آخرین اخبار

بدترين فيلم‌هاي 2018 را نگاه نکنيد! + عکس سينما

بدترين فيلم‌هاي 2018 را نگاه نکنيد! + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - فيلم‌هاي نفرت‌انگيز 2018

دو منتقد ارشد نشريه سينمايي ورايتي بدترين فيلم‌هاي 2018 را انتخاب کرده‌اند که در ميان آنها برخي نام‌هاي مطرح ديده مي‌شود. فيلم‌هايي که ممکن است آثار محبوب شما باشند. سال 2018 گيشه سينماهاي جهان فروش خوبي داشت. در هر فصل چند فيلم قابل ملاحظه داشتيم. تعداد فيلم‌هاي خوب و متوسط بيشتر بود و فيلم به معناي شاهکار کم داشتيم. بدترين فيلم‌هاي هر منتقدي ممکن است در فيلم بهترين فيلم‌هاي يک منتقد ديگر باشد. پيتر دبروج و اوون گليبرمن جسورانه ليست بدترين فيلم‌هاي سال 2018 را انتخاب کرده‌اند. برايشان مهم نبوده فيلم جزو ده فيلم پرفروش باکس آفيس 2018 بوده يا يک مستند دست راستي که از کارهاي خشمگينانه قبلي کارگردانش عقب‌تر است. 2018 سال خوبي براي ديدن فيلم‌هايي است که مي‌توانستيد از آنها متنفر شويد؛ با فيلم‌هاي نفرت‌انگيز 2018 آشنا شويد.
بدترين فيلم‌هاي 2018 به انتخاب پيتر دبروج :

انتقام‌جويان: جنگ ابديت Avengers: Infinity War

کارگردان: آنتوني و جو روسو
بازيگران: رابرت داوني جونيور، کريس همسورث و مارک روفالو
امتياز متاکريتيک: 68 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي,انتقام‌جويان جنگ ابديت
انتقام‌جويان: جنگ ابديت

اين قدرت و ايده‌هاي ديوانه‌وار پشت جهان مارول ديگر از کنترل خارج شده است. اول کل سياره زمين را مي‌ترکانند (آخر «ثور: رگناروک» اين اتفاق مي‌افتد)، بعد با خنده همه چيز را کنار مي‌گذارند و نوبت به خشونت تانوس مي‌رسد. تانوس مي‌آيد و نصف همه موجودات زنده کهکشان را نابود مي‌کند. وقتي اين اتفاق افتاد مي‌خواستم فرياد بکشم که: «تو نمي‌توني اين کارو بکني!» و البته اين فرياد به خاطر اين نبود که نگران کاراکترهاي فيلم بودم. (به هر حال بيشتر آنها به نوعي احمق‌هاي شکست‌ناپذيري هستند.
البته که تازه داشت از بلک پنتر (پلنگ سياه) خوشم مي‌آمد وقتي تانوس داشت او را کتک مي‌زد.) به هر حال حالا مجبوريم يک سال ديگر صبر کنيم تا ببينيم با کدام روش سردستي قرار است همه آن خرابي‌ها و نابودي‌ها بي‌اثر و خنثي شود. در فيلمي که سال 1978مارول ساخته بود، سوپرمن بر فراز زمين آنقدر با سرعت پرواز مي‌کرد که زمان به عقب برمي‌گشت و مي‌توانست لويس لين را احيا کند. بعد در «ليگ عدالت» سوپرمن توسط دومزدي به چهار ميخ کشيده مي‌شود و بعد البته متوجه مي‌شويم که او «تقريبا» مرده است.مي‌دانم که آنها کاراکترهاي دي سي هستند اما دوستان کمپاني مارول اين حرف مرا گوش کنيد: بيست فيلم در عرض ده سال بيش از حد زياد است.

گوتي Gotti

کارگردان: کوين کانلي
بازيگران: جان تراولتا، اسپنسر روکو لفرانکو، کلي پرستون
امتياز متاکريتيک: 24 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي
گوتي Gotti

بايد قانوني عليه فيلم‌هايي مثل اين باشد. تقريبا مطمئنم که جان تراولتا با خودش فکر کرده که تلاش بيش از حد او براي فرو رفتن در نقش مرد سرسخت گاتهام يعني جان گوتي، احتمالا مي‌تواند برگ برنده او براي افتخارآفريني در اسکار باشد. جان گوتي رييس مافياي خانواده گامبينو بوده که متهم به پنج فقره قتل و هشت جرم ديگر شد. اما تراولتا براي رسيدن به اين هدفش انگار با شيطان معامله کرده است. او بيش از اندازه با آدم‌هايي که فيلم مي‌خواهد به تصويرشان بکشد صميمي شده است. تا حدي که اين اثر خنده‌آورگنگستري (که مي‌خواهد بگويد گوتي پدر فوق‌العاده‌اي بوده است و مراجع قانوني بيش از اندازه به او و پسرش سخت گرفته‌اند) شبيه يک فيلم بدسليقه درباره يکي از قديسين شده است! و بعد براي اينکه همه چيز بدتر شود تراولتا بعد از اين فيلم در فيلم «سرعت مي‌کشد» (speed kills) هم بازي کرد. يک مورد ديگر از پروژه کسب عزت و افتخار براي آدم بدها.

خود زندگي Life Itself

کارگردان: دن فاگلمن
بازيگران: اسکار آيزاک، اليويا وايلد
امتياز متاکريتيک: 21 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي
خود زندگي Life Itself

احتمالا دن فاگلمن که شخصيت محبوب و عزيز پرده کوچک تلويزيون است واقعا فشار زيادي تحمل کرده تا کاراکترهايي را که مخاطبان در سريال «اين ما هستيم» او عاشق‌شان شده‌اند، بکشد. اما وقتي تلاش مي‌کند که همين کار را در ملودرامش انجام بدهد که بيش از حد با کاراکترهايي از نسل‌هاي مختلف انباشته شده، شکست مي‌خورد. چون ساختاري که فيلمش را روي آن بنا مي‌کند از ابتدا خيلي حس واقعي بودن به شما نمي‌دهد.
شبيه برخي از فيلم‌هاي درجه دوي کمرون کرو، فاگلمن دوست دارد اين باور را به مخاطبش بدهد که فيلم‌هايش عميق‌تر و سخنورتر از کارهاي بقيه فيلمنامه‌نويسان است. وقتي دوست دارد نقش خدا را بازي کند و کاراکترهايي خلق کند که به جاي اين که محتويات ذهني خودشان را به زبان بياورند از زبان ذهن فاگلمن ديالوگ‌ مي‌گويند. و بعد آنها را دستکاري مي‌کند تا تئوري‌اش را ثابت کند که «زندگي درنهايت يک راوي غيرقابل اعتماد است.» در حالي که معمولا فقط يک نويسنده-کارگردان از خودراضي داريم که بايد نگرانش باشيم.

زمين‌هاي لندن Londin Fields

کارگردان: ماتيو کالن
بازيگران: امبر هرد، جما چان
امتياز متاکريتيک: 16 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي
زمين‌هاي لندن Londin Fields

حالا که حرف از راويان غيرقابل اعتماد شد خوب است سراغ رمان اسرارآميز پسا اتمي مارتين اميس برويم. که هيچ‌وقت نبايد سفرش از صفحات کتاب به سمت پرده سينماها آغاز مي‌شد. اين اقتباس تکه پاره مطلقا هيچ نکته تازه‌اي ندارد. در سايت روتن توميتوز صفر درصد امتياز دارد و در گيشه سينماها هم فاجعه بود. دومين فيلم کم‌فروش سال شد. اينکه ميان تهيه‌کنندگان و کارگردان سابق موزيک ويديوها ماتيو کالن اختلاف‌هاي شديدي وجود داشت توجيه مناسبي براي کيفيت ضعيف اين فيلم نيست. همان‌طور که کات‌ها هم به کندي و کشداري رمان اميس کمکي نمي‌کنند.
همه قصه فيلم بر محور يک فم فتال مي‌چرخد که امبر هرد نقش‌اش را بازي مي‌کند و دقيقا مي‌داند که قرار است او را به قتل برسانند. اما نمي‌داند توسط چه کسي. آيا قاتل گاي گلينچ آن پسر خوش‌تيپ است يا کيت تلنت قهرمان ناخوشايند دارت (نقش‌اش را جيم استرجس بازي مي‌کند و بدترين اجراي او در سال‌هاي اخير است) يا ممکن است قاتل آن نويسنده مزدور باشد که به دليل خلق چنين کاراکترهايي از اول ماجرا گناهکار است!
بدترين فيلم‌هاي 2018 به انتخاب اوون گليبرمن:

مرگ ملت Death of a Nation

کارگردان: بروس اسکولي، دينش دي سوزا
بازيگران: ويکتوريا چيلاپ، دينش دي سوزا
امتياز متاکريتيک: 1 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي
مرگ ملت Death of a Nation

اول اينکه بگوييم چشم‌تان اشتباه نمي‌بيند و خطايي رخ نداده. واقعا امتياز متاکريتيک اين فيلم يک از 100 است. اين داکيودرام (درام مستندگونه) مي‌خواهد به طور موازي بين دوران رياست جمهوري آبراهام لينکلن و دونالد ترامپ قياس انجام بدهد. اين پروپاگانداي دست راستي افراطي دروغگو آشغال مطلق است. در دوره‌اي که حتي رييس‌جمهور ايالات متحده هم مي‌تواند واقعيت‌هاي خودش را به هر شيوه‌اي که دوست دارم به مردم غالب کند، حس وحشتناکي دارد که يک تاريخ‌دان اخبار جعلي مثل دي سوزا به بالا رفتن از اين کوه دروغين ادامه مي‌دهد.
آخرين فيلم خسته‌کننده و کش‌دار او، دموکرات‌ها را با نازي‌ها مقايسه مي‌کند. فيلم به وضوح وانمود مي‌کند که ليبراليسم آمريکايي بعد از جنگ ايده‌اش را از هيتلر گرفته است. چه حرفش درست باشد و چه نه دي سوزا معتقد است که اين آشغال به ماموريتش بي‌ربط است. او تبديل به يک مستندساز مسخره زهرآگين شده است.

بدآموزي کامرون پست The Miseducation of Cameron Post

کارگردان: دزيره اخوان
بازيگران: کلوئه گريس مورتز، استيون هاک
امتياز متاکريتيک: 69 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي
بدآموزي کامرون پست The Miseducation of Cameron Post

احتمالا مي‌شود در اين رابطه بحث کرد که اين بدترين فيلمي است که تا به حال جايزه بزرگ هيات داوران را در ساندنس کسب کرده. که البته اين صرفا قضاوتي درباره يک هيات داوران بد است. حتي اگر جايزه‌اي را که اين فيلم به سختي مي‌شود تصور کرد لياقتش را داشته در نظر نگيريم، اين اقتباس از داستان سال 2012 اميلي ام.دانفورث همه چيزهايي را که ما را نسبت به يک فيلم مستقل بي‌ميل و رغبت مي‌کند، نمايش مي‌دهد.
به خصوص که به‌نظر مي‌رسد همان رويکرد فيلمسازي استوديي را به شکل جعلي دارد که در آن دستکاري‌هايي صورت گرفته. به سختي مي‌شود سوژه فيلم را جدي گرفت. نقطه عطف قهرمان داستان نه انساني است و نه مضطرب‌کننده. بيشتر شبيه يک سيتکام کمدي شده است.

کريستوفر رابين ديزني Christopher Robin

کارگردان: مارک فورستر
بازيگران: ايوان مک‌گرگور، هيلي اتول
امتياز متاکريتيک: 60 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي
کريستوفر رابين ديزني Christopher Robin

اوه خداي من! کريستوفر رابين حالا تبديل به مردي ميانسال و کودن (با بازي ايوان مک‌گرگور) شده که بيشتر زمانش را در دفتر کارش مي‌گذراند. (درنتيجه بيشتر فيلم هم در دفتر کار او مي‌گذرد). اما بعد در جنگل با رفيق قديمي‌اش دوباره ارتباط مي‌گيرد. فيلم تعداد زيادي از مفاهيم قصه‌هاي مختلف را در خودش دارد. از اينکه چطور با کودک هشت ساله درون‌تان در ارتباط باشيد که به طرز غيرقابل تحملي شيرين است! بعد با استفاده از گرافيک کامپيوتري ويني‌ پوي محبوب‌مان را مي‌بينيم که از نسخه قديمي ديزني وسط اين فيلم آورده‌اند. انگار خاطرات کودکي‌مان توسط يک خرس خوابالو تسخير شده بود.

چگونه با دخترها در مهماني صحبت کنيد How to Talk to Girls at Parties

کارگردان: جان کامرون ميچ
بازيگران: ال فانينگ، نيکول کيدمن
امتياز متاکريتيک: 50 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي
چگونه با دخترها در مهماني صحبت کنيد How to Talk to Girls at Parties

جان کامرون ميچل فقط چهار فيلم کارگرداني کرده است. او الهام‌بخش ساخت فيلم‌هاي جسورانه بود اما همه آن الهامات موقع ساختن اين فيلم آخر گم شد. فيلمي که اقتباسي از داستان کوتاهي نوشته نيل گيمن است که سال 2006 منتشر شده. حتي به عنوان يک فيلم علمي-تخيلي هم عجيب به نظر مي‌رسد چه برسد به يک فيلم کمدي-موزيکال که مايه‌هاي تخيلي هم دارد. داستان موجود بيگانه‌اي که سرتاسر کهکشان را مي‌گردد و از گروهش دور مي‌افتد و با دو تا از ساکنان خطرناک‌ترين نقطه جهان برخورد مي‌کند: پسراني از حومه شهر لندن! در همه سکانس‌هاي شاهد تلاش مذبوحانه ارتباط برقرار کردن آنها با هم هستيم تا در نهايت خسته شويم!

قاتل شکارچي Hunter Killer

کارگردان: داناوان مار
بازيگران: جرارد باتلر، گري اولدمن
امتياز متاکريتيک: 43 از 100

بذترين فيلمها,سينماي جهان,بدترين فيلم خارجي
قاتل شکارچي Hunter Killer


يک کاپيتان که براي جايي کار نمي‌کند با نيروي دريايي آمريکا تيمي تشکيل مي‌دهد تا رييس‌جمهور ربوده شده روسيه را نجات بدهد. چند دهه از زماني که تام کلنسي اين رمان را نوشته مي‌گذرد. ستاره فيلم جرارد باتلر است که البته کم‌فروغ‌ترين نکته فيلم هم به شمار مي‌رود. «قاتل شکارچي» مي‌خواهد يک شيوه جديد در فيلمسازي درباره جنگ سرد باشد. اما درنهايت باعث مي‌شود حس نوستالژيکي پيدا کنيد درباره دوره‌اي که وقتي فيلم‌هايي مثل اين ساخته مي‌شد سازندگان‌شان مي‌دانستند چه کاري انجام مي‌دهند.

بيشتر بدانيد : بدترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!!

بيشتر بدانيد : بدترين فيلم هاي سال2016 از نگاه منتقدين

بيشتر بدانيد : بدترين فيلم‌هاي پرفروش تاريخ سينما

بيشتر بدانيد : رتبه بندي فيلم هاي مريل استريپ از بدترين تا بهترين!


منبع: مجله ديجي کالا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)