آخرین اخبار

31 تقويت کننده ميل جنسي طبيعي براي داشتن رابطه جنسي بهتر سلامت زناشويي

31 تقويت کننده ميل جنسي طبيعي براي داشتن رابطه جنسي بهتر

  بزرگنمايي:

چه خبر - افزايش ميل جنسي با تغيير در سبک زندگي مشترک تان

1. امشب را با همسرتان بگذرانيد

get busy tonight.jpgget busy tonight.jpg

داشتن رابطه جنسي به طور منظم با بالا بردن ترشح هورمون تستوسترون که مسئول ميل جنسي در مردان و زنان است باعث بالا رفتن ميل جنسي مي شود.

2. قبل از هر کاري سيگار را ترک کنيد

quit smoking already.jpgquit smoking already.jpg

اگر سيگار مي کشيد از دکتر بخواهيد برايتان پچ نيکوتين تجويز کند. چرا ؟ زيرا از نظر علمي ثابت شده که سيگار کشيدن مي تواند درست مثل مسدود کردن رگهاي خوني قلب، رگهاي خوني آلت تناسلي مرد را هم مسدود کند.اين هم يک دليل خوب براي ترک سيگار!

3. داروهاي خود را بررسي کنيد

consider your meds.jpgconsider your meds.jpg

ليست داروهايي که مصرف مي کنيد را نوشته و بررسي کنيد. بيش از 200 دارو وجود دارد که مي تواند باعث ايجاد مشکلات نعوذ و کاهش ميل جنسي شود از جمله داروهايي که براي فشار خون بالا، بيماري هاي قلبي، افسردگي و مشکلات معده تجويز مي شوند. از دکتر يا داروساز خود بپرسيد که کدام يک از داروهاي ليستي که تهيه کرده ايد مجرم است. البته شما نمي توانيد مصرف اين داروها را قطع کنيد ولي مي توانيد با پزشکتان در مورد احتمال تغيير برند دارو يا زمان بندي مصرف آن مشورت کنيد.

4. يک گريز از کار روزانه را برنامه ريزي کنيد

plan a getaway.jpgplan a getaway.jpg

براي تعطيلات و گذراندن شب در بيرون از خانه يک برنامه عاشقانه بريزيد. حتي اگر بيرون نمي رويد وقتتان را با تماشاي تصاوير مکاني که دلتان مي خواهد برويد، بگذرانيد. تصاوير آنلاين آن منطقه را مشاهده کرده و خودتان را در يک بهشت استوايي تصور کنيد. اين تصورات به اندازه کافي براي تقويت ميل جنسي تان کافي است. به علاوه بسيار خوشايندتر از صحبت کردن در مورد نمرات بد فرزندتان است.

5. ورزش هاي کگل را تمرين کنيد

kegel exercises.jpgkegel exercises.jpg

شما مي دانيد کگل چيست؟ –تمرينات انقباضي است که دکترتان بعد از بارداري يا به خاطر داشتن مشکل نشت ادرار به شما مي دهد. چيزي که دکتر احتمالا به شما نگفته است اين مسئله است که اين تمرينات براي تقويت عضلات لگني عالي هستند. همان عضلاتي که در ارگاسم نقش اساسي دارند. توجه داشته باشيد که براي تمرينات کگل بايد روي عضلاتي که براي جلوگيري از جريان ادرار استفاده مي شوند، کار کنيد. اين عضلات را منقبض کرده و به تدريج آزاد کنيد. اين تمرينات را 3 نوبت در روز و 20 بار انجام دهيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : ورزش کگل | آموزش ورزش کگل براي تقويت ماهيچه هاي لگني

6 .از اين مکمل ها استفاده کنيد

مردان : مي توانند از مکمل هاي ژينکو بيلوبا ginkgo biloba استفاده کنند. برگ گياهاني که جريان خون را بهتر مي کنند و خون بيشتري به مغز و ساير اندام ها مي رسانند. تصور نکنيد که استفاده بيشتر مي تواند کمک بيشتري به شما بکند. بهتر است مطابق دستورالعمل پشت بسته از اين مکمل استفاده کنيد البته با مشورت پزشکتان.

7. براي شام پاستا بپزيد

cook up a pasta dinner.jpgcook up a pasta dinner.jpg

امشب سس پستو درست کنيد و روي پاستا سرو کنيد. پستو داراي مغز کاج است، منبع غني از آرژنين arginine، پيش ساز اکسيد نيتريک nitric oxide، که عنصر اصلي در داروهاي وياگراست. آرژنين کمک مي کند تا رگ هاي خوني باز شده و جريان خون را بهبود مي بخشد.

8. مثل نوجوانان رفتار کنيد

با شريکتان به سينما برويد، رديف آخر بنشينيد و مثل زماني که نوجوان بوديد رفتار کنيد. به جاي اينکه سيخ بنشينيد و فيلم ببينيد، شيطنت کنيد و باهم بخنديد و يا حتي به هم پاپ کورن پرت کنيد و...

9. شريک زندگيتان را لمس کنيد

touch your partner.jpgtouch your partner.jpg

هر بار که از کنار شريک زندگيان رد مي شويد او را لمس کرده يا ببوسيد. افزايش لحظاتي که با شريکتان تماس فيزيکي برقرار مي کنيد به سادگي باعث بالا رفتن تمايلتان خواهد شد.

10 تا مي توانيد ازين خوراکي بخوريد

يک قاشق غذاخوري جوانه گندم در يک فنجان ماست و يا هر غلاتي که مي خوريد اضافه کنيد. جوانه گندم سرشار از زينک است که در توليد مهم ترين هورمون جنسي يعني تستوسترون نقش اساسي دارد. حتي مي توانيد از پودر جوانه گندم روي گوشت، تخم مرغ ، غذاهاي دريايي به ويژه صدف استفاده کنيد.

11. تظاهر کنيد جديدا عاشق هم شده ايد

pretend to be a new couple.jpgpretend to be a new couple.jpg

وقتي در يک مهماني هستيد يا به همراه شريکتان به يک مکان عمومي رفته ايد لحظه اي به او خيره شويد و در سرتاسر اتاق چشمتان به دنبال او باشد. بگذاريد دوباره و دوباره عشق را در چشمانتان ببيند و ميل جنسي در درونش به اوج برسد.بين خواهد رفت پس اين کار را نکنيد.

12. شب يک فيلم عاشقانه ببنيد

host a steamy movie night.jpghost a steamy movie night.jpg

با هم فيلمي عاشقانه ببينيد و در حين تماشاي فيلم در مورد آنچه دوست داريد هنگام رابطه جنسي، قبل يا بعد از آن انجام دهيد صحبت کنيد.

13. فکر کنيد 50 سايه fifty shades هستيد

کتاب هاي رمانتيک و عاشقانه را بخوانيد و شريک زندگيتان را مانند قهرمان کتاب تصور کنيد و دوباره عاشقش شويد.

14. چشمانتان را باز نگه داريد

keep your eyes open.jpgkeep your eyes open.jpg

هنگام بوسه و زماني که رابطه اي صميمي با شريکتان داريد چشمانتان را باز نگه داريد. نگاه کردن به چشمان شريکتان در اين لحظات پيام هايي باور نکردني از اعتماد و صداقت ارسال مي کند.

15. آنچه در ذهنتان است را بيان کنيد

دقيقا همان چيزي که در ذهنتان است را بيان کنيد –به او بگوييد که از شنيدن و ديدن چه جملات و رفتارهايي بيشتر لذت مي بريد و به لحاظ جنسي تحريک مي شويد.

16. وانمود کنيد تازه ازدواج کرده ايد

احساس ضعف در زانو، لرزش پشتتان وقتي اولين بار او را ملاقات کرديد را به ياد داريد؟ مي توانيد دوباره اين حس را تجربه کنيد. با همسرتان تماس گرفته و او را براي يک قرار عاشقانه بيرون ببريد. بهترين لباستان را براي صرف ناهار با او بپوشيد.

17. روشهاي خودتان را براي ايجاد صميميت داشته باشيد

create your own intimate rituals.jpgcreate your own intimate rituals.jpg

مسئله فقط رابطه جنسي نيست. داشتن يک رابطه صميمي مي تواند همه چيز را روبه راه کند. مثلا:

چه مي شود اگر هر روز صبح شوهرتان را به جاي زنگ ساعت با يک فنجان قهوه داغ از خواب بيدار کنيد؟

چه مي شود بعد از ظهر يک حمام داغ براي همسرتان آماده کنيد؟

نظرتان درباره خوردن يک شام ويژه هر پنج شنبه چيست؟

درباره ماساژ چه نظري داريد؟

اين ها کارهايي نيست که فقط يک بار انجام دهيد، بلکه بايد بارها و بارها تکرارش کنيد تا تبديل به يک زبان مخفي بين شما و همسرتان شود.

18. به جلسات ماساژ برويد

get a massage.jpgget a massage.jpg

يا پديکور يا آرايشگاه يا هر کاري که باعث شود احساس بهتري نسبت به خود داشته باشيد. اگر مراقب بدن خودتان باشيد بيشتر مي توانيد از آن لذت ببريد. راه خوب ديگر براي مراقبت از خودتان ورزش کردن است. يکي از مزاياي جانبي آن براي زنان و مردان جريان خون بهتر در اندام هاي حياتي است.

19. مطالب جديدي براي صحبت کردن بيابيد

find new things to talk about.jpgfind new things to talk about.jpg

تايمر را 15 دقيقه روشن کنيد و با همسرتان در مورد هر چيزي به جز بچه ها، مشکلات مالي يا مشکلات کاري، صحبت کنيد. در مورد خوابي که ديشب ديده ايد با او صحبت کنيد. نوجوان بانمکي که موقع شام ديده ايد و شما را به ياد دوران دبيرستانتان انداخته. وقتي زمانتان به پايان رسيد نوبت شريکتان مي شود.

20. به سفر يک نفره برويد!

چند روزي به سفر برويد. –با خودتان. زماني که دور از خانه هستيد ليستي از تمام چيزهايي که درباره شريک زندگيات دوست داريد يا عاشقش هستيد تهيه کنيد. اينگونه است که زوج ها زماني که از هم دورند مي توانند به هم نزديک بمانند. چشمانتان را ببنديد و خودتان را در حال عشق بازي تصور کنيد. با شريک زندگيتان تماس گرفته و در مورد تصورات خود با او صحبت کنيد. در اين صورت زماني که به خانه مي رسيد نسبت به هم حريص تر خواهيد بود.

21. در اتاق هاي متفاوت رابطه داشته باشيد

بچه ها را از خانه دور کرده و با هم در خانه بمانيد. عشق را در بخش هاي ديگري از خانه با هم تجربه کنيد. مي تواند در وان حمام باشد يا روي يک پتو جلوي شومينه.

22. نگراني هايتان را بنويسيد

write down your worries.jpgwrite down your worries.jpg

قبل از خواب چند دقيقه اي کارهايي که بايد انجام دهيد و نگراني هايتان را بنويسيد. اين کار باعث مي شود که اغلب نگراني هايتان را بدون دخالت کسي با قابليت هاي خودتان رفع کنيد.

23. حذف فشار براي خلاص شدن از آن

يک ساعت را با لمس هر قسمت از بدن شريکتان صرف کنيد –بدون استفاده از دست. از بخشهاي ديگر بدنتان استفاده کنيد ( که شامل ذهنتان هم مي شود ). حالا برعکس يکديگر را فقط با دست نوازش کنيد . نوازش را در تمام قسمت هاي بدن به جز اندام تناسلي (رابطه غيرجنسي و فقط احساسي) ادامه دهيد. اين کار مي تواند هر فشاري که روي خودتان احساس مي کنيد را بعد از يک روز پر تنش از بين برده و راهي فوق العاده براي خلاصي از يک روز گيج کننده است. حداقل براي زنان، براي استراحت و فرار از کار سخت روزانه بدون داشتن هيچ گونه رابطه جنسي.

24. يک دو جين صدف بخوريد

eat a dozen oysters.jpgeat a dozen oysters.jpg

گذشته از همه اين ها کازانوا casanova ميگفت که هر روز صبح 50 صدف مي خورده به همين دليل به خوبي از پس هر کاري برمي آمده. اگر چند راهنمايي قبلي را به دقت خوانده باشيد مي دانيد که صدف سرشار از زينک است و اين ماده براي توليد تستوسترون که هورمون جنسي در مردان و زنان است، حياتي است.

25 .خوردن الکل را کنار بگذاريد

stop at one (or two) drinks at the most.jpgstop at one (or two) drinks at the most.jpg

مقدار زياد الکل شعله شهوت را خاموش مي کند يا حداقل توانايي هايتان را در رابطه جنسي کاهش مي دهد.

26. تعدادي لباس زير زنانه بخريد

به خريد رفته و حداقل يک مدل از لباس هاي زير جذاب را خريداري کنيد. درست است که اين توصيه براي خانم هاست . ولي احساس نرمي ابريشم روي پوست شما مي تواند به بيدار شدن پايانه هاي عصبي حس جنسيتان کمک کند. و چه کسي مي داند که وقتي اين اتفاق بيفتد چه خواهد شد؟ استفاده هميشگي از لباس زيرهاي معمولي اشتباه است.

27. صحنه صميميت عاشقانه مورد علاقه تان در فيلم را بازسازي کنيد

خودتان اين صحنه ها را مي شناسيد –اين فيلم ها را براي الهام گرفتن نگاه کنيد.

28. يک ليست موزيک عاشقانه برايش آماده کنيد

create a romance playlist for him (or her).jpgcreate a romance playlist for him (or her).jpg

زماني که شريک زندگيتان به خانه باز مي گردد اين آهنگ ها را برايش پخش کنيد. چند عدد شمع معطر روشن کنيد ( اين کار بهترين روش براي معطر کردن خانه تان است ). چه کسي مي داند قرار است چه اتفاقي بيفتد ؟

29. بگوييد " دوستت دارم "

say, `i love you`.jpgsay, `i love you`.jpg

هر روز دو چيز در مورد شريکتان که دوست داريد را به او بگوييد. عشق ، محبت و احترام متقابل اساس تحريک جنسي در يک زندگي است.

30. اميال خود را تلفني با او در ميان بگذاريد

`sext` your partner.jpg`sext` your partner.jpg

در لفافه به او بگوييد وقتي به خانه برسد مي خواهيد چه کاري با او انجام دهيد.

31. فعاليت فيزيکي داشته باشيد

get physical.jpgget physical.jpg

يک فعاليت فيزيکي با هم انجام دهيد، مثل اسکي، پياده روي طولاني، قدم زدن در امتداد ساحل و يا قايقراني. اين فعاليت ها به شما اجازه مي دهد که يکديگر را در نورهاي متفاوت ببينيد، و به شما حس نشاط فيزيکي و در نتيجه صميميت مي بخشد.



منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

با اين نکات در هر رابطه جنسي، ارگاسم را تجربه کنيد

دانستنيهاي کليتوريس و نقش کليتوريس در ارگاسم خانم ها

واکسن زگيل تناسلي براي چه کساني مناسب است؟

زمان طبيعي براي انزال چند دقيقه است؟

9 نكته درباره آمپول ضد بارداري

9 جراحت شايع در رابط جنسي و روش پيشگيري از آن ها

علت افزايش ميل جنسي در دوره قاعدگي چيست

آيا رابطه جنسي باعث گشاد شدن واژن مي شود؟

2 تمرين براي درمان انزال زودرس

همه آنچه بايد درباره وياگرا بدانيد

3 جمله اي که زندگي جنسي شما را گرم تر مي کند

9 اتفاقي که با ترک رابطه جنسي در بدنتان مي افتد

مهم ترين دلايل کاهش ميل جنسي مردان

آيا خونريزي بعد از رابطه مقعدي طبيعي است؟

رابطه جنسي در بارداري براي چه افرادي مجاز است

چرا مردان علاقه اي به استفاده از کاندوم ندارند

به تاخير انداختن انزال مردان با 8 روش موثر

پرسش و پاسخ هاي محرمانه درباره ايدز

اشتباهات رژيم غذايي که ميل جنسيتان را نابود مي کند

چرا خانم ها هنگام رابطه جنسي دوست دارند چراغ خاموش باشد

اگر همسرتان در زمان رابطه جنسي درد دارد بايد چکار کنيد

زنان بايد به ارگاسم رسيدن را ياد بگيرند

آيا ميل به رابطه جنسي بعد از 65 سالگي همچنان ادامه دارد؟

افسردگي بعد از رابطه جنسي چرا ايجاد مي شود؟

اقدامات لازم در صورت مواجه با ويروس ايدز

کلاميديا

نکاتي براي تجربه ارگاسم پشت سر هم براي مردان

10 عامل خاموش کننده نابهنگام ميل جنسي زوجين

6 اتفاقي که بعد از رابطه جنسي در بدن رخ مي دهد

درمان دارويي بلوغ زودرس

رابطه جنسي بعد از بچه دار شدن چگونه خواهد بود؟

6 دليل اصلي ترک رابطه جنسي توسط زوجين و درمان آن

رابطه جنسي بدون ارگاسم يا کارزا karezza چيست؟

با وجود عفونت مخمري واژن مي توان رابطه جنسي داشت؟

چگونگي آموزش مسائل جنسي به فرزندان

هر چيزي درباره زنان و رابطه جنسي مي دانيد اشتباه است

علايم تبخال تناسلي در زنان که نبايد ناديده بگيريد

رابطه جنسي زوجين در چه شرايطي براي سلامتيشان مضر است

خطرات جدي رابطه مقعدي که نبايد ناديده بگيريد

عمر اسپرم در هواي آزاد + باورهاي نادرست در مورد اسپرم ها

درد و گرفتگي واژن زنان چه دلايلي دارد؟

رابطه جنسي به چه شرطي باعث سلامت مي شود؟

بلوغ زودرس در دختران چه دليلي دارد؟

کاندوم چيست؟ + علت حساسيت به کاندوم را بدانيد

نعوظ طولاني در مردان با 7 روش موثر

بهترين موقعيت هاي جنسي براي شرايط گوناگون (لذت، بارداري و ...)

بهبود رابطه جنسي با تحريک حسي

سرد مزاجي همسرتان را با اين کارهاي روزانه از بين ببريد

سردرد جنسي چيست؟ + علت سردرد بعد از ارگاسم و درمان آن

رابطه جنسي بعد از سقط جنين در چه صورت مجاز است