آخرین اخبار

رفتارها و ترس هاي مردان خشن هاليوود در واقعيت! سينما

رفتارها و ترس هاي مردان خشن هاليوود در واقعيت!

  بزرگنمايي:

چه خبر - هنرپيشه هايي که در واقعيت زياد هم خشن نيستند!

تعداد هنرپيشه هايي که با بازي در نقش قهرمان همه چيز تمام فيلم ها پول زيادي به جيب مي زنند خيلي زياد است.آنها نمونه ي مدرن و سينمايي گلادياتورهاي رم باستان يا خدايان شکست ناپذير المپيک در اسطوره هاي يونان هستند، آدم هاي خوب و بدون نقصي که با ژست هاي دلبرانه آدم بدها، آدم فضايي ها و تروريست ها را شکست مي دهند و نظم و آرامش را به دنيايي که در آستانه ي از هم پاشيدن قرار گرفته است باز مي گردانند، اما تعداد قهرمان هاي خشن و بداخلاق فيلم هاي اکشن که مثل «آرنولد شوارتزنگر» يا «چاک نوريس»، مي توانند با دست هاي خالي و بعضي وقت ها با هم با به کار گرفتن کمي مهمات و چند اسلحه در برابر يک ارتش ايستادگي کنند خيلي هم زياد نيست.
با اين همه، نبايد فراموش کنيم که اين قهرمان هايي که با همين بداخلاقي ها و رفتارهاي خشن مردانه دل تماشاچي ها را مي برند، معمولا در دنياي واقعي با آنچه روي پرده ي سينما مي بينيم از زمين تا آسمان فرق مي کنند و خوب اين اصلا چيز بدي هم نيست! در ادامه ي اين مطلب چند تا از اين خشن هاي دوست داشتني را به شما معرفي مي کنيم.

روي ديگر «وين ديزل»

شايد بشود گفت وين ديزل يکي از بزرگ ترين قهرمان هاي فيلم هاي اکشن قرن بيست و يک است. او بازي در سري فيلم هاي «ريديک»، مجموعه فيلم هاي محبوب «سريع و خشمگين»، «تريپل ايکس» و «نگهبانان کهکشان» را در کارنامه ي خود دارد که در همه ي آنها نقش هاي کاملا خشني دارد و مدام در حال تعقيب و گريز و کتک زدن ضدقهرمان هاي بخت برگشته است.

وين ديزل
وين ديزل

حتي اسم او هم طوري است که انگار از داخل يکي از همين فيلم هاي اکشن درآمده است، اما پاي حرف خودش که بنشينيد مي گويد اين قهرمان هميشگي در زندگي واقعي اش شخصي کاملا متفاوت است و اوقات فراقتش را با تحقيق و مطالعه در مورد موضوعات مورد علاقه ي خود مي گذراند (تازه، اسم واقعي اش هم مارک سينکلر است، نه وين ديزل!). او عاشق کتاب هاي جي.آر.تالکين، نويسنده ي «ارباب حلقه ها» است.

از ولورين تا بازي در فيلم هاي موزيکال

وقتي «هيو جکمن» در سال 2000 براي اولين بار درنقش «ولورين» در فيلم «مردان ايکس» حضور پيدا کرد، کسي اين هنرپيشه ي استراليايي را زياد نمي شناخت اما او بهترين گزينه ي ممکن براي بازي در نقش ولورين بود و با چنان تبحري ايفاي نقش مي کرد که جدا کردن شخصيتش در فيلم از شخصيت او در دنياي واقعي کاري غير ممکن به نظر مي رسيد.

هيو جکمن
هيو جکمن

اين هنرنمايي خيره کننده باعث شده است که خيلي ها جکمن را با نامي به غير از ولورين نشناسند، اما زماني که آن پنجه هاي فولادين را کنار مي گذارد از آنهايي است که عاشق رقص و آواز هستند و روي هر صحنه اي که برود همه را به تحسين وامي دارد. او با بازي در فيلم موزيکال «The Boy From Oz» برنده ي جايزه ي توني شده است و چندين بار مجري اين مراسم هم بوده است.

«سموئل ال. جکسون» و عشق گلف

او تنها يک هنرپيشه ي پرکار نيست، بلکه به طور خارق العاده اي موفق نيز هست. جکسون در فيلم هاي زيادي از جمله «شگفت انگيزها»، «انتقام جويان» کمپاني مارول، پارک ژوراسيک و چند تا از پيش درآمدهاي «جنگ ستارگان» ايفاي نقش کرده است و همين باعث شده است که او طبق يکي از ليست هاي رده بندي سال 2018 با درآمد 5.7 ميليارد دلار پردرآمدترين هنرپيشه در ايالات متحده ي آمريکا باشد.

سموئل ال. جکسون
سموئل ال. جکسون

جکسون در فيلم هايش معمولا با رفتار جدي و سرسختانه و نگاه خيره ي تهديد آميزش شناخته شده است، اما در زندگي واقعي او هيچ چيزي به غير از گلف بازي کردن نمي خواهد! ساموئل ال. جکسون حتي در قراردادهاي کاري اش هم اين شرط را قيد مي کند که بايد دو روز در هفته وقت آزاد داشته باشد تا بتواند سري به زمين گلف بزند.

«سيلوستر استالونه» احمق نيست!

بيش از چهل سال است که سيلوستر استالونه با بازي در انواع مختلف فيلم هاي سينمايي، از فيلم هاي پليسي مثل «تانگو و کش» گرفته تا درام هايي مثل «سرزمين پليس ها» و حتي فيلم هاي کمدي غير قابل تحملي مثل «ايست! وگرنه مادرم شليک مي کند»، علاقمندان به سينما را سرگرم کرده است. با اين همه، منبع درآمد اصلي او بازي در فيلم هاي اکشن و ايفاي نقش قهرمان هاي قوي هيکلي مانند «راکي»، «رامبو» و «کبري» بوده است.

سيلوستر استالونه
سيلوستر استالونه

شايد صدا و لحن صحبت کردن سيلوستر اين تصور را در شما ايجاد کند که زياد باهوش نيست، اما چطور ممکن است يک احمق بتواند در عرض سه روز و نيم داستان فيلم «راکي» را بنويسد؟ فيلم فوق العاده اي که در سال 1977 نامزد دريافت جايزه ي اسکار شده است؟ در واقع اين راکي بود که استالونه را به يک اسطوره تبديل کرد!

«تام هاردي» را زياد نمي شناسيد

تام هاردي از آن دسته هنرپيشه هاي فيلم هاي اکشن است که باب ميل قشر متفکر و روشن فکر هم هست و با بازي در نقش آدم هاي عجيب و تبهکارهاي ديوانه در فيلم هاي پرماجرا و سرشار از هيجاني مانند «مکس ديوانه»، «شواليه ي سياه برمي خيزد» و «ونوم» خودش را به عنوان يکي از بهترين ها در ذهن سينما دوستان جا انداخته است. با اين همه، تام در دنياي واقعي به جز آن همه عضله و بدن ماهيچه اي هيچ نقطه مشترکي با نقش هاي خود ندارد.

تام هاردي
تام هاردي

اگر مي خواهيد تام واقعي را ببينيد شايد بهتر باشد به دنبال اجراي او در برنامه ي «قصه هاي قبل از خواب سيبيبي» برويد. مردي که با مهرباني سگش را در بغل گرفته و در برنامه کودک براي بچه ها کتاب داستان مي خواند به تام هاردي واقعي شباهت بيشتري دارد. او پيش از دوران اوج خود، روي صحنه ي تئاتر هم موفقيت هاي زيادي را به دست آورده است.

«ليام نيسون»، حتي احساساتي تر از شما

با وجود اينکه او سال هاست در زمينه ي بازيگري فعاليت مي کند با بازي در مجموعه فيلم هاي «ربوده شده» بود که ليام نيسون به عنوان يک آدم بي اعصاب که نبايد با او درگير شد در ذهن هاي ما جا افتاد. خونسردي حساب شده ي او و روش هاي منحصر بفردش در نابودي جنايتکاران حال و هواي يک «جيمز باند» مدرن را به او داد که بينندگان فيلم هايش عاشقش بودند و وقتي صداي خش دارش هم به اين ترکيب اضافه مي شد مقاومت در برابر او ممکن نبود.

ليام نيسون
ليام نيسون

با تمام اينها، در دنياي واقعي اگر عزيزترين چيزهايش را هم در يک جاي خيلي بلند بگذاريد او ديگر به سراغ آنها نخواهد رفت! نيسون به شدت از ارتفاع وحشت دارد. ليام بسيار احساساتي تر از آن چيزي است که فکرش را مي کنيد. او بين سال هاي 2009 تا 2014 براي اينکه سوگواري بيش از اندازه براي همسرش، «ناتاشا ريچاردسون»، پسرهايش را اذيت نکند به کار کردن پناه برده و در بيش از بيست فيلم بازي کرد!

«جيسون استيتهام»، استاد شيرجه زدن

اين آقاي اخمو و کم حرف نماينده ي نسل جديدي از قهرمان هاي فيلم اکشن است: ورزشکار و عضله اي است، اما برعکس امثال استالونه و شوارتزنگر بدنش آن حالت کميک پوشيده شده از ماهيچه را ندارد. او سريع و چابک است، ولي در عين حال قوي و بسيار خشن نيز هست و اين ويژگي ها را مي توان در فيلم هايي مانند «کرانک» و «ترانسپورتر» به وضوح ديد.

جيسون استيتهام
جيسون استيتهام

استيتهام قبل از اينکه موهايش را کچل کند و اين ژست خشن را به خود بگيرد يک ورزشکار در سطح جهاني بوده است، اما نه آن ورزش هايي که ممکن است شما انتظار داشته باشيد. او نه کشتي گير بوده، نه بوکسور، حتي فوتبال آمريکايي هم بازي نمي کرده است. ورزش استيتهام در دوره ي جواني «شيرجه» بوده است و مدال هاي زيادي را هم در اين زمينه کسب کرده و دوازده سال عضو تيم ملي شناس انگلستان بوده است. تازه، بعد از خداحافظي از دنياي ورزش هم براي مدتي کار مدلينگ انجام داده است.

«تري کروس»، هنرمندي که براي عدالت مي جنگد

تري کروس از آن آدم هايي است که با عضله هايش شما را شگفت زده مي کند و فيزيک فوق العاده ش او را به بخشي جدانشدني از دنياي فيلم هاي اکشن تبديل مي کند و در فيلم هايي از جمله «بي مصرف ها» و سريال پليسي «بروکلين نه-نه» نشان داده است که خوب بلد است چطور اين عضله ها را به کار بگيرد! اين بازيکن سابق فوتبال آمريکايي شايد در ظاهر خيلي خشن و حتي تا حدودي زمخت به نظر برسد، اما باور نخواهيد کرد که در واقع يک هنرمند تمام عيار است که برنده ي بورسيه ي رشته ي هنر در کالج شده و مدتي هم در زمينه ي طراحي پيش طرح اتاق دادگاه فعاليت مي کرده است.

تري کروس
تري کروس

او حتي در جنبش «من هم همينطور» شرکت کرده و در کنار ساير قربانيان آزارهاي جنسي در هاليوود ايستاده است تا با تعرضات جنسي در دنياي رسانه مبارزه کند.

بيشتر بدانيد : ستاره هاي زيباي هاليوود با گريم زشت/ از نيکول کيدمن تا شارليز ترون + تصاوير

بيشتر بدانيد : عجيب ترين ستاره هاليوود که با اتوبوس و مترو رفت و آمد مي کند! + عکس

بيشتر بدانيد : هاليوودي هاي باهوشي که در اوج شهرت درس مي خواندند!

بيشتر بدانيد : کودکي سخت و باور نکردني ستاره هاي هاليوود!


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)