آخرین اخبار

ستاره هاي هاليوود اينهمه پول را چگونه خرج مي کنند؟!! سينما

ستاره هاي هاليوود اينهمه پول را چگونه خرج مي کنند؟!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - خريد‌هاي ميليون دلاري سلبريتي‌ها: از لئوناردو دي‌‌کاپريو تا سلنا گومز

تعريف پول براي سلبريتي‌ها با ساير مردم فرق مي‌کند و هيچ ترس و نگراني از خرج کردن ندارند، اين امر باعث شده تا شاهد ولخرجي‌هاي ميليون‌دلاري سلبريتي‌ها باشيم. اين ولخرجي‌ها که از قرار معلوم پاياني هم ندارد شامل خانه‌هاي اشرافي، خودروهاي لوکس و گران‌قيمت و لباس‌هاي زيبايي مي‌شود که خريد هر کدام از آن‌ها براي بسياري از افراد حکم خواب و رؤيا را دارد.با اين حساب قصد داريم در ادامه با هم ببينيم سلبريتي‌ها چگونه پول‌هاي بي‌زبان را خرج مي‌کنند.

بيشتر بدانيد : ثروتمندان هاليوودي پول خود را کجا خرج مي‌کنند؟!! (+عکس)

آنجلينا جولي

اگر از هواداران آنجلينا جولي باشيد حتماً به خوبي ‌مي‌دانيد که مدتي است خبرهاي زيادي از اين زيباروي خوش‌اندام به گوش نمي‌رسد اما آنجلينا در گذشته به ولخرجي و کار‌هاي پرخرج معروف بود. صرف هزينه‌هاي گزاف براي خال‌کوبي، آويزان‌کردن شيشه‌اي کوچک محتوي خون همسر آن زمان خود، بيلي باب تورنتون و پريدن در استخر در مراسم گلدن گلاب با يک لباس 5 هزار دلاري را تنها مي‌توان قسمتي از ولخرجي‌هاي بي‌دليل آنجلينا جولي در گذشته دانست. اين روزها آنجلينا جولي سخت مشغول کارهاي انسان‌دوستانه است و گرفتاري‌هاي زندگي و بزرگ‌کردن بچه‌ها اجازه‌اي به اسراف‌کاري‌هاي بي‌معنا به او نمي‌دهد اما استفاده از جت شخصي براي پرواز ميان کشورهاي مختلف را مي‌توان به عنوان ولخرجي‌هاي اخير آنجلينا جولي 43 ساله ذکر کرد.

ليدي گاگا

جالب است بدانيد ليدي گاگايي که اين روزها پولش از پارو بالا مي‌رود پس ار انتشار اولين آلبومش کاروکاسبي خوبي نداشت و حسابي زير قرض فرو رفته بود. اما روزگار براي گاگا بازي ديگري داشت و اين روزها ارزش خالص دارايي‌هاي اين سلبريتي‌ پرطرفدار به چيزي حدود 225 ميليون دلار مي‌رسد. قسمتي از اين درآمد خرج لباس‌هاي عجيب و غريب ليدي گاگا مي‌شود. خانه اشرافي ليدي گاگا نيز چيزي حدود 23 ميليون دلار قيمت دارد و در اين منزل يک سالن بزرگ بولينگ را شاهد هستيم. در کنار اين ولخرجي‌ها ليدي گاگا خانه فرانک زاپا، آهنگساز و نوازنده معروف را نيز با قيمت گزافي خريده است. در حوضچه اين خانه 27 ماهي زيبا زيبا زندگي مي‌کنند که تمامي اين ماهي‌ها از ژاپن وارد شده‌اند.در کنار اين موارد، ليدي گاگا يک رستوران مجلل در نيويورک را خريداري کرده که ماهانه چيزي حدود 33 هزار دلار سودآوري دارد.

لئوناردو دي‌‌کاپريو

بازيگر سرشناس فيلم تايتانيک اين روزها در ميان چهره‌هاي سرشناس براي خود اسم و رسمي دست و پا کرده و از سلبريتي‌هاي بسيار محبوب و خوش‌آبرو است. لئوناردو پول زيادي خرج فعاليت‌هاي زيست‌محيطي مي‌کند و از پُز دادن و قرار گذاشتن با بانوان زيبارويي مثل بليک لايولي و ريحانا بدش نمي‌آيد. لئوناردو دي‌کاپيرو 43 ساله همچنين مهماني‌هاي بزرگي در خانه‌‌هاي اشرافي خود در هاليوود هيلز، ماليبو و نيويورک برگزار مي‌کند و جزيره‌اي بنام Blackador Caye را در کشور بليز در آمريکاي مرکزي خريده است.

کاني وست

روز‌به‌روز ثروت اين رپر هاليوودي در حال افزايش است و به گفته خودش چيزي نمانده است که به ميلياردهاي آمريکايي نزديک شود. کاني وست اصرار زيادي در به رخ کشيدن ثروتش دارد و از خريد ماشين و لباس‌هاي اشرافي دست بر نمي‌دارد. کاني وست علاقه زيادي به خريد چيزهاي شخصي گران‌قيمت مانند گردن‌بند و دستبند‌هاي اشرافي دارد و در کنار خانه‌‌هاي ميليون‌دلاري در لس‌آنجلس و نيويورک علاقه زيادي به طراحي و شخصي‌سازي اين خانه‌ها دارد که طبيعتاً خرج‌هاي بيشتري را به دنبال داشته است.

اپرا وينفري

لطيفه‌اي بامزه در ميان آمريکايي‌ها وجود دارد که گفته مي‌شود اپرا وينفري نمي‌خواهد کانديد رياست جمهوري آمريکا شود به اين دليل که در صورت نامزدي وي، اعضاي کاغ سفيد استعفا مي‌دهند. اين لطيفه کنايه‌اي است به ثروت بيشمار اپرا وينفري. ثروت خالص اين بانوي موفق آمريکايي ثروتي چيزي بيشتر از 2.8ميليارد دلار است و برنامه‌هاي انگيزشي وينفري در سراسر دنيا مخاطب دارد. وينفري خانه بسيار بزرگي در مونتسيتو در ايالت کاليفرنيا دارد و به عنوان ديگر خانه‌هاي وينفري مي‌توان به مستغلات اپرا در جزيره اورکاس، و کلورادو اشاره کرد. سلبريتي‌هاي زيادي را شاهد هستيم که جت‌هاي اختصاصي دارند اما اپرا دست تمام اين سلبريتي‌ها را از پشت بسته است و شرکت هواپيمايي مستقلي متشکل از چندين هواپيما در اختيار دارد.

جورج کلوني

اين هنرپيشه پول‌ساز هاليوودي که اين روزها ثروتي هنگفت به جيب زده است پله‌هاي هاليوود را ده تا يکي طي کرد و در کنار ولخرجي براي زنان زيبارويي مانند استيسي کيبلر و همسر فعلي‌اش امل علم الدين، سابقه خوبي در کمک به مراسم خيرخواهانه دارد. کلوني از آن سلبريتي‌هايي است که هميشه هواي خودش را دارد و يک ويلاي شش اتاق در کاليفرنيا، دو عمارت در ايتاليا، يک مزرعه در کوبا، خانه‌اي 9 اتاق در انگلستان و يک آپارتمان بسيار شيک در نيويورک را مي‌توان تنها قسمتي از ولخرجي‌هاي جورج کلوني نام برد.

سلين ديون

چندين دهه است که صداي ملکوتي سلين ديون را در دنياي هنر موسيقي شاهد هستيم. سلين ديون با ترانه موفق My Heart Will Go On در فيلم تايتانيک توانست شهرتي جهاني بدست بياورد، اين ترانه چيزي حدود 20 سال عمر دارد اما از آن زمان تاکنون هرگز شاهد کم‌کاري سلين ديون نبوده‌ايم و اين پرنده خوش صدا هميشه به دنبال موفقيت‌هاي بيشتر بوده است، از آنجايي که موفقيت هميشه ثروت را به دنبال داشته است سلين ديون نيز اين روزها ثروت هنگفتي دارد و گفته مي‌شود دارايي‌هاي خالص سلين ديون چيزي حدود 400 ميليون دلار است. در سال 2013 سلين ديون خانه‌هاي خود در کاليفرنيا را به مبلغ 100 ميليون دلار به فروش رساند. سلين ديون خانه‌اي بزرگ و مجلل در فلوريدا دارد و گفته مي‌شود يک پارک آبي در اين خانه قرار گرفته است. خانه سلين ديون در لس‌وگاس نيز يکي به دليل طراحي بسيار زيبا زبانزد خاص و عام است.

برد پيت

جالب است بدانيد برد پيت که اين روزها ثروتش قابل شمارش نيست، بابت فيلم تلما و لوييز که در سال 1370 به روي پرده نقره‌اي رفت تنها 6 هزار دلار دستمزد گرفت اما اين روزها دستمزد اين سلبريتي 54 ساله بابت هر فيلم به طور ميانگين حدود 20 ميليون دلار است. برد پيت که چندين بار نامزد جايزه اسکار شده است چندين عمارت در نيو اورلئان، سانتاباربارا و فرانسه دارد. يک باغ در لس فليز، ويلايي در اسپانيا و پنت‌هاوس بزرگي در نيويورک را مي‌توان تنها قسمتي از ولخرجي‌هايي ذکر کرد که برد پيت انجام داده است.

تيلور سويفت

اين سلبريتي که اهل پنسيلوانيا است با تلاش و کوشش توانست جاي خود را به عنوان ملکه موسيقي پاپ و کانتري محکم کند. تيلور سويفت صدايي زيبا و ظاهري جذاب دارد و طنين کلامش در دل هواداران نفوذ مي‌کند.گفته مي‌شود ثروت خالص تيلور سويفت حدود 280 ميليون دلار است و عمارت‌هايي در بورلي‌هليز و نشويل دارد. يک پنت‌هاوس و آپارتمان مجلل در نيويورک و عمارتي در رودآيلند را مي‌توان از ديگر خانه‌‌هايي ذکر کرد که تيلور سويفت پول خود را خرج آن‌ها کرده است، اين مستغلات مجموعاً حدود 84 ميليون دلار قيمت دارند.

ويل اسميت

ويل اسميت فعاليت خود را به عنوان يک رپر در اواخر سال 1980 شروع کرد و ايفاي نقش در سريال The Fresh Prince of Bel Air باعث شد تا پله‌‌هاي ترقي را پشت‌سر بگذارد و تبديل به ويل اسميت افسانه‌اي شود که اين روزها مي‌شناسيم. اين ماشين پول‌سازي هالييود بيشتر از 2 دهه است که درآمد چشمگيري دارد و نمي‌داند با پول‌هايش چه کار کند. به همين منظور حدود 42 ميليون دلار صرف ساخت خانه‌اي در کالاباساس کرد، ويل‌ اسميت براي ساخت اين خانه وسواس زيادي به خرج داد و ساخت آن حدود هفت سال به طول انجاميد. در اين خانه در کنار استخر بسيار زيبا با يک استوديو ضبط موسيقي نيز طرف هستيم.چنين مستغلاتي ويل اسميت را به پادشاه مسلم هاليوود تبديل کرده است.

جان تراولتا

موفقيت جان تراولتا به حدود 4 دهه پيش باز مي‌گردد و بدون شک بازي زيباي وي در فيلم Pulp Fiction را هنوز هم به ياد داريد. جان تراولتا ممکن است اين روزها درآمدي همانند ساير همقطاران هاليوودي خود نداشته باشد اما باز هم دارايي‌هاي خالص وي چيزي حدود 170 ميليون دلار برآورد مي‌شود. خانه‌‌هاي بسيار شيک در فلوريدا، سانتا باربارا، هاوايي و نيويورک به همراه يک مکان اختصاصي در ساحل مين در ايالت مين آمريکا را مي‌توان از ولخرجي‌هاي اصلي جان تراولتا دانست. بدون يک نفر در آنِ واحد نمي‌تواند در تمامي اين خانه‌ها زندگي کند و بسياري از اين خانه‌هاي اشرافي بي‌استفاده مانده و خاک مي‌خورد.

دريک

دارايي‌هاي خالص اين رپر کانادايي معروف چيزي بيشتر از 100 ميليون دلار تخمين زده مي‌شود و با يک حساب سرانگشتي مي‌توان دريک را يکي از ثروتمندترين رپرهاي جهان دانست. قلعه‌اي 20 ميليون دلاري در تورنتو، خانه‌اي اشرافي که پلي زيبا بر روي رودخانه دارد و يک اتاق بسيار بزرگ اختصاصي براي بازي در آن شاهد هستيم در لس‌آنجلس براي دريک چيزي حدود 8 ميليون دلار آب خورده است. اين خانه همانند پارک‌هاي تفريحي ديزني است و انواع و اقسام خودروهاي گران‌قيمت از فراري گرفته تا آکورا را در پارکينگ آن شاهد هستيم.

لوداکريس

کريستوفر برايان بريجز که هواداران وي را با نام لوداکريس مي‌شناسند حسابي اهل ولخرجي است و به خريد خانه‌هاي لوکس و اشرافي علاقه زيادي دارد. خانه‌اي شيک در جورجيا، عمارتي زيبا در لس‌آنجلس و کاخي مجلل در باهاما که ارزشي حدود 10 ميليون دارد را مي‌توان تنها قسمتي از ولخرجي‌هاي لوداکريس دانست. اين ستاره که شخصيت بامزه‌اي در فيلم‌هاي سريع و خشن ايفا مي‌کند علاقه زيادي به خودرو دارد و در کلکسيون خودروهاي لوداکريس چند محصول از خودروهاي حاضر در فيلم‌هاي سريع و خشن را شاهد هستيم.

مدونا

مدونا اين روزها وارد ششمين دهه زندگي خود شده است اما همچنان زيبا، جذاب و البته بسيار پرکار است. سخت‌کوشي و هنر مدونا چيزي حدود 800 ميليون دلار دارايي را براي او به ارمغان آورده است و بعيد به نظر مي‌رسد به اين زودي‌ها از دنياي سينما و موسيقي خداحافظي کند. مدونا عمارتي 9 ميليون‌ دلاري در ليسبون دارد و خانه‌هاي 8 و 13 ميليوني ديگر را مي‌توان از ساير مستغلات گران قيمت مدونا نام برد. فهرست‌ ولخرجي‌هاي مدونا به همين‌جا ختم نمي‌شود و يک خانه 40 ميليون دلاري در نيويورک دارد، اين خانه به يک کتابخانه بسيار لوکس و کامل مجهز است و باغچه‌اي با مساحت 278 متر مربع را مي‌توان از جذابيت‌هاي مهم خانه مدونا دانست.

کيتي پري

منتقدان دنياي موسيقي اجراي کيتي پري را هميشه ستوده‌اند و جوان‌هاي زيادي از نقاط مختلف دنيا آرزوي شرکت در تورهاي جهاني کيتي پري را دارند. کاملاً مشخص است اين همه طرفدار، درآمد زيادي را نيز راهي جيب‌هاي کيتي پري کرده‌اند و گفته مي‌شود ارزش خالص دارايي‌هاي کيتي چيزي حدود 225 ميليون دلار است.کيتي پري از اين سرمايه بهترين استفاده را کرده و دو خانه بسيار اشرافي در هاليوود هيلز خريده است. گفته مي‌شود تنها يکي از اين خانه‌ها قيمتي حدود 9 ميليون دلار دارد. کيتي پري مانند ساير سلبريتي‌هايي که نمي‌دانند پول‌هاي خود را چگونه خرج کنند کلکسيوني از بهترين خودروهاي روز دنيا را دارد و براي هر کدام از 5 دستيار شخصي خود يک خودروي الکتريکي خريده است تا از يک طرف سخاوت خود را نشان دهد و از طرف ديگر ثابت کند که طرفدار خودروهاي سبز و سازگار با محيط زيست است.

بريتني اسپيرز

اين زيباروي خوش‌آواز از سنين کودکي تلاش کرد تا راه خود را به قله‌هاي موسيقي برساند و انصافاً هم بايد گفت به اين رؤيا دست پيدا کرده است. بريتني دوست‌داشتني که ثروت و دارايي‌هاي خالص‌اش چيزي حدود 220 ميليون دلار تخمين زده مي‌شود سابقه درخشاني در ولخرجي و ريخت و پاش دارد و خانه‌ا‌ي بسيار مجلل در لس‌وگاس خريداري کرده است.اسپيرز که اين روزها بيشتر وقت خود را صرف بزرگ کردن بچه‌ها مي‌کند قصري 9.9 ميليون دلاري در بل‌اير خريداري کرده است و خانه‌اي ديگر نيز در لس‌وگاس دارد که برنامه‌هاي تلويزيوني اسپيرز در اين خانه انجام مي‌شود.

کايلي جنر

امکان ندارد به فهرست ولخرجي‌هاي سلبريتي‌ها نگاهي داشته باشيد و چشم شما به کايلي جنر نيافتد، اين دختر زيباي خاندان کارداشيان که اين روزها يکي از ثروتمندترين آن‌ها نيز به حساب مي‌آيد کار و کاسبي سکه‌اي دارد. کايلي جنر که تازه وارد سومين دهه زندگي خود شده است ثروتي حدود يک ميليارد دلار دارد و خط فروش محصولات آرايشي جنر در سال 2017 چيزي معادل 300 ميليون دلار سود براي اين زيباروي نوجوان به دنبال داشت. جنر دوست‌داشتني با لباس‌هاي 10 هزار دلاري برند گوچي به مهماني مي‌رود و خانه‌اي 12 ميليون دلاري در کاليفرنيا دارد. جنر کلکسيوني بسيار کامل از خودروهاي لوکس و مدرن دارد و با نگاهي به صفحه اينستاگرام جنر هر روز شاهد ولخرجي‌هاي بيشتر اين سلبريتي جوان و پول‌ساز خواهيد بود.

دواين جانسون

دواين جانسون که با حضور در برنامه‌‌هاي کشتي‌کج براي خودش اسم و رسمي دست و پا کرد را اين روزها بيشتر در دنياي هاليوود شاهد هستيم. با نگاهي به فيلم‌هاي جانسون انصافاً بايد گفت هنرپيشه‌ خوبي است و به اندازه‌اي پول در مي‌آورد که از شمردن آن‌ها عاجز است. راک دنياي سينما خانه‌هايي در لس‌آنجلس و فلوريدا دارد و يک مزرعه بسيار بزرگ در ويرجينيا خريداري کرده است. ولخرجي‌هاي دواين جانسون به همين‌جا ختم نمي‌شود و پنت‌هاوسي بسيار شيک در نيويورک را با مبلغ گزاف 20 ميليون دلار در هر ماه اجاره کرده است.در کلکسيون خودروهاي دواين جانسون شاهد حضور بهترين خودروهاي دنيا هستيم و يک جت 65 دلاري براي مسافرت‌ کاري و خوش‌گذارني در خدمت جانسون است.

پاريس هيلتون

پاريس هيلتون به خوبي مي‌داند ثروت پدرش، ريچارد هيلتون، مالک هتل‌هاي زنجيره‌اي هيلتون را چگونه خرج کند. پاريس هيلتون زيبارو که چهره‌اي محبوب در دنياي رسانه‌هاست از سوار شدن در خودروهاي لوکس و گران قيمت دست بر نمي‌دارد و ولخرجي‌هاي او براي خريد بهترين و گران‌ترين لباس‌هاي دنيا زبانزد خاص و عام است. پاريس هيلتون عمارتي بسيار بزرگ و مجلل در لس‌آنجلس دارد و گفته مي‌شود محل مجهز و راحت را با قيمتي بسيار گزاف براي نگه‌داري سگ‌هايش درست کرده است.

تام کروز

تام کروز چيزي بيشتر از 3 دهه بر روي پرده نقره‌اي نقش‌آفريني کرده است و اکنون در سن 55 سالگي همچنان پرانرژي به حضور در فيلم‌هاي اکشن و پرفروش ادامه مي‌دهد. تام کروز که اين روزها فيلم Mission Impossible Fallout با هنرنمايي وي در نقش ايتن هانت فروش بسيار خوبي را در گيشه تجربه مي‌کند.تام کروز املاک و مستغلات زيادي در لس‌آنجلس و فلوريدا دارد و گفته مي‌شود زميني با مساحت بسيار زياد به ارزش 60 ميليون دلار در کولورادو خريداري کرده است. ارزش خالص دارايي‌هاي تام‌ کروز حدود نيم ميليارد دلار است و انتظار داريم با توجه به انگيزه‌اي که دارد در سال‌هاي بعد نيز شاهد افزايش درآمد و البته ولخرجي‌هاي بيشتر تام کروز باشيم.

شان کامبز

طرفداران شان کامبز وي را به عنوان يکي از نشانه‌هاي بارز موفقيت در سبک موسيقي هيپ‌هاپ قلمداد مي‌کنند. انصافاً هم بايد گفت اين موفقيت بي‌دليل نيست و شان کامبز هوش خوبي نه تنها در موسيقي بلکه در تجارت دارد.حضور شان کامبز در دنياي موسيقي و تجارت باعث شده تا ثروتي هنگفتي به هم بزند و خانه‌هاي 40 ميليون دلاري خريداري کند که جذابيت‌هايي مانند تول زيرآبي دارند. شان کامبز يک زمين بزرگ 15 ميليون دلاري در سواحل ميامي دارد و مالک خانه‌اي 5 ميليون دلاري در نيوجرسي است. در کنار اين املاک و مستغلات بهترين و جديدترين خودروها با برند‌هاي نظير پورشه و شورولت را نيز مي‌توان در پارکينگ شان کامبز پيدا کرد.

جاستين بيبر

اين جوان خواننده 24 ساله کانادايي که علاقه‌مندان و مخالفين زيادي دارد توانسته است در حدود 10 سال اخير ثروتي حدود 225 ميليون دلار به هم بزند.بيبر چندين عمارت بزرگ در لس‌آنجلس و نيويورک اجاره کرده است و عاشق خودروهاي شيک و گران‌قيمت است. جاستين بيبر با ثروتي که دارد حسابي جواني مي‌کند و در حين قرار گذاشتن با سلبريتي‌هاي سرشناسي مانند کورتني کارداشيان، آدريانا ليما، سلنا گومز و هيلي بالدوين تا جايي که مي‌تواند براي اين دختران زيبارو ولخرجي مي‌کند.

بيانسه

بيانسه روزگار خود را با جي‌زي خواننده معروف رپ سپري مي‌کند و زندگي غرق در ناز و نعمت دارد. اين زوج سلبريتي سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي در زمينه خريد مستغلات انجام داده‌اند و در کنار هنر، از اين راه نيز پول خوبي به جيب مي‌زنند.يک خانه اشرافي قديمي در نيواورلئان، آپارتماني 7 ميليون دلاري در نيويورک و عمارتي 90 ميليون دلاري در بل‌اير که همانند يک قلعه ديوارهاي بلندي دارد را مي‌توان به عنوان گران‌ترين ولخرجي‌هاي بيانسه نام برد.مسافرت‌هاي گران‌قيمت و اشرافي، لباس‌هاي شيک و مجلسي از معروف‌ترين برند‌هاي دنيا و هواپيما‌هاي شخصي را مي‌توان از ديگر چيزهايي دانست که بيانسه پول‌هاي بي‌زبان خود را خرج آن‌ها کرده است.

ماريا کري

اين خواننده زيبارو در طول دوران حرفه‌اي خود فراز و نشيب‌هاي زيادي را تجربه کرده است اما صداي جذاب او باعث شده تا هميشه طرفداران برايش سر و دست بشکنند. اين امر ثروتي معادل نيم ميليارد دلار را براي کري به دنبال داشته است.ماريا کري قصر باشکوه 88 ميليون‌ دلاري در لس‌آنجلس دارد که مجسمه‌هاي تزئيني بسيار قيمتي در آن کار گذاشته شده است. يک ويلاي اشرافي در باهاما و قصري ديگر در بورلي‌هيلز را مي‌توان از ديگر ولخرجي‌هايي نام برد که ماريا کري هزينه کرده است.

ريحانا

بسياري از منتقدين هنر موسيقي، ريحانا را نمونه بارزي از موفقيت در اين هنر مي‌شناسند. آلبوم‌هاي پرفروش و کنسرت‌هايي که پيش‌فروش بليت آن‌ها هفته‌ها قبل تمام مي‌شود باعث شده تا ريحانا ثروتي کلان جمع کند. از طرف ديگر ريحانا در کار توليد پوشاک نيز سرمايه‌گذاري کرده که اين امر نيز به ثروتش افزوده است.عمارتي 23 ميليون دلاري در باربادوس که از دور همانند هتل‌هاي درجه يک است در کنار خانه 5 ميليون دلاري در لس‌آنجلس را مي‌توان از ملک‌هايي دانست که پول ريحانا بند آن‌ها شده است.در کنار اين موارد ريحانا عاشق پورشه است و گفته مي‌شود هزينه بيمه خودروهاي کلکسيوني ريحانا چيزي حدود 200 هزار دلار برآورد شده.

ويکتوريا بکام

ويکتوريا بکام با گروه اسپايس گرلز حسابي گل کرد و توانست مهر خود را در دل ديويد بکام بياندازد. اين زوج خوشبخت چيزي در دنيا کم ندارند و خانه‌اي 45 ميليون دلاري در انگلستان با اتاق‌هاي لباس بسيار بزرگ که مساحت آن‌ها از بيشتر پنت‌هاوس‌هاي معمولي بزرگ‌تر است را مي‌‌توان تنها قسمتي از ولخرجي‌هاي ويکتوريا دانست.يک مزرعه با استخر و گاراژ بسيار بزرگ نيز از ديگر مستغلات ويکتوريا بکام به حساب مي‌آيد.

سلنا گومز

اين دختر جوان 26 ساله در شبکه ديزني حسابي گل کرد و از همان شبکه راه خود را به بزرگترين صحنه‌هاي موسيقي باز کرد تا اين روزها بتواند با ثروتي که اندوخته هر چيزي بخرد. خانه‌اي 2.8 ميليون دلاري در استوديو سيتي را مي‌توان به عنوان قسمتي از هزينه‌هاي زندگي سلنا گومز نام برد. سلناي دوست‌داشتني علاقه زيادي به حضور در شبکه‌هاي اجتماعي دارد و چيزي حدود 140 ميليون نفر در اينستاگرام وي را دنبال مي‌کنند. عکس‌هايي که گومز در اينستاگرام خود قرار مي‌دهد حکايت از ولخرجي‌هاي اين دختر خوش‌صدا و خوش‌چهره دارد و معلوم است چرخ زندگي حسابي به کام گومز مي‌چرخد.

هايدي کلوم

هايدي کلوم شهرت‌اش را مديون زيبايي و جذابيتي است که مادر طبيعت در حقش عطا کرده، اين مدل و مانکن آلماني 45 ساله ثروت زيادي همانند ساير سلبريتي‌هاي اين فهرست ندارد و گفته مي‌شود دارايي‌هاي خالص هايدي کلوم چيزي حدود 90 ميليون دلار است، اما هايدي از آن دسته بانوان پرخرج و خوشگذارني است که در حين خريد به چيزي نه نمي‌گويد. يک خانه 10 ميليون دلاري در لس‌آنجلس به همراه پنت‌هاوس شيک در نيويورک را مي‌توان از گران‌ترين خرج‌هاي هايدي کلوم دانست. اين مدل زيبارو علاقه زيادي به حضور در شبکه‌هاي اجتماعي دارد و هر زمان که حساب کاربري هايدي کلوم را بررسي کنيد وي را در حال مسافرت و تفريح در جزيره‌هاي زيبا و آفتابي سوار بر قايق اشرافي و شخصي‌اش مشاهده خواهيد کرد.

جنيفر لوپز

جنيفر لوپز نماد موفقيت در دنياي امروزي است و به هر گوشه‌اي که نظر داشته باشيد نام وي را خواهيد شنيد، موسيقي، سينما، تلويزيون و صنعت پوشاک از مواردي است که جنيفر لوپز در آن‌ها حضور فعال دارد.جنيفر لوپز که اين روزها در آستانه 50 سالگي است ظاهر و اندامي همانند يک دختر 20 ساله دارد و به لحاظ ثروت و مکنت چيزي در اين دنيا کم ندارد. گفته مي‌شود دارايي‌هاي خالص جنيفر لوپز معادل 400 ميليون دلار است و عمارتي 40 ميليون دلاري در بل‌اير به همراه يک پنت‌هاوس 27 ميليون دلاري در ميان املاک و مستغلات جنيفر لوپز به چشم مي‌خورد. در کنار اين موارد جنيفر لوپز عاشق دريانوردي است و يک کشتي تفريحي مجلل و بسيار شيک دارد.

کيم کارداشيان

اين سلبريتي‌ سرشناس که چهره شماره يک رسانه‌هاست به خوبي توانسته از قدرت شبکه‌هاي اجتماعي به نفع خودش استفاده کند و برندهاي پوشاک و آرايش کيم کارداشيان فروش خود را مديون حضور فعال وي در شبکه‌هاي اجتماعي هستند.کيم کارداشيان چيزي حدود 300 ميليون دلار دارايي خالص دارد و خوب مي‌داند پول‌هايش را چگونه خرج کند. چندين دستگاه خودروي شيک و مدل بالا به همراه عمارت‌هاي اشرافي و جت شخصي را مي‌توان به عنوان ولخرجي‌هاي اصلي کيم کارداشيان نام برد. گفته مي‌شود اخيراً يکي از خانه‌هاي کيم کارداشيان با قيمت 18 ميليون دلار به فروش رفته است.کيم مانند تمامي بانوان سلبريتي در مقابل وسوسه پوشيدن لباس‌هاي شيک و اشرافي توان مقاومت ندارد و پول‌هاي زيادي را خرج لباس‌هايش مي‌کند.

بيشتر بدانيد : ثروتمندترين زنان زيبا و هنرمند هاليوود را بيشتر بشناسيد: از آنجلينا جولي تا مايلي سايرس

بيشتر بدانيد : ستاره هاي ثروتمند هاليوود که در فقر مطلق به سر مي بردند!!

بيشتر بدانيد : 11 اعتراف بازيگران هاليوودي که باعث شرمندگي آنها شده است!


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)