آخرین اخبار

پرپشت کردن ابرو در يک هفته! تناسب و زيبايي

پرپشت کردن ابرو در يک هفته!

  بزرگنمايي:

چه خبر - 11 راهکار جادويي براي پرپشت کردن ابروها

برگرداندن ابروها به دوران نوجواني و پرپشت کردن آنها، آرزوي بسياري از خانم‌هاست. لکه‌هاي سفيد پوست که از وسط ابروها ديده‌مي شوند، براي بسياري از خانم‌ها عذاب آور است. بعضي‌ها مدام مداد به دست جلوي آينه هستند تا اين نقاط خالي را پر کنند و انواع سايه‌هاي ابرو را مي‌توان در کيف آرايشي آنها ديد. درست است که استفاده از لوازم آرايشي مي‌تواند ابروهاي شما را پرپشت کند اما استفاده طولاني مدت از اين مواد شيميايي، عوارضي را به همراه دارد.
مي‌توان به تاتو و کاشت ابرو نيز پناه برد که هزينه خاص خودش را دارد. مي‌توان از راه‌هاي ساده‌تري هم استفاده کرد و سراغ مواد طبيعي رفت. روغن‌هاي طبيعي که به سادگي در منزل يا مغازه نزديک منزل وجود دارند، مي‌توانند ابروهاي شما را به دوران نوجواني بازگردانند. فقط بايد کمي حوصله کنيد و درمان‌هايي که در اينجا براي‌تان آورده ايم قدم به قدم بخوانيد و 4 تا 7 هفته صبر کنيد تا ابروها دوباره جوانه بزنند. فراموش نکنيد که ابروها نقش مهمي در چهره شما دارند. ابروهاي خوش‌حالت مي‌توانند، چشمان شما را زيباتر نشان داد و حالت چشمان شما را تغيير دهند.

پرپشت کردن ابرو با زيتون درماني

احتمالا تا به حال زياد درباره فوايد روغن زيتون شنيده‌ايد ولي شايد ندانيد اين روغن مي‌تواند در رشد ابروهاي شما نيز تاثير داشته باشد. كافي است يك شيشه روغن زيتون بخريد؛ طريقه استفاده از آن نيز خيلي راحت است؛ مقدار بسيار كمي از آن را روي ريشه‌هاي قسمتي كه مي‌خواهيد رشد كند بماليد، البته حواس‌تان باشد كه فقط روي قسمت‌هاي خالي و جاهايي كه مي‌خواهيد مو رشد كند روغن بگذاريد، استفاده از يك گوش پاك‌كن مي‌‌تواند بسيار كمك كنند. باشد، بعد موهاي ابرو را با يك مسواك مخصوص شانه كنيد. توصيه مي‌شود هر شب اين كار را انجام دهيد و صبح روغن‌ها را بشوييد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : پرپشت کردن ابرو با 4 روش خانگي

براي پرپشت کردن ابرو، موي ابرو را تقويت کنيد

شايد جالب باشد بدانيد وازلين ماده ديگري است كه مي‌تواند در رشد ابروها موثر باشد. استفاده از وازلين نيز تقريبا همانند روغن زيتون است با اين تفاوت كه شايد مجبور باشيد 2بار در روز از آن استفاده كنيد. البته روغن زيتون رشد ابروها را سريع‌تر مي‌كند ولي وازلين بيشتر روي ضخامت موي ابروها تاثير دارد و آن‌ها را ضخيم‌تر مي‌كند و در نتيجه ابروها پرتر به‌نظر خواهند رسيد. وازلين بيشتر براي كساني مناسب است كه ابروهاي باريك را ترجيح مي‌دهند ولي دوست دارند ابروهاي‌شان پر و يكدست به‌نظر برسد.

ابرو هاي تان را نازک کاري نکنيد

بسياري از متخصصان زيبايي اعتقاد دارند كه زياد برداشتن ابرو با موچين مي‌تواند به مرور ابروهاي شما را بسيار كم كند به همين دليل اگر مي‌خواهيد دوباره ابروهاي گذشته خود را به‌دست بياوريد قبل از هركاري موچين و بند را ديگر كنار بگذاريد، بايد از كندن موها دست بكشيد تا ابروها فرصت داشته باشند كم‌كم رشد كنند.

شانه ابرو را فراموش نکنيد

موادي وجود دارند كه هم مي‌توانند موي ابروها را ضخيم كنند و هم سرعت رشد آن‌ها را افزايش دهند؛ روغن كرچك از همين‌ گونه مواد است يعني مجموعه‌اي از خواص روغن زيتون و وازلين را دارد، كافي است مقدار خيلي كم از آن را روي ريشه ابروها بماليد و كمي ماساژ دهيد و بعد ابروها را با مسواكي شانه كنيد. حواس‌تان باشد، فقط روي ابروها را با اين روغن ماساژ دهيد چون اگر به‌طور مداوم اين روغن روي قسمتي از پوست بريزد ممكن است دچار مشكل موي زائد بشويد.

فرمولي براي پرپشتي ابرو

زماني كه ابروها مجدد شروع به رشد مي‌كنند كاملا بستگي به‌علتي دارد كه موي ابروها از دست رفته‌اند؛ اگر فقط به‌دليل موچين و تيغ، موي ابروهاي خود را از دست داده‌ايد، مي‌توانيد انتظار داشته باشيد در عرض 2 هفته مجدد شروع به رشد كنند‌، البته اگر زياد ابروها را با تيغ بزنيد يا منطقه خاصي را مرتب با موچين برداريد ديگر نبايد انتظار داشته باشيد كه زود رشد كنند اما اگر به خاطر بيماري خاصي ابروهاي‌تان را از دست داده باشيد احتمالا به اين زودي‌ها ابروها رشد نخواهند كرد و حتي شايد نياز به راهكارهاي درماني هم باشد. اگر هم به خاطر استرس ابروها ريخته باشند بايد اول به نوعي عامل استرس را در خود از بين ببريد تا دوباره ابروها به حالت اول بازگردند.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : پاسخ 5 سوال پرطرفدار زيبايي،از پرپشت کردن مو تا فر کردن

مکمل بخوريم؟

اگر دوست داريد ابروهاي‌تان سريع‌تر رشد كنند بايد ويتامين‌هاي بيشتري به بدن‌تان برسانيد. مولتي ويتامين‌هايي وجود دارند كه مي‌توانند رشد موهاي بدن را افزايش دهند و سطح هورمون‌هاي بدن را در حد نرمال نگه دارند، مثلا مي‌توانيد با خوردن روزانه كپسول ويتامين‌ E مي‌تواند كمك فراواني بكند. البته ويتامين‌هاي B3، A و C هم مي‌توانند بسيار موثر باشند. علاوه بر اين‌ها ويتامين6 B هم مي‌تواند در تقويت موها، پوست و ناخن‌ها تاثير بسزايي داشته باشد، مصرف روزانه ويتامين ب‌كمپلكس كه حاوي 100 ميلي‌گرم 6 B باشد مي‌تواند بسيار موثر باشد.

مراقب آهن‌تان باشيد

با آزمايش خون ميزان آهن و كاركرد تيروئيد خود را چك کنيد. آهن در فرآيند رساندن اكسيژن به سلول‌ها نقش دارد و اكسيژن از مواد مهمي است كه به رشد موها كمك مي‌كند، خوردن غذاهاي حاوي آهن يا قرص‌هاي آهن مي‌تواند بسيار كمك‌‌كننده باشد.

طريقه استفاده از مداد ابرو

اگر مي‌خواهيد براي بهتر مدل دادن ابروهاي‌تان از مداد استفاده كنيد اول از همه بايد مطمئن شويد كه رنگ مداد با ابروهاي شما هماهنگي كافي دارد و به‌خوبي با رنگ موهاي شما تركيب مي‌شود در غير اين‌صورت ابروهاي شما را مصنوعي نشان مي‌دهد، علاوه بر اين‌ها حواس‌تان باشد، مداد نوك مناسبي داشته باشد. اول از همه از ضخيم‌ترين جاي ابرو، كنار بيني شروع كنيد؛ با زدن ضربه‌هاي مختصر با مداد روي قسمت‌هاي خالي؛ ابروي‌تان را پر كنيد، بعد با نوك انگشت آرام از ضخيم‌ترين جاي ابرو روي ضربه‌هاي مداد بكشيد تا رنگ آن را پخش كرده و حالتي طبيعي به ابروها بدهيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : تقويت ابرو با 10 روش موثر خانگي

ابرو هاي تان را ماساژ دهيد

با يك برس مخصوص، ‌ابروها را در جهت رويش موها شانه كنيد، علاوه بر اين مي‌توانيد با نوك انگشت‌ها با حركاتي دوار به سمت گوشه‌هاي صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهيد، ‌مي‌توانيد اين كار را 2 بار در روز انجام دهيد. بهتر است اجازه دهيد روغن بادام حداقل 15 دقيقه روي ابروها باقي بماند و بعد صورت را بشوييد. روغن بادام سرشار از ويتامين‌ E، كلسيم، ويتامين D و منيزيم است كه همه اين مواد مي‌توانند به رشد ابروها كمك كنند.

ماينوکسيديل بزنيم؟

براي رشد موي ابروها، روزانه از محلول 5 درصد ماينوكسيديل استفاده كنيد؛ به اين روش كه روزي يك‌بار مقداري از اين ماده را روي خط ابرو بماليد، پيشنهاد مي‌شود ماينوكسيديل را با گوش پاك‌كن به ابروها بزنيد كه مبادا روي قسمت‌هاي ديگر پوست سرايت كند. حواس‌تان باشد كه قطع يك‌باره اين ماده مي‌تواند موجب ريزش بيشتر ابروها شود. اين روزها مواد تقويتي بسياري براي ابرو در داروخانه‌ها موجود است كه استفاده از آن‌ها تاثير زيادي دارد.


منبع : مجله سيب سبز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد