آخرین اخبار

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد! روابط عاطفي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - بيشتر چه سوالهايي از سکس تراپيست‌ها پرسيده مي‌شود؟آيا من طبيعي‌ام؟

متداول‌‌ترين سوالي که از سکس تراپيست‌ها پرسيده مي‌شود اين است که، آيا من نرمالم؟ پيرامون مسائل جنسي زياد آموزش داده نمي‌شود و بيشتر افراد اطلاعات جنسي خود را از دوستان و فرهنگ عامه دريافت مي‌کنند. در نتيجه ممکن است خيلي از اين آگاهي‌ها درست نباشند. خيلي‌ها از پرسيدن سوال‌هاي اين چنيني مي‌ترسند يا از آن بدتر، اصلا نمي‌دانند از چه کسي بايد بپرسند! سليقه‌ها و رفتارهاي جنسي آنقدر طيف گسترده و متنوعي دارند که مهم نيست چقدر «عجيب» يا «غيرمعمول»‌اند و تا زماني که هر دو طرف روي آنها توافق داشته باشند و براي هر دو لذتبخش باشند، طبيعي‌اند.

بيشتر بدانيد : سوالات جنسي را در مراسم خواستگاري کي و چگونه بپرسيم؟

چه زماني دوباره ميل جنسي‌ام برمي‌گردد؟

کاهش ميل جنسي اغلب موضوع پيچيده‌اي است اما در بيشتر موارد، براي بيشتر خانم‌ها و تعداد زيادي از مردان (آماري که همچنان رو به افزايش است)، تمايل جنسي ديگر مانند سالهاي جواني‌شان نيست. در دوران جواني مسئوليت‌ها و دغدغه‌ها کمتر بوده و شروع يک رابطه‌ي جديد، برانگيزاننده‌ي هيجان جنسي بوده است. اکنون اگر در شرايطي هستيد که حس مي‌کنيد تمايل جنسي‌تان افت کرده نگران نباشيد؛ نوازش‌هاي غيرجنسي، ماساژ دادن شانه‌ها و کمر هم مي‌تواند حس خوبي به شما بدهد و همين اندک حس خوب لذت در بدن گاهي مي‌تواند ميل جنسي را در ذهن روشن کند. سيکل واکنش جنسي اينگونه که تصور مي‌کنيد سرراست و مشخص شده نيست. برانگيختگي مي‌تواند به ارگاسم هم برسد اما لازم نيست حتما اول خود ميل جنسي را حس کنيد.

بيشتر بدانيد : ميل جنسي مردان را اين کارهاي زنانه کم مي کند!!

آيا شما مي‌توانيد همسرم را تغيير دهيد؟

خيلي از افرادي که به سکس تراپيست‌ها مراجعه مي‌کنند از عدم انطباق شاکي هستند. معمولا مرد بيشتر از زن درخواست رابطه جنسي دارد و مي‌خواهد بداند آيا سکس تراپيست مي‌تواند همسرش را تغيير دهد. واقعيت اين است که طبيعيست سطوح متفاوتي از نيازها و تمايلات جنسي داشته باشند. مثلا زنها نياز دارند احساس زيبايي کنند و تحسين شوند و مورد احترام باشند و ديده شوند و براي همسر، جواب دادن به اين نيازها واقعا کار ساده‌ايست اما با اين وجود براي سکس تراپيست‌ها آموزش اين موضوع کار سختي است! اگر شما ياد بگيريد چگونه اين نيازهاي همسرتان را برآورده کنيد، همسرتان احساس نزديکي و صميميت بيشتري نسبت به شما کرده و متعاقبا تمايلش به رابطه‌ي جنسي با شما بيشتر خواهد شد! پس اين مهارت ساده اما پيچيده را ياد بگيريد!

آيا من از نظر جنسي کسل کننده‌ام؟

خيلي‌ها از سکس تراپيست‌ها سوال مي‌کنند چرا زندگي جنسي آنها و روابط‌شان مانند آنچه در سينما يا تلويزيون مي‌بينند نيست. واقعيت اين است که روابط جنسي که روي اسکرين مي‌بينيد، زندگي واقعي نيست و همه چيز طراحي و تنظيم شده و جوري اجرا مي‌شود که در بيننده، واکنش هيجاني ايجاد کند. زنان و مردان زيادي هستند که فکر مي‌کنند مشکل دارند چون روابط‌شان شبيه آنچه در رسانه‌ها نمايش داده مي‌شود نيست. متاسفانه اين طرز فکر باعث مي‌شود افراد احساس بدي نسبت به خود پيدا کرده و توقعات غيرواقعي از رابطه خود داشته باشند. يادتان باشد آنچه در تلويزيون و سينما مي‌بينيد «نرمال» نيست، پس خودتان را با آنها مقايسه نکنيد.

آيا بعد از خيانت مي‌توانيم مثل گذشته رابطه جنسي داشته باشيم؟

بعد از خيانت يکي از طرفين، رابطه جنسي مي‌تواند واقعا دشوار باشد. گاهي همسران در چنين شرايطي فکر مي‌کنند واقعا ديگر نمي‌توانند به آرامش گذشته برگشته و دوباره روابط جنسي برقرار کنند. اما اينگونه نيست، خيلي وقت‌ها همسران حتي رابطه‌اي قوي‌تر و عميق‌تر از قبل با هم برقرار مي‌کنند که تنها علت آن، داشتن گفتگوهاي صادقانه و به دور از پنهان کاري است که ايجاد صميميت مي‌کند. گاهي زوج‌هايي که در چنين موقعيت‌هايي قرار مي‌گيرند به سکس تراپيست خود اعتراف مي‌کنند که قبلا اينطور با هم خوب و صميمي نبوده‌اند! و حالا رابطه‌ي محکم‌تري دارند. البته براي بيشتر افراد پذيرش اين موضوع کار سختي است، اما غيرممکن نيست.

بيشتر بدانيد : چرا مردان خيانت مي کنند؟ 8 کار زنانه که باعث خيانت مي شود!!

چند بار در هفته بايد رابطه جنسي داشته باشيم؟

معمولا يکي از طرفين اين سوال را مي‌پرسد چون مي‌خواهد به آن ديگري ثابت کند که به اندازه کافي رابطه جنسي ندارند! اما در واقع، موضوع هرگز خود ِ سکس نيست! اگر لايه‌هاي پنهان پشت اين سوال را بشکافيم مي‌بينيم نياز واقعي طرفين مطرح است، يعني همان نياز به احساس عشق و محبت کردن، ديده شدن و مورد توجه و احترام قرار گرفتن. مردها نياز دارند رابطه جنسي داشته باشند تا احساس کنند همسرشان به آنها علاقه دارد و احترام مي‌گذارد، اما زنها نياز دارند عشق و محبت و توجه را احساس کنند تا تمايل به رابطه جنسي داشته باشند! معماي پيچيده‌ايست!

بيشتر بدانيد : رابطه جنسي سالم اين 10 ويژگي را دارد!!

نياز جنسي من بيشتر از همسرم است، چرا با يک نفر ديگر هم رابطه نداشته باشم؟

باور کنيد يا نه، اين سوالي است که بارها و بارها از راههاي گوناگون از سکس تراپيست‌ها پرسيده مي‌شود: «چه اشکالي دارد همزمان با دو نفر رابطه داشته باشم؟»، «چرا اجازه ندارم هم زندگي مشترکم با همسرم را حفظ کنم و هم خارج از آن نيز با شخص ديگري نيازهايم را برطرف کنم؟». به جاي اينکه جاي ديگري به دنبال شور و هيجان بگرديد، سعي کنيد بين خود و همسرتان لحظاتي خاص و لذتبخش خلق کنيد. براي ساعت‌هاي خلوت‌تان احترام قائل باشيد و تمام توجه‌تان را روي تايم دو نفره‌تان معطوف کنيد. طبيعي است که زمان‌هايي اصلا تمايلي به رابطه جنسي نداشته باشيد و بايد براي چنين موقعيت‌هايي نيز احترام قائل باشيد.

بيشتر بدانيد : به دليل نياز جنسي ام مي خواهم ازدواج کنم!!!

چرا نمي‌توانم به ارگاسم برسم؟

شايد باورتان نشود اما هنوز هم کم نيستند کساني که تصور مي‌کنند ارگاسم فقط مربوط به مردهاست و زنها اصلا نمي‌توانند چنين چيزي را تجربه کنند! واقعيت اين است که همه‌ي خانمها درست مانند همه‌ي مردها ارگاسم دارند فقط برخي از زنها نمي‌توانند بدون تحريک مستقيم کليتوريس به ارگاسم برسند. براي بعضي از خانمها کشف اوج لذت جنسي يک تابو باقي مي‌ماند، بنابراين انگار خودشان هم قبول ندارند که آنها نيز مي‌توانند و بايد اين لذت را تجربه کنند. تا زماني که زنها خودشان را ابزار جنسي مي‌دانند که نقش‌شان فقط توليد مثل يا راضي کردن همسرشان است، رمز و رازهاي جنسي بدن‌شان همچنان درک نشدني و مرموز باقي خواهد ماند، در حاليکه ارگاسم زنانه امري کاملا طبيعي است.

بيشتر بدانيد : براي يک رابطه جنسي لذت بخش اينگونه به ارگاسم برسيد

چرا نمي‌توانم نعوظ داشته باشم؟

مشکلات نعوظ و ارگاسم مخصوصا در مردان جوان، معمولا بيشتر به اضطراب مربوط مي‌شود تا مشکلي فيزيکي، که البته در مورد اکثر مشکلات ارگاسم در زنان نيز همينطور است. چيزي که وجود دارد اين است که اضطراب، مانع مي‌شود که فرد در زندگي جنسي‌اش حضور ذهن داشته باشد، با تمايلات و احساساتش به خوبي برخورد کند و نسبت به خودش حس خوبي داشته باشد. بايد آرامش و راحت بودن را تمرين کنيد و از استرس‌ها و پريشاني‌هاي‌تان بکاهيد. مديتيشن و ذهن آگاهي نيز مي‌تواند مفيد باشد. بعد هم بايد ببينيد چه چيزي باعث اضطراب‌تان مي‌شود. اغلب کمبود اعتماد بنفس يا احساس شرم عامل اضطراب است اما تروما يا ضربه‌اي در رابطه يا مسائل جنسي نيز مي‌تواند علت اضطراب باشد که نياز به يک پروسه‌ي درماني دارد.

بيشتر بدانيد : سوالات جنسي را چگونه از دختر مورد علاقه ام بپرسم؟

بيشتر بدانيد : سوالات جنسي کودکم را چگونه جواب بدهم؟

بيشتر بدانيد : در مورد رابطه جنسي چطور با همسرم صحبت کنم؟



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟