آخرین اخبار

بهترين فيلم‌ هاي 2018 که بايد ببينيد + عکس (قسمت1) سينما

بهترين فيلم‌ هاي 2018 که بايد ببينيد + عکس (قسمت1)

  بزرگنمايي:

چه خبر - فيلم‌هايي که بايد تماشا کنيد

يکي از بهترين سال‌ها براي فيلم‌هاي سينمايي بود؛ از فيلم‌هاي پرفروش باکس‌آفيس همچون «ستاره‌اي متولد شده است» تا فيلم‌هاي سينمايي کوچک‌تر همچون کمدي سياه «سوگلي».در ابتداي سال 2018 ميلادي، فيلم ابرقهرماني پلنگ سياه (بلک پنتر) تحولي مثبت در سينماي جهان بوجود آورد و از نظر منتقدان و باکس‌آفيس در صدر بهترين‌ها قرار گرفت. يا فيلم‌هاي ديگري همچون «انتقام‌جويان: جنگ ابديت»، «آسيايي‌هاي خرپول»، «ستاره‌اي زاده شده‌است» و «ددپول 2» توانستند در صدر پرفروش‌ترين فيلم‌هاي سينمايي سال 2018 قرار بگيرند. با اين تفاسير در ادامه 18 مورد از بهترين فيلم‌هاي 2018 را برايتان معرفي کرده‌ايم که توصيه مي‌کنيم حتما آنها را در فهرست فيلم‌هايي که بايد تماشا کنيد قرار دهيد. براي آشنايي با آنها تا انتهاي مطلب همراهمان باشيد.

بيشتر بدانيد : بهترين فيلم هاي جشنواره کن 2018+ خلاصه داستان هر فيلم

آسيايي‌هاي خرپول (Crazy Rich Asians)

آسيايي‌هاي خرپول يکي از محبوب‌ترين و موفق‌ترين فيلم‌هاي کمدي درام سال 2018 است. اين فيلم از آن فيلم‌هاي جذابي است که در همان دقايق اوليه شما را مجذوب صحنه‌هاي تجملاتي و بازي‌هاي بي‌نظير بازيگرانش مي‌کند. اين فيلم آمريکايي عاشقانه، کمدي-درام که بر اساس رماني به همين نام اثر کوين کوان ساخته شده است مملو از صحنه‌هاي احساسي و نکات آموزنده است.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
آسيايي‌هاي خرپول (Crazy Rich Asians)

اين فيلم سينمايي، داستان يک زن جوان آمريکايي آسيايي‌تبار به نام «راشل چو» که توسط مادر تنهاي چيني خود بزرگ شده را به تصوير مي‌کشد که براي ديدار با خانواده نامزد خود، «نيک يانگ» سفر مي‌کند و متوجه مي‌شود آنها از ثروتمندترين خانواده‌ها در سنگاپور هستند. اين فيلم نظرات مثبتي از منتقدان در ستايش از بازي‌ها و طراحي و توليد دريافت کرده است. جالب است بدانيد در 25 سال گذشته، اين اولين فيلم يک استوديو اصلي هاليوودي است که تمام بازيگرانش آسيايي هستند. از اين بابت اين فيلم نقطه عطف مهمي براي هاليوود به‌شمار مي‌آيد.

نابودي (Annihilation)

دانشمندان وارد «شيمر» مي‌شوند جايي که تاکنون هيچ انساني زنده از آنجا خارج نشده است. فيلم سينمايي نابودي در فصل ارائه جوايز اکران شد و در نتيجه بسياري از مردم تماشاي آن را از دست دادند. به جرات مي‌توان گفت نابودي يکي از بهترين فيلم‌هاي ناتالي پورتمن است که داستاني علمي-تخيلي و اکشن دارد و تا ساعت‌ها مي‌تواند ذهن بيننده را درگير خود کند. از ديگر بازيگران زن اين اثر سينمايي موفق مي‌توان به جينا رادريگز و تسا تامپسون اشاره کرد که بازي‌هاي بسيار قابل توجهي در فيلم دارند.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
نابودي (Annihilation)

داستان فيلم نابودي از اين قرار است که گروهي سرباز وارد يک منطقه خطرناک زيست‌محيطي مي‌شوند اما فقط يک نفر از آن‌ها جان سالم به در مي‌برد. همسر او (ناتالي پورتمن) که يک زيست‌شناس است، به نام همسرش عازم اين منطقه مي‌شود، اما نمي‌داند که چه چيزي در انتظار اوست.

انتقام‌جويان: جنگ ابديت (Avengers: Infinity War)

مرد آهني و مرد عنکبوتي در جنگ ابديت عالي ظاهر شده‌اند.آخرين باري که يک فيلم ابرقهرماني تماشا کرده و بعد از اتمام فيلم در سکوت فرو رفته‌ايد چه زماني بوده؟ اين دقيقا توصيفي است که مي‌توان در مورد تماشاي فيلم انتقام‌جويان: جنگ ابديت بيان داشت.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
انتقام‌جويان: جنگ ابديت (Avengers: Infinity War)

اين اثر سينمايي بي‌نظير که يکي از پرفروش‌ترين فيلم‌هاي تاريخ سينما بشمار مي‌رود، با بازي‌هاي عالي خود توانست در مدت کوتاهي فروش بسيار زيادي داشته باشد. به طوري که چهارمين فيلم پرفروش تاريخ سينما نام گرفته و يکي از بهترين آثار سينمايي سال 2018 ميلادي است. اين فيلم که يکي از موفق‌ترين آثار مارول محسوب مي‌شود در کمتر از دو هفته موفق به فروش يک ميليارد دلار شد. فيلم در هفته اول اکران خود 641 ميليون دلار فروخت و رکورد پرفروش‌ترين فيلم در هفته اول را نيز بنام خود ثبت کرد.فيلم نقدهاي مثبتي از سوي منتقدين دريافت کرد و در زمينه‌هاي اجراي تيم بازيگري، جلوه‌هاي ويژه، توازن احساسي موجود در فيلم و صحنه‌هاي اکشن مورد تحسين واقع شد.

پدينگتون 2 (Paddington 2)

فيلم سينمايي پدينگتون 2 هنوز هم بهترين رتبه را در Rotten Tomatoes دارد.فيلم الهام‌بخش و تخيلي پدينگتون 2 نه تنها يکي از بانمک‌ترين فيلم‌هاي ساخته شده در جهان است بلکه بسيار هم اصيل و واقعي است. يکي از بهترين بازي‌هاي سال هيو گرانت به عنوان يک شخصيت منفي را در اين فيلم شاهد هستيم.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
پدينگتون 2 (Paddington 2)

اميد مي‌رود که گرانت براي بازي در اين نقش بتواند اسکار 2019 را از آن خود کند زيرا شايستگي آن را دارد.داستان اين قسمت از مجموعه پدينگتون، در رابطه با تلاش پدينگتون براي پول در آوردن و خريد يک کادو مناسب براي تولد نامادري دوست داشتني‌اش است. اما کادويي که پدينگتون در نظر دارد، پيچيده‌تر از چيزي است که فکر مي‌کند…پدينگتون يک خرس کوچک اهل پرو است که حتي وقتي در زندان به سر مي‌برد هم زندگي را مثبت مي‌بيند. ادب او واگير دار است.

عروسي سرنوشت (Destination Wedding)

کيانا ريوز و ويونا رايدر در اين کمدي درام بسيار عالي نقش‌آفريني مي‌کنند. عروسي سرنوشت شايد فيلم چندان خوبي نباشد به طوري که حتي شايد موضوع و پلات زيادي هم نداشته باشد. اما به صورت کلي، حس خوب فيلم به گونه‌اي است که توصيه مي‌کنيم حتما آن را در ليست فيلم‌هاي 2018 که بايد ببينيد، قرار دهيد.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
عروسي سرنوشت (Destination Wedding)

عروسي سرنوشت فيلمنامه خوبي دارد. کيانا ريوز و ويونا رايدر بازي‌هاي بسيار خوبي ارائه کرده‌اند. آنها تنهاي افرادي هستند که در تمام طول فيلم صحبت مي‌کنند. اين دو شخصيت دايم در حال حرف زدن هستند و لحظه‌اي از پرحرفي‌هاي خود دست بر نمي‌دارند. همين امر جذابشان کرده است.

بامبلبي (Bumblebee)

هيلي استاينفلد نقش نوجواني را بازي مي‌کند که در دهه 80 ميلادي از يک بامبلي تنها که ترسيده مراقبت مي‌کند. شايد تصور کنيد با قسمت ششم ترنسفورمر طرف هستيد، اما کاملا اشتباه مي‌کنيد. فيلم بامبلي نه تنها يکي از بهترين فيلم‌هاي فرنچايز نيست بلکه يکي از بهترين فيلم‌هاي عصر حاضر است که به داستان يک دختر و دوست روباتش مي‌پردازد.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
بامبلبي (Bumblebee)

بامبلبي يک فيلم علمي–تخيلي اکشن آمريکايي به کارگرداني تراويس نايت و نويسندگي کريستينا هادسون است.

نخستين انسان (First Man)

رايان گاسلينگ و کلر فوي در فيلم نخستين انسان خوش درخشيده‌اند.کارگردان فيلم لالالند، ديمين شزل ثابت کرده در ژانرهاي مختلفي مي‌تواند خوش بدرخشد. او در فيلم نخستين انسان به نمايش داستان نيل آرمسترانگ و پياده‌روي او روي ماه مي‌پردازد. در اين فيلم بيننده علاوه بر آشنايي با زندگي شخصي نيل آرمسترانگ، هيجان و ترس‌هاي ناشي از سفر به فضا را نيز حس مي‌کند. در اين فيلم مي‌بينيم که اين سفر روي زندگي شخصي و شغل آرمسترانگ چه تاثيري گذاشته است.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
نخستين انسان (First Man)

بازي‌هاي بسيار قدرتمند رايان گاسلينگ و کلر فوي نيز در زيبايي اين فيلم بي‌تاثير نبوده است.نخستين انسان يک فيلم در ژانر زندگينامه‌اي درام است. رايان گاسلينگ در اين فيلم در نقش فضانورد آمريکايي، نيل آرمسترانگ ظاهر شده‌است. از ديگر ستارگان فيلم مي‌توان به کلر فوي اشاره کرد. داستان فيلم در سال 1969 اتفاق مي‌افتد و حوادث مأموريت آپولو 11 را با محوريت زندگي نيل آرمسترانگ به تصوير مي‌کشد. همچنين بد نيست بدانيد پس از لالالند اين دومين همکاري مشترک رايان گاسلينگ و ديمين شزل است. فيلم با تحسين منتقدان همراه شد و سکانس فرود بر ماه مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفت.

بلکککلنزمن (BlacKkKlansman)

آدام درايور در اين فليم نقش پليسي را بازي مي‌کند که مي‌تواند به گروه بلکککلنزمن نفوذ کند. حتي اگر از طرفداران اسپايک لي نيستيد هم توصيه مي‌کنيم اين فيلم را تماشا کنيد.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
بلکککلنزمن (BlacKkKlansman)

«بلکککلنزمن» يک فيلم جنايي آمريکايي است. آخرين فيلم سينمايي اسپايک لي براي جنبش بين‌المللي «جان سياه‌پوستان مهم است» بسيار حائز اهميت بود. فعاليت اين جنبش مقابله با خشونت و نژادپرستي عليه سياه‌پوستان است. آدام درايور در اين فيلم نقش يک افسر پليس آمريکايي سياه‌پوست در دهه 1970 ميلادي به نام ران استالورث را بازي مي‌کند که توانسته به گروه نژادپرست «کو کلاکس کلان» آمريکا نفوذ کند.اين فيلم براي رقابت در کسب نخل طلا هفتاد و يکمين جشنواره فيلم کن انتخاب شد.

بيوه‌ها (Widows)

بيوه‌ها يک تريلر کلاسيک است به اين خاطر که وقتي هيجان فيلم زياد مي‌شود، تاکيد بيشتري روي شخصيت‌هاي داستان صورت مي‌گيرد. در اين فليم شاهد چرخش‌هاي ناگهاني، فعاليت‌هاي درگيرکننده و بازي‌هاي فوق‌العاده خوب هستيم.

بهترين فيلمهاي 2018,فيلم هاي 2018,بهترين فيلم خارجي,فيلم سينمايي جذاب
بيوه‌ها (Widows)

بيوه‌ها به طور کلي يک فيلم هيجاني با موضوع سرقت به کارگرداني استيو مک‌کوئين است که بر اساس فيلم‌نامه مک‌کوئين و گيلين فلين ساخته شده است. از بازيگران آن مي‌توان به وايولا ديويس، اليزابت دبيکي و ليام نيسون اشاره کرد.
ادامه دارد …

بيشتر بدانيد : بهترين فيلم اکشن هاي 2018 + تصاوير

بيشتر بدانيد : جديدترين فيلم هاي هاليوود 2018 + تصاوير

بيشتر بدانيد : بهترين فيلم هاي هاليوود در سال 2018/ از شب بازي تا رشته خيال + تصاوير


منبع: rooziato.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)