آخرین اخبار

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج اجتماعي

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

  بزرگنمايي:

چه خبر - کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

سردار عباسعلي محمديان فرماندهي انتظامي استان البرز در نشست خبري با اصحاب رسانه به تلاش مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز اين فرماندهي پرداخت و اظهار داشت: شب گذشته يک انبار نگهداري لباس‌هاي خارجي با برند ترکيه شناسايي شد.

فرمانده انتظامي استان البرز تصريح کرد: بعد از بررسي اسناد و مدارک و احراز قاچاق، حدود 30 کاميون که حاوي لباس‌هاي قاچاق بودند، شناسايي و کشف شد.

وي با بيان اين مطلب که هنوز ارزش ريالي کالاهاي قاچاق مکشوفه تعيين نشده است، افزود: وزن کالاها حدود 200 تن است و در رابطه اين پرونده سه نفر دستگير شده‌اند.

فرمانده انتظامي البرز تصريح کرد: در طول سال 97 ارزش ريالي کالاهاي قاچاق مکشوفه 90 درصد افزايش يافته و در تعداد پرونده‌هاي بالاي 100 و 500 ميليون تومان نيز 60 درصد افزايش داشته‌ايم.د.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت ترافيک کلانشهر کرج پرداخت و اظهار داشت: البرز مسير عبور بيش از 14 استان کشور است و ضرورت دارد که نگاه ملي به آن شود با اينکه کمتر از يک درصد از جاده‌هاي کل کشور را به خود اختصاص داده اما بين 14 تا 18 درصد ترافيک کل کشور را شامل مي شود.

سردار محمديان گفت: در مدت تعطيلات و نوروز سال 97، 55 ميليون سفر و عبور خودرو را از مقابل دوربين شمارش خودرو در البرز شاهد بوديم و در طول سال 96، 557 ميليون تردد در استان البرز ثبت شده است.

اين مقام ارشد استان البرز تصريح کرد: متاسفانه زيرساخت‌ها متناسب با رشد خودرو و سفرها نبوده است و در سال 96 نسبت به 95، 6 درصد رشد سفرها را داشته‌ايم.

وي اظهار اميدواري کرد که با راه‌اندازي اتوبان‌ها و مسيرهايي که قرار است در سال آينده به بهره برداري برسد موضوع ترافيک کلانشهر کرج مديريت و کاهش يابد.

سردار محمديان به افرادي که قصد عبور از جاده چالوس را دارند گفت: با توجه به آن که 4 تا 5 لاين خودرو وارد يک لاين جاده چالوس مي شود که رانندگان بايد سعه صدر داشته باشند. وي از مسافران نوروزي درخواست کرد: تجهيزات ايمني زمستاني و مواد خوراکي را همراه داشته باشند و باک خودرويشان پر از سوخت باشد چرا که نمي توان زمان سفر را پيش بيني کرد.

فرماندهي انتظامي استان البرز به حوادث رانندگي پايان هفته گذشته پرداخت و گفت: دو دستگاه خودروي عبوري به دليل بارش باران و لغزندگي از جاده منحرف شده و در رودخانه سقوط کردند بنابراين لازم است که رانندگان سرعت مطمئنه را لحاظ کنند.

وي به آماده‌باش ماموران فرماندهي انتظامي استان البرز اشاره و اعلام کرد عليرغم اينکه طرح نوروزي پليس از 25 اسفند شروع شده و تا 17 فروردين ادامه دارد اما ماموران اين فرماندهي از اول اسفند حضور فعال دارند.

اين مقام ارشد استان البرز تصريح کرد: ماموران گشت‌هاي کلانتري، پليس راهور و پليس راه فرماندهي انتظامي استان البرز به البسه دوربين دار مجهز هستند که در جهت مستندسازي نيز مفيد خواهد بود.

سردار محمديان گفت: دو محل به عنوان اسکان اضطراري مسافران نوروزي در محدوده استان البرز تعيين شده است .وي به عملکرد مأموران فرماندهي انتظامي البرز پرداخت و گفت: با تلاش ماموران اين فرماندهي سرقت‌هاي مهم و خشن 4 درصد کاهش يافته و سرقت خرد افزايش يافته است.

وي گفت: در نظرسنجي در بين مردم البرز 13 درصد احساس امنيت نسبت به گذشته افزايش يافته است.

اين مقام ارشد استان البرز در ادامه صحبت‌هاي خود تراکم جمعيت در استان البرز 11 برابر کشور دانست و گفت: البرز در رشد جمعيت رتبه دوم و در مهاجرت رتبه يک در کشور را به خود اختصاص داده است با توجه به اين موارد لقب ايران کوچک را به خود اختصاص داده چرا که از همه قوميت ها و شهر ها در آن ساکن هستند.

وي افزود: نزاع و درگيري متاسفانه در استان البرز عدد و رقم اش بالاست و دو تا سه برابر نرخ کشوري است.

وي افزود: کشف قتل در اين استان از حدود 72 درصد به 130 درصد افزايش يافته است و فقط يک قتل در سال 97 مانده است که منتج به نتيجه نشده است.

سردار محمديان تصريح کرد: اشراف بر جرم مجرمين و تقويت واحد کشف جرم در مجموعه پليس آگاهي در دستور ويژه فرماندهي انتظامي استان البرز بوده است.

فرماندهي انتظامي استان البرز به بزرگ‌ترين پرونده سال اين فرماندهي پرداخت و گفت: پرونده دختر بچه سه ساله که در يک بازار روز در محله اي در کرج ربوده شده بود پيگيري‌هاي ويژه اين فرماندهي را در بر داشت.

وي گفت: دو ماه و نيم به صورت شبانه روزي ماموران ما اين پرونده را دنبال کردند تا در نهايت بچه را پيدا کردند اما با توجه به آن که پدر و مادر واقعي کودک فوق را مورد کودک آزاري قرار داده بودند در نهايت بچه تحويل بهزيستي شد.

منبع: farsnews.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد