آخرین اخبار

سلبريتي‌هاي بالاي 50 سال که همچنان مي درخشند + عکس سينما

سلبريتي‌هاي بالاي 50 سال که همچنان مي درخشند + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - از نيکول کيدمن تا برد پيت : ستاره هاي هاليوود بالاي 50 سال

سلبريتي‌هاي زيادي را شاهد هستيم که چندين دهه است در هاليوود فعاليت مي‌کنند و روز به روز به محبوبيتشان افزوده مي‌شود اين سلبريتي‌ها که هر کدام از طرفداران بسته به سن و سال خود خاطره‌هاي از دوران جواني يا ميان‌سالي آن‌ها دارند اين روزها نيمه زندگي را پشت‌سر گذاشته‌اند اما به قول قديمي‌ها همانند قالي کرمان هستند و هرچه بيشتر عمر مي‌کنند پخته‌تر مي‌شوند و با تکيه بر تجربه‌‌هاي درخشان گذشته، آينده‌اي درخشان‌تر را پيش‌رو دارند. از آنجايي که بيشتر ما خاطره‌هاي خوشي با اين سلبريتي‌ها داريم گاهي اوقات باورمان نمي‌شود، هنرپيشه‌ها و سلبريتي‌هاي مورد علاقه‌مان پا به سن گذاشته باشند. به همين منظور در ادامه با هم به سلبريتي‌هايي اشاره مي‌کنيم که 50 سالگي را پشت‌سر گذاشته‌اند اما همچنان پرکار هستند و انتظار مي‌رود در آينده‌ نيز فيلم‌ها و اثرهاي هنري جذابي را از آن‌ها شاهد باشيم.

نيکول کيدمن

اولين فرد از فهرست سلبريتي‌هاي بالاي 50 سال را به کسي اختصاص داديم که زيبايي او در دوران اوج دل هر پير و جواني را مي‌برد، نيکول کيدمن که اکنون دقيقاً 50 ساله شده و نيمه عمرش را سپري مي‌کند همانند دوران گذشته هنوز هم جذاب و دلرباست. نيکول دوست‌داشتني کارنامه‌اي بسيار درخشان دارد و با سه دهه فعاليت به‌عنوان يکي از سرشناس‌ترين هنرپيشه‌هاي هاليوود و البته زيباترين آن‌ها شناخته مي‌شود. اين بازيگر که جايزه اسکار را در کارنامه خود دارد سال 2017 به‌رغم اينکه پا به سن گذاشته باز هم درخشش چشمگيري داشت با ايفاي نقش در سريال «دروغ‌هاي کوچک بزرگ»، جايزه گلدن گلوب را به خانه برد.

نيکول کيدمن
نيکول کيدمن

اگر از طرفداران پروپاقرص نيکول کيدمن باشيد حتماً به خوبي مي‌دانيد که او در دهه 90 و تنها زماني که در اوايل بيست‌ سالگي بود توانست محبوبيت زيادي کسب کند. نيکول در مصاحبه‌اي با مجله استِلار (Stellar)، در زمينه دستاوردهاي اخير خود گفت وقتي به گذشته نگاه مي‌کنم از زندگي خود بسيار راضي هستم و خوشحالم که به 50 سالگي رسيده‌ام. به اين ترتيب مي‌توان اميدواريم در دهه‌هاي پيش‌رو نيز همچنان شاهد درخشش نيکول کيدمن بر پرده نقره‌اي باشيم.

کتي گريفين

اين هنرپيشه کهنه‌کار هاليوود که بيش‌تر از 40 فيلم بلند سينمايي را در کارنامه خود دارد با 58 سال سن هنوز هم جذاب و پرکار است و در کنار حضور موفق در دنياي هنر و سينما، به عنوان فعال سياسي و اجتماعي نيز شناخته مي‌شود.کتي گريفين از سياست‌هاي ترامپ انتقادهاي زيادي داشت و به همين منظور نيز چهره‌ شناخته‌شده‌اي در ميان هنرمندان مخالف ترامپ است. گريفين که دو جايزه امي و نامزدي جايزه گرمي را در کارنامه خود دارد در سال 2017 تصويري از يک ماسک خون آلود را که شباهت زيادي با دونالد ترامپ داشت در شبکه‌هاي مجازي منتشر کرد. اين تصوير حاشيه‌هاي زيادي به دنبال داشت و باعث شد تا از حضور در برنامه اجراي زنده شب سال نو که توسط سي.‌ان.‌ان‌ برگزار شده بود اخراج شود.

کتي گريفين
کتي گريفين

کتي گريفين به‌رغم سن‌ و سالي که دارد هنوز هم سخت مشغول کار است و آخرين برنامه او با نام Laugh Your Head Off طرفداران زيادي جذب کرد و نشان داد که دل هواداران هنوز هم براي کتي گريفين مي‌تپد.

الن د‌ي‌جنرس

الن از سال 1994 در مجموعه‌هاي تلويزيوني پرطرفداري مانند تاک‌شوي الن‌دي‌جنرس حضور داشته و در اين مدت توانسته است طرفداران زيادي کسب کند. الن دي‌جنرس که به‌تازگي 60 ساله شده در گفتگويي با برنامه «شوي امروز» گفت پا به سن گذاشتن واقعاً افتضاح است و هميشه از اينکه روزي رنگ پيري را ببيند ترس داشته است.

الن د‌ي‌جنرس
الن د‌ي‌جنرس

الن که به‌مناسبت تولد 60 سالگي‌اش در يک برنامه زنده حضور داشت آرزوي سال‌روز تولد خود را مخاطبان در ميان گذاشت و گفت آرزو مي‌کنم تمامي مردم دنيا با هم مهربان باشند. وي متذکر شد که اين آرزويي است که او هر روز با خود تکرار مي‌کند و خوشبختانه تا رسيدن به 60 سالگي هميشه آدم‌هاي مهربان و سخاوتمندي سر راه او قرار گرفته‌اند.اگر از طرفداران الن‌ باشيد حتماً فعاليت‌هاي انسان‌دوستانه او را دنبال مي‌کنيد و جالب‌ است بدانيد الن دي‌جنرس به‌ دليل همين فعاليت‌ها مدال نشان افتخار آزادي را از دست رئيس‌جمهور آمريکا گرفته است.

جوليان مور

جوليان مور از آن دسته هنرپيشه‌‌هاي سن هاليوودي است که اگر سن او را ندانيد باورتان نمي‌شود که 58 سال از خدا عمر گرفته است. جوليان مور سن و سال را عدد و رقمي بيش نمي‌داند و معتقد است شاد زيستن را در لحظه‌ مرگ ناگهاني مادرش فرا گرفته است.مادر جوليان در سن 68 سالگي چهره در نقاب خاک کشيد و در همين زمينه گفت مادرش در بيست سالگي جوليان را به دنيا آورده و از آنجايي که او و مادرش به لحاظ سن و سال اختلاف زيادي با هم نداشته‌‌اند هميشه فکر مي‌کرده که مادرش در کنار او جوان و سرزنده باقي خواهد ماند. اما وقتي مادرش از دنيا رفت متوجه شد که بايد قدر هر لحظه را بداند و تا مي‌تواند شاد و سرزنده باشد.

جوليان مور
جوليان مور

جوليان مور تفکر جالبي در خصوص بالا رفتن سن و سال دارد و مدعي است اگر شما 50 سالتان است، چند سال ديگر هرگز 50 ساله نخواهيد شد، در نتيجه تا مي‌توانيد از همان سن و سالي که در آن حضور داريد لذت ببريد و هرگز حسرت گذشته را نخوريد.

مري لوئيز پارکر

اين هنرپيشه خوش‌سيماي هاليوود به لطف پوست ابريشمي و روشن و طره گيسوان سياهي که دارد توانسته به‌راحتي سن و سالش را پشت اين زيبايي‌ها مخفي نگه‌ دارد اما جالب است بدانيد مري لوئيز پارکر اکنون 54 سال سن دارد و از قرار معلوم حسابي از اين سن و سال راضي است.مري لوئيز در گزارشي مدعي شد به نظر خودش چهره‌اش در 50 سالگي بسيار زيبا‌تر و جذاب‌تر از 40 سالگي وي هست و هرگز اجازه نمي‌دهد تفکرات منفي در خصوص افزايش سن و سال باعث افسردگي و پژمردگي او شوند. لوئيز پارکر سعي مي‌کند تاجايي که امکان دارد در نظر دخترش شاد و باطراوت حاضر شود تا اعتماد دخترش در اثر افسردگي ناشي از سن و سال مادرش کاهش پيدا نکند.

مري لوئيز پارکر
مري لوئيز پارکر

به همين منظور مري لوئيز براي پنجاهمين سالگرد تولدش مهماني بزرگي ترتيب داد و با چند تن از دوستان نزديکش به کوهنوردي رفت و در کلاس‌هاي يوگا ثبت‌نام کرد. وي با انجام خالکوبي در 50 سالگي نشان داد که دود از کنده بلند مي‌شود و انسان در هر سن و سالي بايد به دنبال زيبايي و جذابيت باشد. مري لوئيز پارکر حسابي اهل مهماني است و در دورهمي‌هاي شبانه به اندازه‌اي سر و صدا مي‌کنند که گاهي اوقات پليس به آن‌‌ها تذکر مي‌دهد. لوئيز پارکر مدعي است ترجيح مي‌دهد به جاي اينکه افسوس سال‌هاي از دست رفته را بخورد، ترجيح مي‌دهد در حال زندگي کند و شاد باشد.

برد پيت

در اين قسمت از فهرست سلبريتيي‌هاي بالاي 50 سال به يکي از معروف‌ترين سلبريتي‌هاي حال حاضر دنياي هاليوود رسيديم. برد پيت که سال‌هاست مخاطبان در فيلم‌هايش با او خنديده‌اند و گريه‌کرده‌اند 50 سالگي را يکي از بهترين سال‌هاي زندگي‌اش مي‌داند چرا که در در سال 2013 و زماني که به سن 50 سالگي رسيد توانست براي تهيه کنندگي فيلم 12 سال بردگي اولين جايزه اسکار خود را دريافت کند.

برد پيت
برد پيت

در همان سال فيلم World War Z ران نيز به روي پرده برد و نشان داد که به‌رغم 50 سالگي هنوز هم جوان است و آمادگي خوبي براي بازي در فيلم‌هاي اکشن دارد. برد پيت اکنون 55 سال از خدا عمر گرفته اما 5 سال پيش به مناسبت 50 سالگي خود با برنامه «شو امروز» مصاحبه‌ جالبي را ترتيب داد و متذکر شد اصلاً نگران افزايش سن خودش نيست و از اينکه روزگار گرد پيري را روي صورت و موهاي رو ريخته است هيچ شکايتي ندارد.برد پيت که اصلاً به او نمي‌‌خورد 55 سال داشته باشد در مصاحبه‌اي ديگر از راز جواني‌اش گفت و مدعي شد ميانه‌روي در زندگي و عشق دو راز مهم جواني اين سوپراستار هاليوود به‌حساب مي‌آيند.

تام کروز

اگر از طرفداران تام کروز باشيد به احتمال زياد آخرين فيلم او، ماموريت غيرممکن: فال‌اوت را ديده‌ايد، جالب است بدانيد بيشتر صحنه‌هاي بدل‌کاري اين فيلم را تام کروز شخصاً انجام داد در حالي که اين هنرپيشه برجسته 56 سال از خدا عمر گرفته است و هنرنمايي او در جديدترين نسخه از مجموعه‌ فيلم‌هاي ماموريت غيرممکن ثابت کرد که به اين زودي‌ها قرار نيست اجراي نقش‌هاي اکشن و پر زد و خورد را کنار بگذارد.تام کروز زماني که تازه به 50 سالگي رسيده بود نيز کارنامه درخشاني را در همان سال با خود از فيلم‌هاي پرفروشي مانند ماموريت غير ممکن: گوست پروتکل و نسخه اول جک ريچر به نمايش گذاشت. زماني که تام کروز 50 ساله شده بود يک خبرنگار آلماني از مجله پيپل در همين زمينه مصاحبه‌اي با او ترتيب داد و تام کروز به خبرنگار گفت از اينکه 50 ساله شده لذت مي‌برد.

تام کروز
تام کروز

وي براي تولد 50 سالگي‌اش مهماني بزرگي ترتيب داد و هديه‌هاي جالبي گرفت که در بين آن‌ها مي‌توان به موتورسيکلتي که در فيلم Oblivion استفاده شده بود اشاره کرد. تام کروز در جايي ديگر گفت به‌رغم سن و سال و تجربه‌اي که در حوزه سينما دارد باز هم خودش را شاگردي بيش نمي‌داند و عشق به يادگيري و هنراندوزي است که وي را وادار به اجراي کارهاي جديدتر و يادگرفتن چيزهاي بهتر مي‌کند.

رابرت داوني جونيور

از قرار معلوم رسيدن به نيمه فصل زندگي براي بيشتر سلبريتي‌ها، شکوفايي آن‌ها را به دنبال دارد چرا که رابرت داوني جونيور نيز همانند ديگر همقطارانش در نيمه راه زندگي موفقيت‌هاي بيشتري را شاهد بود. جالب است بدانيد رابرت داوني جونيور زماني که 43 ساله شده بود پيشنهاد حضور در نقش ابرقهرمان آيرون‌من را دريافت کرد. حضور او در اين فيلم باعث شد يک بار ديگر نگاه‌هاي منتقدان به رابرت داوني جونيور جلب شود.

رابرت داوني جونيور
رابرت داوني جونيور

قطار موفقيت‌هاي رابرت داوني جونيور به راه خود ادامه داد و اين هنرپيشه خوش‌تيپ و کاربلد وقتي به 50 سالگي رسيد مهماني تولدي براي خودش برپا کرد و شخص استن‌لي فقيد يکي از مهم‌ترين افراد حاضر در اين مهماني بود. رابرت داوني جونيور از سال 1970 تاکنون در صحنه‌ سينما و تلويزيون حضور دارد و چيزي بيشتر از 40 اثر بلند‌سينمايي در کارنامه‌اش به‌چشم مي‌خورد. وي در خصوص اينکه مرز 50 سالگي را پشت‌سر گذاشته است به گزارشگران گفت اين واقعيت را به فال نيک مي‌گيرد و سعي مي‌کند حضور بيشتري در کنار خانواده و افرادي که دوست‌ دارد سپري کند.

ويل اسميت

اين هنرپيشه موفق هاليوود که هميشه لبخند بر لب دارد را نيز چندين دهه است که در سينما و تلويزيون شاهد هستيم. ويل اسميت سپتامبر 2018 به سن 50 سالگي رسيد و برنامه‌هاي ويژه‌اي براي تولد خودش ترتيب داد.اسميت که سن و سال را تنها عدد و رقم مي‌داند و از دل و جان خودش را جوان مي‌شمرد براي تولد 50 سالگي‌اش جهت اينکه ثابت کند هنوز جوان و قبراق است، از هليکوپتر با بانجي به بيرون پريد، اين هليکوپتر بر فراز گراند کانيون پرواز مي‌کرد و نمايش پرش جسورانه ويل اسميت به‌صورت مستقيم در يوتيوب پخش شد و ميليون‌ها تماشاگر را جذب خود کرد.

ويل اسميت
ويل اسميت

ويل اسميت اين پرش خطرناک را به مناسبت تولد خودش انجام داده بود اما سود و منفعت آن را به نهادهاي خيريه واگذار کرد تا ثابت کند که يکي از خوش‌قلب‌ترين سلبريتي‌هاي هاليوود است. ويل اسميت که دنيا را گشته و چيزي نيست که نديده باشد مدعي بود زاويه‌اي که در حين پرش از هليکوپتر با بانجي پيش رويش قرار داشته يکي از بهترين صحنه‌‌هاي زندگي او بوده است.

هلي بري

هلي بري در سال 2016 به سن 50 سالگي رسيد اما به‌ رغم سن و سالي که دارد هنوز هم يکي از زيباترين چهره‌هاي هاليوود به‌حساب مي‌آيد و هيچ ابايي براي پنهان کردن آثار پيري در صورت خود ندارد چرا که مي‌داند به‌رغم اين آثار باز هم زيبا و جذاب است.

هلي بري
هلي بري

هلي بري نيز همانند ساير سلبريتي‌ها مهماني مجللي را براي تولد 50 سالگي خودش ترتيب داد و از دوستان و آشنايان خود در اين مهماني با آغوش باز استقبال کرد. هلي بري در خصوص 50 سالگي خودش به رسانه‌ها گفت دوست دارد هوادارانش ببينند که او به استقبال نيمه دوم زندگي‌اش مي‌رود و هرگز به عدد و رقم در سن و سالش اعتقاد نداشته و ندارد.

لوسي ليو

اين بازيگر سرشناس هاليوود که از قرار معلوم دست روزگار به او نمي‌رسد و هرگز پير نمي‌شود،‌ در سال 2018 تولد 50 سالگي خودش را جشن گرفت. جالب است بدانيد لوسي ليو در سن 48 سالگي فرزند پسري با نام راک‌ول به دنيا آورد و به لحاظ خانوادگي مي‌توان گفت تازه اول راه است و حسابي مشغول بچه‌داري است. جالب‌تر اينکه لوسي ليو اين پسر را بدون شوهر بدنيا آورده و از رحم جايگزين صاحب فرزندي شده است،‌ در نتيجه پسر لوسي ليو پدري ندارد که دائم به او امر و نهي کند و مسئوليت بزرگ‌کردن راک‌ول تنها بر عهده لوسي ليو است.

لوسي ليو
لوسي ليو

لوسي ليو مدتي قبل از برگزاري جشن تولد 50 سالگي‌اش به رسانه‌‌ها گفت کاملاً احساس مي‌کنم که پا به سن گذاشته‌ام اما به عدد و رقم‌ها براي سن و سال اعتقادي ندارم و به‌رغم 50 سالگي، از هميشه بيشتر احساس جواني مي‌کنم. لوسي ليو مدعي شد خوردن غذاي خوب و سبک‌زندگي سالم رمز جواني و شادابي اوست. لوسي ليو اوقات فراغت خود را با نقاشي و يوگا سر مي‌کند و اهميت زيادي به سلامت جسم و ذهن خود مي‌‌دهد. با اين حساب انتظار داريم در سال‌هاي آينده نيز لوسي ليو خوش‌خنده و جذاب را جوان‌تر از امروز ببينيم.

هيو جکمن

هيو جکمن را سال‌هاي سال است که مي‌شناسيم و هر نقشي که بگوييد در آن بازي کرده است، جکمن در بيشتر از 36 فيلم بلند ايفاي نقش کرده که بيشتر آن‌ها فيلم‌هاي مهم و موثري بوده‌اند و شناخته‌ترين آن‌ها را مي‌توان فيلم‌هاي مردان ايکس و دانست که پس از حضور در اين فيلم با‌شخصيت ولورين، در 9 فيلم ديگر نيز شخصيت اين قهرمان دنياي مردان ايکس را با عضلاتي ستبر و در هم تنيده ايفا کرد.

هيو جکمن
هيو جکمن

هيو جکمن که سال 2018 قطار زندگي او به نيمه رسيد و 50 ساله شد، جشن و مراسم خاصي براي تولد 50 سالگي‌اش ترتيب نداد و تنها با انتشار يک عکس در حساب کاربري خود در شبکه‌هاي اجتماعي اکتفا کرد. جالب اينجا بود که در اين عکس اثري از عضله‌هاي در هم تنيده و ورزيده هيو جکمن که در فيلم‌ها شاهد آن بوديم به چشم نمي‌خورد و به همين منظور هيو جکمن من در پايين عکس نوشت وقتي مردم مي‌گويند اصلاً 50 سال به شما نمي‌خورد، قسمتي از درونتان اين گفته را باور مي‌کند تا اينکه جلوي آينه بايستيد و با واقعيت زندگي خود روبرو شويد که روزگار گرد پيري را روي چهره شما ريخته و قطار زندگي از نيمه مسير گذشته است.

کيانا ريوز

با کيانا ريوز در فيلم‌هاي سرعت و سه‌گانه‌هاي ماتريکس آشنا شديم و از آن زمان تاکنون سالي نيست که چهره اين هنرپيشه خوش‌تيپ را روي پرده سينماها نبينيم. کيانا ريوز 54 سال سن دارد و انصافاً بايد گفت با کيانا ريوزي که بيست سال پيش مي‌شناختيم تغيير زياده نکرده و حتي خوش‌تيپ‌تر و جذاب‌تر هم شده است. اين هنرپيشه موفق که اخيراً فيلم‌هاي بسيار اکشن و مهيج جان‌ ويک را در کارنامه خود دارد در سال 2014 دقيقاً دو هفته پس از تولد 50 سالگي‌اش طي مصاحبه‌اي در برنامه «جيمي کمل زنده»، اعتراف کرد از اينکه به 50 سالگي رسيده شوکه شده است.

کيانا ريوز
کيانا ريوز

کيانا ريوز در اين مصاحبه متذکر شد که اصلاً باورش نمي‌شود نيم‌قرن عمر کرده و روزگار همانند باد از جلوي چشمانش گذشته است.

بيشتر بدانيد : آيا مي دانستيد اين سلبريتي ها هم سن هستند؟

بيشتر بدانيد : بازيگران و خواننده هاي هاليوود که حتي ديپلم هم ندارند!! + عکس

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي که از کودکي وارد هاليوود شدند/ از اسکارلت جوهانسون تا سيرشا رونان +تصاوير

بيشتر بدانيد : ستاره هاي هاليوود که از کودکي بازيگر شدند و درخشيدند!


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)