آخرین اخبار

اين ويژگي ها شما را براي جنس مخالف جذاب مي کند!! روابط عاطفي

اين ويژگي ها شما را براي جنس مخالف جذاب مي کند!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - ويژگي هايي که باعث مي شوند افراد مجذوبمان شوند

از اين موضوع تعجب خواهيد کرد که دنياي علم زماني که با داستان هاي عاشقانه و رمان رو به رو مي شود پي به چه چيزي مي برد. يک لحظه به اين موضوع توجه کنيد که علم چيزي است که باعث شده فردي مانند آرنيل آرمسترانگ روي کره ماه پياده روي کرده و قدم بزند. همين علم است که دقيقا به شما مي گويد که چگونه قرار ملاقات فانتزي تان را بگذاريد.
بر خلاف باور عموم، عشق و جذابيت کمتر به رمان هاي عاشقانه شباهت دارد و بيشتر شبيه به يک مجله روانشناسي است. در اينجا آنچه علم در پشت صحنه مي گويد کارساز است، يعني زماني که در مورد خداي عشق صحبت به ميان مي آيد.

لب هاي شما

يک لحظه تمام تصوراتتان را در مورد خودنمايي کنار بگذاريد. نتايج مطالعه ي انجام شده در دانشگاه منچستر نشان داده که لب ها، جذاب ترين ويژگي فيزيکي زنان مي باشد. زماني که در مورد اين موضوع فکر مي کنيد که چقدر زن هايي مانند آنجلينا جولي يا اسکارلت جوهانسون جذاب هستند متوجه اهميت اين ويژگي در زن ها مي شويد.
براي جذاب ترين شدن، رژ لب هاي صورتي و قرمز به عنوان رنگ هايي شناخته شده اند که به مدت طولاني تري مي تواند مردها را مجذوب خود کند. اگر ترديد داريد مي توانيد رنگ قرمز را انتخاب کنيد- که يک رنگ کلاسيک و اثرگذار است.

ارتباط چشمي قوي

اين گفته را فراموش کنيد که چشم، پنجره اي رو به سوي روح است. زيرا چشم ها نيز دري هستند که باعث حفظ توجه عاشق مي شوند. زماني که جذب کسي مي شويد مردمک چشم تان کمي بزرگ تر مي شود. آيا به اين گفته اعتراض داريد؟ مردم به وضوح بيشتر جذب مردمک هاي گشاد و بزرگ مي شوند. مطالعات نشان مي دهند كه هيچگاه فرصت خيره شدن و نگاه كردن ثابت به فرد مورد نظرتان را نبايد از دست بدهيد.

دندان هاي سفيد مرواريدي

تحقيقات نشان مي دهد که دندان هاي سفيد و صاف جذاب تر هستند و مي توان فرض کرد که بيشتر افراد ميلي به دندان هاي زرد و فاسد شده ندارند. لازم به ذکر نيست که هميشه بايد مسواک بزنيد، نخ دندان بکشيد و به طور منظم با دندانپزشک تان ويزيتي داشته باشيد. ولي از اين موضوع تعجب خواهيد كرد که چه تعداد زيادي از افراد وجود دارند که بهداشت دهان شان را رعايت نمي کنند. اين موضوع يکي از سيگنال هاي آگاهي دهنده سلامت است که تکامل آن در DNA ما قرار مي گيرد تا به بقاي ما کمک کند. با بهره بردن از تكامل هاي صورت گرفته، مي توانيد دندان هاي خود را مرتب و به طور نامرئي ارتودنسي كنيد!

لبخند زدن مانند يک ايموجي يا شکلک

زماني که مي گوييم مانند يک ايموجي لبخند بزنيد در مورد يک چهره شاد صحبت مي کنيم نه يک بادمجان که شکل بدقواره و نامناسبي دارد. يک پژوهش نشان مي دهد که مردان بيشتر جذب کساني مي شوند که لبخند مي زنند. احتمالا منظور اين نيست که آن ها را با ادا و شکلک گيج کنيد.

صدايي با گام بلندتر

صداهايي با گام بالاتر به وضوح جذاب تر هستند. محققان پيشنهاد مي دهند که علت آن اين است که صداهاي بالاتر نشان دهنده ي اندازه بدن کوچک تر است که براي جامعه ي ما جذاب تر تلقي مي شود. همه ي ما اين حقيقت را مي دانيم: افسانه يا طلسم بخار گاز. زماني که در مورد اين موضوع صحبت مي کنيم به خاطر داشته باشيد که کشيدن سيگار باعث کم شدن جذابيت شما مي شود زيرا صداي شما را بم تر مي کند (و دندان هايتان را زردتر مي کند و مي دانيد که باعث سرطان مي شود).

ظاهر شما دروغ نمي گويد

با اينکه به نظر مي رسد مردها بيشتر جذب انواع بدن هاي کوچک تر شوند، طبق بررسي قبلي به اين نتيجه رسيديم، اما به وضوح اين موضوع را مي بينيد که افرادي مانند شکيرا نيز بيراه نمي گويند. شايد فکر کنيد که ديوانه هستيم اما نتيجه گرفتيم که اين گفته به اين معني است که همه ي انواع بدن زيبا و جذاب هستند.

پوشش قرمز رنگ

پژوهش هايي انجام شده که در آنها دو عکس از يک زن گرفته شد که دقيقا مشابه هم بودند. يکي از زن ها لباس هاي آبي در يک عکس پوشيده بود و در عکس ديگر رنگ قرمز پوشيده بود و در حالت مشابهي قرار داشت. طبق نتايج اين بررسي، عکس زني که قرمز پوش بود به صورت جذاب تر و دلفريب تري رتبه بندي شد. علاوه بر اين مردان اين مطالعه نشان دادند که ميل دارند تا بيشتر با زناني که پوشش قرمز مايل به سرخ دارند قرار بگذارند و حتي پول بيشتري را خرج آن ها کنند. لباس آبي رنگ همچين شانسي را نداشت.

تقارن چهره

يکي از ويژگي هايي که به عنوان مهم ترين ويژگي هاي جذب کننده افراد به نظر مي رسد طبق گفته محققان، چيزي است که در ارتباط با آن چندان انتخابي نداريم: تقارن چهره. تقارن زماني به وجود مي آيد که سمت چپ صورت تان دقيقا شبيه سمت راست صورت تان باشد و بالعکس يا چيزهايي که در يک سمت شما وجود دارد دقيقا مطابق با چيزهاي سمت ديگر باشد. بيشتر بازيگران مشهور و مدل ها داراي چهره هاي بسيار متقارن هستند.
شما در واقع نمي توانيد تقارن چهره خود را تغيير دهيد مگر اينکه زير تيغ جراحي برويد و ما امتحان اين راه را به شما پيشنهاد نمي کنيم. اگر به طور اتفاقي چهره ي متقارني داشتيد بايد ممنون و سپاسگذار ژن هاي تان باشيد. اما اگر چهره ي متقارني نداريد باور کنيد که چيزهاي بسيار مهم تري وجود دارد که مي توانيد براي جذب کردن شخص ديگري آن ها را انجام دهيد.

اعتماد به نفس مهم است

جذابيت فقط در مورد جذابيت ظاهري نيست، در نتيجه فکر نکنيد که جذابيت فقط در مورد جذابيتي است که به طور ژنتيکي داريد - چيزهاي زيادي در مورد کاراکتر شما وجود دارد که مي تواند شما را جذاب کند. به عنوان مثال اعتماد به نفس يک نمونه از آن است که مي تواند به طور گسترده باعث افزايش جذابيت جنسي شما شود.
افراد داراي اعتماد به نفس بيشتر براي ارسال سيگنال هاي مورد نظر تطبيق مي يابند. هر چه سيگنال هاي بيشتري را به خارج ارسال کنيد سيگنال هاي بيشتري را در عوض دريافت خواهيد کرد - فقط اين کار را بسيار سخت نکنيد. حتي اگر شما جذاب ترين فرد در يک اتاق نيستيد، اما داشتن اين طرز فکر که شما از کسي که هستيد خوشحال هستيد مي تواند به شما کمک کند تا برداشت بهتري نسبت به تاپ مدلي داشته باشيد که اعتماد به نفس کمتري دارد.
در همين راستا، خصلت هاي غير فيزيکي بسياري وجود دارد که به طور باور نکردني اين خصلت ها جذاب هستند. در مورد اين خصلت ها مطالعه کنيد تا به اين موضوع پي ببريد که چه کارهايي مي توانيد انجام دهيد تا طرف تان را جذب خود کنيد.

خود آگاهي

در سردر ورودي محلي به نام اوراکل ستايش شده يونان باستان در دلفي، نصيحت و توصيه ي خوبي نوشته شده است که "خودت را بشناس". شناخت خود همان خود آگاهي است زيرا شامل درک شما از شخصيت و کاراکترتان مي باشد.
پس در واقع خود آگاهي چيست؟ روانشناسي به نام دنيل گولمن، نويسنده ي بهترين کتاب پر فروش به نام هوش عاطفي، معروف ترين تعريف از خود آگاهي را بدين صورت پيشنهاد داده که شناخت فرد از حالات داخلي، ترجيحات، منابع و نيات خود استظف با اينکه مي تواند محدوده ي وسيعي از چيزها مانند نيازهاي شما، اميال، شکست ها، عادت ها، چيزهايي که دوست داريد و دوست نداريد، ترجيحات و موارد ديگري را پوشش دهد، يا آنچه شما را خشمگين مي کند يا باعث مي شود حالت دفاعي به خود بگيريد و به طور وارونه آنچه که شما را خوشحال مي کند. اساسا خود آگاهي شامل همه ي چيزهايي است که به شما کمک مي کند تا به اين سوال جهاني پاسخ دهيد که من چه کسي هستم؟
آگاهي بيشتر از خود مي تواند به شدت باعث بهبود اعتماد به نفس شود. از آنجايي که آگاهي از خود ما را قادر مي کند تا به طور شفاف نقاط ضعف و قوت خود را ببينيم - و به ما اجازه مي دهد تا زمان و انرژي بيشتري را صرف انجام کارهايي کنيم که در آن ها مهارت خوبي داريم. اين موضوع به نوبه ي خود باعث افزايش حس اعتماد به نفس کلي ما مي شود.

اصالت

زماني که يک شخص اصالت دارد از خودش نمي ترسد. شما مي توانيد اصالت را هم در خودتان و هم در ديگران با خصلت هايي از قبيل داشتن درک واقعي از حقيقت، پذيرش خودتان و افراد ديگر، متفکر بودن، داشتن حس غير خصومت آميز از مزاح، توانايي بيان آزادانه و شفاف احساسات، راحت بودن براي يادگيري از اشتباهات ديگران و درک انگيزه هاي ديگران تشخيص دهيد.
اصالت، خود آگاهي و اعتماد به نفس همگي ارتباط تنگاتنگي نيز با هم دارند. کريس آرمسترانگ، مربي معتبر رابطه، مي گويد که ترکيب اصالت و آسيب پذيري به افراد اعتماد به نفس مي دهد تا در مورد اينکه آن ها چه کسي هستند راحت باشند – و در مورد اينکه چه کسي نيستند هم راحت باشند. هيچ تظاهري در مورد افرادي همانند اين افراد وجود ندارد و زماني که افراد مي توانند خالص باشند اين خلوص نيت به آن ها کمک مي کند تا ارتباطات عميق تر و بامعني تري را با ديگران ايجاد کنند.
زماني که با آماندا رز، کارشناس واسطه ي ازدواج و قرار ملاقات صحبت کرديم او گفت که چيزهايي در مورد توانايي شخص وجود دارد که اين موارد نبايد اصلاح شود و بايد خام باشد که اين موارد باعث ايجاد ارتباط مي شود و زماني که ما حس مي کنيم که بيشتر با يک فرد ارتباط برقرار کرده ايم ميزان جذابيت افزايش پيدا مي کند. در نتيجه همين راه را ادامه دهيد و اجازه دهيد تا مزاج و تغيير جهت تان خودش را نشان دهد. اين موارد براي افرادي گرامي و عزيز مي باشد که شما را مي شناسند و دوست دارند و اصالت شما براي افرادي که حتي شما را نمي شناسند جذاب خواهد بود.

آسيب پذيري

آسيب پذير بودن شامل اين موضوع است که به خودتان اجازه دهيد که به شيوه اي ديده شويد که شما را ناراحت مي کند: ضعف، عيب ها، نا امني و همه ي موارد ديگر. زماني که شما آسيب پذير مي شويد عدم پنهان کردن کسي که در واقع هستيد را انتخاب مي کنيد. خوب و بد، قوي و ضعيف... همه ي اين ها به صورت راحت انتخاب مي شود. راحت بودن، صداقت و حقيقت و اجازه دادن به خودتان براي آسيب پذير بودن به شما جرات مي دهد.
با اينکه آسيب پذيري مي تواند حس بسيار زياد ريسک پذير بودن را ايجاد کند، همچنين مي تواند به طور عميق پاداش دهنده باشد. يون توماس، دکتراي روانشناسي لوس آنجلس که تخصص او شامل تخصص در روابط و اعتماد به نفس است مي گويد که آسيب پذيري - و راحت بودن در مورد عيب ها، طرز فکر ويژه و ضعف - باعث مي شود که افراد بازگو پذير تر باشند به جاي اينکه بسيار سرد يا بسيار کامل باشند.
محققي به نام برن براون از دانشگاه هيوستون، آثار فوق العاده اي در مورد مزاياي آسيب پذيري نوشته است: استقبال از آسيب پذيري ها، ريسک دار و خطرناک است، اما هميشه به اندازه ي ترک کردن عشق و تعلق و لذت خطرناک نيست - که اين تجربه ها باعث مي شود ما بيشتر آسيب پذير شويم، اين نوشته ي براون در پر فروش ترين کتابش به نام شهامت بزرگ وجود دارد. و اگر بخواهيد که واقعا حس آسيب پذيري بيشتري را در واقع احساس کنيد به صحبت هاي براون تد در مورد قدرت آسيب پذيري مراجعه کنيد. اين کتاب به شما حس مهار عاطفي به شكل تكان دهنده و وحشت زده را مي دهد.

شجاعت

يادتان مي آيد که در مورد قبلي گفتيم که آسيب پذيري به شما جرات مي دهد؟ شجاعت (يا همان جرات) نيز يک خصلت شخصيتي جذاب است. شجاعت - ميل به انجام خطرات حساب شده (که مي توان گفت: خطراتي است که بي پروا نيستند در نتيجه لطفا سعي نکنيد تا پشت يک وسيله در حال حرکت در حالي که در حال رانندگي آن هستيد بايستيد يا تک چرخ بزنيد) توانايي روي پا ايستادن و ميل به انجام کارهايي که ترسناک هستند - باعث انتقال قدرت و بي پروايي مي شود.

تمايل به تجربه و کنجکاوي

تمايل به تجربه، معيار ديگري از جذابيت است. منظورمان خلاقيت، هوش، تصور و کنجکاوي است و افراد گشاده رو بيشتر از يادگيري چيزهاي جديد لذت مي برند، آن ها در مورد دنياي پيرامون شان بيشتر کنجکاو هستند و به تجارب جديد علاقه دارند.
اکنون اين گفته بدين معني نيست که شما مجبوريد يک شيرجه در آسمان داشته باشيد يا بيرون برويد يا آخر هفته به پارتي برويد (من به شخصه از شيرجه در آسمان مي ترسم و در عوض ترجيح مي دهم که بعد از ظهر خود را در خانه با يک کتاب سپري کنم). سوالي که در اينجا وجود دارد بيشتر در مورد اين است که در مورد دنياي پيرامون تان چقدر کنجکاو هستيد - مثلا در مورد فرهنگ هاي مختلف، مکان هاي جديد، فعاليت هاي جديد، يا رستوران هاي مختلف - و در مورد ميل تان براي امتحان اين موارد چقدر کنجکاو هستيد.

همدردي

يکي از مزاياي بزرگ گشاده رويي و تمايل به تجربه و همچنين کنجکاوي اين است که احساس همدردي زيادي داشته باشيم که اين موضوع به ما کمک مي کند که روابطي را با ديگران شکل دهيم از آنجايي که تلاش براي درک زندگي افراد ديگري که متفاوت هستند به ما کمک مي کند تا جهان بيني مان را توسعه داده و اين تفاوت را بتوانيم بيشتر بپذيريم. زماني که ما ارتباطات عميق تري با افرادي که ملاقات مي کنيم ايجاد مي کنيم، علاقه ي ما به زندگي افراد ديگر احتمالا منجر به علايق متقابل خواهد شد - آن ها نيز مي خواهند تا بيشتر در مورد شما بدانند و رشد اين ارتباط از اينجا شروع مي شود.

بخشنده باشيد

نکته ي مهم فرد جذب کننده اين است که مي خواهد تا تجاربس را با شما به اشتراک بگذارد. اين موضوع تعجب آور نيست در نتيجه خودخواه بودن قطعا جذابيت را با خود به همراه ندارد. در واقع گفته مخالف آن درست است. مطالعات نشان داده است که افراد بيشتر براي افرادي جذاب هستند که روح بخشنده اي دارند.
پس از بيشتر برون گرا شويد، قلب تان را باز کنيد و بخشنده باشيد. به طور داوطلبانه در مورد شهروندان مسن تر مطالعه کنيد. يک مرکز خيريه غذا سازماندهي کنيد. پول به خيريه اهدا کنيد. شما کار خوبي براي افراد اطراف تان انجام مي دهيد در حالي که طي اين روند جذاب تر هم مي شويد. اين يک بازي برد-برد است.

نشان دادن چهره سرزنده و شوخ

يک ضرب المثل قديمي وجود دارد که مي گويد: شما مي توانيد نتيجه بيشتري با عسل بگيريد تا با سرکه يعني هر كاري راهي دارد. پس اگر سعي مي کنيد تا توجه فردي را به خود جلب کنيد برخي از محققان پيشنهاد مي دهند که در عوض چهره ي شوخ و سر زنده و شيرين خودتان را نشان دهيد. در کل چه کسي نمي خواهد که سرگرمي بيشتري داشته باشد؟
زندگي مي تواند گاهي اوقات جدي و استرس آور باشد که شما بايد جنبه هاي منفي را دور کنيد و زمان خوشي را براي خودتان ايجاد کنيد. در نتيجه دفعه بعدي که حس احمقانه و استرس آوري داشتيد فقط اين حس را رها کنيد. با لباس هاي کثيف بيرون برويد، در باران برقصيد و سرتان را اين ور و آن ور کنيد و از ته دل بخنديد. حس عجيبي خواهيد داشت و اين حس را به افراد ديگر منتقل خواهيد کرد.

متفکر باشيد

فيلم هاي بيشماري وجود دارد که با اين فرضيه ايجاد شده اند که هيچ کس نمي خواهد که يک فرد عجيب متفکر باشد: اما تهيه کنندگان خارج از هاليوودي وجود دارند که اعتقاد دارند اين گفته اشتباه است. طبق تحقيقات واقعي، به لحاظ علمي ما جذب افراد باهوش مي شويم. اين گفته درست است. هوشمند بودن يکي از ويژگي هاي کيفي مطلوب است در نتيجه ديگر ذهن تان را خاموش نکنيد. به کتاب هاي کتابخانه اجازه ندهيد که گرد و غبار روي شان بنشيند، بازي هاي ميزي تان را بيرون آوريد و ميکروسکوپي که زير تخت پنهان کرده ايد را خارج کنيد و از مغز زيبا و بزرگ تان به صورت گشوده و با افتخار و غرور استقبال کنيد.

به خاطر داشته باشيد: رمان هاي عاشقانه نبايد پايان بازي باشند

مي دانيم که اين بخش از متن به جذابيت فيزيکي و عاطفي در فضاي روابط عاشقانه و رمانتيک تاکيد دارد، اما ما مي توانيم احتمالا با اين موارد موافق باشيم که 1) خصلت هاي مختلف براي افراد مختلف جذاب اند و 2) همه ي زندگي افراد بزرگسال و پايان زندگي، عاشقانه نيست.
طبق نکته اول، در حالي که مطالعات نشان داده که مردان بيشتر جذب خصلت هاي فيزيکي خاصي مانند باسن بزرگ يا لب هاي شهوت انگيز يا صدايي با گام بلند مي شوند، اما قطعا اين موضوع براي همه ي اشخاص خارج از اينجا به کار نمي رود. من خودم را به عنوان يک نمونه مثال مي زنم: من موهاي سياهي دارم و قطعا صدايي با گام بلند ندارم (گاهي اوقات مي گويند که صدايم خشک است) و يک بدن عضلاني ورزشکاري دارم درحالي که اين ويژگي هاي بازگو شده مشخص مي کند که مردان بيشتر موهاي بلوند را ترجيح مي دهند (اما من اعلام کردم که فردي ريزه اندام با موهاي قهوه اي تيره هستم) من در نهايت با مردي ازدواج کردم که عاشق قيافه ي من بود و مشخص شد که او عاشق بدن عضلاني من و موهاي سياهم شده است. اين موضوع فقط نشان مي دهد که آنچه براي مردان جذاب است در کل ذهني و شخصي است و طبق يک گفته ي کليشه اي، زيبايي بيشتر در چشم بيننده است.
علاوه بر اين، درحالي که يافتن يک شريک عاشقانه و رمانتيک قطعي چيزي است که اکثر افراد آن را مي خواهند اما نشان دهنده ي ارزش يا موفقيت شما نمي باشد. زنان به طور خاص اغلب با اين پيام موافق اند که نياز داريم تا خودمان را تغيير دهيم تا از نظر مردان جذاب و تاثير گذار باشيم. و اين چيزي است که من در کل به آن اشاره دارم.
در عوض شما مي توانيد از خصلت هاي شخصيتي بالا براي كمك به ساخت زندگي اي استفاده كنيد كه عاشق آن هستيد - با شريك يا بدون شريك. پرورش ويژگي هايي مانند خود آگاهي، آسيب پذيري، اصالت، شجاعت، تمايل به كسب تجربه، و همدلي مي تواند در تمام جنبه هاي شخصي و حرفه اي به شما كمك كند. اين خصلت ها مي تواند به شما کمک کند تا افرادي که دوست داريد جذب کنيد، كاري كه برايتان با معني است ايجاد كنيد، به مكان هايي كه برايتان هيجان انگيز است سفر كنيد، و تجربه هايي را جستجو كنيد كه به رشد شما كمك كند. طبق اين نكته، مي توان با اطمينان گفت كه روابط احتمالا دنبال مي شود و اگر دنبال نشود، آنچه اهميت بيشتري دارد اين است كه قادر به افتخار به شخصيتي كه داريد و زندگي اي كه داريد مي باشيد.


منبع : زندگي اياده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟