آخرین اخبار

10 خودروي جديد و لوکس که بزودي وارد بازار ايران مي شوند! عکس ماشين

10 خودروي جديد و لوکس که بزودي وارد بازار ايران مي شوند! عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - با محصولات جديد بازار خودروي ايران آشنا شويد

هر باري که سايت سفارش خودرو بسته شده و بازگشايي مي‌شود، معمولا مدل‌هاي قديمي‌تر حذف شده و جايشان را محصولات نوظهوري مي‌گيرند. اينطور به نظر مي‌رسد که اگر 3 سال از توليد و عرضه‌ي يک خودرو در بازار کشورمان گذشته باشد، با توجه به عدم عبور از استانداردهاي لازم از ليست اتومبيل هاي مجاز حذف خواهند شد که از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به تويوتا کرولا اشاره کرد. حال بايد ديد که اين موضوع آيا شامل محصولات شرکت‌هاي فعال شامل کيا، تويوتا و هيونداي مي‌شود يا خير!

بر اساس شنيده‌ها قرار است اتومبيل هاي جديدي وارد بازار ايران شوند و جايگزين محصولات فعلي در رنج‌هاي مختلف قيمتي شوند. اين درحاليست که ما مي‌توانيم شاهد ورود چند کمپاني شرقي و از همه مهم‌تر، ورود رسمي فولکس واگن به بازار ايران باشيم.

ما در اين مقاله ليستي از 10 خودروي جديد را گرد هم آورده‌ايم که بيشترين شانس را براي ورود به بازار کشورمان دارند. اين مدل‌ها همگي از محبوبيت جهاني خوبي برخوردار بوده و طيف مختلفي از انواع اتومبيل‌ها نظير هاچ بک، شاسي بلند و ميني ون را تشکيل مي‌دهند.
هوندا سيويک
سيويک نام يک خودرو محبوب سدان ژاپني است که مي‌تواند با ورود به بازار کشورمان جايگزين ايده آلي براي خودرو تويوتا کرولا بوده و فروش بالايي را به دست آورد. از آنجايي که ايراني‌ها ذهنيت بسيار خوبي نسبت به سيويک دارند، تغيير ذائقه بازار کشورمان از تويوتا به سمت هوندا مي‌تواند امري پيشبيني شده باشد.
پژو 308

peugot.jpg

پژو 308، خودرو هاچ بک ميان رده پژو مي‌تواند با قيمتي در حدود 150 الي 180 ميليون تومان، به رقيبي سرسخت براي اتومبيل هاي فولکس واگن گلف، تويوتا آئوريس و سئات لئون تبديل شود که همگي تا پايان سال 96 وارد بازار کشورمان خواهند شد.
هيونداي کونا

kona.jpg

کونا را مي‌توان يک موحبت الهي براي شرکت هيونداي دانست، چرا که محبوبيت آن‌ها چند سالي بود در بازارهاي جهاني رو به افول بود و کونا نشان داد بار ديگر مي‌توان به غول خودروسازي کره‌اي اعتماد کرد. خودروي جديد کونا که تا پايان سال وارد بازار کشورمان مي‌شود مي‌تواند طيف گسترده‌اي از علاقه‌مندان به اتومبيل هاي کراس اوور را به سمت خود بکشاند و با قيمتي کمتر از تويوتا سي اچ آر به گزينه‌ي خوبي براي خريد تبديل شود. اگر اشتباه نکنيم، اين محصول از قيمتي کمتر از 170 ميليون تومان در ايران به فروش خواهد رسيد.
سئات لئون
لئون نام خودرو هاچ بک اسپورت شرکت اسپانيايي سئات است که قرار است تا چندي ديگر وارد بازار ايران شود و نبود محصولات جذابي همچون فولکس واگن گلف و هيونداي آي 30 را کم‌رنگ‌تر کند. اين درحاليست که براي بار نخست، لئون نتوانست عملکرد خوبي را در بازار کشورمان داشته باشد و در رنج اتومبيل‌هاي 150 ميليوني فروش قابل قبولي را به دست آورد. آيا اين دفعه شانس با خودروساز اسپانيايي همراه است؟
فولکس واگن پاسات

wagun.jpg

پاسات يک سدان متوسط، اما محبوب از سوي فولکس واگن است که با قيمتي بين 200 الي 250 ميليون تومان وارد بازار کشورمان خواهد شد تا با محصولات ژاپني، کره‌اي و فرانسوي هم رنج خود به رقابت بپردازد. با مقايسه‌ي ضمني مي‌توان گفت که هندلينگ عالي اين خودرو را مي‌تواند از رقيب پرفروش آن در ايران يعني رنو تاليسمان جلو بياندازد.
اوپل اينسيگنيا
همانطور که چند وقت پيش عنوان کرده بوديم، به زودي شاهد حضور محصولات اوپل در بازار کشورمان خواهيم بود. يکي از قطعي‌ترين اين محصولات که در رنج قيمتي 250 الي 300 ميليوني قرار مي‌گيرد اوپل اينسيگنيا است. اين سدان بزرگ و نيمه لوکس از طراحي و پلتفرم يکساني با بيوک رگال برخوردار است و مي‌تواند به عنوان يکي از محبوب‌ترين گزينه‌هاي هم سطح خود در بازار ايران شناخته شود.
هوندا اچ آر وي
هوندا اچ آر وي را مي‌توان با فروش 365 هزار دستگاه در شش ماهه نخست سال جاري ميلادي، پرفروش‌ترين خودرو شاسي بلند جهان ناميد. اگر همه چيز طبق روال عادي خود پيش برود و اين محصول نيز با مشکلات برادر بزرگ‌ترش يعني هوندا سي وي آر روبرو نشود، مي‌توانيم از همين حالا فروش بالاي آن را حدس بزنيم. اين شاسي بلند جمع و جور شهري که از ظاهري اسپورت و جوان پسند برخوردار است، با رنج قيمتي 160 الي 180 ميليون توماني وارد بازار ايران مي‌شود و بهرقابت با هيونداي کونا خواهد پرداخت.
دي اس 7

DS.jpg

کمپاني دي اس براي نخستين بار در نمايشگاه خودرو تهران 95 بود که حضور رسمي خود در بازار ايران را اعلام کرد. حال کراس اوور سوپر لوکس و جذاب اين کمپاني به نام دي اس 7 آماده‌ي ورود به بازار کشورمان شده است تا بتواند عرصه را براي حضور لکسوس ان ايکس تنگ کند. اين محصول همراه با امکانات بسيار بالا و مناسب خود با قيمت 300 ميليون توماني به فروش خواهد رسيد. هرچند هنوز مدل پيشرانه قابل استفاده اين خودرو براي بازار کشورمان مشخص نشده است.
رنو اسپيس
اسپيس، نام يک ميني ون سوپر لوکس از سوي شرکت رنو است که مي‌توان آن را هم رده با کيا کارنس دانست. رنو اسپيس که تقريبا در کشورمان بي رقيب است، يک خودرو خانوادگي 7 نفره بوده که احتمالا با قيمت حدود 200 ميليون توماني خود فروش موفقي را تجربه خواهد کرد. اسپيس همراه با ظاهر دلنواز و مدرن، امکانات کافي و ظرفيت داخل کابين عالي خود مي‌تواند هر رقيبي را از راه به در کند.
تويوتا کمري جديد
زماني تويوتا کمري يکي از جذاب‌ترين محصولات بازار کشورمان بود و فروش عالي آن را مي‌توان از محصولات قديمي حاضر در خيابان‌ها حدس زد. حال ظاهرا نسل جديد اين سدان انقلابي متوسط تويوتا آماده‌ي ورود به بازار کشورمان است. اگر تويوتا با قيمتي کمتر از 250 ميليون تومان اين محصول را وارد بازار کشورمان کند، بعيد به نظر مي‌رسد مشکلي براي جلوگيري از فروش آن در ايران وجود داشته باشد.


منبع: gadjetnews.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

کارهايي که با دزديده يا گم شدن پلاک خودرو بايد انجام دهيد

افزايش قيمت خودرو ها + جدول قيمت خودرو هاي داخلي 21 مرداد

کارهايي که با دزديده يا گم شدن پلاک خودرو بايد انجام دهيد

19 دروغ رايجي که تعميرکاران خودرو به شما مي گويند

ويژگي هاي بي ام و 2020 750Li xDrive + عکس

مشخصات خودروي شاسي بلند هوندا 2019 Honda Passport + عکس

9 نکته براي رانندگي در روز هاي باراني

معني رنگ پلاک خودرو ها و حروف آنها

نکات مهم براي رانندگي در جاده هاي باراني و برفي

با سوناتا 2020 Hyundai Sonata آشنا شويد! عکس

اقدامات مهم براي آماده کردن خودرو براي سفر در عيد نوروز

هنگام رانندگي با خودرو خودران چکار بايد کرد؟

خودرو 12 ميليون دلاري بوگاتي La Voiture Noir ! عکس

چند نکته مهم قبل از خريد خودرو کارکرده و دست دوم

مرسدس بنز فوق العاده طلايي در مراسم اسکار! عکس

نکات مهم براي شستن خودرو و اتومبيل

قراردادن کيسه هوا در خارج از خودرو براي ايمني بيشتر توسط آلماني ها

نور خورشيد چگونه به خودرو آسيب مي زند + راه هاي پيشگيري

راه جلوگيري از خراب شدن پمپ سوخت خودرو

نسخه S رنو کپچر چه مشخصاتي دارد

فروش مرسدس بنز 8.5 ميليارد توماني در تهران! عکس

7 تکنيک و ترفند براي رانندگي ايمن در زمستان

6 عاملي که باعث کاهش قدرت موتور خودرو مي شوند

6 روش ساده براي خوشبو کردن داخل خودرو

مشخصات مرسدس بنز mercedes benz CLA + عکس

با 100 ميليون چه خودرويي بخريم؟ + جدول

اين 5 کار را با خودرو اتومات هرگز انجام ندهيد

دنده مناسب براي پارک کردن خودرو در سراشيبي

باور مي کنيد اين 9 خودروي فوق العاده از پرايد ارزانتر هستند

4 مرحله براي خريد خودرو

قيمت بالاي نسل جديد بي ام و bmw Z4

با 80 ميليون تومان چه ماشيني بخريم؟ + جدول

بي ام و bmw هيبريدي جديد: 100 کيلومتر فقط 1.7 ليتر بنزين!

با 50 ميليون تومان کدام خودرو صفر کيلومتر را مي توان خريد؟ + جدول

خودروي بي‌ام‌و bmw iNext چه ويژگي هايي دارد؟ عکس

قيمت جديد خودرو هاي داخلي لو رفت! + جدول قيمت

خودروي بي ام و bmw X7 جذاب و غول پيکر! + عکس

قيمت تيبا کارکرده در بازار چقدر است؟ جدول

با کمتر از 50 ميليون چه خودرويي مي توان خريد؟ + جدول

جدول قيمت روز خودرو هاي پرطرفدار وارداتي

ارزان قيمت ترين خودرو هاي بازار را بشناسيد + جدول قيمت خودرو

عکس هاي BMW Z4 2019 لو رفت! + عکس

افزايش قيمت خودرو ها + جدول قيمت خودرو هاي داخلي 21 مرداد

فعلا ماشين نخريد!

افزايش دوباره قيمت خودرو هاي داخلي در بازار + جدول قيمت

جدول قيمت جديد خودرو هاي وارداتي در بازار

کاهش قيمت خودرو هاي وارداتي؛ سانتافه 70 ميليون ارزان شد!

خودرو هاي صفر زير 40 ميليون در بازار + جدول قيمت

کاهش قيمت خودرو در بازار + جدول قيمت خودرو

Digital Key قابليت جديد و جالب خودرو ها