آخرین اخبار

ستاره هاي مشهوري که علنا به خيانت خود اعتراف کردند! + عکس سينما

ستاره هاي مشهوري که علنا به خيانت خود اعتراف کردند! + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - خيانت در هاليوود: بن بست عاطفي بيانسه به دليل خيانت جي زي

آيا مي توان تصور کرد که مردي به بيانسه خيانت کند؟ شايد باورکردني نباشد اما ظاهراً همسرش جي زي اين کار را کرده است. اما اين تمام ماجرا نيست و در دنياي پرهياهوي هاليوود بسياري از زوجين به يکديگر خيانت مي کنند که در ميان آن ها زوج هاي خوشبخت نيز ديده مي شود. در اين ميان اما تعداد کمي از اين سلبريتي ها در انظار عمومي و به طور علني به خيانت خود اعتراف کرده اند. برخي از اين سلبريتي ها هم خود مرتکب خيانت شده و هم شريک زندگي شان به آن ها خيانت کرده است. کريستن استوارت اعتراف کرده که در دوران زندگي با رابرت پتينسون مرتکب خيانت شده است.
هيو گرانت نيز در دوراني که به نظر مي رسيد به اليزابت گرانت متعهد مي ماند، با يک روسپي رابطه برقرار کرد. ديويد لترمن، ديويد بوريناز و کوين هارت نيز به همسران خود خيانت کردند و در نهايت پس از فاش شدن ماجرا چاره اي جز اعتراف علني به آن نداشتند. در دنياي سلبريتي ها همواره شايعات و اتهاماتي مبني بر خيانت برخي از زوجين وجود دارد اما معمولاً تا زماني که سندي معتبر ارائه نشود، خائنين به خيانت خود اعتراف نمي کنند. در ادامه اين مطلب مي خواهيم شما را با برخي از بزرگ ترين سلبريتي هاي هاليوود آشنا کنيم که پس از خيانت به شريک زندگي خود ناچار با اعتراف علني آن شدند.

کريستن استوارت و خيانت به رابرت پتينسون

در سال 2012 دنياي سرگرمي با شنيدن يک خبر باورنکردني در شوک فرو رفت: کريستن استوارت به رابرت پتينسون، نامزد و همبازي خود در مجموعه فيلم هاي «گرگ و ميش»، خيانت کرده است. بعد از انتشار چندين عکس که خائن بودن استوارت را ثابت مي کرد، اين بازيگر سرشناس چاره اي جز اعتراف با عمل شنيع خود نيافت. وي در نهايت اعتراف کرد که با روپرت سندرز، کارگردان فيلم «سفيد برفي و مرد شکارچي» رابطه داشته است. در آن زمان، استوارت نامزد پتينسون بوده و سندرز نيز با ليبرتي راس ازدواج کرده بود. استوارت در بيانيه اي به شرح زير تاسف خود را ابراز کرده و از خيانتش عذرخواهي کرد:« بخاطر ايجاد صدمه روحي و نااميدي که در نزديکانم و تمام کساني که تحت تاثير قرار گرفته اند بوجود آمده تاسف عميق خودم را اعلام مي کنم».

خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها,کريستين استوارت
کريستن استوارت

مدت کوتاهي پس از افشاي اين رسوايي، همسر سندرز درخواست طلاق داد. سندرز در مصاحبه اي در سال 2017 درباره رابطه خود و استوارت چنين گفت:« شما نمي دانيد که در زندگيتان چه اتفاقي قرار است بيفتد. در هر گوشه اي يک چيز غيرمنتظره وجود دارد و زندگي همين است». پتينسون اما انزجار خود را از اين خيانت اعلام کرده و وقتي در مصاحبه اي در سال 2014 از او در مورد اين موضوع سوال شد جواب داد:«کي اهميت ميده؟».

کابوس خيانت هيو گرانت

در سال 1995، هيو گرانت بعد از رسانه اي شدن عکس هايي از خود با يک روسپي به نام ديواين براون خود را در مخمصه اي بزرگ ديد. ظاهراً آقاي گرانت در هنگام مسافرت به لس آنجلس با اين روسپي مواجه شده و در ازاي 60 دلار خواسته بود که با وي رابطه جنسي برقرار کند. در نهايت اين دو توسط مقامات پليس در خودروي گرانت دستگير شدند زيرا گرانت در يک منطقه مسکوني پارک کرده بود . در آن دوران، گرانت رابطه عميقي با اليزابت هارلي داشته و جديدترين فيلم او با عنوان «9 ماه» نيز قرار بود به زودي اکران شود. وي در اين باره چنين گفته است: «نه تنها بازي من در اين فيلم وحشتناک بود بلکه يک هفته قبل از اکران اين فيلم در هاليوود دستگير شدم».

خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها,هيو گرانت
هيو گرانت

گرانت اتهاماتش را پذيرفت و به 2 سال محروميت و پرداخت 1٫180 دلار جريمه محکوم گرديد. وي همچنين مجبور شد که يک دوره آموزشي مربوط به بيماري ايدز نيز بگذارند. دو سال بعد از اين رسوايي، گرانت و هارلي از هم جدا شدند هرچند ظاهراً جدايي اين دو ارتباطي به خيانت دو سال پيش گرانت نداشت. هارلي در مصاحبه اي در سال 2015، علت جدا شدن از گرانت را عبوس بودن، بداخلاقي و آزار دهنده بودن شخصيت گرانت اعلام کرد.

ديويد بوريناز و اعتراف به خيانت براي خلاص شدن از اخاذي

ديويد بوريناز، بازيگر سريال «استخوان ها»، در سال 2010 و 2 روز پيش از جشن تولد 8 سالگي پسرش، جيدن، در مصاحبه با مجله People اعترافي باورنکردني کرد:«من به همسرم وفادار نبوده ام». آن روز همسرش، جيمي برگمن، در کنار بوريناز حضور داشت. وي ادامه داد:«خيانت هاي من بر ازدواجمان تاثير بدي گذاشته است. من مسئوليت پذير نبوده ام». اعترافات بوريناز زماني ترسناک تر شد که وي اعلام کرد با اخاذي روبرو شده است. در نهايت همين موضوع باعث شد که بوريناز و همسرش براي جلوگيري از بيشتر شدن بي احتياطي هاي خود موضوع خيانت را علني کنند.

خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها,ديويد بوريناز
ديويد بوريناز

گفته مي شود که شخص اخاذي کننده که بوريناز بدون اسم بردن به او اشاره کرد، گلوريا آلرد، وکيل راشل اوچيتل بوده، زني که خود طرف ديگر ماجراي خيانت بوده است. اين زن به بوريناز گفته بود که در صورت پرداخت نکردن حق السکوتي 6 رقمي خيانت او را به گوش رسانه ها خواهد رساند. در هنگام نوشتن اين مقاله، بوريناز و برگمن هنوز با هم زندگي کرده و ظاهراً خيانت بوريناز تاثير زيادي بر روي رابطه اين دو نداشته است.

ديويد لترمن و داشتن رابطه با دستيار خود

ديويد لترمن در کتاب زندگينامه خود مي گويد:«جاي من در جهنم است» و پس از اين جمله ترسناک است که اعتراف مي کند به همسرش، رجينا لاسکو خيانت کرده و با دستيارش، استفاني بيرکيت رابطه نامشروع داشته است. لترمن و بيرکيت بعد از 23 سال رابطه در نهايت در ماه مارس همان سال با هم ازدواج کرده بودند. بدتر از آن، اين بود که فاش شد رابرت هالدرمن، همسر سابق بيرکيت، قصد داشته به خاطر اين خيانت از لترمن اخاذي کند. ظاهراً هالدرمن با خواندن دفترچه خاطرات همسر سابقش متوجه خيانت لترمن شده و براي فاش نشدن ماجرا از لترمن درخواست حق السکوت کرده بود. لترمن در کتاب خود مي نويسد که در صندلي عقب خودرو خود يک بسته پستي حاوي جزيياتي از رابطه نامشروعش با دستيار خود و يک نامه تهديد آميز يافته که بر اساس آن وي بايد به منظور فاش نشدن خيانتش، 2 ميليون دلار بپردازد.

خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها,ديويد لترمن
ديويد لترمن

لترمن نيز که نمي خواست حق السکوت بپردازد تصميم گرفت که خود ماجرا را علني کند. بر اساس آنچه که در کتاب زندگينامه لترمن آمده، وي بخاطر اين رسوايي دچار افسردگي شده و خود در مصاحبه اي در سال 2015، آن دوران را سخت ترين دوران زندگي اش عنوان کرده است. وي فاش کرده که بسيار خوش شانس و خوشبخت بوده که از کارش اخراج نشده و همسرش او را ترک نکرده است. 3 سال پس از اين رسوايي، لترمن همچنان دست به هر کاري مي زند که اعتماد همسرش را بدست آورد.

کريس جنر و خيانت هاي گسترده

کريس جنر اعلام کرده که با رابرت کارداشيان به عشق دوران دبيرستانش خيانت کرده و بعدها نيز اين خيانت را در حق خود کارداشيان انجام داده است. وي در مصاحبه اي در سال 2011 اعلام کرد که خيانت اخيرش بزرگ ترين پيشماني در زندگي اش است و نتوانسته به خوبي پستي و بلندي هاي ازدواج را درک کند. وي در کتاب زندگينامه خود که در سال 2011 منتشر شد دست به اعترافات گسترده اي مي زند که البته معلوم نيست تمامي خيانت هاي او را شامل شود. جنر اعتراف مي کند که در سن 30 سالگي سعي با بحران ميانسالي روبرو شده و قصد داشته با عياشي و خوشگذراني اين بحران را پشت سر بگذارد.

کريس جنر,خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها
کريس جنر

او به گفته خودش به برقراري رابطه هاي جنسي متعدد و غيرطبيعي با افرادي غير از همسرش روي آورده بود. جنر اعتراف مي کند که بارها با تهيه کننده اي به نام رايان رابطه نامشروع داشته و حتي يک بار که اين دو در رستوراني قرار شام داشته اند، رابرت کارداشيان سر رسيده و خيلي سريع درخواست طلاق داده است. وي همچنين اعتراف مي کند که با تاد واترمن، بازيکن مشهور تنيس رابطه داشته و دستکم در 3 مورد، کارداشيان او را در حال اين مورد از خيانت ديده است. وي مي گويد که در يکي از اين موارد، رابرت کارداشيان با چوب گلف به خودرو واترمن حمله کرده است.

جي زي و اعتراف به خيانت به بيانسه

در آوريل 2018، جي زي و بيانسه دهمين سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند اما اين ده سال به خوبي و خوشي سپري نشده است. يک سال قبل از آن، جي زي در مصاحبه اي با صراحت بي سابقه اي اعلام کرد که به همسر خود وفادار نبوده است. اين اعتراف بعد از آن بود که برخي از طرفداران بيانسه با استناد به برخي از ترانه هاي آلبوم «ليموناد»، خبر از خيانت جي زي به بيانسه داده بودند. جي زي از خيانت خود به عنوان واکنشي نسبت به بن بست عاطفي در دوران سخت زندگي و رفتن به «حالت تلاش براي بقا» ياد مي کند.

خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها,جي زي و بيانسه
جي زي و بيانسه

وي همچنين اعتراف کرده که به درمان روانشناسي روي آورده و تلاش مي کند که زندگي اش را حفط کند. جي زي در مصاحبه اي ديگر در سال 2018 با ديويد لترمن، بسيار شفاف تر در مورد زندگي شخصي و خيانتش صحبت کرده است. وي در اين مصاحبه چنين گفت: «من همسري بسيار زيبا و مهربان دارم که بسيار فهميده بوده و مي داند که به اندازه کاري که انجام داده ام بد نيستم».

کوين هارت و خيانت به همسر باردار

در جولاي 2017، تصاوير و فايلي ويديويي در رسانه ها منتشر مي شد که کوين هارت را در حال عشقبازي با زني ناشناس در ميامي نشان مي داد. وي در ابتدا ادعاي خيانت را رد کرده و شايعات را دروغين دانست. اما در سپتامبر 2018، کوين هارت با قرار دادن فايلي ويديويي در حساب اينستاگرام خود ادعا کرد که وي اشتباه بزرگي در قضاوت مرتکب شده و خود را ناآگاهانه در محيطي قرار داده که تنها اتفاقات ناخوشايند در آن رخ مي دهد.

 خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها,کوين هارت
کوين هارت

وي در اين ويديو بارها از همسر باردارش، انيکو پريش، و فرزندانش عذرخواهي کرده است. يک منبع ناشناس نيز به رسانه ها گفته بود که هارت قرباني يک اخاذي نافرجام بوده که باعث شده وي به خيانت خود اعتراف کند.

جود لا و خيانت به سينا ميلر با يک پرستار بچه

در سال 2005، رسانه هاي بريتانيايي خبر دادند که جود لا در دوران زندگي با سينا ميلر، با پرستار بچه اي به نام ديزي رايت رابطه جنسي نامشروع برقرار کرده است. اين بازيگر سرشناس در بيانه اي خيانت خود را تاييد کرده و گفت که «بسيار شرمنده و ناراحت ام که سينا و تمام کساني که به ما نزديک هستند را آزرده ام». سينا ميلر نيز در سخناني در سال 2006 به طور ضمني اين خيانت را تاييد کرده و چنين گفت:«توصيه من به خانم هاي مجرد تنها اين است که مجرد بمانيد».

خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها,جود لا
جود لا

ظاهراً پرستار بچه مذکور بعد از اين که کارش در خانه لا را از دست مي دهد، داستان رابطه اش با اين بازيگر را به يکي از مجلات زرد مي فروشد. وي در اين نوشته ها، جزييات رابطه خود با جود لا را ثبت کرده و حتي اعتراف مي کند که يک بار هنگامي که او و لا در اتاق بازيگر بريتانيايي بوده اند، يکي از فرزندان لا وارد اتاق شده و آن ها را با هم ديده است. بعد از اين رسوايي، رايت از اين که روابط خود با لا را به اطلاع رسانه ها رسانده اظهار پيشماني کرد.

خيانت سينا ميلر به جود لا

باور کردني نيست اما خيانت سينا ميلر و جود لا دو طرفه بوده است. ظاهراً سينا ميلر اعتراف کرده که در دوران زندگي خود با جود لا و در برهه اي که روابط اين زن و شوهر متشنج بوده، وي براي مدتي کوتاه با دنيل کريگ رابطه داشته است. حتي بعدها ادعا شد که وي در سال 2008 نيز همراه با بالتازار گتي به جود لا خيانت کرده است. ميلر خود به هر دو رابطه نامشروعش اعتراف کرده و گفته که مورد اخير بسيار ناخوشايند بنظر مي رسد زيرا در آن دوران بالتازار گتي با روزنتا ميلينگتون زندگي کرده و 4 فرزند داشت.

خيانت در هاليوود,خيانت بازيگران,خيانت سلبريتي ها,سينا ميلر
سينا ميلر

ميلر در اظهاراتي پس از افشاي عکس هايي از او در حال عشقبازي با گتي گفت که از اين خيانت هاي خود درس گرفته و از تمامي اطرافيانش عذرخواهي کرده است. گتي نيز در مصاحبه اي در سال 2016 ادعا کرد که اين رسوايي، باعث مستحکم تر شدن رابطه او و همسرش شده است.

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي که علي رغم خيانت همسر به زندگي شان ادامه دادند + تصاوير

بيشتر بدانيد : سلبريتي هايي که ازدواج شان مصلحتي بود + از بريتني اسپيرز تا کيم کارداشيان

بيشتر بدانيد : خيانت در سينماي ايران و هاليوود

بيشتر بدانيد : رسوايي اخلاقي ستاره هاي کلاسيک هاليوود/ از اينگريد برگمن تا چارلي چاپلين!


منبع : rooziato.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)