آخرین اخبار

اگر مردي اين نشانه ها را دارد، بدانيد که عاشق تان است!! روابط عاطفي

اگر مردي اين نشانه ها را دارد، بدانيد که عاشق تان است!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - نشانه هاي عاشق شدن مردان

پشتوانه مالي، ظاهر زيبا، خانواده‌اي محترم و شغل خوب معيار خيلي‌ها براي تشكيل يك زندگي مشترك است اما اكثريت انسان‌ها نخستين و مهم‌ترين ملاك پذيرش يك نامزد را وجود يك حس عاشقانه مي‌دانند. آن‌ها احتمال اين‌كه زندگي‌شان به موفقيت ختم مي‌شود را نه با شمارش معيارهاي ظاهري و مالي بلكه با ميزان عشقي كه در نامزدشان احساس مي‌كنند، تخمين مي‌زنند. اگر شما هم جزو آن افراد هستيد احتمالا اين سوال براي شما پيش مي‌آيد كه چگونه مي‌توانيد عشق فردي كه قرار است يك عمر در كنارش زندگي كنيد را بسنجيد.
وقتي با كسي آشنا مي‌شويم و تصميم مي‌گيريم با او نامزد و در نهايت ازدواج كنيم، شايد گاهي شك و ترديد سراغ‌مان بيايد و از خودمان بپرسيم آيا اين فرد واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه مي‌توانيم از عشق و احساس او مطمئن باشيم؟
شايد فهميدن اين موضوع به مرور زمان امكان‌پذير باشد اما اگر مي‌خواهيد در همان مراحل اوليه به اين موضوع پي ببريد لازم است زبان بدن آن شخص را بلد باشيد. اين روش به صورت قطعي نمي‌تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد اما با کمک آن مي‌توانيم تا حدودي اين موضوع را تشخيص دهيم. در اين مقاله پويا ودايع، سخنران و مدرس زبان بدن به شما مي‌گويد چطور مي‌توانيد يك خواستگار عاشق را تشخيص دهيد.
اگر زماني كه با خواستگار يا نامزدتان به گردش مي‌رويد در اغلب اوقات چشمان نامزدتان به شما دوخته شده است، نشانه اين است كه او عاشق شماست و اطلاعات دروني و شخصيت پنهان شما را واكاوي مي‌كند اما اگر زماني كه با يكديگر هستيد چشمان او به اطراف مي‌چرخد؛ اين حالت مي‌تواند نشان‌دهنده اين باشد كه او در انتخاب خود مردد است. البته هر نگاه به اطراف نشانه اين مردد بودن و شكاك بودن نيست. افرادي كه در انتخاب مردد هستند سعي مي‌كنند به دفعات مختلف از نگاه مستقيم پرهيز كنند.
مردها مغزي تصويري و كاملا مبتني بر تصاوير دارند. زماني كه يك مرد نامزدش را مي‌بيند دوست دارد دوباره به او نگاه كند. مردمك چشم افراد عاشق بزرگ‌تر مي‌شود و فرد داراي چشم‌هاي شفاف‌تر و درشت‌تري مي‌شود كه حس خيس بودن يا اشك‌آلود بودن به او دست مي‌دهد.

چشم‌هايش چه مي‌گويند؟

شما مي‌توانيد عشق نامزدتان را از نگاهش بشناسيد. اگر هنگام صحبت كردن يا در مواقعي كه كنار هم هستيد، زياد به شما نگاه مي‌كند، اين اتفاقات را بي‌معنا ندانيد. شايد هم او فردي خجالتي باشد و علاقه به ديدن شما را با نگاه‌هاي كوتاه، دزدكي و مكررش نشان دهد. از طرف ديگر اگر نامزدتان عاشق‌تان باشد، با چشم‌هايش رفتارهاي‌تان را كنترل مي‌كند. وقتي در مورد موضوعي مي‌خندد، به شما نگاه مي‌كند تا ببيند كه آيا شما هم مي‌خنديد؟ يا وقتي كه احساس مي‌كند از موضوعي رنجيده‌ايد، فورا به شما نگاه مي‌كند تا ببيند كه در چه شرايطي هستيد. يادتان نرود كه چشم‌ها دروغ نمي‌گويند پس چه اين نگاه‌ها به شما اطمينان دوست داشته شدن را بدهد و چه شما را نااميد كند، هيچ‌كدام‌شان را در اين ماه‌هاي نامزدي بي‌معنا ندانيد.

آيا شما براي او خاص هستيد؟

نگاه كردن به رفتاري كه او با افراد ديگر دارد هم مي‌تواند يكي از اين نشانه‌ها باشد. آيا رفتارش با شما مثل ديگران است يا اين‌كه با شما متفاوت و خاص‌تر برخورد مي‌كند؟ اين نشانه را با حسادت اشتباه نگيريد. قرار نيست او به دليل عشق به شما تمام روابط اجتماعي‌اش را كنار بگذارد بلكه همين‌كه نگاهي متفاوت و رفتاري خاص با شما داشته باشد، كافي‌ است تا نوع رابطه خود و نامزدتان را متفاوت از نوع رابطه‌اي بدانيد كه با ديگر آدم‌ها دارد؛ تفاوتي كه مهم‌ترين دليل به‌وجود آمدنش حسي است كه او نسبت به شما دارد.

چيزي را مي‌پسندد كه شما دوست داريد؟

مرد‌ها گاهي علاقه‌شان را با توجه‌ كردن به خواسته‌هاي كسي كه دوستش دارند نشان مي‌دهند. اگر نامزدتان شما را به كنسرت خواننده مورد علاقه‌تان دعوت كرده يا سعي مي‌كند لباس‌هايش را از ميان رنگ‌هاي مورد علاقه شما انتخاب كند، بيشتر به حسش اعتماد كنيد. او به دليل علاقه‌اي كه به شما دارد سعي مي‌كند، چيزهايي را دوست داشته باشد كه شما دوست داريد و به شيوه‌اي زندگي كند كه شما زندگي مي‌كنيد.
اگر شما از برنامه‌هاي آينده‌تان با او صحبت كنيد، او سعي مي‌كند برنامه‌هاي خودش را با شما تنظيم كند و آينده‌اش را به سمت خواسته‌هاي شما ببرد؟ چنين مردي آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌اي كه به شما دارد دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند و از همين حالا مي‌خواهد فكر همه چيز را بكند.

آيا شما را به دوستانش معرفي كرده؟

اگر او شما را دوست داشته باشد، قطعا با دوستانش در مورد شما صحبت كرده و از حسي كه به شما دارد براي‌شان گفته است. در اين مواقع ممكن است دوستانش با ديدن شما احترامي متفاوت براي‌تان قائل شوند يا اين‌كه با نيش و كنايه سعي كنند با نامزدتان در مورد حسي كه به شما دارد شوخي كنند. از طرف ديگر، زماني كه شما را دوست داشته باشد و از اين‌كه قرار است در آينده با شما زندگي كند مطمئن باشد، خيلي راحت‌تر شما را به ديگران معرفي مي‌كند و ديگر با ديدن ناگهاني يك آشنا در خيابان دست و پايش را گم نكرده و با اعتماد به نفس شما را به او معرفي مي‌كند.

آيا تغييرات كوچك را مي‌بيند؟

قدر تمام تعريف‌هايي كه از شما مي‌كند را بدانيد. اگر او دوست‌تان داشته باشد، هر لباس تازه‌اي كه مي‌پوشيد و هر كار تازه‌اي كه مي‌كنيد برايش زيبا و رويايي جلوه مي‌كند. براي نامزدي كه عاشق شماست، هر تغيير كوچكي در ماه‌هاي اول بزرگ و مهم جلوه مي‌كند و البته او نمي‌تواند حسش را نسبت به اين تغييرات مهم از شما پنهان كند. بهتر است نشانه‌هاي اين موضوع را هم در حرف‌ها و نگاه‌هايش جست‌و‌جو كنيد.

پيام دوست داشتن بدون حرف زدن

نامزد شما قرار نيست كه با حسادت زندگي شما را مختل كند اما اگر بدون‌‌ ايجاد چنين دردسري دوست داشته باشد كه بيش از ديگران در كنارتان باشد، بدانيد كه عاشق‌تان شده است. زماني كه با ديگر دوستان‌تان سر يك ميز نشسته‌ايد و صحبت مي‌كنيد، ممكن است بي‌آن‌كه چيزي بگويد به شما اين پيام را بدهد كه دوست دارد روي‌تان را بگردانيد و بيشتر با او صحبت كنيد تا ديگران. اين حرف ممكن است از طريق سكوت طولاني او يا نگاه‌هاي مكررش به شما منتقل شود پس نسبت به آن بي‌توجه نباشيد.

احساس او حسادت ديگران را برانگيخته؟

اگر برخي فاميل‌هايش به شما كمي حسادت مي‌كنند، مي‌توانيد مطمئن باشيد كه او به شما متفاوت‌تر از ديگران نگاه مي‌كند. قطعا آدم‌هاي اطرافش اين تفاوت را در رفتارهايش مشاهده كرده‌اند و به همين دليل احساس مي‌كنند كه شما جايگاه ‌شان را گرفته‌ايد. براي كساني كه سال‌هاست او را مي‌شناسند، تشخيص عاشق شدن او از يك رابطه ساده كار سختي نيست، پس اگر آن‌ها احساس مي‌كنند كه او عاشق شماست، حرف‌شان را دست كم نگيريد.
زماني كه با ديگر دوستان‌تان سر يك ميز نشسته‌ايد و صحبت مي‌كنيد، ممكن است بي‌آن‌كه چيزي بگويد به شما اين پيام را بدهد كه دوست دارد. ممكن است نامزد شما پيش از اين زياد از حد به كارش اهميت مي‌داده يا اين‌كه با دوستانش وقت مي‌گذرانده. اگر آمدن شما باعث شده كه برنامه زندگي‌اش تغيير كند، بدانيد كه جايگاه خاصي را براي‌تان در نظر گرفته است. اگر در ماه‌هاي اخير ترجيح مي‌دهد به جاي كار كردن شبانه روزي يا سفر رفتن با دوستانش، در كنار شما باشد و آن‌طور كه شما دوست داريد وقت بگذراند، از اين رفتارهايش چشم‌پوشي نكنيد. براي چنين مردي اين تغييرات دليلي جز عشق نمي‌تواند داشته باشد.

آيا زمان را فراموش مي‌كند؟

آيا ساعات ملاقات‌تان طولاني‌تر از انتظارتان مي‌شود وقتي او شما را دوست دارد زمان را فراموش مي‌كند و ترجيح مي‌دهد به جاي فكر كردن به هر چيز ديگري در كنار شما باشد و با شما صحبت كند. او دوست ندارد اين زمان تمام شود و از هم جدا شويد. اگر نامزد شما اين‌طور رفتار مي‌كند، پس قطعا با يك مرد عاشق طرف هستيد.

مردي كه هدف پيدا مي‌كند

آيا برنامه‌هاي مالي‌اش را منظم‌تر كرده است و بيشتر به فكر فراهم كردن امكانات زندگي آينده‌اش است؟ يا اين‌كه در كارش پويا‌تر شده و با جديت بيشتري براي زندگي و فعاليت‌هايش برنامه‌ريزي مي‌كند؟ اگر اين‌طور است حتما او در حال آماده‌كردن شرايط خوب براي زندگي مشترك است. او شما را دوست دارد و به همين دليل تلاش مي‌كند تا امكانات بهتري را براي آينده شما فراهم كند. به خاطر اين عشق است كه خودش را در برابر شما مسئول مي‌داند و اين حس مسئوليت را در تمام جنبه‌هاي زندگي‌اش وارد مي‌كند.

مدام از آينده صحبت مي‌كند؟

آيا بيشتر از هميشه از آينده مشترك‌تان صحبت مي‌كند و هيجان‌زده برايش برنامه مي‌ريزد؟ وقتي به سفر مي‌رود به شما تلفن كرده و آرزو مي‌كند كه آن مناطق را در سال‌هاي آينده با يكديگر ببينيد؟ يا وقتي شما از برنامه‌هاي آينده‌تان با او صحبت مي‌كنيد سعي مي‌كند برنامه‌هاي خودش را با شما تنظيم كند و آينده‌اش را به سمت خواسته‌هاي شما ببرد؟ چنين مردي آماده ازدواج با شماست و به خاطر علاقه‌اي كه به شما دارد دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند و از همين حالا مي‌خواهد فكر همه چيز را بكند.

عشق يك بيماري دوست‌داشتني است

با تصوير‌برداري از افراد عاشق، پژوهشگران دريافتند يك نقطه خاص در تصاوير مغزي بيشترين ارتباط را با عشق دارد. اين نقطه مسئول بيشتر اعمال حياتي مانند خوردن، آشاميدن و حركات چشم است. دانشمندان روي اين موضوع تحقيق كردند و متوجه شدند همانند خوردن، خوابيدن و... عاشق شدن هم جزء نيازهاي بدني و روحي ماست و جالب است بدانيد روانشناسان هم بيشترين شباهت را بين عشق و يك بيماري خاص رواني به نام وسواس اجباري مشاهده كرده‌اند.
در اين بيماري، افكار خاصي به مغز هجوم مي‌آورد كه فرد از آنها گريزي ندارد؛ اين افكار او را مجبور به انجام رفتارهاي خاصي مي‌كند كه اگر انجام ندهد دچار اضطراب و استرس زيادي مي‌شود. درست مانند شخصي كه وسواس دارد و خانه و محل كار خود را روزي دو بار تميز و گردگيري مي‌كند. اين علاقه شديد قلبي يا همان عشق در ظاهر نشانه‌هاي باليني شبيه بيماري وسواس اجباري دارد كه از نظر آزمايشگاهي هم به آن شبيه است. در بيماري وسواس اجباري، يك ناقل خاص در سلول‌هاي پلاكت خون بيمار افزايش پيدا مي‌كند.

آيا او، واقعا عاشق من شماست؟!

پژوهشگري به نام مارازيتي، افراد عاشق را به اين طريق آزمايش كرده و به اين نتيجه رسيده كه آنها هم درست همين حالت را دارند، پس عشق حالت وسواس اجباري ايجاد مي‌كند در آن فرد عاشق دچار افكار و عادت‌هاي خاصي مي‌شود كه نمي‌تواند از دست آنها خلاص شود؛ مثل ديدار‌هاي پي در پي، تماس گرفتن مكرر با طرف مقابل خود و فكر كردن مداوم به او كه عملكرد عادي مغزش را مختل مي‌كند.


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟