آخرین اخبار

باورهاي نادرست جنسي که مانع از لذت جنسي شما مي شوند سلامت زناشويي

باورهاي نادرست جنسي که مانع از لذت جنسي شما مي شوند

  بزرگنمايي:

چه خبر - پرسش و پاسخ هايي در مورد رابطه جنسي

پرسش: دکتر عزيز، من اخيراً ازدواج کرده ام و باکرگي ام را از دست داده ام. و اصلاً آنطور که همه برايم تعريف کرده بودند نبود. اول اينکه، آنقدرها هم که فکر ميکردم دردناک نبود. حتي بايد بگويم که در خيلي از قسمتهاي آن اصلاً دردي نداشتم. دوم اينکه، اصلاً هيچ خوني نيامد. اين خيلي برايم عجيب بود. سوم اينکه، هميشه به من گفته بودند که خيلي از آن لذت خواهم برد. اما اصلاً اينطور نبود و هيچ لذتي نبردم. نگرانم که اين لذت نبردن مسئله اي دائمي باشد و درنتيجه در رابطه ام ايجاد مشکل کند. دوستانم ميگويند که دليلش اين است که شوهرم را واقعاً دوست ندارم. درست است اما نميتوانم باور کنم که اين دليل لذت نبردن من باشد. لطفاً بگوييد آيا اينها طبيعي هستند و چطور ميتوانم همه چيز را درست کنم.

پاسخ: اميدواريم که آندسته از خوانندگان ما که هنوز باکره هستند هم نامه شما را خوانده باشند و از آن درس بگيرند. متاسفانه شما با سه باور نادرست درمورد موضوع باکرگي فريب خورده ايد. اين باورها به شدت درميان نوجوانان رواج دارد و آسيبهاي زيادي هم به آنها ميزند. اجازه بدهيد اين موضوعات را يکي يکي بررسي کنيم:

1. از دست دادن باکرگي هميشه بسيار دردناک است. اين اصلاً درست نيست. تحقيقات نشان داده است که در بسياري از موارد، فرد هيچ دردي را تجربه نکرده است. بعضي از دخترها احساس درد ميکنند اما اگر کاملاً ريلکس باشيد اين درد کمتر خواهد بود.

2. از دست دادن باکرگي با مقدار زيادي خونريزي همراه است. باز هم اين باور اشتباه است. زنان بسياري، مقدار خونريزي بسيار کمي داشته که در اثر پاره شدن پرده بکارت ايجاد ميشود. اما خيلي از دخترها هم اصلاً دچار خونريزي نميشوند. فقط در موارد بسيار نادر اين خونريزي شديد است.

3. از دست دادن باکرگي هم لذت آور و هم ترسناک است. اين اصلاً درست نيست. تحقيقات نشان ميدهد که در بسياري از خانمهاي جوان، باعث نااميدي شده است. آنها خيلي لذت نبرده و متعجبند که اين همه سروصدا درمورد رابطه جنسي براي چه بوده است.

شما هيچ مشکلي نداريد. و نيازي به درست کردن چيزي هم نيست. شما کاملاً طبيعي هستيد. همانطور که قبلاً گفتيم، اکثر خانمهاي جوان در ابتداي رابطه جنسي چندان از آن لذت نميبرند. معمولاً چندين سال طول ميکشد که ياد بگيرند از آن لذت ببرند. علاوه بر اين، تعداد کمي از زنان هستند که وقتي باکرگي خود را از دست ميدهند، ارگاسم را تجربه کنند. اميدوارم که با اطلاعاتي که در اختيارتان گذاشتيم، اطمينان پيدا کرده باشيد و آن را به دوستانتان هم منتقل کنيد.

دو نکته نهايي. اول اينکه به نظر ميرسد شما با کسي ازدواج کرده ايد که علاقهاي به او نداريد. اين اصلاً خوب نيست.دوم اينکه، اميدوارم دفعه بعدي که خواستيد رابطه برقرار کنيد، ملاحظات ايمني را در نظر بگيريد. دقت کنيد که خودتان را در معرض خطر بارداري، بيماريهاي مقاربتي يا سرطان گردنه رحم که از طريق ويروسي که با رابطه جنسي غيرايمن منتقل ميشود، قرار ندهيد.

پرسش: پسري جوان هستم و دوست دارم درمورد تاثيرات بزرگ کردن آلت تناسلي بدانم.

پاسخ: بايد اين را بدانيد که هيچ راه و روشي به استثناي جراحي براي بزرگ کردن آلت تناسلي وجود ندارد. حدس ميزنم که درمورد ابزارهايي که تبليغات آن را در رسانه ها ديده ايد و وعده بزرگ کردن آلت جنسيتان را ميدهد، صحبت ميکنيد. در اين صورت بايد به شما اطمينان بدهم که اين روشهاي هيچ تاثيري ندارند. پس پولتان را براي آنها هدر ندهيد.

اما من تصور ميکنم که ممکن است منظورتان فعاليتي است که اصطلاحاً جلکينگ (jelqing) خوانده ميشود و جوانان زيادي به طور مرتب اين کار را انجام ميدهند. در اين روش فرد با دست آلت تناسلي خود را جلو-عقب کرده تا کشيده شود. اما آيا اين کار عوارض جانبي دارد؟ بعضي پزشکان گزارشاتي ارائه داده اند که عنوان ميکند جلکينگ ميتواند موجب درد و کشيده شدن بيش از اندازه بافتهاي آلت تناسلي شود. من چنين عوارضي مشاهده نکرده ام، اما قابل انکار نيست که بعضي مردان دچار مشکلي ميشوند که در آن انتهاي آلت قطور ميشود درحاليکه قسمت نزديک به بدن باريک ميشود و مطمئناً بيشتر آقايون چنين وضعيتي را دوست ندارند.

پرسش: بهترين راه درمان عفونت قارچي چيست؟

پاسخ: به طور کلي ميتوانيد براي حدود يک هفته از کرمها و قرصهاي واژن استفاده کنيد که حاوي دارويي به نام کلوتريمازول است. درصورت امکان همسرتان هم بايد از اين کرمها استفاده کند.

پرسش: من 18 سالم است و لکه هاي سفيد ريزي دور سر آلت تناسلي ام ايجاد شده است. آيا اين لکه ها جدي هستند؟ من تابحال رابطه جنسي نداشته ام.

پاسخ: توصيه ما اين است که نزد پزشک برويد تا معاينه تان کند اما احتمالاً اين لکه ها فقط ميليا (milia) هستند. ميتوانيد اگر دوست داشتيد اين کلمه را در اينترنت جستجو کنيد. تعداد زيادي از جوانان ميليا دارند که برآمدگيهاي ريز سفيدرنگي هستند که توسط منافذ بسته ايجاد ميشود. اين لکه ها معمولاً بي ضرر هستند و نياز به درمان ندارند.

پرسش: من علائم پيش ازقاعدگي وحشتناکي دارم. آيا درمان هورموني ميتواند مفيد باشد؟

پاسخ: اين امکان وجود دارد. طي سالها درمانهاي زيادي براي علائم قبل از عادت ماهيانه امتحان شده اند اما تعداد کمي از آنها موثر هستند. اما، يک نسخه درماني هورموني خوب ميتواند اين علائم را کاهش داده و چرخه ماهيانه تان را هم تنظيم ميکند.




منبع:mardoman.net





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

با اين نکات در هر رابطه جنسي، ارگاسم را تجربه کنيد

دانستنيهاي کليتوريس و نقش کليتوريس در ارگاسم خانم ها

واکسن زگيل تناسلي براي چه کساني مناسب است؟

زمان طبيعي براي انزال چند دقيقه است؟

9 نكته درباره آمپول ضد بارداري

9 جراحت شايع در رابط جنسي و روش پيشگيري از آن ها

علت افزايش ميل جنسي در دوره قاعدگي چيست

آيا رابطه جنسي باعث گشاد شدن واژن مي شود؟

2 تمرين براي درمان انزال زودرس

همه آنچه بايد درباره وياگرا بدانيد

3 جمله اي که زندگي جنسي شما را گرم تر مي کند

9 اتفاقي که با ترک رابطه جنسي در بدنتان مي افتد

مهم ترين دلايل کاهش ميل جنسي مردان

آيا خونريزي بعد از رابطه مقعدي طبيعي است؟

رابطه جنسي در بارداري براي چه افرادي مجاز است

چرا مردان علاقه اي به استفاده از کاندوم ندارند

به تاخير انداختن انزال مردان با 8 روش موثر

پرسش و پاسخ هاي محرمانه درباره ايدز

اشتباهات رژيم غذايي که ميل جنسيتان را نابود مي کند

چرا خانم ها هنگام رابطه جنسي دوست دارند چراغ خاموش باشد

اگر همسرتان در زمان رابطه جنسي درد دارد بايد چکار کنيد

زنان بايد به ارگاسم رسيدن را ياد بگيرند

آيا ميل به رابطه جنسي بعد از 65 سالگي همچنان ادامه دارد؟

افسردگي بعد از رابطه جنسي چرا ايجاد مي شود؟

اقدامات لازم در صورت مواجه با ويروس ايدز

کلاميديا

نکاتي براي تجربه ارگاسم پشت سر هم براي مردان

10 عامل خاموش کننده نابهنگام ميل جنسي زوجين

6 اتفاقي که بعد از رابطه جنسي در بدن رخ مي دهد

درمان دارويي بلوغ زودرس

رابطه جنسي بعد از بچه دار شدن چگونه خواهد بود؟

6 دليل اصلي ترک رابطه جنسي توسط زوجين و درمان آن

رابطه جنسي بدون ارگاسم يا کارزا karezza چيست؟

با وجود عفونت مخمري واژن مي توان رابطه جنسي داشت؟

چگونگي آموزش مسائل جنسي به فرزندان

هر چيزي درباره زنان و رابطه جنسي مي دانيد اشتباه است

علايم تبخال تناسلي در زنان که نبايد ناديده بگيريد

رابطه جنسي زوجين در چه شرايطي براي سلامتيشان مضر است

خطرات جدي رابطه مقعدي که نبايد ناديده بگيريد

عمر اسپرم در هواي آزاد + باورهاي نادرست در مورد اسپرم ها

درد و گرفتگي واژن زنان چه دلايلي دارد؟

رابطه جنسي به چه شرطي باعث سلامت مي شود؟

بلوغ زودرس در دختران چه دليلي دارد؟

کاندوم چيست؟ + علت حساسيت به کاندوم را بدانيد

نعوظ طولاني در مردان با 7 روش موثر

بهترين موقعيت هاي جنسي براي شرايط گوناگون (لذت، بارداري و ...)

بهبود رابطه جنسي با تحريک حسي

سرد مزاجي همسرتان را با اين کارهاي روزانه از بين ببريد

سردرد جنسي چيست؟ + علت سردرد بعد از ارگاسم و درمان آن

رابطه جنسي بعد از سقط جنين در چه صورت مجاز است