آخرین اخبار

کوچک نشدن شکم شما به اين دلايل است!! تناسب و زيبايي

کوچک نشدن شکم شما به اين دلايل است!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - 11 دليل براي از بين نرفتن چاقي شکمي!

چاقي به علت افزايش وزن به خاطر زياد شدن ميزان چربي بدن به وجود مي‌‌آيد، اما به غير از ميزان کلي چربي، چگونگي توزيع آن هم در بدن اهميت دارد. چربي شکمي بدترين نوع چربي است. چاقي شکمي با نام‌هاي مختلفي مورد اشاره قرار مي‌گيرد، از جمله چاقي بالاتنه‌اي، چاقي تنه‌اي، چاقي مرکزي و چاقي احشايي. در اينجا برخي از عادات غلط و تعجب آوري که اجازه نمي دهد چربي شکمي از بين برود، بيشتر معرفي شده است.

مصرف نوشيدني هاي گازدار

مصرف هر گونه نوشيدني گازدار که منجر به ايجاد نفخ شود، خود راهي براي افزايش چربي شکمي است. به طوري که افرادي که روزانه دو يا چند ليوان نوشابه گازدار مي نوشند، اندازه دور کمرشان 6 برابر بيشتر از کساني است که از اين نوشيدني ها پرهيز مي کنند.

مصرف غذاهاي فراوري شده

هر گونه غذاي فراوري شده از قبيل قند و چربي هاي اشباع، بايد کنار گذاشته شود؛ اگر واقعا قصد کاهش وزن و از دست دادن چربي شکمي را داريد. غذهاي فراوري شده حاوي مقادير بالاي سديم هستند که منجر به احتباس مايعات در بدن مي شوند. همچنين ميزان چربي ترانس در هر وعده غذايي بايد کمتر از 0/5 گرم باشد در حالي که بسياري مردم بيش از اين ميزان، چربي ترانس دريافت مي کنند.

نوشيدن الکل

مصرف مشروبات الکلي به دليل اين که حاوي مقادير زيادي قند است، خود باعث افزايش دور کمر و چاقي شکمي مي شود.

پرهيز از ورزش هاي قلبي عروقي

اين ورزش ها بايد براي از بين بردن چربي اضافه شکم انجام شود. تمرينات قلبي عروقي يا هوازي به هر تمرين پيوسته اي که قلب شما را به فعاليت وادار کند، براي 15 تا 60 دقيقه ادامه يابد و گروه هاي بزرگ عضلاني شما را از قبيل: عضلات ساق، ران و باسن، درگير کند (البته در بعضي از ورزش ها از قبيل شنا و اسکي کليه عضلات بدن در گير مي شوند) گفته مي شود. ورزش هاي معمول قلبي عروقي شامل پياده روي، دويدن و دوچرخه سواري است. براي انجام اين ورزش ها نيازي به عضويت در باشگاه هاي ورزشي نيست ولي گاهي استفاده از بعضي تجهيزات ورزشي دامنه انتخاب وسيع تري در اختيار شما قرار مي دهد. اينها شامل انواع دستگاه هاي استپر، اسکي ثابت، تردميل، روئينگ (پاروزني) و... است.

غفلت از تمرينات قدرتي

بزرگترين تصور غلط اين است که انجام تمرينات قلبي مهمتر از تمرينات قدرتي است. اين در حالي است که تمرينات قدرتي سوخت و ساز بدن را با اضافه کردن عضله افزايش مي دهد. هر چه بدن شما بيشتر عضلاني باشد، بيشتر کالري مي سوزانيد و بنابراين تمرينات قدرتي به اندازه تمرينات قلبي در اولويت انجام باشد.

پرهيز کامل از چربيها

يک رژيم غذايي غني از چربي هاي اشباع نشده از جمله آجيل، آووکادو، روغن زيتون و ماهي، براي جلوگيري از تجمع چربي در بدن مفيد است و نبايد به طور کامل از تمام چربي ها اجتناب کرد.

تجربه استرس مزمن

اين حالت رواني خود عاملي براي افزايش وزن و افزايش ذخيره چربي شکمي است و آنهم به اين دليل که در حالت استرس به دليل ترشح هورمون هاي کورتيزول و آدرنال، پرخوري بيشتر صورت مي گيرد.

اجتناب از کربوهيدرات ها

اگر مي خواهيد چربي شکمي و يا چربي کلي بدن را از بين ببريد، بايد گروه هايي از کربوهيدرات هاي پيچيده را به رژيم غذايي خود براي افزايش حجم عضلاني اضافه کنيد. تقريبا 45 تا 65 درصد از کالري دريافتي شما بايد از طريق کربوهيدرات هاي سالم باشد.

عدم دريافت پروتئين کافي

غذاهاي غني از پروتئين وزن شما را کنترل کرده و هورمون گرلين را که مرتبط با احساس سيري است، فعال نگه مي دارد.

محروميت از خواب

کمبود خواب و افزايش وزن، ارتباط تنگاتنگي با هم دارند. از نظر علمي تاييد شده است که ساعات کمتر خواب با افزايش سايز کمر در ارتباط است. محروميت از خواب ميل به مصرف غذاهاي پرکالري و پردازش شده را افزايش مي دهد و سوخت و ساز بدن را کم مي کند.

اجتناب از نوشيدن چاي سبز

اگر شما مشکل در از بين بردن چربي هاي دور کمر و شکم داريد، چاي سبز بنوشيد. اين نوع چاي حاوي آنتي اکسيداني به نام کاتچين است که منجر به سوزاندن بيشتر چربي در طول ورزش مي شود.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در عرض يک هفته!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم در 14 روز با خوردن آب اين ميوه!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم با 8 راه ساده!!

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کوچک کردن شکم و پهلو با 10 ترکيب موثر طبيعي


منبع : salamatnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

رژيم دوکان چيست؟

برجسته کردن گونه با مواد طبيعي در خانه!!

پايي زيبا و لطيف مي خواهيد؟ اين 7 نکته را بدانيد!!

طرز استفاده روغن آرگان براي مو،نرم کننده تا پرپشت و تقويت کننده ريشه مو

دتاکس واتر چيست؟ لاغري سريع با 6 دتاکس واتر خانگي + طرز تهيه

ماسک مو خانگي، 10 ماسک طبيعي که مو هاي تان را پرپشت و زيبا ميکند

شينيون ( مدل مو جمع ) هايي که براي تابستان امسال ديگر مد نيستند

درمان ترک پوست بعد از کاهش وزن با روشهاي طبيعي و خانگي

آرايش چشم اسموکي ( دودي ) براي ميهماني + آموزش تصويري

از بين بردن خال گوشتي با يک روش موثر گياهي!!

درمان يبوست با 9 دمنوش خانگي!

ريزش مو، 7 علت شايع و مهم ريزش مو از زبان يک متخصص پوست

مدل موي باز به سبک آيشواريا راي، زيباترين هنرپيشه باليوود

مرطوب کننده طبيعي پوست، بهترين جايگزين براي مرطوب کننده هاي شيمياي

رفع چين و چروک دور چشم با چند روش موثر خانگي!!

درمان آکنه صورت با چند توصيه موثر خانگي!!

براي پرپشت شدن مو هاي تان از 5 روغن موثر زير استفاده کنيد!

لاغري با سرکه سيب، طرز تهيه يک معجون خانگي و موثر

مدل مو چتري به پيشنهاد ستاره هاي زيباي هاليوود براي تابستان 2018

مراقبت از پوست چرب با مواد ارگانيک خانگي

از بين بردن جوش صورت با چند روش سريع خانگي!

مژه مصنوعي دانه اي، کامل يا نيمه؟ کدام آرايش چشم را زيباتر ميکند؟

کرم مرطوب کننده مناسب را با اين نکته ها انتخاب کنيد

لاغري و کاهش وزن در خانه با 4 وسيله ارزان قيمت!!

مو هايي پرپشت و زيبا مي خواهيد؟ 7کار ساده زير را هر روز انجام دهيد!!

آرايش چشم هاي درشت تر و جذاب تر با ترفندهاي بابي براون

خنک نگه داشتن بدن در روزهاي گرم تابستان با 11 ماده غذايي

جوان سازي پوست صورت و دست با 6 روش ارزان قيمت خانگي!!

رژ لب هاي مد شده براي تابستان 2018، به مناسبت روز جهاني رژ لب

چربي سوزي شکم و پهلو با چند تمرين تنفسي در يوگا

در شب هاي گرم تابستان چگونه راحت بخوابيم؟

12 مدل مو ميهماني، مخصوص خانم هاي پر مشغله

کاهش وزن سريع و آسان بدون رژيم با چند روش پيشنهادي!!

روش صحيح شستن انواع صورت براي داشتن پوستي زيبا

راز زيبايي پوست مگان مارکل Meghan Markle، ليفت طبيعي پوست به روش مگان مارکل

براي لاغري چگونه ميان وعده بخوريم؟

جوان سازي پوست صورت با 8 تکنيک موثر خانگي

بالياژ چيست؟ جديدترين مدل هاي بالياژ براي تابستان 2018

برنامه تخصصي لاغري و کاهش وزن سيبيتا

اشتباهات ساده اي هنگام خواب که پوست صورت تان را نابود مي کند!!

ترفندهاي آرايشي براي وقتي که زمان کم داريد!!

موي فر داريد؟ چند نکته کليدي براي مراقبت از موهاي فر که بايد بدانيد

کاهش وزن با 8 نوشيدني خوش طعم و موثر

چند قانون بهداشتي که آقايان براي جذابيت بيشتر بايد رعايت کنند!

جواني پوست تان را اينگونه حفظ کنيد! قابل توجه خانم ها

آمبره چيست؟ مدل آمبره هاي تابستاني 2018

جلوگيري از جوش صورت در تابستان با دانستن چند نکته!

طراحي ناخن تابستاني 2018 مخصوص خانم هاي مشکل پسند

جلوگيري از گرمازدگي در تابستان با چند نوشيدني خوش طعم خانگي

براي کاهش وزن چگونه عادت هاي روزانه را تغيير دهيم؟