آخرین اخبار


کوچک نشدن شکم شما به اين دلايل است!! تناسب و زيبايي

کوچک نشدن شکم شما به اين دلايل است!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - 11 دليل براي از بين نرفتن چاقي شکمي!

چاقي به علت افزايش وزن به خاطر زياد شدن ميزان چربي بدن به وجود مي‌‌آيد، اما به غير از ميزان کلي چربي، چگونگي توزيع آن هم در بدن اهميت دارد. چربي شکمي بدترين نوع چربي است. چاقي شکمي با نام‌هاي مختلفي مورد اشاره قرار مي‌گيرد، از جمله چاقي بالاتنه‌اي، چاقي تنه‌اي، چاقي مرکزي و چاقي احشايي. در اينجا برخي از عادات غلط و تعجب آوري که اجازه نمي دهد چربي شکمي از بين برود، بيشتر معرفي شده است.

مصرف نوشيدني هاي گازدار

مصرف هر گونه نوشيدني گازدار که منجر به ايجاد نفخ شود، خود راهي براي افزايش چربي شکمي است. به طوري که افرادي که روزانه دو يا چند ليوان نوشابه گازدار مي نوشند، اندازه دور کمرشان 6 برابر بيشتر از کساني است که از اين نوشيدني ها پرهيز مي کنند.

مصرف غذاهاي فراوري شده

هر گونه غذاي فراوري شده از قبيل قند و چربي هاي اشباع، بايد کنار گذاشته شود؛ اگر واقعا قصد کاهش وزن و از دست دادن چربي شکمي را داريد. غذهاي فراوري شده حاوي مقادير بالاي سديم هستند که منجر به احتباس مايعات در بدن مي شوند. همچنين ميزان چربي ترانس در هر وعده غذايي بايد کمتر از 0/5 گرم باشد در حالي که بسياري مردم بيش از اين ميزان، چربي ترانس دريافت مي کنند.

نوشيدن الکل

مصرف مشروبات الکلي به دليل اين که حاوي مقادير زيادي قند است، خود باعث افزايش دور کمر و چاقي شکمي مي شود.

پرهيز از ورزش هاي قلبي عروقي

اين ورزش ها بايد براي از بين بردن چربي اضافه شکم انجام شود. تمرينات قلبي عروقي يا هوازي به هر تمرين پيوسته اي که قلب شما را به فعاليت وادار کند، براي 15 تا 60 دقيقه ادامه يابد و گروه هاي بزرگ عضلاني شما را از قبيل: عضلات ساق، ران و باسن، درگير کند (البته در بعضي از ورزش ها از قبيل شنا و اسکي کليه عضلات بدن در گير مي شوند) گفته مي شود. ورزش هاي معمول قلبي عروقي شامل پياده روي، دويدن و دوچرخه سواري است. براي انجام اين ورزش ها نيازي به عضويت در باشگاه هاي ورزشي نيست ولي گاهي استفاده از بعضي تجهيزات ورزشي دامنه انتخاب وسيع تري در اختيار شما قرار مي دهد. اينها شامل انواع دستگاه هاي استپر، اسکي ثابت، تردميل، روئينگ (پاروزني) و... است.

غفلت از تمرينات قدرتي

بزرگترين تصور غلط اين است که انجام تمرينات قلبي مهمتر از تمرينات قدرتي است. اين در حالي است که تمرينات قدرتي سوخت و ساز بدن را با اضافه کردن عضله افزايش مي دهد. هر چه بدن شما بيشتر عضلاني باشد، بيشتر کالري مي سوزانيد و بنابراين تمرينات قدرتي به اندازه تمرينات قلبي در اولويت انجام باشد.

پرهيز کامل از چربيها

يک رژيم غذايي غني از چربي هاي اشباع نشده از جمله آجيل، آووکادو، روغن زيتون و ماهي، براي جلوگيري از تجمع چربي در بدن مفيد است و نبايد به طور کامل از تمام چربي ها اجتناب کرد.

تجربه استرس مزمن

اين حالت رواني خود عاملي براي افزايش وزن و افزايش ذخيره چربي شکمي است و آنهم به اين دليل که در حالت استرس به دليل ترشح هورمون هاي کورتيزول و آدرنال، پرخوري بيشتر صورت مي گيرد.

اجتناب از کربوهيدرات ها

اگر مي خواهيد چربي شکمي و يا چربي کلي بدن را از بين ببريد، بايد گروه هايي از کربوهيدرات هاي پيچيده را به رژيم غذايي خود براي افزايش حجم عضلاني اضافه کنيد. تقريبا 45 تا 65 درصد از کالري دريافتي شما بايد از طريق کربوهيدرات هاي سالم باشد.

عدم دريافت پروتئين کافي

غذاهاي غني از پروتئين وزن شما را کنترل کرده و هورمون گرلين را که مرتبط با احساس سيري است، فعال نگه مي دارد.

محروميت از خواب

کمبود خواب و افزايش وزن، ارتباط تنگاتنگي با هم دارند. از نظر علمي تاييد شده است که ساعات کمتر خواب با افزايش سايز کمر در ارتباط است. محروميت از خواب ميل به مصرف غذاهاي پرکالري و پردازش شده را افزايش مي دهد و سوخت و ساز بدن را کم مي کند.

اجتناب از نوشيدن چاي سبز

اگر شما مشکل در از بين بردن چربي هاي دور کمر و شکم داريد، چاي سبز بنوشيد. اين نوع چاي حاوي آنتي اکسيداني به نام کاتچين است که منجر به سوزاندن بيشتر چربي در طول ورزش مي شود.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در عرض يک هفته!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در 14 روز با خوردن آب اين ميوه!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم با 8 راه ساده!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم و پهلو با 10 ترکيب موثر طبيعي


منبع : salamatnews.com




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

اتاق خواب با اين ويژگي جالب، از پيري شدنتان جلوگيري مي کند!!

طراحي ناخن 2018،مدلهاي زيباي تابستاني که ميتوانيد در خانه انجام دهيد!

کالري سوز ترين ورزش ها براي يک کاهش وزن بدون بازگشت

رژيم سم زدايي، 6 گام براي سم زدايي سريع بدن

توصيه هاي مهم قبل از استفاده از کرم ضد آفتاب!

رفع لاغري صورت با 8 روش جادويي و موثر!!

دمنوش هاي گياهي خوشمزه و مفيد براي بدن + طرز تهيه

روشن کردن پوست صورت با چند ماسک موثر و ارزان قيمت خانگي

مدل مو هاي برتر جنيفر لارنس از 2008 تا 2018

براي کاهش وزن چه زماني صبحانه، ناهار، شام و ميان وعده بخوريم؟

ورزش براي گردن درد، اين بار مخصوص کارمندان پشت ميز نشين

مراقبت از پوست و جلوگيري از پيري زودرس با يک شربت خوش طعم تابستاني!

لاغري با چند خوراکي سالم و لاغر کننده

مراقبت از پوست صورت با رعايت 5 نکته در ماه رمضان!

چند نکته ساده براي سالم غذا خوردن در رستوران

مراقبت از ناخن کاشت با چند نکته ساده!

9 رژيم لاغري سريع اما خطرناک که بهتر است بشناسيد!!

راهنماي خريد عينک آفتابي، 8 نکته کليدي که بايد بدانيد!

ضد آفتاب طبيعي، اين روغن پرخاصيت را جايگزين ضد آفتاب شيميايي کنيد!

جوان سازي پوست صورت با 7 روش جادويي!!

مواد غذايي چربي سوز براي لاغري آسان و موثر!!

فوايد نوشيدن آب گرم، 7 فايده مهمي که براي بدن دارد و نمي دانستيد!!

کانتورينگ بيني، يک روش عالي براي کوچک نشان دادن بيني هاي بزرگ

رژيم غذايي دواين جانسون معروف به راک، سوپر استار خوش اندام هاليوودي

مواد غذايي که حال بد شما را خوب مي کند!!

چگونه چربي شکم را آب کنيم؟ مواد غذايي مفيد براي کاهش چربي شکم

درمان گياهي جوش کف سر با روشهاي ارزان قيمت خانگي

کم پشتي مو، عادتهاي ساده اي که باعث کم پشتي مو مي شود!

رفع تشنگي در ماه رمضان با دو شربت سنتي

از بين بردن لک صورت با 5 ماسک خانگي ارزان قيمت

13 رژ لب مناسب براي پوست برنزه تابستاني

چربي سوزي اين مواد غذايي براي کاهش وزن ثابت شد!

مقايسه جالب مدل مو و آرايش مگان مارکل و کيت ميدلتون در روز عروسي شان

برنج دودي بخوريم يا نه؟

رژيم غذايي مخصوص 40 ساله ها، براي حفظ جواني و سلامتي!!

لايه بردارهاي طبيعي براي پوست هاي خشک

رفع عطش در ماه رمضان با چند نوشيدن خوش طعم و بو

رنگ مو فانتزي جديد براي سال 97

ماسک صورت، چند نکته مهم در استفاده از ماسک ها

ماه رمضان لاغر شويد! 5 راه اصولي و ساده

اپيلاسيون موهاي زائد با چند روش طبيعي

کاهش وزن : 5 قانون مفيد و ساده که بهتر است بدانيد

حفظ تناسب اندام بعد از 30 سالگي با چند نکته ساده!

ريزش مو هاي شما به دليل اين اشتباه ساده در حمام است!

خواص ماست براي پوست و مو، درمان آکنه و شوره تا تقويت رشد مو

سردرد در ماه رمضان و 7 نکته ساده براي پيشگري از آن

3 اشتباه بزرگ در رژيم لاغري که نمي گذارد وزن کم کنيد!

رفع تشنگي در ماه رمضان با چند توصيه طب سنتي

درشت کردن چشم با 10 ترفند آرايشي جالب!

افطاري ماه رمضان چي بخوريم؟