آخرین اخبار

سلبريتي‌هاي مشهور هاليوود سال 2018 را چگونه گذراندند! سينما

سلبريتي‌هاي مشهور هاليوود سال 2018 را چگونه گذراندند!

  بزرگنمايي:

چه خبر - از ليدي گاگا تا دواين جانسون: نگاهي به فعاليت هنرمندان در سال گذشته

سال 2018 ميلادي به پايان رسيد و در سال گذشته در اقصي‌نقاط دنيا شاهد رويدادهاي تلخ و شيريني بوديم. انسان‌هاي مختلفي در اين سال به موفقيت‌هاي زيادي رسيدند و افراد زيادي هم طعم تلخ شکست را تجربه کردند و براي موفقيت‌هاي بيشتر به سال 2019 چشم‌دوخته‌اند. در اين بين سلبريتي‌ها هم همانند ساير افراد سربالايي‌ها و سرازيري‌هاي زيادي را در سال 2018 شاهد بودند. اما از قرار معلوم کفه ترازوي روزگار در سال 2018 به سمت سلبريتي‌ها بوده و چهره‌هاي سرشناس زيادي را سراغ داريم که در اين سال نسبت به سال‌هاي گذشته محبوب‌تر شدند و پول بيشتري از اين محبوبيت به جيب‌زده‌اند. در نتيجه پايان سال ميلادي 2018 را به فال نيک گرفتيم تا نگاهي به عملکرد سلبريتي‌هاي موردعلاقه‌مان در اين سال داشته باشيم و ببينيم اين افراد در سال 2018 چه‌ کرده‌اند.

اميلي بلانت

اين هنرپيشه زيباروي انگليسي استعداد بسيار خوبي در ايفاي نقش‌هاي متنوع دارد و به لطف زيبايي خدادادي و هنري که دارد توانست سال 2018 را به يکي از درخشان‌ترين سال‌هاي خرفه‌اي زندگي خود تبديل کند. اوايل سال 2018 بود که اميلي را در فيلم تحسين‌شده «يک مکان ساکت» ديديم.در اين فيلم اميلي نقش يک مادر باردار را بازي مي‌کرد که به همراه خانواده‌اش در دنيايي پر از وحشت و هراس مجبور به زايمان و اداره زندگي بود. هنوز لذت تماشاي فيلم يک مکان ساکت تمام نشده بود که در نيمه دوم سال جاري ميلادي يک بار ديگر ايميلي بلانت روي پرده نقره‌اي با فيلم تحسين‌شده ديگري حضور پيدا کرد.

اميلي بلانت
اميلي بلانت

اين‌بار اميلي در نسخه‌اي بازسازي شده از فيلم قديمي و معروف مري پاپينز حضور پيدا کرد و نقش اول اين فيلم را برعهده گرفت. فيلم بازگشت مري پاپينز به لطف بازي بي‌نظير اميلي بلانت و همچنين داستان‌سرايي انسان‌دوستانه‌اي که داشت توانست يک بار ديگر نام اميلي بلانت را بر سر زبان‌ها بياندازد تا اميلي سال 2018 را با خاطره‌اي خوش پشت‌سر بگذارد و باز هم هواداران انتظار نقش‌آفريني‌هاي بهتري را از اميلي در سال ميلادي پيش‌رو داشته باشند.

دريک

دريک را چيزي حدود يک دهه است که مي‌شناسيم و هر سال بهتر است سال گذشته در عرصه هنر ظاهر مي‌شود اما بدون شک در طول اين سال‌ها، سال 2018 بهترين سال زندگي دريک بوده است چرا که نه‌تنها ترانه‌هاي جذاب دريک در اين سال حسابي بر سر زبان‌ها افتاد، بلکه هم‌آوازي دريک با خواننده‌هاي بزرگ ديگري همانند ريحانا، ليل وين و نيکي ميناژ باعث شد تا اين خواننده خوش‌آتيه طرفداران بيشتري را مجذوب هنر خودش کند.

دريک
دريک

در سال 2018 سه ترانه God’s Plan، Nice For What و In My feelings به بيلبورد يک‌صد ترانه پرفروش آمريکا راه پيدا کردند و اين ترانه‌ها در مجموع چيزي حدود 29 هفته در صدر اين جدول جا خوش کردند. جالب است بدانيد هيچ خواننده‌اي تاکنون به اين رکورد دست نيافته بود. ترانه In My Feelings در سال 2018 توسط بسياري از هواداران زمزمه ميشد و آلبوم Scorpion به‌عنوان يکي از بيشترين آلبوم‌هايي که که هواداران موسيقي به آن گوش فرا داده بودند شناخته شد.

کاردي بي

کاردي بي در سال 2018 حاشيه‌‌هاي زيادي داشت و با مشکلات حقوقي و همچنين جدايي‌ از همسرش روبرو شد اما اجازه نداد اين موارد عشق به حرفه‌اش را در او کم کند و پس از انتشار ترانه بسيار موفق Bodak Yellow که البته اواخر سال 2017 عرضه شد به موفقيت‌هاي خود با انتشار ترانه I Like It ادامه داد. اين ترانه نام کاردي بي را به عنوان اولين خواننده رپري که 2 بار در بيلبورد يک‌صد ترانه برتر در مقام اول قرار گرفته بر سر زبان‌ها انداخت.

کاردي بي
کاردي بي

کاردي بي سال بسيار پرکاري داشت و ترانه‌هاي Ring و Money Bag نيز محبوبيت‌هاي زيادي را براي او به‌دنبال داشت. هم‌آوازي او با جي‌ايزي و برونو مارس و مارون 5 را نيز بايد به افتخارات کاردي بي در سال 2018 اضافه کرد. آلبوم Invation Of Privacy در صدر بيلبورد 200 ترانه برتر قرار گرفت و جالب است بدانيد تمامي اين موفقيت‌ها در حالي حاصل شد که کاردي بي در سال 2018 باردار بود و حتي پس از زايمان نيز توانست در کنار رسيدگي به نوزادش، صحنه‌هاي موسيقي را نيز حفظ کند.

رايان مورفي

اين عجوبه دنياي سريال‌ها که سريال معروف Glee را در کارنامه‌اش دارد و سريال داستان ترسناک آمريکايي نيز چندين فصل است که زير دست او پيشرفت مي‌کند و تمديد مي‌شود در سال 2018 يک بار ديگر با فصلي جديد از سريال داستان ترسناک آمريکايي خودي نشان داد.

رايان مورفي
رايان مورفي

جديدترين فصل اين سريال با نام Apocalypse در سال 2018 عرضه شد و موفقيت اين سريال باعث شد تا براي سه فصل ديگر تمديد شود. رايان مورفي هنوز هم بعضي از قسمت‌هاي سريال داستان‌ ترسناک آمريکايي را کارگرداني مي‌کند و نويسندگي و تهيه‌کنندگي اين سريال و مجموعه‌هاي ديگر تلويزيوني را برعهده دارد که در اين زمينه مي‌توان به ساخت، نگارش و کارگرداني سريال American Crime Story: The Murder of Gianni Versace, اشاره کرد. اين سريال در 18 رشته مختلف نامزد جشنواره امي شد. رايان مورفي در ساخت فيلم Pose و همچنين سريال 911 نيز دست داشت و بدون شک سال 2018 يکي از پرکارترين سال‌ها براي مورفي بوده و قطعاً درآمد خوبي هم به‌جيب زده است.

ليدي گاگا

سلبريتي‌هاي زيادي را مي‌شناسيم که تنها به يک رشته هنري قناعت نمي‌کنند و در کنار تخصص اصلي خود دستي در ساير هنرها هم دارند. ليدي گاگا يکي از همين سلبريتي‌هاست و به‌رغم اينکه به‌عنوان يکي از برجسته‌ترين سلبريتي‌هاي دهه گذشته ميلادي شناخته مي‌شود در سال 2018 باز هم توانست خودش را در شرايطي مطرح کند که در اين سال حتي يک ترانه هم منتشر نکرده بود.

ليدي گاگا
ليدي گاگا

ليدي گاگا در سال 2018 به سمت سينما گرايش پيدا کرد و فيلم A Star is Born را از او شاهد بوديم. هنرنمايي گاگا در اين فيلم ثابت کرد که محبوبيت‌اش بي‌دليل نيست و واقعاً حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد. منتقدين نيز اين فيلم را تحسين کردند و مدعي شدند ليدي گاگا به همان‌ اندازه که خواننده خوبي است، بازيگر خوبي نيز هست.اين فيلم نامزدي ليدي گاگا در جشنواره اسکرين اکتورز گيلد و همچنين گلدن گلوب را به‌دنبال داشت و خدا را چه ديده‌ايد شاهد بخت با ليدي گاگا يار بود و توانست حتي جايزه اسکار را هم به کارنامه هنري‌اش اضافه کند.

بيشتر بدانيد : عکس هاي ليدي گاگا و بردلي کوپر در فيلم جديدشان

مايکل بي‌جردن

علاقه‌مندان به سينِما چيزي حدود 2 دهه است که مايکل بي‌جردن را مي‌شناسند، تا اينکه اين هنرپيشه با اخلاق با حضور در نسخه اول فيلم Creed توانست اسم و رسم خوبي براي خود دست و پا کند اين فيلم دنباله‌اي موفق براي مجموعه فيلم‌هاي راکي است و اين روزها زمزمه‌‌هاي نسخه دوم Creed را نيز شاهد هستيم. سال 2018 يکي از پرکارترين سال‌ها براي مايکل‌ بي‌جردن بود و در کنار حضور در نسخه دوم Creed شاهد هنرنمايي مايکل در فيلم فارنتهايت 451 و همچنين فيلم پرفروش پلنگ‌ سياه نيز بوديم.

مايکل بي‌جردن
مايکل بي‌جردن

اگر اخبار سينما را دنبال کرده باشيد حتماً مي‌دانيد که فيلم پلنگ سياه به فروش چشمگير 700 ميليون‌ دلار دست پيدا کرد و به اين ترتيب مي‌توان گفت مايکل بي‌جردن نتيجه زحمت‌هايش در هاليوود را گرفت و سال 2018 به‌لحاظ درآمد نيز يکي از پرسودترين سال‌هاي کاري او بوده است.

دونالد گلاور

اگر کارهاي دونالد گلاور را دنبال کرده باشيد حتماً به‌خوبي مي‌دانيد که شکي در استعداد او نيست و اين سلبريتي محبوب در سال 2018 پرده‌هاي جديدي از هنر و استعدادش را به نمايش گذاشت. حضور در فصل دوم سريال محبوب آتلانتا براي دونالد گلاور 4 نامزدي جايزه امي را براي او در رشته‌هاي بازيگري، کارگرداني، نويسندگي و تهيه‌کنندگي به ارمغان آورد.

دونالد گلاور
دونالد گلاور

دونالد گلاور با حضور در فيلم Solo در دنياي جنگ‌ستارگان نيز حضور پيدا کرد و از آنجايي که با نام هنري چايلديش گامبينو دستي در خوانندگي هم دارد شاهد انتشار ترانه بحث‌برانگيز و انتقادي This is America از جانب دونالد گلاور بوديم. اين ترانه متن بسيار انتقادي و جذابي دارد و اگر به موسيقي‌هاي غربي علاقه داريد حتماً پيشنهاد مي‌کنيم در کنار گوش‌فرا دادن به اين ترانه، موزيک ويدئوي جذاب آن‌ را هم تماشا کنيد. ترانه This is America به‌مدت چندين هفته در صدر جدول بيلبورد بهترين ترانه‌ها قرار گرفت.

ايمي آدامز

طرفداران، ايمي آدامز را آنقدر دوست دارند که هر چه از اين هنرپيشه زيبارو برسد را نيکو مي‌دانند، خوشبختانه ايمي هم در سال 2018 دست‌پر ظاهر شد و انتظار هوادارانش را برآورده کرد. حتماً مي‌دانيد که ايمي آدامز به‌رغم استعداد و توان بالايي که در بازيگري دارد هنوز نتوانسته جايزه اسکار را به خانه ببرد و تنها افتخار نامزدي اين جايزه را در کارنامه‌اش دارد. اما با تلاشي که از او سراغ داريم احتمال اينکه روزي اين جايزه ارزشمند را از آن خود کند هيچ بعيد نيست.

ايمي آدامز
ايمي آدامز

ايمي آدامز در سال 2018 در فيلم Vice نقش همسر ديک ‌چني را ايفا کرد و براي اين فيلم نامزد گلدن گلوب شد، از طرف ديگر در سال 2018 ايمي آدامز نيم‌نگاهي به مجموعه‌هاي تلويزيوني هم داشت و با بازي در ميني‌سريال چيزهاي تيز، (Sharp Objects)، توانست اين سريال را به يکي از خوش‌ساخت‌ترين ميني‌سريال‌هاي چند سال اخير تبديل کند.

دواين جانسون

انصافاً بايد گفت راک دنياي سينما به هر دستاوردي برسد حقش است چرا که واقعاً تلاش او را شاهد هستيم و هر سال پرتلاش‌تر از سال قبل ظاهر مي‌شود. دواين جانسون که اين روزها يکي از پردرآمدترين سلبريتي‌هاي مرد هاليوود شناخته مي‌شود، لاي پر قو بزرگ نشده و سرد و گرم روزگار را چشيده است. در همين راستا دواين جانسون در مصاحبه‌اي با مجله لس‌وگاس ريويو ژورنال گفت روزهايي را به خاطر مي‌اورد که در دانشگاه تخت براي خوابيدن نداشته و روي يک تشک کثيف در يک هتل ارزان‌قيمت شب را به صبح مي‌رسانده است.

دواين جانسون
دواين جانسون

به‌سلامتي اين روزها براي دواين جانسون سپري شده و اين سوپراستار خنده‌رو در سال 2018 توسط مجله فوربز با درآمد 124 ميليون دلار در يک بازه زماني 12 ماهه توانست رکورد درآمد سلبريتي‌هاي مرد هاليوود را بشکند. به لحاظ کاري نيز در سال 2018 دواين جانسون را در فيلم‌هاي Rampage و SkyScraper شاهد بوديم و يک فصل جديد از سريال Ballers با حضور جانسون در اين سال به‌نمايش گذاشته شد.

بيشتر بدانيد : دواين جانسون، تبديل به مردي شرور مي شود + تصوير

جاش برولين

اين سلبريتي‌ 50 ساله که چهره‌اش حسابي جا افتاده و به‌عنوان مردي خوش‌تيپ و باجذبه در فيلم‌ها حاضر مي‌شود سابقه طولاني در هاليوود دارد و حضور او به اواسط دهه 80 ميلادي در فيلم The Goonies باز مي‌گردد. ستاره اقبال برولين براي چندين سال افول کرد تا اينکه توسط برادران کوهن براي بازي در فيلم‌هاي No Country for old men و True Grit دعوت شد و ايفاي نقش درخشان برولين در اين فيلم‌ها يک بار ديگر نام وي را بر سر زبان‌ها انداخت.

جاش برولين
جاش برولين

چهره خشمگين و پرابهت برولين باعث شد تا در سال 2018 نقش منفي دو شخصيت مهم از فيلم‌ها به او پيشنهاد شود، ابتدا برولين را در فيلم Avengers: Infinity War شاهد بوديم و سپس جاش برولين در دومين نسخه از فيلم DeadPool حاضر شد. در کنار اين فيلم‌هاي ابرقهرماني که مخاطبين خاص خود را دارند برولين در سال 2018 در فيلم Sicario: Day of the Soldado نيز حضور پيدا کرد و حسابي خوش درخشيد.

جودي ويتاکر

اگر اهل سريال‌هاي تلويزيوني باشيد به احتمال زياد سريال معروف و باسابقه دکتر هو (Doctor who را مي‌شناسيد، اين سريال پر بيننده‌ترين سريال شبکه بي‌.‌بي.‌سي به‌حساب مي‌آيد و از سال 1963 تاکنون در قالب‌هاي مختلف به‌نمايش درآمده است. در اين سريال دکتر هو بوسيله يک ماشين زمان که تارديس ناميده مي‌شود در زمان سفر مي‌کند و داستان‌هاي مختلف و جذابي را پيش‌روي مخاطب قرار مي‌دهد.

جودي ويتاکر
جودي ويتاکر

جالب است بدانيد تاکنون 13 هنرپيشه با سابقه افتخار ايفاي نقش دکتر هو را بر عهده داشته‌‌اند و آخرين آن‌ها پيتر کاپالدي بود، اما بي‌.بي‌.‌سي تصميم گرفت براي فصل جديد اين سريال از جدي ويتاکر، به‌عنوان يک هنرپيشه کاربلد و قديمي جهت ايفاي نقش دکتر هو دعوت کند. به اين ترتيب مي‌توان حضور در نقش دکتر هو را براي جودي ويتاکر به‌عنوان دستاورد بزرگ اين هنرپيشه قديمي در سال 2018 نام برد و با توجه به ايفاي نقش هنرمندانه او در اين سريال و جلب توجه هوادارن، چه بسا که در فصل‌هاي ديگر سريال دکتر هو نيز شاهد جودي ويتاکر باشيم.

بيشتر بدانيد : فرش قرمز اسکار 2018+ عکس بازيگران در اسکار

بيشتر بدانيد : تيپ جالب کارداشيان، مدونا، نيکول کيدمن و... در جشن هالووين 2018


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)