آخرین اخبار

دلايلي که يک مرد شما را براي هميشه ترک مي کند! روابط عاطفي

دلايلي که يک مرد شما را براي هميشه ترک مي کند!

  بزرگنمايي:

چه خبر - دلايل مهمي كه مردان شما را ترك مي‌كنند

بعد از اتمام يك ارتباط رمانتيك و نزديك، همه آدم‌ها احساس قرباني شدن دارند و حتي يك لحظه هم به اين فكر نمي‌كنند كه ممكن است خودشان مقصر اصلي از هم پاشيدگي ارتباط‌شان باشند. هرچند زنان در مقايسه با مردان بيشتر سراغ كتاب‌هاي مربوط به روان‌شناسي روابط مي‌روند اما اين زنان هستند كه 2 برابر مردان به جدايي فكر مي‌كنند.
بيشترين شكايت زنان اين است كه مردان از حل مشكلات زناشويي طفره مي‌روند و در مقابل مردان ساكت و آرام همه چيز را تحمل مي‌كنند و خودشان را قرباني يك ارتباط ناموفق مي‌دانند اما بالاخره در جايي و در لحظه‌اي خاص اين مردان هستند كه كاملا غيرمنتطره دست‌هاي‌شان را به نشانه تسليم بالا مي‌آورند و اينجاست كه حتي بهترين و برازنده‌ترين زن‌ها هم نمي‌توانند مانع تصميم جدايي باشند كه شريك‌شان گرفته است. اما چرا؟

وقتي مردان كم مي‌آورند

اگر يك خانم جوان هستي و به تازگي از شريكت جدا شده‌اي بهتر است به جاي قرباني فرض كردن خودت، كمي‌منطقي در مورد جدايي بين خود و همسرت فكر كني و براي همين قبل از هر چيز بايد با ذهنيت مردان و احساسات دروني‌شان در مورد زنان آشنا شوي. تقريبا مي‌شود گفت درصد زيادي از مردان اين ديدگاه را در مورد شريك‌شان دارند كه چرا با همه تلاش و توجه نسبت به ارتباط زناشويي‌شان، همچنان مورد انتقاد و سرزنش خانم‌ها قرار مي‌گيرند. آن‌ها معتقدند، زنان تنها براي شكايت آفريده شده‌اند. حالا چه شكايت و انتقاد شما درست و به جا باشد و چه نباشد، سرزنش كردن زنان حتي مي‌تواند بهترين و رمانتيك‌ ترين ارتباط‌ ها را هم از هم بپاشاند.
مردان دوست ندارند مورد انتقاد قرار بگيرند و از زناني كه مي‌خواهند آن‌ها را با توجه به سليقه خود تغيير دهند بيزارند، حتي اگر عاشق شريكشان باشند. مردان به‌دنبال زناني هستند كه آن‌ها را همان‌جوري كه هستند بپذيرند. اگر در يك ارتباط موفق و پرسوزوگداز عاشقانه هستيد و عادت به غرزدن و انتقاداز شريك‌تان را داريد، به زودي شاهد فرار همسرتان خواهيد بود. بهتر است تا دير نشده ياد بگيريد كه شريك‌تان را همان‌طور كه هست دوست داشته باشيد.

اين‌ كار، مردان را فراري مي‌دهد

مردان از گريه كردن زنان بيزارند، به خصوص زناني كه حتي در ساده‌ترين و كوچك‌ترين بحث‌ها اشك‌شان در مي‌آيد نمي‌توانند در دراز مدت مورد علاقه و توجه يك مرد قرار بگيرند.مردان عاشق زنان منطقي هستند و اين همان ويژگي است كه دوست دارند همسرشان آن را داشته باشد. زناني كه مي‌خواهند مردان را تحت كنترل خود در بياورند نمي‌توانند ارتباط پايداري را داشته باشند. موضوع مهم ديگر بحث آزادي مردان است. بعضي از مردان آنقدر در ارتباط‌هاي‌شان توسط شريك‌شان محدود مي‌شوند كه حتي نمي‌تواند با دوستان و همكاران خود فضايي براي صحبت و ارتباط داشته باشند و اين اتفاق زنگ خطري است كه بايد جدي‌اش گرفت. مردان نياز به فضا دارند و اگر اين فضا را از آن‌ها سلب كنيد دير يا زود آن‌ها شما را ترك خواهند كرد.

زنان مستقل مراقب باشند

استقلال داشتن و روي پاي خود ايستادن، ويژگي خيلي خوبي است اما اگر يك خانم هستي يادت باشد خيلي اين خصوصيتت را به رخ شريكت نكشي. مردان از زناني كه تمام كارهاي‌شان را بدون كمك همسرشان انجام مي‌دهند فراري هستند، آن‌ها دل‌شان مي‌خواهد كه زنان روي قدرت و حمايت آن‌ها حساب كنند و در واقع تكيه‌گاه شما باشند. البته يادتان باشد نبايد در اين موضوع خيلي زياده‌روي كرد چون به همان اندازه‌اي كه زنان بسيار مستقل مي‌توانند مردان را از خود دور كنند، زنان خيلي محتاج و كساني كه حتي براي خريد خمير دندان به كمك شريك‌شان نيازمندند، مورد تنفر و بيزاري مردان قرار مي‌گيرند. شايد براي‌تان غيرمنطقي به‌نظر برسد اما اين تصميم شماست كه بين يك ارتباط پايدار و ناپايدار يك كدام را انتخاب كنيد.

دليل مهمي‌كه زنان، مردان را ترك مي‌كنند

دلايلي كه مردان، زنان را به خاطر آن ترك مي‌كنند خيلي بيشتر از دلايلي است كه زنان به خاطر آن مردان را ترك مي‌كنند و جالب‌ اينجاست كه زنان در بيشتر بحث‌ها و مشكلات به‌دنبال راه‌حل هستند هر چند 2 برابر مردان به جدايي فكر مي‌كنند و در اين شرايط مردان با بروز يكي از دلايلي كه برايتان گفتيم و ادامه پيدا كردن آن، آسان‌ترين راه را جدايي مي‌دانند. زنان به‌ دنبال توجه مردان هستند و دوست دارند مركز توجه شريكشان قرار بگيرند. بي‌ توجهي حتي بيشتر از كتك و آزار و اذيت‌ هاي فيزيكي مي‌تواند زن را نسبت به مرد سرد كند. بيشترين شكايت زنان در مورد مردان، روي اين موضوع است كه چرا مردان در تصميم‌گيري‌ هايشان نظر و ديدگاه آن‌ها را نمي‌پرسند.
مرداني كه نسبت به كارهاي شريك‌شان بي‌تفاوت هستند و در كارهاي مورد علاقه‌شان، مشوق خوبي نيستند، به تدريج باعث دوري و سردي روابط مي‌شوند. زنان، مرداني كه خيلي تودار هستند را نمي‌پسندند و در عوض دوست دارند شريك‌شان در مورد احساسات و باورهايش با آن‌ها صحبت كند. آ‌ن‌ها از مردان مرموز بيزار هستند. در اختلاف‌هاي زناشويي مرداني كه عادت به معذرت‌خواهي ندارند باعث آزار شريك‌شان مي‌شوند و اين موضوع در درازمدت باعث جدايي ارتباط خواهد شد. با اين وجود زناني كه محبت و توجه كافي را از سمت شريك‌شان دريافت كنند مي‌توانند سخت‌ترين شرايط را هم تحمل كنند و اين همان اصل مهمي‌است كه مردان بايد به آن عمل كنند.


منبع : مجله تپش



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟