آخرین اخبار

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري تناسب و زيبايي

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

  بزرگنمايي:

چه خبر - لاغري با روش هاي موثر

بسياري از کساني که مي خواهند وزن خودشان را به عددي که در نظر دارند برسانند، رژيم هاي سخت غذايي و ورزش هاي طاقت فرسايي را در پيش مي گيرند. اما در موارد بسياري مشاهده مي شود که بعد از گذشت مدت زمان کوتاهي، دور اين آرزويشان را خط قرمزي کشيده و با روياهايشان خداحافظي مي کنند. کارشناسان به کساني که مي خواهند وزن کم کنند توصيه مي کنند که بهتر است به جاي انجام دادن اقدامات شديد ولي خسته کننده و کوتاه مدت، راهکارهاي ساده، موثر و طولاني مدت را انجام دهند.

بيشتر بدانيد : لاغري سريع با يک رژيم معروف فرانسوي به نام رژيم دوکان

يک بار در روز : صبحانه‌اي سرشار از پروتئين

حتما تا کنون بارها و بارها شنيده ايد که بر لزوم صبحانه خوردن تاکيد شده است و پاي صحبت متخصصان تغذيه که نشسته ايد، متوجه شده ايد بيشترين تاکيدشان براي دوري از بيماري ها، حفظ سلامت و همچنين تناسب اندام، خوردن صبحانه است. اما اينجا باز هم مي خواهيم روي اهميت اين وعده غذايي تاکيد کنيم تا اگر هنوز افرادي هستند که متقاعد نشده اند که نبايد به سادگي از کنار اين وعده اصلي گذشت، ديگر هرگز صبحانه خوردن را فراموش نکنند.
صبحانه خوردن از گرسنگي زود هنگام در طول روز پيشگيري کرده و باعث مي شود نهار و شام سبک تري بخوريد. علاوه بر اين که خوردن صبحانه اهميت زيادي دارد، اين را هم بايد در نظر گرفت که بهتر است غذاهايي سرشار از پروتئين براي آن در نظر گرفته شود. پروتئين کمک مي کند کالري ها راحت تر سوزانده شوند و در نهايت سريعتر به کاهش وزن دست خواهيد يافت.
نتايج يک مطالعه نشان داده است کساني که غذاهاي پروتئيني را در وعده صبحانه مصرف کنند، نسبت به کساني که همين غذا را به عنوان نهار بخورند، در تمام روز احساس سيري بيشتري خواهند داشت و کمتر سراغ ميان وعده ها و تنقلات مي روند. همچنين يک بررسي ديگر روي کساني که رژيم گرفته بودند نشان داد آنهايي که صبحانه شان شامل تخم مرغ مي شد، بيشتر وزن کم کرده و در طول روز انرژي بيشتري داشتند.

بيشتر بدانيد : 12 پيشنهاد خوب براي داشتن يک صبحانه مقوي

دو بار در روز : ادويه بزنيد

نتايج يک مطالعه جديد کارشناسان تغذيه نشان داده است که اضافه کردن ادويه هاي تند و طعم دهنده ها به غذا مانند فلفل قرمز، فلفل سياه، سس تند و بسياري انواع ديگر، علاوه بر اين که از زياد خوردن غذا جلوگيري مي کند و باعث مي شود زودتر از غذا خوردن دست بکشيد، متابوليسم بدن را نيز افزايش مي دهد و در نهايت به لاغر شدن کمک مي کند.
به گفته اين متخصصان، در افرادي که رژيم غذايي خاصي را دنبال کرده و پيش از اين، غذاهاي تند و طعم دار نمي خورده اند، اينطور مشاهده شد که با اضافه کردن غذاهاي تند به برنامه غذايي شان، در وعده بعدي غذايي 60 کالري کمتر دريافت کرده و 100 کالري نيز بيشتر سوزاندند.
پس بهتر است از همين امروز شروع کنيد؛ فلفل تند را به سالادتان اضافه کنيد، سس مايونز (البته از نوع رژيمي و کم چرب) را با سس تند ترکيب کنيد و به طور کلي غذاهايتان را با فلفل قرمز يا سياه تند کنيد.

بيشتر بدانيد : ادويه شناسي، اين مقاله را همه خانم ها بخوانند!!

سه بار در روز : چاي سبز بنوشيد

نوشيدن مايعات از جمله چاي سبز، پيش از غذا و يا همراه غذا به صورت يک نوشيدني سرد و خنک، از ميزان گرسنگي مي کاهد و سبب مي شود غذاي کمتري بخوريد. اخيرا محققان سوئدي تحقيقي انجام داده اند که بر اساس آن مشخص شد چاي سبز مي تواند از آب تاثيرگذارتر و مفيدتر باشد بنابراين نوشيدن يک ليوان چاي سبز به صورت گرم يا سرد همراه صبحانه، نهار و شام توصيه مي شود.
اين نوشيدني که امروزه به صورت خنک در فروشگاه ها نيز پيدا مي شود مي تواند گزينه خوبي براي تغيير در برنامه تکراري و هميشگي نوشيدن آب، نوشابه و دوغ همراه غذا باشد و فرزندانتان را به حضور سر ميز غذا تشويق کند. علاوه بر اين که چاي، سرعت سوخت و ساز بدن را افزايش داده و کمک مي کند روزانه مقدار بيشتري کالري بسوزانيد.
با همه اينها و با تمام مزايايي که چاي دارد، مي تواند براي سلامتي مضر هم واقع شود. چگونه؟ با افزودن شکر به اين نوشيدني. کارشناسان توصيه مي کنند که بهتر است رفته رفته از ميزان شکر و شيريني اي که همراه چاي مي خوريد بکاهيد تا ذائقه تان عادت کرده، بتوانيد از چاي بدون افزودني هاي شيرين هم لذت ببريد و به سلامت بدنتان بيشتر کمک کنيد.

بيشتر بدانيد : چقدر چاي سبز بخورم لاغر مي شوم؟

چهار بار در روز : سبزي بخوريد

اگر مي خواهيد کالري کم کنيد و وزنتان را کاهش دهيد و در عين حال گرسنگي هم نکشيد، بهترين کار اين است که سبزي هاي عاري از نشاسته را دريابيد. حتي براي کساني که در رژيم غذاييهستند و برنامه و ميزان خاصي براي غذاهايي که مي خورند دارند، محدوديتي براي استفاده از اين نوع سبزي ها وجود ندارد. اين افراد مي توانند بدون نگراني به سراغ اين سبزي ها بروند و حتي مي توان گفت چهار فنجان در روز کمترين مقداري است که بايد از اين سبزي ها استفاده کنند.
سبزي هاي بدون نشاسته از جمله کلم بروکلي، اسفناج، هويج، گل کلم، لوبيا سبز و فلفل دلمه اي سرشار از فيبر و آب هستند که به اين معني است که با ميزان کالري کم، شما را مدت زيادي سير نگه مي دارند.
از نقطه نظر روانشناسي، اين بسيار مهم است که افرادي که رژيم دارند احساس کنند هر زمان از روز که گرسنه شان شد مي توانند ميان وعده بخورند و لازم نيست گرسنگي بکشند. از اين رو، چنين ميوه ها و سبزيجاتي براي اين که بدانند در طول روز، هر مقدار که بخواهند مي توانند به سراغ يخچال بروند مفيد است.
تحقيقات نشان داده است که بسياري از افراد، رژيم غذايي شان را به دليل احساس محروميت از خوردن و تاثير رواني دور بودن از خوراکي ها کنار مي گذارند اما با اين روش و آزاد گذاشتن افراد در خوردن هر ميزان از اين سبزي ها، ميزان موفقيت در ادامه دادن رژيم غذايي بالا مي رود.

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري
5 راهکار موثر و سريع براي لاغري,لاغري,روش هاي لاغري,لاغري سريعپنج بار در روز : 100 بار بپريد!

يک روش خوب و ساده ديگر که به راحتي به سوزاندن 100 کالري در روز منجر مي شود، پريدن است. شايد تعجب کنيد اما 500 بار پريدن به شکل پروانه اي در طول روز در کم کردن وزنتان تاثير خواهد داشت.
اگر براي رسيدن به تناسب اندام مصمم هستيد، خوب است که اين راهکار را نيز به موارد ديگر اضافه کنيد. نکته مثبتي که وجود دارد اين است که هر 100 پرش، تنها دو دقيقه از شما وقت خواهد گرفت و پنج بار انجام دادن اين کار تنها 10 دقيقه طول خواهد کشيد بنابراين بهانه هايي مثل وقت نداشتن کنار گذاشته مي شود.
حتي اگر جزو کساني هستيد که ساعات طولاني را درگير کار هستند و مشغله کاري زيادي داريد، مي توانيد اين 10 دقيقه را در زمان هاي خالي بين انجام کارهايتان بگنجانيد.
فواصل انجام شدن کارهايي مثل روشن شدن کامپيوتر، گرم شدن غذا، هنگام پخش آگهي هاي بازرگاني تلويزيون، در فاصله دم کشيدن چاي و درست شدن قهوه تان زمان مناسبي براي اين کار است. به اين ترتيب بدون اين که زمان و يا هزينه خاصي صرف کرده باشيد، خواهيد ديد که در طول يک هفته 700 کالري سوزانده ايد.

بيشتر بدانيد : لاغري و کاهش وزن آسان با آبميوه هاي چربي سوز خانگي!

بيشتر بدانيد : لاغري سريع با 7 توصيه شگفت انگيز

بيشتر بدانيد : رژيم فستينگ چيست؟ 6 روش جالب اين رژيم براي لاغري سريع

بيشتر بدانيد : رژيم لاغري آسان، براي کاهش اشتها چه بخوريم؟


منبع : khabaronline.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد