آخرین اخبار

جزئيات تازه درباره پرونده قتل شرور معروف تهران اخبار ويژه

جزئيات تازه درباره پرونده قتل شرور معروف تهران

  بزرگنمايي:

چه خبر - جزئيات تازه درباره پرونده قتل شرور معروف تهران

پرونده قتل شرور معروف تهران که در زندان به قتل رسيده‌ بود، به دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد.

وحيد، شرور معروفي بود که بعد از به‌قتل‌رساندن دوستش و زخمي‌کردن سه نفر به زندان افتاد و اقدام به تشکيل باندي در زندان کرد که در نهايت به‌خاطر رقابت با اشرار ديگر در زندان کشته شد.

بر اساس مدارک موجود در پرونده، وحيد يک سال قبل بعد از چندسال حبس به اتهام ضرب‌وجرح در نهايت از زندان آزاد شد و حسين، دوستش، به اتفاق دوستان ديگرشان در يک پنت‌هاوس در ولنجک تهران براي او پارتي آزادي گرفتند. زماني که وحيد به محل ميهماني رفت، بعد از اينکه مشروب خورد و کاملا مست شد، به حسين و سه برادرزاده‌اش حمله کرد و آنها را با چاقو زد. ضربات به‌قدري مهلک بود که در اين ميان حسين جانش را از دست داد و سه نفر ديگر زخمي شدند.

وحيد هنگام فرار به ترکيه در منطقه مرزي دستگير شد. او در اعترافاتش گفت: قصدي براي کشتن حسين نداشتم. او دوست من بود و قرار بود خوش بگذرانيم، اما کري‌خواني‌ها و قمه‌کشيدن‌ها و مستي من باعث شد کنترل خودم را از دست بدهم و حمله کنم و از اتفاقي که افتاده ‌است پشيمان هستم.

پرونده وحيد نشان مي‌داد او چندين فقره سابقه ‌درگيري‌هاي دسته‌جمعي دارد و سرکرده گروه‌هاي اشرار بود و در اينستاگرام براي افراد کري مي‌خواند و با قمه با آنها درگير مي‌شد. با توجه به شخصيتي که بازپرس از وحيد سراغ داشت و احتمال اين را مي‌داد که با توجه به شهرت او در ميان اشرار برايش خطري ايجاد شود، دستور نگهداري وحيد در انفرادي را صادر کرد، بااين‌حال وحيد اين تأمين جاني را قبول نکرد و از بازپرس خواست تا زماني که محاکمه شود به بند عمومي برود.

حضور وحيد در بند عمومي بدون حاشيه نبود. به گفته زندانيان و بر اساس گزارش‌هايي که از زندان ارسال شده‌ است، او بلافاصله بعد از حضور در بند عمومي يک باند از اشرار را تشکيل داده و براي خودش گروهي را درست کرده‌ بود و نوچه‌پروري مي‌کرد. وحيد با جمع‌کردن زندانياني که طرفدارش بودند، از آنها خواسته بود تا زندانيان ضعيف را وادار به خروج از بند کنند. به گفته نوچه‌هايش، او هميشه مي‌گفت که بالا جاي شيران است و پايين جاي کفتاران.

اين رفتار وحيد مشکلاتي را به وجود آورد و او ميان زندانياني که قدرت زيادي داشتند و وحيد مي‌خواست آنها را به زانو درآورد باعث ناراحتي شده‌ بود، به همين دليل هم نقشه قتل او را طراحي کردند.

بر اساس گزارش زندان، در روز حادثه به مأموران حفاظت خبر رسيد که وحيد تعدادي از نوچه‌هايش را که تيزي و آب‌ جوش داشتند در بند جمع کرده تا به زندانيان ديگر حمله کند. او قصد داشت اين درگيري را به بندهاي ديگر هم بکشد که مأموران حفاظت از زندان با کمک‌گرفتن از گارد ويژه از بيشتر به‌هم‌ريخته‌شدن زندان جلوگيري کردند و اجازه ادامه درگيري در بندهاي ديگر را ندادند. اين در حالي بود که در بند وحيد همچنان درگيري ادامه داشت. در اين ميان چند زنداني محکوم به قصاص با تيزي به سمت وحيد که به دليل درگيري هوادارانش با ديگران تنها شده بود، حمله و ضربات سنگيني را به او وارد کردند که باعث مرگش شد.

وضعيتي که وحيد و زندانيان درگير با او درست کرده‌ بودند به‌قدري حاد بود که دوربين‌هاي مداربسته هم با اينکه صحنه قتل وحيد را ضبط کردند، اما امکان اينکه تشخيص داده شود کدام‌يک از مهاجمان به وحيد ضربه زدند وجود نداشت. در اين ميان سه زنداني که زمان قتل اطراف وحيد بودند بازداشت شدند. اولين زنداني به پليس گفت: من به‌خاطر قتل در زندان بودم و موفق به جلب رضايت شده بودم و قرار بود به زودي آزاد شوم.

از وقتي وحيد وارد زندان شده بود، همه‌جا را به‌هم ريخته بود. او زندانيان را به‌شدت کتک مي‌زد، غذاي ما را مي‌گرفت، اذيت مي‌کرد و مي‌گفت آن‌طور که من مي‌گويم بايد عمل کنيد. اگر کسي اعتراض مي‌کرد، از وحيد و هوادارانش کتک مي‌خورد و با تيزي و آب‌ جوش او را شکنجه مي‌کردند. روز حادثه هم وحيد براي اينکه ما را سرجايمان بنشاند، از هوادارانش خواست که با تيزي و آب‌ جوش به ما حمله کنند و بند را به هم بريزند و درگيري را وارد بندهاي ديگر کنند. او مي‌خواست قدرت‌نمايي کند. من با او درگير شدم، اما ضارب نبودم.

متهم ديگر به نام خسرو گفت: من به اتهام قتل در زندان بودم. سال 85 يک نفر را کشتم. رضايت گرفتم و آزاد شدم و بعد يکي از آشنايان را با اسلحه کشتم که در آن پرونده هم رضايت گرفتم، اما در زندان ماندم و آزادم نکردند. من ضارب وحيد نبودم. با او درگير شدم، اما تيزي را کسي ديگر زد.

متهم سوم نيز همين ادعا را مطرح کرد. بااين‌حال با توجه به گفته‌هاي زندانيان و تصاوير به‌دست‌آمده از دوربين‌هاي مداربسته، پليس خسرو را به‌عنوان متهم اصلي پرونده معرفي کرد و با صدور کيفرخواست پرونده به دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد و متهم به زودي محاکمه مي‌شود. اين درحالي است که مادر وحيد با اين ادعا که پسرش مظلومانه کشته شده، از سوي خودش و نوه‌اش براي قاتل درخواست قصاص کرده‌ است.

منبع: bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ميزان استفاده جوانان از تلگرام و اينستاگرام

ايران يک ميليارد دلار گاز مجاني به ترکيه تحويل داد

آتليه‌اي که عکس‌هاي مستهجن از بچه‌ها مي‌گيرد!

مازني: مديران اينستاگرام عذرخواهي کنند

درز اطلاعات کاربران يک تاکسي اينترنتي تأييد شد

تکذيب اجبار سيل‌زدگان براي بازگشت به خانه

هلال احمر از سردار سعيد قاسمي شکايت مي‌کند

نمايندگان دنبال حاشيه امن براي انتخابات هستند؟

خط و نشان پليس در خصوص برخورد با بدحجابي

دختر ترامپ پشت دستگاه سنتي پارچه بافي+عکس

استاندار خوزستان از 28اسفند تاکنون خانه نرفته!+عکس

کشف فساد جديد در پرونده دکل نفتي گمشده

بازداشت عوامل ترويج فساد و فحشا در شيراز

سقوط 40 درصدي توليد خودرو در ايران

جريمه ميلياردي گران‌فروشان و محتکران موبايل

اقبال خانه اولي‌ها به وام مسکن کم شد

پرايد، نقش اول در تصادفات نوروزي

ماجراي مرده‌اي که از خارج کشور پيامک مي‌فرستاد

چشم‌انداز بازار خودرو و ارز در سال 98

افتتاح خط 6متروي تهران فردا با حضور روحاني

سپاه، درگيري با سيل‌زدگان خوزستان را تکذيب کرد

جهانگيري: کمک‌هاي خوبي براي سيل‌زدگان داريم

تب مهاجرت از ايران به دهه هشتادي‌ها رسيد

تعطيلات مرگبار؛ افزايش 7 درصدي تلفات جاده‌اي

رهاسازي ناگهاني آب سد علت تشديد سيل گلستان

حکم سه قاچاقچي ميلياردي صادر شد

انبارهاي مرغ و گوشت تنظيم بازاري سالم ماندند

قايق حامل مهاجران ايراني در مديترانه غرق شد

دادستان شيراز: شهردار در شيراز نيست

اعاده دادرسي سعيد طوسي در حال بررسي است

بازداشت دو ايراني در آرژانتين با گذرنامه اسرائيل

برخورد متفاوت شهرداري گرگان با پاکبانان

فرح: اميدوارم ايرانيان نوروزِ آزادي را جشن بگيرند!

فرماندار دشستان: به شهردار برازجان تذکر دادم

خريد و فروش گوشي در بازار موبايل نصف شد

قيمت اينترنت، از ساندويچ هم ارزان‌تر است

نه به آجيل؛ راه جديد مبارزه با گراني

ماجراي بازداشت يک استاد بلژيکي در ايران

آستان قدس در دوره رئيسي ماليات مي‌داد؟

تکرار بلاي پرايد بر سر لادا

جزئيات تازه درباره پرونده قتل شرور معروف تهران

هرج و مرج در بازار موبايل

چرا قيمت گوشي دوباره بالا رفت؟

شوراي شهر، فاتحه‌ي باغ‌هاي تهران را خواند!

بازداشت زن دوم در ماجراي مرگ مرد بازنشسته

مزايا و معايب مصوبه پرحرف و حديث مجلس

حمله خمپاره‌اي تروريست‌ها به حومه حلب

ثروت ترامپ چقدر است؟

جزئيات نشت آب از پايه‌هاي برج آزادي

آخرين وضعيت پرونده مرگ رئيس تامين اجتماعي