آخرین اخبار

اين موارد را هرگز در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک نگذاريد!! شادکامي و موفقيت

اين موارد را هرگز در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک نگذاريد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - اشتراک اين موارد در شبکه هاي اجتماعي، ممنوع!

شما نمي توانيد هيچ تضميني براي اين که چه اتفاقي براي عکس ها و نوشته هايتان مي افتد، داشته باشيد. پس اگر امنيت زندگي تان را مي خواهيد، لازم است از اين پس پست هايتان را با احتياط بيشتري در اينترنت به اشتراک بگذاريد.

اطلاعات شخصي و مالي

احتياجي نيست که شما آدرس خانه، شماره تلفن، تاريخ تولد، نام پدر يا ديگر اطلاعات شخصي تان را در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک بگذاريد، زيرا ديگران به راحتي مي توانند با در دست داشتن نشانه اي کوچک از شما، به ديگر اطلاعات تان دسترسي پيدا کنند. بنابراين اگر دوست نداريد که اطلاعات شما به راحتي در اختيار ديگران قرار گيرند، تا جاي ممکن از نوشتن اطلاعات شخصي خود بپرهيزيد.

موقعيت مکاني

حتما امنيت صفحه اي که در آن عضو هستيد را چک کنيد، زيرا ممکن است که موقعيت مکاني آن فعال باشد. در اين صورت هر پستي که بگذاريد، مکاني که در آن هستيد نيز براي ديگران به اشتراک گذاشته مي شود که همين امر مي تواند برايتان خطرناک و دردسرساز باشد. به عنوان مثال ديگران مي فهمند که شما مسافرتي چند روزه را در پيش داريد يا اين که در حال حاضر در خانه نيستيد و... بنابراين اگر نمي خواهيد که ديگران رد پاي شما را قدم به قدم دنبال کنند، لوکيشن يا همان موقعيت مکاني خود را غير فعال کنيد.

برنامه مسافرتي

دليلي ندارد که ديگران از برنامه سفر شما آگاه باشند. چرا آنها بايد بدانند که خانه شما به مدت چند روز خالي است يا اين که يک هفته در دفتر کار خود نخواهيد بود؟ بسياري از خلافکاران و دزدان از طريق همين شبکه هاي اجتماعي براي رديابي موقعيت هاي مورد نظرشان استفاده مي کنند. مطمئنا شما هم دوست نداريد که شيريني سفر با ديدن خانه خالي تان تلخ شود.

خبرهاي خوب

به همان اندازه که انتشار برنامه سفر و موقعيت مکاني شما کار خطرناکي است، به اشتراک گذاشتن خبرهاي خوبي که در مورد خودتان مي شنويد نيز مي تواند عواقب بدي داشته باشد. به عنوان مثال اگر پيشرفتي در کار داشته ايد و فکر مي کنيد که انتشار آن حسادت ديگران را بر مي انگيزد، از به اشتراک گذاشتن آن با دوستان تان خودداري کنيد يا حداقل آن را به گونه اي بازگو کنيد که به ديگران حس بدي دست ندهد اما هرگز براي فخر فروشي و برانگيختن حسادت ديگران به شيوه زندگي خود، اين کار را انجام ندهيد.

پست هايي که کنجکاوي ديگران را بر مي انگيزد

از به اشتراک گذاشتن پست هايي که کنجکاوي ديگران را در مورد شما بر مي انگيزد، خودداري کنيد. به عنوان مثال ممکن است پستي بگذاريد که قابل فهم براي ديگران نباشد، در اين شرايط ديگران مطمئنا از شما سوال هايي چون «چه اتفاقي افتاده؟»، «منظورت چيست؟» يا... مي پرسند. بنابراين از گذاشتن پست هاي مبهم، مانند «امروز بدترين روزم است» يا «بهتر از اين نمي شود!» خودداري کنيد، مگر اين که از عمد بخواهيد جلب توجه کنيد.

اطلاعات شخصي

اگر از عشق زندگي تان جدا شده ايد يا اين که خبر بدي از زبان پزشک تان شنيده ايد يا حتي از دست همکارتان شاکي هستيد، نبايد چنين اطلاعات شخصي را با ديگران به اشتراک بگذاريد. نوشتن برنامه کلي زندگي تان مشکلي ايجاد نخواهد کرد اما جزييات جايي در شبکه هاي اجتماعي ندارند. قبل از به اشتراک گذاشتن آنها فکر کنيد که تمام دوستان، فاميل، همکاران يا حتي مديرتان آنها را خواهند خواند، پس اگر دوست نداريد که جزيي ترين اطلاعات زندگي تان به گوش جهان برسد، از به اشتراک گذاشتن آنها بپرهيزيد.

عکس هاي شرم آور

مطمئنا همه ما کارهاي عجيب و دور از تصور کرده ايم اما گذاشتن عکس آنها در شبکه هاي اجتماعي ممکن است پيام منفي را به ديگران منتقل يا حتي نظر ديگران را نسبت به شما عوض کند. علاوه بر آن، ديگران به سادگي مي توانند عکس شما را در صفحات ديگري منتشر کرده و در نهايت مايع آبروريزي تان شود. بنابراين قبل از گذاشتن عکس هايي که براي خودتان خاطره ساز و خنده آور است، اما روي ديگران اثري منفي مي گذارد، خوب فکر کنيد.

عکس هاي شخصي

اگر دوست نداريد که عکس هاي شخصي خود را با ديگران به اشتراک بگذاريد، از آپلود کردن آنها در هر مکان خصوصي ديگر يا حتي ارسال آنها به صورت مسيج خصوصي براي ديگران نيز خودداري کنيد، زيرا هر چقدر هم که شما به امنيت فضايي که عکس تان در آن قرار دارد مطمئن باشيد، باز هم احتمال اين که روزي به دست ديگران برسد، زياد است.

شکايت از کار

حتي پس از يک روز سخت کاري، عاقلانه نيست که در شبکه هاي اجتماعي در مورد کارتان گله و شکايت کنيد. مطمئنا در ميان دوستان تان افرادي هستند که بيکارند يا در موقعيت شغلي مناسبي به سر نمي برند. در اين شرايط نه تنها با شما احساس همدردي نمي کنند، بلکه برعکس، شما را فردي قدرنشناس نيز مي خوانند. علاوه بر آن ممکن است همکار يا مديرتان نيز از حرف هاي شما برداشتي کند که برايتان دردساز شود.

اطلاعات محل کار

شايد صحبت کردن در مورد فعاليتي که شما در محل کارتان انجام مي دهيد، براي خودتان چندان اهميتي نداشته باشد اما بدون شک مديرتان از اين کار خوشنود نخواهد شد. به علاوه، شما با در اختيار گذاشتن اطلاعات شرکتي که در آن به سر مي بريد، اين فرصت را به رقبا مي دهيد تا از شما پيشي بگيرند يا حتي از ايده هاي ناب شما سواستفاده کنند. بنابراين اطلاعات محيط کارتان، موضوع خوبي براي اشتراک در دنياي مجازي نيست.

زندگي ديگران

فرقي نمي کند که خبر ازدواج دوست صميمي تان باشد، يا خبر قبولي برادرتان در دانشگاه يا حتي بارداري دختر خاله تان، شما نبايد اولين نفري باشيد که خبرهاي مهم زندگي ديگران را منتشر مي کند. بگذاريد که فرد مورد نظر خودش منتشر کننده خبر باشد، پس از آن مي توانيد با اجازه او، خوشحالي خود را با ديگران به اشتراک بگذاريد.

خبرچيني

شبکه هاي اجتماعي به هيچ وجه مکان خوبي براي پشت سر ديگران حرف زدن يا دعواهاي خانوادگي و دوستانه نيست. بنابراين عصبانيت خود را در آن مکان تخليه نکنيد. با اين کار بدون شک حرف هاي شما به گوش مخاطب مورد نظر رسيده و نه تنها رابطه شما با او به پايان مي رسد بلکه ديگران نيز اعتمادشان را به شما از دست خواهند داد.

پيشنهادهاي پزشکي

تنها در صورتي که شما مدرک پزشکي و در اين زمينه تخصص داريد، مي توانيد در مورد داروها و روش ها درمان نظر دهيد، در غير اين صورت، تجربيات شخصي به هيچ وجه منبع معتبري در زمينه پزشکي نخواهند بود زيرا ممکن است که روي بدن فرد ديگر، جوابي عکس دهد.


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 توصيه براي جذاب شدن در 3 دقيقه

عادت هاي بدي که شادي شما را به تاراج مي برد!!

تقويت اعتماد به نفس با چند تغيير ساده!!

5 فرد موفقي که بعد از اخراج شان موفق شدند!!

مديتيشن را چگونه در خانه تمرين کنيم؟

بگوييد چگونه مي خنديد تا شخصيت تان را به شما بگوييم!!

11 قانون اصلي فنگ شويي براي جذب عشق و پول

دوست خوب و واقعي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

آداب هديه دادن گل را بياموزيد

استفاده از كلمات قدرتمند – 101 كلمه ي قدرتمند

شخص دروغگو را با اين 8 مورد شناسايي کنيد

استرس شب امتحان را با اين روشها از بين ببريد

زبان بدن فروشنده حرفه اي چگونه است؟

کاهش استرس و اضطراب با چند روش خوراکي

اصول زبان بدن براي تشخيص کلاهبرداران در ازدواج

زندگينامه مريم ميرزاخاني، نابغه ايراني رياضي در جهان

مي خواهم شاد باشم و شاد زندگي کنم!!

مريم ميرزاخاني در ليست 5 زن نخبه رياضي دنيا

مادلين وسترهات، دستيار 26 ساله ترامپ چقدر درآمد دارد؟

5 اصل روانشناسي براي يک زندگي راحت

انسان هاي سمي اطرافتان را با اين روشها از زندگي تان دور کنيد

10 عادتي که براي شاد بودن بايد ترک شان کنيد!!

چگونه در مقابل خواسته هاي ديگران نه بگوييم؟

راه هاي کنترل خشم، چگونه خشم را کنترل کنيم؟

اين نشانه ها مي گويد بايد به دوستي تان پايان دهيد!!

در جمعه هاي دلگير چگونه حال مان را خوب کنيم؟

با همسر بهاره رهنما بيشتر آشنا شويد

دوست واقعي شما اين نشانه ها را دارد!!

اين 3 خصوصيت را هرگز نبايد داشته باشيد!!

فقط سه گام تا داشتن احساس خوشبختي فاصله داريد!

زبان بدن و 10 نکته که بايد بدانيد

روشهاي عالي براي مقابله با احساسات منفي

تحليل زبان بدن مسي و رونالدو در مراسم بهترينهاي سال فوتبال 2017

چرا ما ايراني ها عادت به عذرخواهي نداريم؟؟؟

اعتياد به تلفن همراه و دنياي مجازي را چگونه از بين ببريم؟

چگونه به کسي که قصد خودکشي دارد کمک کنيم؟/به بهانه خودکشي هاي اخير

گفتن اين جملات پس از 40 سالگي، ممنوع!

با غم و اضطراب بعد از زلزله چه کنيم؟

چگونه دقيقه نودي نباشيم؟!!

هنگام وقوع زلزله بهترين کار چيست؟

زبان بدن چيست و 12 نکته که در مورد آن بايد بدانيد

چگونه مانند آهنربا ديگران را جذب کنيم؟

تحليل جالب زبان بدن کي روش بعد از قرار گرفتن ايران در گروه مرگ

تاثير باورنکردني اسم افراد بر سرنوشت و وضعيت روحي آنها

روشهاي شاد بودن در زندگي هاي سخت امروزي!!

نکته هايي براي سحر خيزي در صبحهاي سرد زمستان

مردي 40 ساله ام و بيشتر فکرم مشغول زنان است؟

مثبت انديشي با 7 روش ساده

تست روانشناسي : چقدر اعتماد به نفس داريد؟

5 جمله اي که هرگز نبايد به خودتان بگوييد