آخرین اخبار

چرا آن هتوي Anne Hathaway منفورترين سلبريتي هاليوود شد؟! سينما

چرا آن هتوي Anne Hathaway منفورترين سلبريتي هاليوود شد؟!

  بزرگنمايي:

چه خبر - اَن هَتوي؛ بررسي تبديل شدن به يکي از منفورترين سلبريتي‌هاي هاليوود

ان هتوي يکي از بزرگترين بازيگران زن سينما است و مادر طبيعت چيزي براي زيبايي او کم نگذاشته است. به لحاظ هنري نيز ان هتوي جايزه‌اي در دنياي سينما نيست که از آن خود نکرده باشد. جوايز اسکار، گلدن گلوب، بفتا و امي، تنها قسمتي از دستاوردهاي ان هتوي است. اين هنرپيشه خوش‌آوازه و پرافتخار، درآمد سرشاري نيز دارد و در سن 36 سالگي به‌عنوان يکي از ثروتمند‌ترين سلبريتي‌هاي زن دنياي سينماي هاليوود شناخته مي‌شود. در اين بين هواداران مدتي است که روي خوش به ان هتوي نشان نمي‌دهند و با سلبريتي سر و کار داريم که روز به روز محبوبيت‌اش را در ميان طرفداران از دست مي‌دهند. بدون شک اين امر بي‌دليل نيست و به همين منظور قصد داريم در ادامه با هم ببينيم چرا آن هتوي به يکي از منفورترين سلبريتي‌هاي هاليوود تبديل شده است.

ان هتوي چهره واقعي خود را از طرفداران پنهان مي‌کند

هنرپيشه‌ها در هر فيلمي يک نقش بازي مي‌کنند و به همين دليل چهره واقعي آن‌ها پشت هزار و يک نقاب پنهان مي‌شود. اما به‌ هر ترتيب اين هنرپيشه‌ها بايد در مراسم‌هاي مختلفي حضور پيدا کنند و اينجاست که هواداران با چهره واقعي هنرپيشه موردنظر خود آشنا مي‌شوند. افرادي که در مراسم‌هاي مختلف از نزديک با آن هتوي ملاقات کرده‌اند مدعي هستند اين هنرپيشه و سلبريتي سرشناس حتي زماني که مشغول فيلمبرداري نيست باز هم نقش بازي مي‌کند و با پنهان کردن چهره واقعي خود رفتاري غيرطبيعي نشان مي‌دهند.

آن هتوي Anne hathaway
آن هتوي Anne hathaway

گفته مي‌شود اتن هتوي در رويارويي با خبرنگاران و طرفداران چهره‌اي بيش از حد انسان‌دوستانه و مهربان از خود نشان مي‌دهد و آنقدر در انجام اين کار زياده‌روي مي‌کند که رفتارش کاملاً غيرطبيعي جلوه مي‌نمايد.

شخصيت ان هتوي بازيگر با ان هتوي سلبريتي کاملاً تفاوت دارد

آن هتوي بازيگر توانايي است و سال 2012 توانست جايزه اسکار را براي بهترين بازيگر مکمل زن از آن خود کند اما هتوي در مصاحبه‌هاي تلويزيوني اصلاً خوب ظاهر نمي‌شود و آن‌گونه که بايد و شايد نظر هواداران را جلب نمي‌کند. حتي مجري‌هاي برنامه‌هاي تلويزيوني هم مدعي هستند از مصاحبه با وي متعجب شده‌اند و شخصيت ان هتوي بازيگر با آن هتوي سلبريتي کاملاً تفاوت دارد. به اين ترتيب مي‌توان گفت ان هتوي ممکن است بازيگر توانايي باشد اما انتظار طرفداران را به عنوان يک سلبريتي سرشناس به هيچ‌چه برآورده نکرده است و اين امر يکي از دلايل مهم افول ستاره ان هتوي در پيش هواداران است.

چهره ان هتوي ممکن است يکي از دلايل منفور بودن اين بازيگر باشد

آن هتوي به لحاظ زيبايي چيزي کم ندارد اما اين چهره زيبا هم نتوانسته به وي کمک کند تا خودشرا در دل هوادارانش باز نمايد. منفور بودن ان هتوي به اندازه‌اي بالا گرفت که در سال 2013 پايگاه اينترنتي Salon مصاحبه‌اي با يکي از روان‌شناسان برجسته انجام داد تا دليل منفور بودن اين بازيگر را مشخص کند.

آن هتوي Anne hathaway
آن هاتاوي

روان‌شناسي که در اين مصاحبه شرکت داشت مدعي شد ممکن است ظاهر صورت ان هتوي دليل منفور بودن وي باشد. به گفته اين روان‌شناس هواداران به دنبال سلبريتي‌هايي با چهره گرد هستند. اين چهره‌ها شادي و جواني را در ذهن مخاطب يادآوري مي‌کند اما ان هتوي چهره‌اي جا افتاده دارد و از اين چهره اين‌گونه برداشت مي‌شود که سختي‌ها و دشواري‌هاي زيادي را پشت‌سر گذاشته است. به‌ اين ترتيب مي‌توان گفت بعيد نيست چهره ان هتوي يکي از دلايل منفوربودن اين سلبريتي باشد.

اجراي افتضاح در مراسم اسکار 20‍‍11

ترتيب‌دهندگان مراسم اسکار از هنرپيشه‌ها و مجري‌هاي تراز اول براي اعلام جوايز اين مراسم کمک مي‌گيرند و در کمال تعجب اين هنرپيشه‌هاي تراز اول که انتظار مي‌رود اجراي بي‌عيب و نقصي را در اسکار ايفا کنند گاهي اوقات خيلي خوب از پس اجرا بر نمي‌آيند. يکي از اين موارد را مي‌توان اجراي جيمز فرانکو و ان هتوي در مراسم اسکار 2011 نام برد. منتقدين مدعي شدند اين دو سلبريتي و هنرپيشه پرآوازه، انرژي مثبتي به مخاطب منتقل نکردند و اجراي آن‌ها در اسکار 2011 افتضاح بود. اين اجرا در خاطره هواداران باقي ماند و تا مدت‌ها در مورد آن صحبت مي‌شد. قضيه به جايي رسيد که ان هتوي در گفتگو با خبرنگاران مدعي شد اجراي خوبي انجام داده است و اگر اجراي او مورد پسند مخاطبين واقع نشده بدون شک اين مخاطبين نبايد علاقه‌اي به فيلم‌هاي ان هتوي، قبل از اين اجرا در مراسم اسکار داشته باشند. منظور ان هتوي اين بود که تمام تلاشش را براي اجراي عالي در مراسم اسکار 2011 انجام داده و همانند بازي در فيلم‌هاي سينمايي، اين اجرا براي او مهم بوده است.

ان هتوي عکس‌العمل جالبي براي دريافت اسکار نداشت

در دنياي سينما، چيزي مهم‌تر از جايزه اسکار براي سينماگران وجود ندارد و لحظه دريافت جايزه اسکار، يکي از پرافتخارترين لحظات براي هر بازيگري است. به همين‌ منظور پس از دريافت جايزه از بازيگران درخواست مي‌شود براي حضار صحبت کنند و از دستاورد شيرين خود براي آن‌ها بگويند.بدون شک ان هتوي لحظه‌اي که جايزه اسکار را براي بازي در فيلم بينوايان دريافت کرد، يکي از خاطره‌انگيزترين لحظه‌هاي زندگي اين هنرمند بود اما رفتاري که پس از دريافت جايزه داشت باعث شد هواداران نيز تا مدت‌ها اين لحظه‌ها را فراموش نکنند.

آن هتوي,آن هاتاوي
آن هتوي پس از دريافت جايزه اسکار

وي پس از دريافت جايزه به‌گونه‌اي کاملاً مصنوعي صحبت و شوخي کرد و از احساس خود براي اين جايزه مهم گفت که صحبت‌هاي وي هرگز به دل هواداران ننشست و از آن زمان تاکنون ان هتوي را به دليل اين رفتار مسخره مي‌کنند.

ان هتوي جايزه‌بگير خوبي نيست

هنر ان هتوي به دنياي سينما اثبات شده است و تسلط او به بازيگري، جايزه‌هاي بيشماري را براي اين بازيگر توانمند به دنبال داشته است. انصافاً هم بايد گفت ان هتوي شايسته اين جوايزه‌ها است اما ان هتوي به‌هيچ‌وجه جايزه‌بگير خوبي نيست و رفتاري جالب براي دريافت جايزه ندارد. ان هتوي در کنار صحبت‌ و رفتار مصنوعي براي دريافت جايزه اسکار، براي جايزه‌هاي معتبر ديگري مانند جايزه بافتا نيز رفتار باورپذيري نداشت و مصنوعي بودن حرکات و گفتار ان هتوي به‌اندازه‌اي است که حتي طرفداران نيز وي را دست‌مي‌اندازند و پس از اينکه نام ان هتوي در يک مراسم براي دريافت جايزه اعلام مي‌شود، طرفداران به يکديگر توئيت مي‌کنند که يک بار ديگر بايد صحبت‌هاي مصنوعي ان هتوي را پس از دريافت جايزه بشوند.

حتي شخص ان هتوي نيز به‌خوبي مي‌داند که نزد هواداران منفور است

طرفداران مدت‌هاي زيادي است که ان هتوي را دست‌ مي‌اندازند و آوازه منفور بودن او جهاني شده و خود ان هتوي هم از اين امر کاملاً باخبر است. به گزارش نيويورک‌ تايمز ان هتوي در حالي که مي‌داند هواداران از او تنفر دارند سعي مي‌کند رفتار طبيعي داشته باشد. اما بدون شک از اين اوضاع راضي نيست. قضيه محبوب‌نبودن ان هتوي به‌اندازه‌اي بالا گرفته است که حتي ساير سلبريتي‌ها نيز از اين مورد باخبر هستند و سعي مي‌کنند با پشتيباني از اين هنرپيشه موفق به او روحيه بدهند.

آن هتوي,ان هاتاوي,ان هتوي
آن هتوي ستاره هاليوود

ان هتوي در اين زمينه به يو‌.‌اس‌.ويکلي گفته است در هر چيز منفي يک نکته مثبت وجود دارد و او سعي مي‌کند نيمه پر ليوان را ببيند و به‌رغم تنفري که هواداران از او دارند وي به کارش ادامه خواهد داد.

ان هتوي رسانه‌ها را مقصر محبوب‌نبودن خود مي‌داند

در سال 2015 آن هتوي مصاحبه‌اي با InStyle انجام داد و متذکر شد رسانه‌ها نقش مهمي در ايجاد چهره نه‌چندان محبوب در پيش هواداران داشته‌اند. او در ادامه تأکيد کرد رسانه‌هايي وجود دارند که دائم به‌دنبال نمايش چهره بد و نقاط ضعف سلبريتي‌ها مي‌گردند. اين رسانه‌ها سعي در خدشه‌دار کردن سلبريتي‌ها دارند تا با گل‌‌آلود کردن آب براي خودشان ماهي بگيرند. ان هتوي مدعي است مردهاي گزارش‌گر و آقاياني که در رسانه‌ها فعاليت مي‌کنند بيشتر از خانم‌ها در کاهش محبوبيت او دست‌ دارند و بيشتر گزارش‌ها و خبرهاي منفي در خصوص آن هتوي توسط مردها نوشته شده است و بانوان فعال در صنعت رسانه ميانه بهتري با آن هتوي دارند.

بيشتر بدانيد : ستارگاني که هنگام بازيگري تا پاي مرگ پيش رفتند! + تصاوير

بيشتر بدانيد : «آنا هاتاوي» بالاخره بعد از گرفتن جايزه گريه نکرد! + تصاوير

بيشتر بدانيد : واکنش شديد و عصبانيت بازيگر هاليوود به قتل دختر 18 ساله + عکس

بيشتر بدانيد : اعتراف آن هتاوي به زن ستيزي!


منبع: زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)