آخرین اخبار

داستان زندگي «نيکول کيدمن»؛ زن زيبا و بي نقص هاليوود سينما

داستان زندگي «نيکول کيدمن»؛ زن زيبا و بي نقص هاليوود

  بزرگنمايي:

چه خبر - بيوگرافي نيکول کيدمن از کودکي تا ازدواج و ...

زيبا، بي نقص و بامزه و البته بسيار با استعداد! هنگام صحبت کردن در مورد نيکول کيدمن هيچگاه واژه يا عبارت منفي به زبان نخواهد آمد. اين بازيگر زيبا سال هاست که به هنرنمايي در برابر دوربين مشغول بوده و هر سال نيز به سطح جديدي از موفقيت دست پيدا مي کند، نقش هاي جدي و چالش برانگيزي انتخاب کرده که به ما يادآوري مي کنند هنوز بايد او را دوست داشته باشيم.
علاوه بر حرفه ي بازيگري، نيکول کيدمن بيش از يک دهه است که با کيث اربن ازدواج کرده و به نظر مي رسد که هر سال عشق اين زوج دوست داشتني به يکديگر بيشتر مي شود. او نقش يک مادر فوق العاده را براي چهار فرزندش بازي مي کند و زماني که او را روي فرش قرمز مي بينيم او همچنان شاد و مسحور کننده است. در طول سال هاي فعاليت هنري اش او با مشکلاتي روبرو شده و به موفقيت هاي زيادي نيز دست پيدا کرده است. او با مشکلات و موانع پيش روي خود مانند يک بانوي باکلاس برخورد کرده و نمي توان نقطه تاريکي در رفتار و زندگي اين بازيگر نامدار استراليايي پيدا کرد. در ادامه شما را با خلاصه اي از زندگي جالب اين بازيگر سرشناس آشنا خواهيم کرد.

رابطه نيکول کيدمن با والدينش

نيکول کيدمن در سال 1967 در هونولولو هاوايي بدنيا آمده و در سيدني استراليا بزرگ شد. از آنجايي که پدرش يک زيست شيميدان شناخته شده بود او نيز در سال هاي نوجواني و جواني تمرکز خود را روي تحصيلات آکادميک قرار داد. پدرش چيزهاي زيادي به نيکول و خواهر کوچکترش آموخته و قوانيني سودمند را براي آن ها تعيين کرد. براي مثال از همان ابتداي دوران نوجواني او بايد هر روز صبح حرکت شنا انجام مي داد و هنوز نيز اين کار را ادامه مي دهد. نيکول کيدمن در مصاحبه اي چنين گفته است:" وقتي که 6 سال داشتم، در مدرسه بودم و همه بايد مي گفتيم که پدرانمان چه چيزي به ما ياد داده اند... من گفتم او به من ياد داده که هر روز ورزش کنم و هيچ وقت به جمهوري خواهان رأي ندهم.

بيوگرافي نيکول عکسهاي نيکول کيدمن,زندگي نيکول کيدمن,ازدواج نيکول کيدمن
نيکول کيدمن

معلممان از خنده نزديک بود از روي صندلي خود بيفتد". اما رابطه نيکول با مادرش از آن رابطه هاي بسيار صميمي و مهربانانه نبود. به گزارش روزنامه گاردين، مادر نيکول يک بار به او گفت:" من از آن مادران نيستم که تو را بغل کنم. من اينکاره نيستم پس از من اين انتظار را نداشته باش". اما حتي بدون اين قانون سخت نيز زماني که اوضاع براي مادرش سخت شد، نيکول به خوبي از مادر خود مراقبت کرد.

کمک به مادر در دوران ابتلاي او به سرطان

وقتي که نيکول 17 سال داشت مشخص شد که مادرش به سرطان سينه مبتلاست. اين موضوع تاثير زيادي بر روي او داشته و نيکول را بر اين داشت که هر طور مي تواند به مادرش کمک کند. وي بعدها در مصاحبه با ونيتي فر در اين باره چنين گفت:" زماني که من 17 ساله بودم مادرم به سرطان سينه مبتلا شد و اين موضوع به شدت مرا تحت تاثير قرار داد. شما با چشم خود مي بينيد که کسي شيمي درماني انجام مي دهد و اين رويه يک سال خسته کننده ادامه مي يابد. اين ناراحت کننده ترين اتفاقي است که در تمام زندگي من رخ داده است اما باعث شد که آگاه تر شوم. من بايد در سن نوجواني با مرگ روبرو مي شدم، بايد مي فهميدم که انسان ها فاني هستند. به دنيا مي آييد و مي ميريد.
من مطمئنم که يک روز باران روي سرم خواهد باريد و يک روز نيز آسمان برايم آفتابي است و زندگي همين است". مادر کيدمن موفق شد سرطان را شکست دهد اما اتفاقي که براي مادرش افتاد تاثير خود را بر روي او گذاشته بود. او بعدها عضو برنامه تحقيق و درمان سرطان زنان در دانشگاه يو سي ال اي شد. وي در اين باره گفت:" من بر اين باورم به همان اندازه اي که مي گيريد بايد پس بدهيد. بسيار مهم است که بيش از حد روي خود تمرکز نداشته باشيد".

علاقه به بازيگري از دوران کودکي

نيکول کيدمن مي گويد که از همان دوران کودکي مي دانسته که زندگي اش صرف هنر خواهد شد. وي در اين باره چنين گفته است:" زماني که تنها سه سال داشتم رقص باله را شروع کردم و با ذوق و اشتياق خودم اين کار را کردم. تئاتر خياباني و پانتوميم اجرا مي کردم و وقتي که حدود نه سال داشتم آخر هفته را به آموزشگاه تئاتر مي رفتم. وقتي که 17 ساله بودم مدرسه را رها کردم و مي دانستم که چکار بايد بکنم". اما اگر چه کيدمن مسير خود را مي دانست براي رسيدن به هدف تلاش زيادي کرد.وي در مصاحبه اي در اين مورد چنين گفته است:" از آن چيزي که بودم لذت نمي بردم.

بيوگرافي نيکول کيدمن,عکسهاي نيکول کيدمن,زندگي نيکول کيدمن,ازدواج نيکول کيدمن
نيکول کيدمن

واقعاً قد بلند بودم و دختري نبودم که نظر پسران را به خودم جلب کنم. لقبم «لنگ دراز» بود و با همين نام مرا صدا مي زدند. براي نمايش هاي مدرسه اي تست مي دادم و همواره رد مي شدم زيرا بيش از حد بلند قد بودم". سخت است تصور کنيم که نيکول کيدمن با اين همه زيبايي و استعداد براي حضور در يک نمايش جواب منفي بشنود. اما خيلي زود اين نه ها به بله تبديل شد. وي به شدت به تلاش هاي خود ادامه داد و موفقيت را در تئاتر فيليپ استريت در سيدني بدست آورد.

بازيگري و ازدواج

کيدمن در همان اوايل دهه سوم زندگي خود به موفقيت در دنياي سينما دست يافت و مدتي بعد براي بازي در فيلم «روزهاي تندر» (Days of Thunder) با تام کروز همبازي شد. وي علاوه بر حضور در اين فيلم توانست دل بازيگر سرشناس و نقش اول فيلم يعني تام کروز را بدست آورد. اين دو زماني که کيدمن تنها 23 سال داشت با هم ازدواج کردند. او روز به روز بيشتر ديده مي شد و ازدواج او با تام کروز نيز سهم زيادي در موفقيت او داشت. از آن مهم تر اين که او و کروز به يک زوج شناخته شده و باوقار تبديل شده بودند. وي بعدها در مصاحبه اي با ونيتي فر در اين باره چنين گفت:" چيزي در مورد اين گونه زندگي کردن وجود دارد که اگر واقعا روي همديگر تمرکز کنيد و در آن حباب قرار داشته باشيد اين موضوع باعث مي شود که سوئ تفاهم به وجود نيايد زيرا تنها شما دو نفر هستيد.

بيوگرافي نيکول کيدمن,عکسهاي نيکول کيدمن,زندگي نيکول کيدمن,ازدواج نيکول کيدمن
نيکول کيدمن و تام کروز

و تنها يک نفر ديگر وجود دارد که مي تواند وارد اين رابطه شود. بنابراين اين موضوع شما را خيلي به هم نزديک خواهد کرد و اين شرايط عميقاً عاشقانه است". کيدمن و کروز مي خواستند هر کاري که براي موفقيت اين ازدواج لازم است انجام دهند. آن ها برنامه ريزي ديوانه واري داشتند اما مي دانستند که چه بايد بکنند. کيدمن در اين باره مي گويد:" به نظر من در اين صنعت ممکن است شل شويد، ممکن است تنبل شويد و اين موضوع براي رابطه شما بسيار مخرب است.
حتي اگر به اين معنا باشد که سوار هواپيما شويد و براي ديدن همديگر حتي تا 24 ساعت در حال پرواز باشيد اين کار را خواهيد کرد. اين چيزي است که شما را نزديک هم نگه مي دارد. زندگي بسيار کوتاه است براي اين که ماه ها از هم دور بمانيد. وقتي که در حال صحبت کردن با تلفن هستيد مدام مي گويدد: اي کاش، اي کاش، اي کاش".

بيشتر بدانيد : نيکول کيدمن: ازدواج با تام کروز مرا از آزارهاي جنسي نجات داد!!

مادر شدن در سنين جواني

ازدواج در سن 23 سالگي تنها اتفاق مهم زندگي کيدمن در جواني نبود. تنها دو سال بعد و در سن 25 سالگي، او و همسرش، تام کروز اولين دخترشان ايزابلا را به فرزند خواندگي پذيرفتند. اگر چه وي در آن زمان بسيار جوان بود مي دانست که بايد اين کار را بکند و بعدها در اين باره چنين گفت:"اين موضوع کاملاً سرنوشت است. به فرزند خواندگي پذيرفتن ايزابلا يک اتفاق يکباره بود. ما تصميم گرفتيم او را به فرزند خواندگي بپذيريم زيرا اين شرايط به يکباره پيش آمد.
من بر اين باور بودم که به هر دليلي اين کودکان بايد در خانواده ما باشند". کيدمن مي گويد که از قبل دوست داشت خود نيز بچه دار شود اما اگر اين اتفاق نيز رخ نمي داد اين موضوع به او صدمه اي وارد نمي کرد. در آن زمان وي و کروز به اين نتيجه رسيدند که بايد براي رابطه بينشان بيشتر تلاش کنند. کيدمن در اين باره چنين مي گويد:" شما بايد سخت تلاش کنيد تا بتواني فرصت خلوتي بدست بياوري بدون اين که نياز باشد به بچه ها برسي. مانند اين است که بگويي:عزيزم من واقعا واقعا به يک وقت خلوت با تو نياز دارم. من به يک قرار شام دو نفره خلوت نياز دارم".

روزهاي طلاق

در سال 2001 کيدمن به شهرتي بسيار بيشتر از قبل دست يافت. او در فيلم هاي موفقي مانند «ديگران» (The Others) و «مولن روژ» (Moulin Rouge!) بازي کرد اما اين موفقيت در سينما باعث شده وبد که زندگي خصوصي او در خانه دچار تنش شود. در آن زمان او 34 ساله بود و راهي به جز جدايي از تام کروز باقي نمانده بود. دوران سختي بود و کيدمن از اين فرصت استفاده کرده و بيش از پيش خود را با بازي در فيلم مشغول کرد.
وي در مصاحبه اي در سال 2015 در اين باره چنين گفت:" اگر بخواهم کاملاً صادق باشم، در ان دوران من داشتم از زندگي ام فرار مي کردم... نمي توانستم با واقعيت زندگي خودم کنار بيايم و به عنوان يک بازيگر شما اين امکان فوق العاده را داريد که برويد و در زندگي شخص ديگري خود را گم کنيد و براي مدتي شخص ديگري باشيد و وقتي که به گذشته نگاه مي کنم اين موضوع را واقعا در مورد خودم مي بينم". اما به نظر مي رسد که حتي با وجود اين فرصت فرار نيز کيدمن از ازدواج خود پشيمان نيست.
وي در مصاحبه با يک مجله استراليايي در اين مورد چنين گفته است:" من خيلي سريع و در جواني ازدواج کردم. اما از اين موضوع پشيمان نيستم زيرا باعث شد که فرزندانم بلا و کانر را داشته باشم و براي مدتي طولاني يک ازدواج فوق العاده داشتم".

احساس تنهايي در موفقيت

موفقيت در دنياي هنر براي کيدمن اسان نبود. او به طور کامل خود را در اختيار حرفه اش قرار داده و نتايج آن را نيز حس کرد. وي در مورد جدايي خود از تام کروز و اتفاقات پس از آن چنين گفته است:" جداي از ان در کار به شدت مورد تمجيد قرار گرفتم که بسيار برايم جذاب بود زيرا به نحوي به خود مي گفتم: آه پس ديگر زندگي خود را در آغوش مي گيرم و خود را جمع و جور کرده و در طي چند سال کارهاي زيادي انجام مي دهم... کار جاي بسيار خوبي بود که در آن حضور داشتم".

بيوگرافي نيکول کيدمن,عکسهاي نيکول کيدمن,زندگي نيکول کيدمن,ازدواج نيکول کيدمن
نيکول کيدمن

کار هنري کيدمن چنان موفق بود که در سال 2003 جايزه اسکار بهترين بازيگر زن نقش اول را براي بازي در فيلم «ديگران» بدست آورد. اما در همان زمان بود که کيدمن متوجه چيزي شد. وي مي گويد:" آن کار به جايزه اسکار ختم شده و اين موضوع شد به موضوعي بزرگ پي ببرم. من در هتل برولي هيلز نشسته بودم و مجسمه طلايي اسکار را در دست داشتم. اوضاع کمي غيرطبيعي بود و من بيشتر از هر زمان ديگري تنها بودم".

ديدار با عشق آينده

براي چند سال ديگر کيدمن به کار ادامه داد و همزمان بيشتر و بيشتر احساس تنهايي مي کرد. اما در سال 2005 و در سن 38 سالگي وي با کسي آشنا شد که نقش بسيار مهمي در زندگي او داشت. وي بعدها در اين باره به مجله ونيتي فر چنين گفت:" فکر مي کنم که آدم هاي بسيار تنهايي بوديم. مي توانم بگويم که دو شخص بسيار تنها با هم ملاقات کرده و ان زمان بود که توانستند همه چيز را به هم بگويند. ما ترکيبي از ترسو و شجاع بوديم". اين شخص کسي نبود جز کيث اربن و رابطه او را کيدمن خيلي سريع به ازدواج ختم شد. آن ها در سال 2006 با هم ازدواج کردند و بعدها کيدمن در مصاحبه اي درباره ازدواج خود با اربن چنين گفت:" من دوست داشتم که ازدواج کنم و سپس همديگر را بشناسيم. مي دانم که اين موضوع کمي غيرعادي به نظر مي رسد اما براي من اين يک فرآيند بسيار طبيعي بود".

بيشتر بدانيد : عکس هاي نيکول کيدمن Nicole Kidman در کنسرت همسرش کيت اوربان

دوري از شهرت

در سال هاي اخير، حرفه کيدمن موفق تر از گذشته بوده است اما اين ستاره از دور بودن از هاليوود و خارج از حرفه اش لذت مي برد. او همراه با اربن در نشويل زندگي مي کند و خانواده ي بسيار خوشبختي دارند. در سال 2013 که نيکول کيدمن 46 ساله بود در مصاحبه اي با ونيتي فر چنين گفت:" تمام جنبه کاري بيش از حد در معرض انظار عمومي است. اين موضوع براي من مناسب نيست... اگر بخواهيد يک خانواده داشته باشيد بايد بايد خيلي چيزها را ناديده بگيريد.
بدون شک مي توانيد حرفه خود را داشته باشيد اما نمي توانيد در هاليوود زندگي کنيد جايي که همه چيز، همه چيز کاملاً حول آن مي چرخد. اين انتخاب من نبود. من ترجيح مي دادم که دور حرفه شخص ديگري باشم و حتي مکان خاص خودم را پيدا کنم". به همين دليل نشويل به بهترين مکان براي او تبديل شد. وي در ادامه در اين باره گفته است:" من تا حدودي از شهرت کناره گيري کرده ام. من چيزي که دنبالش بودم را در شهرت نيافتم. پس با خود گفتم بسيار خوب اين به درد من نمي خورد. و از خوش شانسي ام کسي را پيدا کردم که گفت: خب آيا دوست داري به تنسي نقل مکان کني؟ و من گفتم: اوه من دوست دارم از اين جا بروم".

سبک خاص در تصميم گيري

به عنوان کسي که نقش هاي به ياد ماندني زيادي را در حرفه خود ايفا کرده است بدون شک کيدمن استراتژي خاصي در هنگام پذيرفتن نقش هايش دارد، اين طور فکر مي کنيد؟ تا حدود زيادي اينطور نيست. وي در اين باره گفته است:" من خودم را يک کارت بازي بدون نقشي خاص مي نامم زيرا هيچ چيز در مورد آن نمي دانم. من خيلي ناگهاني و بي اختيار تصميم مي گيرم که گاه به منفعت و گاه به ضرر ختم مي شود. اما من هميشه همينطور بوده ام. شوهرم هيچ وقت نمي داند که من چه چيزي را انتخاب مي کنم. و بعد از من مي خواهد که علت را براي او تشريح کنم و من نمي توانم!". کيدمن از معدود بازيگران زني است که تاييد کرده بي نقص نيست و بعضي اوقات انتخاب هايش درست از آب درنيامده اند اما هميشه پاي انتخاب هاي خود باقي مانده است.
وي در اين باره مي گويد:" اشتباهاتي که مرتکب شده ام هميشه شامل افرادي بوده که با ميل هنري شديد همساز نبوده اند، وقتي که سعي کرده ام کمي خودم را همانندسازي کنم يا سعي کرده ام که شجاع نباشم. وقتي که به مکان هايي هدايت شده ام که با واقعيت دروني من سازگار نبوده اين همان زماني است که موفق نبوده ام. تمام نظر من اين است که مي روم و اين کار را تجربه مي کنم. فکر مي کنم اين براي کساني که آرزو مي کنند من کمي با استراتژي مشخص تري عمل کنم نااميد کننده باشد. اما من از زماني که 14 سال داشتم همين بوده ام. من نمي توانم خود را تطبيق دهم... اين ماهيت دروني من است".

آينده نيکول کيدمن

کيدمن براي بازي در فيلم «شير» (Lion) نامزد دريافت جايزه اسکار شد و بازي فوق االعاده اش در سريال «دروغ هاي بزرگ کوچک» (Big Little Lies) نيز نشان داد که چيزي از هنر و خلاقيت کيدمن کم نشده است. او همچنان با انتخاب هاي هنرمندانه اش ما را غافلگير کرده و هر بار موفقيتي جديد را بدست مي آورد. او خود نيز نمي داند که در اينده چه اتفاقي برايش رخ خواهد داد و انتخاب هايش او را به کجا خواهند کشاند و اين يکي از جالب ترين نکات در زندگي و شخصيت نيکول کيدمن است. بايد منتظر ماند و ديد که چالش بعدي که او در دنياي بازيگري براي خود انتخاب مي کند چيست.

بيشتر بدانيد : نيکول کيدمن 51 ساله در منفي ترين نقش تمام عمرش بازي مي کند! + عکس

بيشتر بدانيد : حرف هاي نيکول کيدمن درباره حس حقارت پس از تجربه خشونت جنسي و خانگي


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)