آخرین اخبار

شوهرم خيانت کرد او را کشتم،جسدش را مثله کردم اجتماعي

شوهرم خيانت کرد او را کشتم،جسدش را مثله کردم

  بزرگنمايي:

چه خبر - شوهرم خيانت کرد او را کشتم

براساس اوراق پرونده، هفتم آذر سال 92 زني به کلانتري مشکين دشت کرج رفته و خبر داده بود شوهرش گم شده است. تا اينکه جسد تکه تکه مرد گمشده در ساوه پيدا شد. از آنجا که کارآگاهان درتحقيقات تخصصي به همسر 30 ساله قرباني جنايت- مژگان-مشکوک شده بودند او را تحت بازجويي‌هاي تخصصي قراردادند.
تا اينکه سرانجام او پس از چند روزانکار، به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: وقتي متوجه خيانت شوهرم شدم يکي از دوستان همسرم را که نياز به پول داشت اجير کردم و سناريوي قتل را طراحي کرديم. روز سي‌ام آبان سال 92 با ريختن بيست قرص خواب آور درغذاي شوهرم، اورا مسموم کردم و از همدستم خواستم که وي را با يک روسري خفه کند.
بعد جسدش را خودم با تيغ موکت بري تکه تکه کردم و داخل پنج کيسه انداخته و در حوالي ساوه رهايش کردم و به‌خانه بازگشتم.
زن جوان به تيم جنايي گفت: «چهارده سال پيش ازدواج کردم که حاصل زندگي‌مان دو فرزند است. همه جواني‌ام را پاي شوهرو فرزندانم ريختم و با تمام سختي‌هايي که در زندگي‌مان بود خم به ابرو نياوردم. اما وقتي متوجه شدم شوهرم به من خيانت مي‌کند تحملم را از دست دادم و ديگر نمي‌توانستم ببينم که همسرم با زن‌هاي غريبه رابطه دارد.
باورکنيد آنقدر خونم به جوش آمده بود که جسد شوهرم را با تيغ موکت بري مثله کردم. شايد در گذشته با ديدن قطره‌اي خون حالم بد مي‌شد اما آنقدر سايه خيانت برايم سنگين بود که مرتکب اين جنايت وحشتناک شدم و....با اعتراف‌هاي هولناک مژگان، تنها همدست او- حميد 35ساله- هم دستگير شد و اعتراف کرد.آنها پس از محاکمه هردو به قصاص محکوم شدند. اما باتوجه به رضايت اولياي دم، دو متهم از قصاص گريختند. اين درحالي بود که فرزندان مقتول در دادگاه گفتند: «پدرمان بد اخلاق بود و هميشه ما شاهد کتک خوردن وآزار مادرمان بوديم.» و...بدين‌ترتيب با توجه به اعلام گذشت اولياي دم ازقصاص عاملان قتل، دو متهم از جنبه عمومي جرم محاکمه شدند. سرانجام مژگان به 12 سال حبس و 25ضربه تازيانه وهمدستش هم به 10 سال حبس محکوم شدند.
مشاوره، بهترين راه
قاضي محمد عنبري- رئيس شعبه ويژه اجراي احکام دادگستري البرز- دراين باره گفت: متأسفانه تعداد اندکي از زناني که در معرض خيانت همسر خود قرار مي‌گيرند به فکر انتقامجويي مي‌افتند در صورتي که بايد در مواجهه با اين شرايط عاقلانه تصميم گرفت واز رفتارهاي احساسي خودداري کرد. وي مشاوره را بهترين راه حل مشکلات دانست و گفت: نبايد با تصميم‌هاي عجولانه‌اي مثل مژگان تيشه به ريشه همه چيز زد.
وي به لايحه دفاع از حقوق بانوان اشاره کردو گفت: در اين لايحه بسترهاي مهمي براي دفاع از حقوق زناني که در چارچوب خانواده متضرر مي‌شوند پيش‌بيني شده است.وي تأکيد مي‌کند: وقتي قانون، از زناني که با خيانت همسرشان روبه‌رومي شوند حمايت کافي داشته باشد الزاماً دست زنان به خون وجنايت آلوده نخواهد شد.
چراکه اگر بدانند همسر خيانتکارشان مجازات مي‌شود سناريوي پيچيده وجبران‌ناپذيري را طراحي نمي کنند که عاقبت شومي داشته باشد. و....وي درباره بحث تدوين قوانين و مقررات و خلأهاي قانوني نسبت به حمايت از زنان و تأثير آن در ارتکاب بزه توسط زنان گفت: قانونگذار در حال تدوين قوانين و مقرراتي در زمينه حمايت از زنان است و مي‌توان به لايحه جامع تأمين امنيت زنان در برابر خشونت اشاره کرد که در قوه قضائيه در حال بررسي است.
علل خيانت
زهره ندافي- روانشناس باليني- نيز اظهارداشت: احساس محروميت جنسي، زمينه خيانت را دربرخي افراد رشد مي‌دهد. محدوديت در حوزه دنياي واقعي از يک طرف و تحريک و فانتزي‌سازي جنسي در فضاي مجازي از طرف ديگر باعث مي‌شود که در ازدواج‌هاي اول، انگيزه و اولويت جنسي بسيار قوي باشد.
اين مسأله عقلانيت ازدواج را کاهش مي‌دهد وبه همين خاطردر برخي موارد ازدواج اول در ايران براساس دلايل محکم و مشخصي شکل نمي‌گيرد و نتيجه آن مي‌تواند طلاق يا خيانت باشد. ازدواج نامناسب و ناهمخوان نيز احتمال بيشتري به سوق يافتن به سوي خيانت دارد.وي با اظهار اينکه مشاوره‌هاي صحيح مي‌تواند دراين زمينه راهگشا باشد گفت: ارضاي جنسي موضوعي است که بين زوجين بسيار اهميت دارد.
پس با آگاه‌سازي زوجين به طور قطع شاهد مسائلي چون خيانت نخواهيم بود. اما مردم در اين مورد درست نمي دانند که به کجا مراجعه کنند. امروزه مراکز مشاوره براي مردان وزنان بستري را فراهم کرده که مي‌توانند اين قبيل مشکلات را در آنجا مطرح کنند.
بي ترديد مرد هوسران، بيماري است که نه تنها خود بلکه خانواده‌اش وديگران را هم در باتلاق گرفتار مي کند. طوري که شاهد حوادث گوناگون جبران‌ناپذيري در اين باره هستيم.اين روانشناس به زنان توصيه کرد، براي بهبود زندگي زناشويي خود به طورحتم قدري به تصيحح رفتارهايشان نيز توجه کنند. همچنين مردها هم بايد با نگرش درست و اصل وفاداري به همسر خود به استحکام زندگي‌شان توجه جدي داشته باشند.

گروه خبر سيمرغ
منبع: سلامت نيوز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد