آخرین اخبار

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!! روابط عاطفي

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - عشق واقعي 20 نشانه بيشتر ندارد

اگر گشت كوتاهي در اينترنت بزنيد يا اين‌كه چند ايميلي كه به تازگي برايتان رسيده را باز كنيد، قطعا با تعداد زيادي از اين تست‌ها روبه‌رو مي‌شويد؛ تست‌هايي كه مي‌خواهند ميزان عشق يا صداقت شما را بسنجند و گاهي آنقدر جالب هستند كه باورشان مي‌كنيد اما اگر كمي بيشتر به اين سوال‌ها دقت كنيد، مي‌بينيد كه هيچ ارتباط منطقي ميان آن‌ها و اتفاقي مثل دوست داشتن وجود ندارد.
اگر مي‌خواهيد واقعا ميزان علاقه به همسر‌تان را تخمين بزنيد، ‌راه بهتري را به شما پيشنهاد مي‌كنيم. ابتدا در اين مطلب، با يك خودآزمون شامل 5 سوال آشنا مي‌شويد كه از همان تست‌هايي است كه در اينترنت مي‌بينيد اما در ادامه، به نشانه‌ها مي‌پردازيم؛ 20 نشانه يك عشق واقعي. اگر شما تعداد زيادي از اين نشانه‌ها را در خود‌تان مي‌بينيد، بايد به آينده رابطه با همسرتان اميدوار باشيد و به رابطه‌اي كه ساخته‌ايد افتخار كنيد.

سوال اول: شما به طرف خانه كسي كه دوستش داريد مي‌رويد. 2 راه براي رسيدن به آن‌جا وجود دارد : يكي كوتاه و مستقيم است كه شما را سريع به مقصد مي‌رساند ولي خيلي ساده و خسته‌كننده است. اما راه دوم به‌طور قابل ملاحظه‌اي طولاني‌تر ولي پر از مناظر زيبا و جالب است. حال شما كدام راه را براي رسيدن به خانه محبوب‌تان انتخاب مي‌كنيد؟ راه كوتاه يا بلند؟

جواب سوال اول: جاده نشان‌دهنده عشق است اگر راه كوتاه را انتخاب كرده‌ايد زود و آسان عاشق مي‌شويد ولي اگر راه طولاني را انتخاب كرده‌ايد به آساني عاشق نمي‌شويد.

سوال دوم: در راه 2 بوته گل رز مي‌بينيد؛ يكي پر از رزهاي قرمز و ديگري پر از رزهاي سفيد. شما تصميم مي‌گيريد 20 شاخه از رزها را براي او بچينيد، چند تا را سفيد و چند تا را قرمز انتخاب مي‌كنيد؟ (مي‌توانيد يا همه را به يك رنگ يا تركيبي از 2 رنگ انتخاب كنيد)

جواب سوال دوم: تعداد رزهاي قرمز نشان‌ دهنده آن است كه در يك رابطه چقدر از خود‌تان مايه مي‌گذاريد و تعداد رزهاي سفيد نشان مي‌دهد كه شما چقدر در آن رابطه از طرف مقابل‌تان انتظار محبت داريد. مثلا اگر 18 رز قرمز و 2 عدد رز سفيد انتخاب كرده‌ايد به اين معناست كه شما 90 درصد محبت مي‌كنيد و 10 درصد انتظار محبت از طرف مقابل داريد.

سوال سوم: بالاخره شما به خانه او مي‌رسيد. يكي از افراد خانواده در را روي شما باز مي‌كند. شما مي‌توانيد از آن‌ها بخواهيد كه دوست‌تان را صدا بزند، يا اين‌كه خود‌تان او را خبر كنيد. حالا چكار مي‌كنيد؟

جواب سوال سوم: سوال سوم نشان‌دهنده طرز برخورد شما با مشكلات در يك رابطه است. اگر شما از اعضاي خانواده درخواست كرده‌ايد كه محبوب‌تان را صدا بزند به اين معناست كه شما از مواجه شدن با مشكلات مي‌ترسيد و اميدوار هستيد كه مشكلات به‌خودي خود حل شوند ولي اگر خود‌تان به اتاق رفته‌ايد كه او را از حضور خود مطلع كنيد اين نشان مي‌دهد كه شما با مشكلات روبه‌رو مي‌شويد و دوست داريد آن‌ها را هر چه زودتر حل كنيد.

سوال چهارم: شما وارد منزل شده به اتاق او مي‌رويد ولي كسي آن‌جا نيست. پس تصميم مي‌گيريد رزها را همان جا بگذاريد. ترجيح مي‌دهيد آن‌ها را لب پنجره بگذاريد يا روي تخت؟

جواب سوال چهارم: محل قرار دادن رزها نشان‌دهنده اشتياق شما براي ديدن محبوب‌تان است. اگر آن‌ها را روي تخت مي‌گذاريد نشان مي‌دهد كه دوست داريد او را زياد ببينيد و اگر آن‌ها را لب پنجره قرار مي‌دهيد يعني اگر او را زياد هم نبينيد تحمل مي‌كنيد.

سوال پنجم: شب مي‌شود شما و او هر كدام در اتاق‌هاي جداگانه‌اي مي‌خوابيد. صبح زماني كه بيدار شديد به اتاق او مي‌رويد به‌ نظر شما وقتي آن‌جا مي‌رويد او خواب است يا بيدار؟

جواب سوال پنجم: سوال پنجم نشان‌دهنده تفكر و طرز فكر شما در كاراكتر و شخصيت فرد محبوب‌تان است. اگر شما او را درحالي‌ كه خوابيده است در اتاق مي‌بينيد، اين به اين معناست كه شما او را همان‌طور كه است دوست داريد و اگر او را بيدار ديده‌ايد يعني انتظار داريد او مطابق ميل شما بشود.

سوال آخر: وقت برگشتن به خانه است آيا راه كوتاه و ساده را انتخاب مي‌كنيد؟ يا ترجيح مي‌دهيد از راه طولاني و جالب‌تر برويد؟

جواب سوال آخر: راه بازگشت به خانه نشان‌دهنده دوام عشق شماست. اگر راه كوتاه را انتخاب كرده‌ايد مدت عاشق بودن و دوست داشتن شما كوتاه است و اگر راه بلند را انتخاب كرده‌ايد مدت زيادي در عشق خود پايدار خواهيد بود

و اما 20 نشانه يك عشق واقعي!

اگر شما تعداد زيادي از اين نشانه‌ها را در خود‌تان مي‌بينيد، بايد به آينده رابطه با همسرتان اميدوار باشيد و به رابطه‌اي كه ساخته‌ايد افتخار كنيد.

به خودتان مي رسيد؟

خسته از كار برگشته‌ايد، ‌روز گرمي بوده و حسابي عرق كرده‌ايد. همسر‌تان يك ساعت ديگر به خانه مي‌رسد. آيا اول زير باد كولر يك چرت حسابي مي‌زنيد يا اين‌اكه دوش مي‌گيريد و سعي مي‌كنيد كمي به ظاهر خود‌تان برسيد؟ اگر همسر‌تان را واقعا دوست داشته باشيد، ‌تصوري كه او در مورد شما مي‌كند براي‌تان از هر چيزي مهم‌تر است

زندگي‌تان را پر انرژي كرده؟

از همان صبح كه از خواب بلند مي‌شويد انرژي زيادي داريد و حتي اگر بيمار هم باشيد مي‌توانيد كارهاي روزانه‌‌تان را با سرزندگي و آرامش انجام دهيد؟ و آيا اين رابطه و اين حس باعث مي‌شود كه نسبت به‌خود‌تان هم احساس خوبي داشته باشيد و به زندگي كه ساخته‌ايد با احساس غرور نگاه كنيد؟ عشق واقعي در تمام روز شما و احوال شما تاثير مي‌گذارد و حتي اگر يك زندگي كاملا معمولي داشته باشيد احساس رضايت فوق‌العاده‌اي در شما ايجاد مي‌كند.

چقدر قهر مي‌كنيد؟

آخرين‌باري كه با هم قهر كرديد چه زماني بود؟ يك ‌‌ساعت پيش؟ يك هفته پيش يا يك ماه پيش؟ اگر شما واقعا عاشق يكديگر باشيد مي‌توانيد خيلي راحت در مورد اختلافات‌تان صحبت ‌كنيد و چون نظر طرف مقابل‌‌تان براي‌تان مهم است، ‌خوب به حرف‌هايش فكر مي‌كنيد و سعي كرده تصميمي بگيريد كه هم منطقي باشد و هم به او آسيبي نزند. شايد گاهي از هم برنجيد اما قهر در رابطه شما اتفاق عادي‌ نيست. شما ناراحتي‌هاي‌تان را از هم پنهان نمي‌كنيد ولي قرار هم نيست به‌خاطر رسيدن به خواسته‌‌تان با قهر از طرف مقابل‌تان باج بگيريد.
حتي اگر يك جنگ تمام عيار بين شما اتفاق بيفتد و با هم دعوا كنيد ظرف تنها چند دقيقه روبه‌راه مي‌شويد و دل‌تان مي‌خواهد كه با هم حرف بزنيد. به اين فكر مي‌كنيد كه هيچ‌چيز ارزشمندتر از اين نيست كه شما 2 نفر مي‌توانيد با هم در مورد احساسات و تصميمات‌تان گفت‌وگو كنيد و از طرف ديگر طاقت هرچيزي را كه داشته باشيد طاقت ديدن ناراحتي او را نداريد. حتي اگر يك جنگ تمام عيار بين شما اتفاق بيفتد و با هم دعوا كنيد ظرف تنها چند دقيقه روبه راه مي‌شويد و دل‌تان مي‌خواهد كه با هم حرف بزنيد. به اين فكر مي‌كنيد كه هيچ‌چيز ارزشمندتر از اين نيست كه شما 2 نفر مي‌توانيد با هم در مورد احساسات و تصميمات‌تان گفت‌وگو كنيد و از طرف ديگر طاقت هرچيزي را كه داشته باشيد طاقت ديدن ناراحتي او را نداريد.
اگر واقعا عاشقش باشيد نه شما و نه همسر يا نامزد‌تان نمي‌خواهيد كه وفاداري ديگري را به شكل عجيب و غريبي امتحان كنيد. قهرهاي الكي به‌دليل اين‌كه ببينيد او براي آشتي پيش قدم مي‌شود، بهانه‌گيري‌ها يا درخواست‌ها و انتظارهاي غيرمتعارف در رابطه شما هيچ جايي ندارد

از ريسك كردن نمي‌ترسيد؟

از اين‌كه با او در شهر ديگري زندگي كنيد نمي‌ترسيد و فكر مي‌كنيد خيلي از كارهايي كه پيش از اين در توان خود‌تان نمي‌ديديد حالا انجام شدني است؟ عشق به طرز عجيبي شما را شجاع مي‌كند. از ريسك كردن در كنار او نمي‌ترسيد. انگار وجودش به شما قدرت عجيب و غريبي مي‌دهد. از اخم و نگاه سرد ديگران نمي‌ترسيد و فكر مي‌كنيد تا زماني كه او هست، چرا بايد از چيزي بترسيد؟ البته اينها يك تصور غيرواقعي نيست، او واقعا شما را حمايت مي‌كند و هر زمان كه به مراقبتش نياز داشته باشيد در كنار‌تان او را مي‌بينيد.

او چه چيزي را دوست دارد؟

براي خريد يك كادو ذهن‌تان پر از ايده‌هايي است كه او را شگفت‌زده مي‌كند يا اين‌كه بايد از ده‌ها نفر مشورت بگيريد و باز هم به نتيجه‌اي كه مي‌خواهيد نمي‌‌رسيد؟ اگر ارتباط شما نزديك و گرم باشد، سعي مي‌كنيد از هر راهي كه مي‌شود به علائق او پي ببريد و آن‌ها را در رفتارها، پوشش و آرايش و همه ابعاد زندگي‌‌تان جلوه دهيد. او را بهتر از هر كسي مي‌شناسيد، حتي اگر يك‌سال بيشتر از ازدواج‌تان نگذشته باشد، ‌آنقدر پيوند ميان شما قوي هست كه از اعضاي خانواده‌اش هم بيشتر روي احساسات، رفتارها و حتي منظورهاي پنهانش شناخت داريد. خوب مي‌دانيد در چه موقعيتي نبايد قرارش دهيد يا اين‌كه در چه شرايطي مهم‌ترين حرف‌ها را بايد به او بزنيد. شما اين اطلاعات را به طرز عجيب و نامحسوسي به دست آورده‌ايد. حالا ديگر مي‌توانيد از نگاه او درونش را بخوانيد و به غير از شما هيچ‌كس از پس اين كار برنمي‌آيد. حس مي‌كنيد هر روز كه مي‌گذرد، ارتباط‌تان به طرز شگفت‌آوري قوي‌تر مي‌شود و خيلي زودتر از انتظار‌تان چيزهايي كه مي‌خواهيد را درباره‌اش كشف مي‌كنيد.

هميشه از او دفاع مي‌كنيد؟

اگر يكي از اعضاي خانواده‌‌تان به او توهيني كند يا اين‌كه متهمش كند، چه واكنشي نشان مي‌دهيد؟ ممكن است حق با خانواده‌‌تان باشد، بنابراين به آن‌ها اجازه مي‌دهيد كه در نبود همسر‌تان حسابي سرزنشش كنند يا اين‌كه در موردش جملات ناخوشايندي را به كار ببرند؟ در صورتي كه واقعا عاشقش باشيد، قطعا ‌از او دفاع مي‌كنيد و خود‌تان را به خاطرش در خطر مي‌اندازيد؟ اگر واقعا عاشقش باشيد حتي اگر نگراني‌هايي در رابطه شما وجود دارد مقابل ديگران به او توهين نمي‌كنيد يا از او گلايه نمي‌كنيد. دوست داريد حتي در سخت‌ترين روزهاي رابطه‌‌تان همه بدانند كه براي‌تان محترم است و آن‌ها هم وظيفه دارند به او احترام بگذارند.

حسرت زندگي ديگران را داريد؟

نگاهي به زندگي‌‌تان در اين چند‌سال بيندازيد. تا امروز پيش آمده حسرت زندگي دوستان‌تان را بخوريد يا اين‌كه همسر‌تان را با مردهاي ديگر مقايسه كنيد و بعد از آن يك آه بكشيد؟ اگر عاشقش باشيد حتي اگر او يك آدم كاملا معمولي باشد، آدمي كه پول محدود، ‌ظاهر متوسط و خانواده متوسطي هم دارد، ‌هرگز فكر نمي‌كنيد كه مي‌توانستيد انتخاب بهتري داشته باشيد. از نظر شما بهتري و بدتري با اين معيارها سنجيده نمي‌شود. شما فكر مي‌كنيد او با تمام كاستي‌هايش بهترين گزينه براي شماست و آرامشي را كه در كنار او مي‌گيريد از هيچ‌كس ديگري نمي‌توانستيد بگيريد.

چطور توصيفش مي‌كنيد؟

او را در 5 جمله توصيف كنيد. حالا به جملاتي كه انتخاب كرده‌ايد نگاه كنيد؛ چه تعداد از آن‌ها مثبت هستند و چه تعداد منفي؟ شما او را همانطور كه هست مي‌پذيريد و به همه چيزش افتخار مي‌كنيد يا اين‌كه هميشه منتظر روزي هستيد كه او قرار است تغيير كند؟ در زندگي عاشقانه اينطور نيست كه شما ويژگي‌هاي منفي همسر‌تان را نبينيد. همه عيب و ايرادهايش را مي‌بينيد اما براي‌تان آزار‌دهنده نيست. شما مي‌دانيد كه خود‌تان هم خالي از عيب نيستيد. در مقابل نقاط قوت او براي‌تان مهم و ارزشمند است و سعي مي‌كنيد با مطرح‌كردن اين ويژگي‌هاي مهم در مقابل ديگران، ارزش او را پيش ديگران هم بالا ببريد.

او را براي اشتباهات ديگران سرزنش مي‌كنيد؟

هيچ‌وقت از او نمي‌خواهيد كه بين شما و وفاداري‌اش به خانواده‌ خود يا دوستانش يكي را انتخاب كند. سعي مي‌كنيد به موقعيت خانوادگي و اجتماعي‌اش احترام بگذاريد و او را به‌خاطر اشتباهات ديگران هرگز تحقير نمي‌كنيد. حتي در سخت‌ترين شرايط به آدم‌هايي كه برايش ارزشمند هستند احترام مي‌گذاريد و هرگز حتي به‌دليل خنك‌شدن دل خود‌تان او را در مقابل ديگران شرمنده نمي‌كنيد.

از روياهايتان مي‌گذريد؟

قطعا شما و او قبل از آشنايي‌‌تان روياهايي داشته ايد. ممكن است يكي‌ از شما فكر تحصيل در كشوري ديگر را مي‌كرده‌ و فكر ديگري اين بود كه در همين كاري كه هست چطور مي‌تواند پيشرفت كند. آيا زماني كه روياهاي شما در يك مسير قرار نمي‌گيرد، حاضر مي‌شويد از روياي خود‌تان به‌دليل رسيدن او به آرزوهايش صرف‌نظر كنيد و در راه تحقق آرزوهايش بهترين همراه براي او باشيد؟

بايد فقط متعلق به شما باشد؟

اگر روزي بفهميد كه جدايي براي شما بهترين چيز است، ‌آيا به او اجازه مي‌دهيد كه بدون جنگ و دعوا از شما جدا شود؟ شايد شما يكديگر را دوست داشته باشيد اما به دلايل بسيار نتوانيد زندگي‌‌تان را آن‌طور كه انتظار داريد يا لياقتش را داريد بسازيد. اگر شما يك عاشق واقعي باشيد هرگز به اين فكر نمي‌كنيد بلكه فكر مي‌كنيد اگر او قرار است مال شما نباشد پس ديگر چه دليلي دارد، نگران او و آينده‌اش باشيد. شما او را هرجا كه باشد دوست داريد، چه در كنار‌تان و چه دور از شما.

زيادي مراقبش هستيد؟

آيا سلامتش براي شما نخستين اولويت است؟ از نگراني‌هايش كم مي‌كنيد چون نمي‌خواهيد استرس‌ها اذيتش كنند، وقتي كه بيمار مي‌شود مهم‌ترين موضوع زندگي‌‌تان مراقبت از او و سلامتش مي‌شود؟ اگر اين‌طور باشد شما واقعا عاشقش هستيد. اين مسئله قطعا در كوچك‌ترين بخش‌هاي زندگي شما بروز پيدا خواهد كرد. از پختن يك غذاي سالم بگيريد تا كنترل وزن و سلامت او يا حتي مراقبت از سلامت روانش، همگي براي شما اهميت ويژه‌اي پيدا خواهند كرد.

همه چيز «ما» شده است؟

در رابطه‌‌تان مدام حرفي از «من» به ميان نمي‌آوريد و حتي وقتي مي‌خواهيد تصميمي بگيريد و به او انتقال دهيد مصلحت «ما» را در‌نظر‌ مي‌گيريد. وقتي كه به آينده فكر مي‌كنيد قبل از هر تصميمي كه مي‌گيريد به اين فكر مي‌كنيد كه اين اتفاق روي احساسات و آينده او چه تاثيري مي‌گذارد. خوشبختي شما يك خوشبختي مشترك است. اتفاقي كه لبخند را روي لب هر دوي شما مي‌نشاند.

نزديكانش را دعوت مي‌كنيد؟

آخرين باري كه دوستان او يا اعضاي خانواده‌اش را دعوت كرديد كي بود؟ اگر عاشقش باشيد به او حق مي‌دهيد كه مانند شما با كساني وقت بگذراند كه دوست‌شان دارد و كنارشان آرامش مي‌گيرد. دوستان قديمي، اعضاي خانواده يا حتي كساني كه خيلي هم در دل‌تان به آن‌ها تعلقي نداريد را به خاطر خوشحالي او به خانه‌‌تان دعوت مي‌كنيد يا وقتي كه از شما مي‌خواهند آخر هفته با آن‌ها باشيد فكر نمي‌كنيد كه روز‌تان را قرار است تلف كنيد. هيچ ارتباطي را به او تحميل نمي‌كنيد. اگر مي‌خواهيد كسي را به خانه‌‌تان دعوت كنيد اول به اين فكر مي‌كنيد كه او از اين مهماني چه لذتي مي‌برد.

حرف‌هاي‌تان تمام نمي‌شود؟

آخرين‌باري كه يك روز تمام با هم تنها بوديد كي بود؟ آيا در پايان روز خسته و بي‌حوصله شده بوديد و ديگر حرفي براي گفتن نداشتيد؟ اگر احساس بين شما قوي باشد، حرف‌هايي كه دوست داريد به هم بزنيد هيچ وقت تمام نمي‌شود. حتي اگر به يك مسافرت يك ماهه 2 نفره برويد و مدام با هم تنها باشيد بين شما سكوت آزار‌دهنده‌اي برقرار نمي‌شود و هميشه آن‌قدر موضوع مشترك براي صحبت كردن و علاقه مشترك براي تفريح كردن داريد كه خلا يك همراه واقعي را در زندگي‌تان احساس نمي‌كنيد.

اشتباهاتش را نمي‌بخشيد؟

وقتي كه با هم دعوا مي‌كنيد فورا ذهن‌تان به عقب بر مي‌گردد و تمام مشكلاتي كه در اين سال‌ها بين شما پيش آمده را به او يادآوري مي‌كنيد؟ اگر عاشقش باشيد هرگز از اشتباهات گذشته‌اش يك داستان نمي‌سازيد و تحقيرش نمي‌كنيد. شما اغلب اتفاقات بد گذشته را به راحتي مي‌بخشيد و تا حدودي فراموش مي‌كنيد و حتي اگر بعضي‌هاي‌شان از ياد‌تان نرود، مقابل او وانمود مي‌كنيد كه فراموش‌شان كرده‌ايد.

خودتان را كنار نمي‌كشيد؟

هيچ وقت اين جمله را به زبان آورده‌ايد؟ بي‌پولي و مشكلات تو به من ربطي ندارد! يا اين‌كه شما هم براي آينده مشترك‌تان مدام برنامه‌ريزي مي‌كنيد و دوست داريد به هر قيمتي كه شده تلاش‌تان را بيشتر كنيد تا بهترين آينده را براي يكديگر بسازيد و خود‌تان را از منافع اين زندگي كنار نمي‌كشيد و به يك مصرف‌كننده پر توقع تبديل نمي‌شويد. پا به پاي هم مسائل مالي، ‌تصميم‌گيري‌ها و برنامه‌ها را مديريت مي‌كنيد و هيچ وقت فكر نمي‌كنيد كه او تنها كسي است كه در قبال اين زندگي وظيفه دارد.

شرايطش را درك مي‌كنيد؟

نه اين‌كه يك آدم وابسته و منفعل باشيد اما برنامه‌هاي شما به جاي برنامه‌هاي من، به ما تبديل مي‌شود. تفريحات شما مي‌شود تفريح 2 نفره و شادي شما مي‌شود شادي مشترك. حتي زماني كه حسابي دل‌تان گرفته براي تفريح كردن نگاهي به برنامه او مي‌اندازيد. آيا او سالم است و حوصله و توان جسمي اين تفريح را دارد. آيا به خاطر برنامه كاري‌اش به او فشاري نمي‌آيد و او هم مانند شما از اين برنامه‌اي كه گذاشته‌ايد لذت مي‌برد يا اين‌كه بهتر است تفريح‌تان را به زمان ديگري منتقل كنيد.

دوست داريد همه چيز متعلق به او باشد؟

وقتي به قصد خريدن چيزي براي خود‌تان به خريد مي‌رويد، پشت مغازه‌ها چشم‌تان به چيزهايي جلب مي‌شود كه او دوست دارد داشته باشد يا به لباس‌هايي كه به‌نظر‌تان اگر بپوشد خيلي زيبا مي‌شود؟ براي شما كه عاشقانه دوستش داريد، ‌هميشه براي‌تان زيبايي‌اش تازه مي‌ماند. وقتي كه لباس تازه‌اي مي‌پوشد دوست داريد نگاهش كنيد. احتياجاتش را به خاطر داريد و حتي حاضر هستيد به خاطر فراهم‌كردن‌شان از احتياجات خود‌تان صرف‌نظر كنيد.


seemorgh.com/lifestle
منبع : مجله سيب سبز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟