کرد اما وقتي که پدربزرگش توسط گروه هاي جدايي طلب باسک به گروگان گرفته شد وي همراه با برادرش به نزد پدرشان در ميامي فرستاده شدند. هدف اين بود که انريکه از دست شبه نظاميان مذکور در امان باشد اما نقل مکان به ميامي باعث دور شدن انريکه از خانواده اش شد.

 انريکه ايگلسياس
انريکه ايگلسياس

وي از همان لحظه اول ورود به ميامي زير نظر دايه اش بزرگ شد. بعدها که وي براي ضبط اولين آهنگ خود نياز به پول داشت به جاي اين که سراغ پدرش برود نزد دايه اش، الويرا اوليوارس، رفته و آن آهنگ را با نام انريکه مارتينز ضبط نمود. رابطه انريکه و پدرش هنوز هم پيچيده است. ايگلسياس مي گويد که تنها در برخي مراسم ويژه مانند مراسم خاکسپاري پدرش را مي بيند و اين مسئله را به بي علاقگي پدرش نسبت داده است.

اَدل

اَدل در مراسم گرمي 2017 با تشکر از مدير برنامه هاي خود به او چنين گفت:”من همه چيز را به تو مديونم، ما 10 سال است که با هم هستيم و من طوري تو را دوست دارم که انگار پدرم هستي. من تو را به شدت دوست دارم. نکته اينجاست که من پدرم را دوست ندارم. اين علاقه چيز زيادي نيست. من طوري تو را دوست دارم که انگار پدرم هستي”. پدر واقعي اَدل، مارک ايوانز، نام داشت و در سال 2011 در مصاحبه با روزنامه سان اعتراف کرد زماني که اَدل 3 ساله بوده، او و مادرش را تنها گذاشته است.

اَدل
اَدل

وي گفت که با مقداري مشروبات الکي از خانه رفته و به مدت 3 سال به شدت درگير مصرف مشروبات الکلي بوده است. همچنين وي گفته که به شدت از رفتارش پشيمان است و مي داند تنها لطفي که مي تواند در حق دخترش بکند اين است که تا مي تواند از او دور باشد. اگر چه اَدل بارها تاييد کرده که پدرش را دوست ندارد اما در سال 2015 گفته شد که وي پدرش را بخشيده است.

آنجلينا جولي

آنجلينا جولي،بازيگر سرشناس برنده جايزه اسکار، مدت زمان بسياري از زندگي خود را از پدر مشهورش، جان وويت، دور بوده است.دليل جدايي پدر و دختر اين بوده که بر اساس ادعاها، وويت به مادر جولي، مارشلين برتراند، خيانت کرده و زماني که جولي تنها يک سال سن داشت او و برادرش جيمز هاون را رها کرد. بر اساس ادعاها، برتراند مي خواست که جولي با پدرش ارتباط داشت باشد و وي نيز در يکي از فيلم هايش با نام «لارا کرافت: مهاجم مقبره» در سال 2001 با پدرش همبازي شد.

 آنجلينا جولي
آنجلينا جولي

اما در کمال ناباوري وويت در مصاحبه اي در سال 2002 گفت که دخترش بيماري جدي رواني دارد که باعث يک دوري طولاني مدت ديگر بين پدر و دختر شد. اين دو در سال 2010 با ميانجيگري برد پيت که آن زمان همسر جولي بود با هم آشتي کردند.

امينم

رابطه پرتنش امينم با مادرش، دبي نلسون، به کررات در آهنگ هاي اين خواننده موسيقي رپ منعکس شده است اما بخشي از اين درگيري ها شايد به اين دليل باشد که پدر امينم آن ها را زماني که وي کودک بوده ترک کرده است.

امينم
امينم

مادر امينم در کتاب زندگينامه خود چنين مي نويسد:” او هيچگاه پدر خود را نشناخت و من تمام سعي خودم را کردم که زندگي خوبي براي او فراهم کنم. وقتي که او زندگي کاملاً جديدي براي خودش ساخت من خوشحال نبودم. قلب من شکسته بود”.

مکالي کالکين

والدين مکالي کالکين، کيت و پاتريشيا، در سال 1995 از هم جدا شدند و درگيري سختي بين اين دو براي سرپرستي پسرشان درگرفت زيرا کالکين در دوران کودکي از طريق بازي در فيلم هاي «تنها در خانه» ثروت قابل توجهي اندوخته بود. مکالي در سن 14 سالگي خود را از دست والدينش رها کرد و تا به امروز از پدرش دور مانده است، پدري که ظاهراً سکته کرده و توان حرکت کردن ندارد. پدرش در سال 2015 اعلام کرد که ديگر مکالي را پسر خود نمي داند.

 مکالي کالکين
مکالي کالکين

يک منبع موثق در اين مورد چنين گفته است:” تا جايي که به مکالي مربوط مي شود، وقتي کيت آن ها را ترک کرد اتفاق بسيار خوبي رخ داد. براي مکالي آسان نيست که بشنود کيت گفته او ديگر پسرش نيست اما با در نظر گرفتن اين که آن ها مدت زمان بسيار زيادي را دور از هم بوده اند اين موضوع اصلاً جاي تعجب ندارد”.

کيت هادسن

در سپتامبر 2016، که توسط مادرش گولدي هان و همسر او کرت راسل بزرگ شده،در مصاحبه با هاوارد استرن در مورد اتفاقات ناخوشايندي گفت که بعد از ترک او و برادرش، اوليور در کودکي توسط پدر واقعي شان، بيل هادسن، براي وي رخ داده بود. وي در اين باره چنين گفت:” وقتي ما بچه بوديم او تا حدودي با ما رابطه داشت، يک جور پس و پيش رفتن بود. واقعا من آن مسايل را درک مي کنم، چيزي است که او بايد با آن کنار بيايد و اين موضوع بايد براي وي دردناک باشد،از اين رو او را مي بخشم… هميشه با اين مشکل مواجه بوده ام که پدرم را درک نمي کردم. اين موضوع را درک نمي کنم”.

 کيت هادسن
کيت هادسن

در سال 2015 پدر واقعي او در مصاحبه اي با ديلي ميل گفت که او خواسته اليور و کيت ديگر از اسم خانوادگي او استفاده نکنند. وي در اين باره چنين گفت:” الان به آن ها مي گويم، من شما را رها کردم. من پنج فرزند واقعي داشتم و اکنون خودم را پدر 4 فرزند تصور مي کنم. ديگر اليور و کيت را از آنِ خودم نمي دانم. آن ها ديگر بخشي از زندگي من نيستند”.

جان لنون

الفرد فردي لنون، پدر جان لنون، در سال 1944 از مادر جان لنون که جوليا نام داشت جدا شد و اين موضوع باعث جدايي لنون و پدرش براي باقي عمر شد. جان در مصاحبه اي در سال 1966 در اين باره چنين گفت:” من هيچ وقت پدرم را نمي شناختم. در طول زندگي ام تا زماني که 22 ساله شدم 2 بار او را ديدم. آن هم بعد از اين که من چند آهنگ موفق ساخته بودم. او را ديدم و با او صحبت کردم و به اين نتيجه رسيدم که هنوز هم نمي خواهم او را بشناسم”. جان در اکتبر 1970 پدرش را به خانه اش دعوت کرد اما ديدار آن ها نتيجه خوبي نداشت. ظاهراً جان رفتار مناسبي با آلفرد نداشته و سر او فرياد زده بود.

 جان لنون
جان لنون

توني کارت رايت در کتاب خود در مورد اين ديدار چنين مي نويسد:” جان به پدرش گفت که اگر او با داستان زندگي اش به سراغ رسانه ها برود او را در يک جعبه انداخته و او را از هواپيما به درون اقيانوس خواهد انداخت تا غرق شود. فردي مي دانست پسر ش آنقدر بي تعادل هست که عين اين کار را انجام دهد. فردي ديگر جان را نديد”. فردي در سال 1975 درگذشت و سال بعد جان لنون در مصاحبه اي چنين گفت:” من از بازپروري برگشته بودم و به او گفتم که از آنجا برود و او نيز از آنجا رفت و اي کاش نگفته بودم زيرا هر کسي مشکلات خاص خودش را دارد- درست مانند پدران خودسر. اکنون کمي بالغ تر شده ام او فشاري بچه داشتن يا طلاق و دلايل اين که چرا مردم نمي توانند با مسئوليت هايشان کنار بيايند را درک مي کنم”.

بيشتر بدانيد : سلبريتي هاي بي سوادي که بدون تحصيلات مشهور شدند

بيشتر بدانيد : ستاره هاي ثروتمند هاليوود که در فقر مطلق به سر مي بردند!!

بيشتر بدانيد : داستان زندگي «نيکول کيدمن»؛ زن زيبا و بي نقص هاليوود


منبع: rooziato.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)