آخرین اخبار

سلبريتي هايي که ازدواج شان مصلحتي بود + از بريتني اسپيرز تا کيم کارداشيان سينما

سلبريتي هايي که ازدواج شان مصلحتي بود + از بريتني اسپيرز تا کيم کارداشيان

  بزرگنمايي:

چه خبر - انگيزه اي غير از عشق براي ازدواج ستارگان

ثروتمند دوست دارد ثروتمندتر شود و اين موضوعي است که بارها و بارها ثابت شده است. در اين ميان ستارگان نيز براي رسيدن به شهرت و ثروت ممکن است دست به هر کاري بزنند. در حالي که ديدن اين که ستارگان سينما نيز بالاخره زندگي تشکيل داده و ازدواج مي کنند بسيار خوشايند است اما گاهي ممکن است انگيزه هاي آن ها از اين کار کمي مشکوک و حتي ناخوشايند و رياکارانه باشد. در برخي از موارد اين ستارگان تنها براي شهرت بيشتر، پول بيشتر و در معرض چشم عموم بودن بيشتر با فرد خاصي ازدواج مي کنند. حتي در مواردي که اين ستاره ها خود ثروتمند باشند نيز ممکن است به داشتن ثروت بيشتر مشتاق باشند. البته برخي ستارگان نيز مي گويند که به خاطر عاشق شدن ازدواج کرده اند اما ديگران آن ها را به داشتن انگيزه هايي غير از عشق براي ازدواج متهم مي کنند. اين اتهامات ممکن است درست و يا نادرست باشند اما در برخي موارد به نظر مي رسد که حساب بانکي طرف مقابل باعث جذب ستارگان داستان ما شده است. در ادامه اين مطلب مي خواهيم شما را با برخي از اين ستاره ها آشنا کنيم که به پول پرستي در ازدواج متهم شده اند.

ازدواج بريتني اسپيرز و کوين فدرلين

وقتي که کوين فدرلين و بريتني اسپيرز در سال 2004 با هم نامزد شدند، فدرلين يک رقصنده نسبتاً گمنام بود که همسرش، شار جکسون، را با يک بچه رها کرده بود. در واقع در آن دوران جکسون بچه دومشان را در شکم داشت. بعد از چند ماه نامزدي، فدرلين و اسپيرز ازدواج کردند، صاحب دو فرزند پسر شدند و در نهايت 2 سال بعد از هم جدا شدند. اسپيرز بعدها از ازدواج با فدرلين با عنوان «بزرگترين اشتباه» زندگي اش ياد کرده اما به خاطر دو پسرش از او تشکر نمود.

بريتني اسپيرز و کوين فدرلين

بريتني اسپيرز و کوين فدرلين

در همين حين، فدرلين که با همسر کنوني اش، ويکتوريا پرينس، نيز صاحب دو فرزند ديگر شده است و در کل 6 فرزند از 3 زن مختلف دارد، ماهانه بيش از 20.000 دلار کمک مالي بابت حمايت همسري از جانب اسپيرز دريافت مي کرد تا اين که در سال 2013 بار ديگر ازدواج کرد. البته اين مبلغ جداي از مبلغ 15.000 دلاري بود که بابت نگهداري از فرزندان مشترکشان به وي پرداخت مي شد. ظاهراً اين روزها فدرلين درخواست مبالغ بيشتري دارد. اسپيرز مبلغ کمک مالي خود به فدرلين بابت نگهداري از فرزندانشان را به 20.000 دلار در ماه افزايش داده است اما فدرلين مي گويد که اسپيرز بايد پول بيشتري بپردازد و در واقع آن را به 40.000 دلار در ماه افزايش دهد. اما اسپيرز با اين درخواست مخالفت کرده و از فدرلين خواسته که براي هزينه هاي مالي خود برنامه ريزي بهتري داشته باشد.

ازدواج پل مک کارتني و هيثر ميلز

هيثر ميلز قبل از ازدواج با پل مک کارتني در سال 2002 يک مدل بريتانيايي تقريباً گمنام بود. در حالي که عضو سابق گروه بيتلز در طول دوران ازدواج، ظاهراً همسر خود را مي ستود اما به نظر مي رسيد که ميلز از ازدواج با او اهداف و انگيزه هاي ديگري داشت و اين موضوع هنگام جدايي پرسروصداي آن ها مشخص شد. وقتي که اين دو پس از 4 سال زندگي مشترک از هم جدا شدند، ميلز بسيار شفاف اعلام کرد که از توافقات مالي انجام گرفته براي جدايي از مک کارتني رضايت ندارد.

پل مک کارتني و هيثر ميلز

پل مک کارتني و هيثر ميلز

بر اساس ادعاها وي درخواست دريافت مبلغ 250 ميليون دلار از همسر مشهور خود داشت اما تنها 33 ميليون دلار پول نقد، 15 ميليون املاک و سالانه 70.000 دلار براي بزرگ کردن دخترشان بئاتريس به اضافه مبالغي براي استخدام پرستار بچه و هزينه مدرسه خصوصي دريافت کرد. ميلز در مورد شرايط مصالحه چنين گفته است:" همه مي دانند که او بيش از اين [1.6 ميليارد دلار] ثروت دارد". علاوه بر اين وي گفته است با اين شرايط، در حالي که دخترشان مجبور است از هواپيماهاي درجه دو استفاده کند، پدر او به راحتي سوار خطوط هوايي درجه يک مي شود.

ازدواج هالي بري و گابريل آبري

به نظر مي رسد بسياري از روابط عاشقانه هالي بري با جدايي دردناک همراه است اما در اين ميان جدايي او بعد از زندگي مشترک طولاني با گابريل آبري که يک مدل کمتر شناخته شده بود از همه موارد قبلي سخت تر و پردردسرتر انجام گرفت. بعد از جدايي، قاضي دستور داد که هالي بري 16.000 دلار در ماه بابت نگهداري از دخترشان، نحله، به آبري بپردازد. در نوامبر سال 2014، رسانه ها گزارش دادند که هالي بري درخواست کرده که مبلغ پرداختي اش به آبري به ماهانه 3.800 دلار کاهش يابد زيرا به ادعاي او، همسر سابقش از اين کمک مالي تنها براي تامين هزينه هاي دخترشان استفاده نکرده و بسياري از هزينه هاي خود را نيز از همين کمک پرداخت مي نمايد تا ديگر نيازي به کار کردن نداشته باشد.

هالي بري و گابريل آبري

هالي بري و گابريل آبري

اما آبري ادعا کرده که بعد از درگيري با اليور مارتينز، نامزد بعدي هالي بري، در سال 2012 و صدمه اي که به صورت او وارد شده ديگر نمي تواند در حرفه مدلينگ براي خود کاري دست و پا کند. اگر چه آبري ادعا کرده بود بهبود صدمات وارده به صورت او 6 ماه طول کشيده اما گفته مي شود که وي تنها 6 هفته بعد سلامت کامل خود را بدست آورده بود. برخي از هزينه هاي ماهيانه ديگر آبري که بري آن ها را متقبل کرده بود عبارتند از: ماهانه 740 دلار براي هزينه باشگاه، ماهانه 940 دلار براي لباس، ماهانه 700 دلار براي بيمه سلامت، ماهانه 1.975 دلار براي هزينه هاي خودرو و ماهانه 1.100 دلار براي مبلمان و وسايل الکترونيکي. هزينه هاي نحله نيز جداگانه فهرست بندي شده بودند.

ازدواج سايمون کاول و لارن سيلورمن

لارن سيلورمن ظاهراً همسر محبوب سايمون کاول به نظر مي رسد اما شروع رابطه آن ها بسيار بد بود. در ابتدا لارن با اندرو سيلورمن که بهترين دوست کاول بود زندگي مي کرد اما لارن به شوهرش خيانت کرده و با کاول وارد رابطه شد و از او نيز داراي يک فرزند پسر به نام اريک شد. از اين بدتر اينکه لارن تنها بعد از حاملگي و گذشت يک دهه از ازدواجش با سيلورمن، پرده از رابطه خود با کاول برداشت و بدين ترتيب دريافت 4 ميليون دلار از شوهر خود بابت مهريه و نفقه را تضمين کرد.

سايمون کاول و لارن سيلورمن

سايمون کاول و لارن سيلورمن

البته در نهايت به دليل خيانت به شوهر، وي تنها نصف اين مبلغ را دريافت کرد. برخي منابع خبري نيز ادعا مي کردند که سيلورمن علاوه بر پول و ملک، شيفته شهرت نيز بود و اکنون پس از ازدواج با کاول ادعا مي کند که کنترل و مسئوليت همگي دارايي هاي او را در چنگ خود دارد. برخي ديگر نيز ادعا مي کنند که سيلورمن از کاول خواسته او را به يک ستاره دنياي رياليتي شو تبديل کرده و مي خواهد يک برنامه تلويزيوني مانند برنامه کارداشيان ها داشته باشد.

ازدواج مل گيبسون و اوکسانا گريگوريوا

مل گيبسون نزديک به 30 سال با همسرش، رابين، زندگي کرد بدون اينکه توافقي در زمينه مهريه و نفقه وجود داشته باشند. از اين رو وقتي که در سال 2009، گيبسون همسر خود را به خاطر يک موزيسين روسي به نام اوکسانا گريگوريوا رها کرد، رابين توانست نيمي از ثروت اين بازيگر و کارگردان برنده جايزه اسکار را که در حدود 850 ميليون دلار برآورد شده بود به خانه ببرد. از بخت بد گيبسون، ازدواجش با گريگوريوا بسيار کوتاه و پرتنش بود. همسر جديدش او را به خشونت خانوادگي متهم کرده و دعواي سخت و طولاني بين اين دو براي بدست اوردن حضانت دخترشان، لوسيا، درگرفت.

مل گيبسون و اوکسانا گريگوريوا

مل گيبسون و اوکسانا گريگوريوا

در سال 2011، گريگوريوا توانست به مصالحه با گيبسون براي جدايي دست يابد که بر اساس آن گيبسون 750.000 دلار پول نقد به وي پرداخت کرده و خانه اي نيز در اختيار او و دخترش قرار مي داد که تا سن 18 سالگي لوسيا مي توانستند در آن زندگي کنند. البته گريگوريوا قبلاً پيشنهاد 15 ميليون دلاري گيبسون را رد کرده بود. در ژانويه 2013، گريگوريوا از وکيل خود شکايت کرد زيرا وي را در پذيرفتن پيشنهاد 750.000 دلاري که از نظر او مبلغي بسيار کمتر از توافق هاي اوليه بود مقصر مي دانست. عليرغم دريافت اين مبلغ هنگفت اما به نظر مي رسد که گريگوريوا دچار مشکل مالي شده و در سال 2015 اعلام ورشکستگي کرد. سال 2017 نيز فاش شد که يک شرکت حسابرسي که در زمان دعواي حقوقي بين گريگوريوا و همسر مشهورش توسط او استخدام شده بود به دليل پرداخت نکردن هزينه ها از وي شکايت کرده و درخواست دريافت 108.000 دلار غرامت نموده است.

ازدواج جسيکا سيمپسون و اريک جانسون

بعد از جدايي از نيک لاچي، جسيکا سيمپسون با مردان متعددي وارد رابطه شد که هر يک به اندازه خود ثروت داشتند که از آن ميان مي توان به آدام لوين، جان ماير و توني رومو اشاره کرد. سپس او با اريک جانسون آشنا شد که يک بازيکن سابق راگبي و در آن زمان بيکار بود. به نظر مي رسيد تنها دليل وي براي ازدواج با سيمپسون ثروت 150 ميليون دلاري اين مدل و خواننده سرشناس بوده است. اين دو قبل از ازدواج در سال 2014 صاحب دو فرزند شدند.

جسيکا سيمپسون و اريک جانسون

جسيکا سيمپسون و اريک جانسون

گفته مي شود که در تمام دوران رابطه آن ها، جانسون بيکار بوده و هيچ برنامه اي براي پيدا کردن شغل نداشت و تنها کار او شوهري کردن براي خانم سيمپسون بود. همچنين ادعا شده که اولويت اصلي سيمپسون، فرزندان و آينده مالي آنهاست و نه جانسون. او تنها نان آور خانه است و در صورت جدايي بايد مبالغي را نيز به جانسون بپردازد. البته گفته مي شود که اين دو قبل از ازدواج توافق کرده اند که در صورت جدايي بايد به سيمپسون نفقه و کمک هزينه پرداخت شود.

ازدواج کيم کارداشيان و کريس هامفريز

نمي خواهيم در مورد اين صحبت کنيم که کيم کارداشيان به خاطر پول با کانيه وست ازدواج کرده است اما از ازدواج کوتاه مدت 72 روزه اش با کريس همفريز که يک بازيکن بسکتبال شناخته شده بود درآمد قابل توجهي داشت. بر اساس مدارک دادگاه، کارداشيان پس از جدايي از همفريز بيش از 2 ميليون دلار دريافت کرد که 1.1 ميليون دلار آن بابت عکس هاي مراسم عروسي اين دو بود که به مجله People فروخته شد. 90.000 دلار نيز بابت جشن طلاق در کافه اي در لاس وگاس و يک ميليون دلار ديگر نيز بابت پخش تلويزيوني مراسم عروسي شان.

کيم کارداشيان و کريس هامفريز

کيم کارداشيان و کريس هامفريز

در مورد ازدواجش با وست، کارداشيان از تجربه اي که در ازدواج سابقش بدست آورده بود بهترين استفاده را کرد و تا جايي که مي توانست کمترين هزينه ها را متقبل شد. گفته مي شود در عروسي با وست وي بيش از 21 ميليون دلار درآمد داشت و تمامي هزينه هاي مراسم اين دو نيز توسط برندهاي مختلف متقبل شد.

ازدواج ميراندا کر و رابطه با مردان ثروتمند

به نظر مي رسيد که ميراندا کر علاقه شديدي به اورلاندو بلوم دارد و زماني که اين دو با هم رابطه داشتند همه بر اين باور بودند که عشق کر به بلوم واقعي و خالصانه است اما اتفاقاتي که بعد از جدايي اين دو رخ داد نشان داد که عشق واقعي او شايد پول باشد. بعد از اعلام جدايي اين دو، کر که گفته مي شد بيش از 45 ميليون دلار ثروت دارد با يک ميلياردر به نام جيمز پيکر وارد رابطه شد. بعد از بهم خوردن رابطه اين دو، کر با يک ميلياردر مالزيايي به نام جيهو لو به مدت يک سال رابطه داشت که در اين مدت حدود جواهرآلات متعددي به ارزش 8 ميليون دلار از او هديه گرفت. البته گفته مي شود که به دليل تخلفات مالي اين ميلياردر مالزيايي، کر مجبور شده است تمامي اين جواهرآلات را به مامورين دولتي تحويل دهد.

ميراندا کر و رابطه با مردان ثروتمند

ميراندا کر و رابطه با مردان ثروتمند

او بعدها به سراغ ايوان اشپيگل، موسس و مديرعمل اسنپ چت رفت که ظاهر بسيار ساده اي داشت و ثروت او بيش از 2.1 ميليارد دلار برآورد مي شد. آن ها در جولاي 2016 اعلام کردند که نامزد شده اند و قبل از ازدواج در ماه مي 2017 اشپيگل توافقي را با کر امضا کرد که به موجب آن در صورت جدايي، چيزي به کر پرداخت نخواهد شد. در نوامبر 2017 اعلام شد که اين دو انتظار اولين فرزندشان را مي کشند. در فوريه 2018، اعلام شد که اشپيگل سال گذشته بيش از 636 ميليون دلار درآمد داشته است. اما بعد از درگيري خانوادگي ريحانا و کريس براون در مارس 2018، ارزش سهام اسنپ چت به شدت کاهش يافت. بايد ديد که رابطه اين دو پس از اين فراز و فرودهاي مالي به کجا مي کشد.


semorgh.com/culture
منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)