آخرین اخبار

کوچک نشدن شکم شما به اين دلايل است!! تناسب و زيبايي

کوچک نشدن شکم شما به اين دلايل است!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - 11 دليل براي از بين نرفتن چاقي شکمي!

چاقي به علت افزايش وزن به خاطر زياد شدن ميزان چربي بدن به وجود مي‌‌آيد، اما به غير از ميزان کلي چربي، چگونگي توزيع آن هم در بدن اهميت دارد. چربي شکمي بدترين نوع چربي است. چاقي شکمي با نام‌هاي مختلفي مورد اشاره قرار مي‌گيرد، از جمله چاقي بالاتنه‌اي، چاقي تنه‌اي، چاقي مرکزي و چاقي احشايي. در اينجا برخي از عادات غلط و تعجب آوري که اجازه نمي دهد چربي شکمي از بين برود، بيشتر معرفي شده است.

مصرف نوشيدني هاي گازدار

مصرف هر گونه نوشيدني گازدار که منجر به ايجاد نفخ شود، خود راهي براي افزايش چربي شکمي است. به طوري که افرادي که روزانه دو يا چند ليوان نوشابه گازدار مي نوشند، اندازه دور کمرشان 6 برابر بيشتر از کساني است که از اين نوشيدني ها پرهيز مي کنند.

مصرف غذاهاي فراوري شده

هر گونه غذاي فراوري شده از قبيل قند و چربي هاي اشباع، بايد کنار گذاشته شود؛ اگر واقعا قصد کاهش وزن و از دست دادن چربي شکمي را داريد. غذهاي فراوري شده حاوي مقادير بالاي سديم هستند که منجر به احتباس مايعات در بدن مي شوند. همچنين ميزان چربي ترانس در هر وعده غذايي بايد کمتر از 0/5 گرم باشد در حالي که بسياري مردم بيش از اين ميزان، چربي ترانس دريافت مي کنند.

نوشيدن الکل

مصرف مشروبات الکلي به دليل اين که حاوي مقادير زيادي قند است، خود باعث افزايش دور کمر و چاقي شکمي مي شود.

پرهيز از ورزش هاي قلبي عروقي

اين ورزش ها بايد براي از بين بردن چربي اضافه شکم انجام شود. تمرينات قلبي عروقي يا هوازي به هر تمرين پيوسته اي که قلب شما را به فعاليت وادار کند، براي 15 تا 60 دقيقه ادامه يابد و گروه هاي بزرگ عضلاني شما را از قبيل: عضلات ساق، ران و باسن، درگير کند (البته در بعضي از ورزش ها از قبيل شنا و اسکي کليه عضلات بدن در گير مي شوند) گفته مي شود. ورزش هاي معمول قلبي عروقي شامل پياده روي، دويدن و دوچرخه سواري است. براي انجام اين ورزش ها نيازي به عضويت در باشگاه هاي ورزشي نيست ولي گاهي استفاده از بعضي تجهيزات ورزشي دامنه انتخاب وسيع تري در اختيار شما قرار مي دهد. اينها شامل انواع دستگاه هاي استپر، اسکي ثابت، تردميل، روئينگ (پاروزني) و... است.

غفلت از تمرينات قدرتي

بزرگترين تصور غلط اين است که انجام تمرينات قلبي مهمتر از تمرينات قدرتي است. اين در حالي است که تمرينات قدرتي سوخت و ساز بدن را با اضافه کردن عضله افزايش مي دهد. هر چه بدن شما بيشتر عضلاني باشد، بيشتر کالري مي سوزانيد و بنابراين تمرينات قدرتي به اندازه تمرينات قلبي در اولويت انجام باشد.

پرهيز کامل از چربيها

يک رژيم غذايي غني از چربي هاي اشباع نشده از جمله آجيل، آووکادو، روغن زيتون و ماهي، براي جلوگيري از تجمع چربي در بدن مفيد است و نبايد به طور کامل از تمام چربي ها اجتناب کرد.

تجربه استرس مزمن

اين حالت رواني خود عاملي براي افزايش وزن و افزايش ذخيره چربي شکمي است و آنهم به اين دليل که در حالت استرس به دليل ترشح هورمون هاي کورتيزول و آدرنال، پرخوري بيشتر صورت مي گيرد.

اجتناب از کربوهيدرات ها

اگر مي خواهيد چربي شکمي و يا چربي کلي بدن را از بين ببريد، بايد گروه هايي از کربوهيدرات هاي پيچيده را به رژيم غذايي خود براي افزايش حجم عضلاني اضافه کنيد. تقريبا 45 تا 65 درصد از کالري دريافتي شما بايد از طريق کربوهيدرات هاي سالم باشد.

عدم دريافت پروتئين کافي

غذاهاي غني از پروتئين وزن شما را کنترل کرده و هورمون گرلين را که مرتبط با احساس سيري است، فعال نگه مي دارد.

محروميت از خواب

کمبود خواب و افزايش وزن، ارتباط تنگاتنگي با هم دارند. از نظر علمي تاييد شده است که ساعات کمتر خواب با افزايش سايز کمر در ارتباط است. محروميت از خواب ميل به مصرف غذاهاي پرکالري و پردازش شده را افزايش مي دهد و سوخت و ساز بدن را کم مي کند.

اجتناب از نوشيدن چاي سبز

اگر شما مشکل در از بين بردن چربي هاي دور کمر و شکم داريد، چاي سبز بنوشيد. اين نوع چاي حاوي آنتي اکسيداني به نام کاتچين است که منجر به سوزاندن بيشتر چربي در طول ورزش مي شود.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در عرض يک هفته!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در 14 روز با خوردن آب اين ميوه!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم با 8 راه ساده!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم و پهلو با 10 ترکيب موثر طبيعي


منبع : salamatnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آموزش کوتاهي مو توسط خودتان!(1)

3 غذاي عالي براي کوچک کردن شکم

راههاي برطرف کردن قرمزي موها

بهترين آرايش صورت در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

مدل مو هاي برتر در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

رنگ موي نامطلوبتان را با رنگساژ با وارياسيون، خودتان عوض کنيد

کوچک کردن شکم با 10 ماده غذايي خوشمزه!!

آرايش لايت، نکته هايي که به شما کمک مي کند حرفه اي آرايش کنيد!

14 خوشمزه اي که بايد هرچه سريع تر مصرف شان را قطع کنيد!!

کاهش وزن با چربي سوز هاي زمستاني!!

آموزش بند انداختن صورت مخصوص افراد مبتدي

درمان سرماخوردگي با طب سنتي، چي بخوريم؟ چي نخوريم؟

5 رنگ مو برتر براي سال 2019 ميلادي

کالري سوزي پيلاتس براي کاهش وزن چقدر است؟

اگر بالاي 40 سال هستيد، اين مقاله را حتما بخوانيد!

شامپو بدن طبيعي را به راحتي با اين دستور درست کنيد

اين رژيم لاغري در خواب هم لاغرتان مي کند!!

تناسب اندام با توصيه‌هاي خوش ‎اندام‌ ترين ستاره‌ هاي هاليوود

طراحي ناخن 5 دقيقه اي، مخصوص خانمهاي پرمشغله + آموزش

اما و اگرهاي لاغري زنانه که بايد بدانيد!!

چاي سبز براي لاغري، چه زمان و چقدر چاي سبز بخوريم؟

رژيم لاغري به سبک سلبريتي ها!!

رژيم لاغري آمريکايي چيست؟ چه مزايايي براي کاهش وزن دارد؟

کاهش وزني آسان با 6 توصيه کاربردي

کاهش وزن با اضافه کردن 9 ماده غذايي خوشمزه!!

کاهش سايز در عرض 2 هفته!!

لاغري سريع با 5 پيشنهاد ساده!!

رفع مواي زائد با 8 نکته مهم و خواندني!!

راز مو هاي پرپشت هندي ها چيست؟

درمان جوش و رفع لکه هاي پوستي با 2 ماسک کاربردي خانگي

جوان سازي پوست با دمنوش هاي خانگي

استرس داريد؟ اين دمنوش هاي خوش طعم خانگي را بخوريد

9 ماده غذايي ضروري براي پشت ميز نشين ها

مراقبت از مو در زمستان، اين عادت هاي بد را فورا ترک کنيد!

چند نکته آرايشي مخصوص روزهاي باراني

وارياسيون چيست؟ چگونه در رنگ مو از آن استفاده کنيم؟

طراحي ناخن مشکي طلايي، جديدترين مد براي پاييز 2018

مدل مو کوتاه متناسب با صورت شما چيست؟

تکنيک هاي آرايشي اي که صورت تان را 10 سال جوان تر مي کند!

آمبره بلوند قرمز، جديدترين مدل آمبره مو

اکستنشن مژه، هر آنچه بايد بدانيد، انواف فوت و فن تا نگهداري

سفت کردن پوست بعد از کاهش وزن با 10 راهکار ساده و کاربردي!!

مدل مو جمع به سبک تيلور سويفت، زيباترين زن دنياي هاليوود

پاک کردن تاتو ابرو، تاتو را چطور پاک کنيم؟

ماسک سفيد کننده صورت خانگي با 11 ترکيب جادويي

پيلاتس باعث کاهش وزن و لاغري مي شود؟

جوش صورت شما به دليل خوردن اين 5 ماده غذايي است!!

6 کاري که آرايشگران هرگز با مو هايشان انجام نمي دهند!!

آب کردن چربي شکم با چند روش ارزان خانگي!!

پيشگيري از سرماخوردگي پاييزي با چند روش پيشنهادي