آخرین اخبار

دوست واقعي شما اين نشانه ها را دارد!! شادکامي و موفقيت

دوست واقعي شما اين نشانه ها را دارد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر -

کم يا زياد بالاخره همه يکسري دوست دارند. مسئله تشخيص دوستان واقعي از غيرواقعي است. خيلي از ماها گاهي به پست افراد نادرست مي‌خوريم، کساني که براي ما خاطرات و تجربيات بد رقم مي‌زنند.

ويژگي دوستان خوبآنها در شرايط خوب و بد کنار شما هستند

اينکه در شادي‌ها و لحظات خوب با کسي دوست باشي و وقت بگذراني کار آساني است. اما وقتي اوضاع خوب پيش نميرود است که مي‌توانيد دوستان واقعي را از غيرواقعي تشخيص بدهيد. يک دوست واقعي وقتي برايتان مشکلي پيش مي‌آيد ناپديد نمي‌شود. وقت شما درگير جدايي هستيد، مشکل مالي داريد يا بيمار هستيد يک دوست واقعي در کنار شما خواهد بود و حمايت خودش را با ابراز علاقه و گوش کردن به حرف‌هايتان به شما نشان خواهد داد.

بيشتر بدانيد : دوست خوب و واقعي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

آنها خواستار موفقيت و شادي شما هستند

تابحال دوستي داشته‌ايد که نسبت به موفقيت و شادي شما حسادت کند يا بي توجهي کند؟

مثلا ترفيع شغلي گرفته‌ايد اما دوستتان با ناديده گرفتن اين موضوع و بي اهميتي نسبت به آن سعي مي‌کند ارزش کار و دستاورد شما را پايين بياورد، يا مثلا با کسي تازه آشنا شده‌ايد اما دوستتان مدام سعي مي‌کند که نکات منفي او را به شما بگويد. اما بايد دانست که يک دوست واقعي از موفقيت و شادي شما عميقا خوشحال مي‌شود. او موفقيت شما را جشن مي‌گيرد و به شما افتخار مي‌کند.يک دوست واقعي اگر احساس حسادت هم بهش دست بدهد سعي مي‌کند سريعا آن را از خودش دورک کند.

آنها سريع مي‌بخشند و فراموش مي‌کنند

تقريبا براي همه ما پيش آمده که گاهي از روي بي فکري حرفي بزنيم يا رفتار خاصي انجام بدهيم که دوستمان را بيازارد. بعضي از دوستان هستند که حتي بعد از عذرخواهي کردن هم ماجرا را ول نمي‌کنند؛ آنها گاه و بيگاه موضوع را پيش مي‌کنند و از آن به عنوان سلاحي براي آزرده خاطر کردن شما استفاده مي‌کنند.

يک دوست واقعي سريع عذرخواهي شما را مي‌پذيرد و بدون اينکه به شما احساس گناه و شرمندگي بدهد از خطاي شما مي‌گذرد. يک دوست واقعي دوست دارد که رابطه را ترميم کند، مخصوصا زماني که از ته قلب عذرخواهي مي‌کنيد.

آنها به عقايد شما احترام مي‌گذارند

شايد شما هم دوستاني داشته باشيد که بخواهند افکار و عقايدشان را به شما تحميل کنند و وقتي شما با آنها موافقت نکرده و هم نظر نباشيد آنها عصباني مي‌شوند و شروع به انتقاد مي‌کنند.

يک دوست واقعي براي حفظ رابطه پذيراي اختلافات و نظرات مي‌باشد. او به شما گوش مي‌دهد و با احترام جواب‌تان را مي‌دهد و قضاوت شخصي هم نمي‌کند.

آنها به حرف‌هايتان گوش کرده و به صحبت‌هايتان علاقه نشان مي‌دهند

بعضي از دوستان هستند که نسبت به مود و وضع و حال شما بي اهميت هستند، مثلا اگر راجع به چيزي که شما را اذيت مي‌کند صحبت کنيد يک جوري بحث را به مشکلات خودشان مي‌کشانند يا اصلا بحث را عوض مي‌کنند. آنها بنظر بسيار بي توجه و حواس پرت، بي علاقه و درگير خودشان بنظر مي‌آيند و بنظر مي‌رسد که نه با شما حس همدردي دارند و نه اصلا شما را درک مي‌کنند.

يک دوست واقعي دوست دارد که فراتر از يک گفت و گوي سطحي و بي معنا داشته باشيد. آنها برايتان وقت مي‌گذارند تا به حرف‌هايتان با دقت گوش کنند و بيشتر سر از زندگي‌تان در بياورند. آنها به حال و اوضاع شما اهميت مي‌دهند و دوست دارند بهتان کمک کنند.

آنها هم به طور مساوي براي در ارتباط بودن پا پيش مي‌گذارند

آيا شما تنها کسي هستيد که در يک رابطه پيشقدم مي‌شويد؟ مثلا اغلب شما قرار شام يا بيرون رفتن مي‌گذاريد يا مثلا خودتان را در دسترس دوستتان قرار مي‌دهيد اما وقتي شما او را لازم داريد نيست؟

اينگونه روابط تعادل را بر هم مي‌زنند و به مرور خسته کننده مي‌شوند و با گذشت زمان حس مي‌کنيد که بهتان بي احترامي شده و دوستتان شما را دوست ندارد.

يک دوست واقعي به همان ميزاني که شما وقت وانرژي مي‌گذاريد برايتان وقت و انرژي مي‌گذارد تا دوستي را حفظ کند. در اين روابط اين شما نيستيد که بايد براي همه چيز برنامه بريزيد و شروع کنندهٔ همه چيز باشيد.

آنها عليرغم نکات منفي، شما را دوست دارند

همهٔ ما يک سري نکات و ويژگي‌هاي منفي داريم. مثلا زياد حرف مي‌زنيم، بلند مي‌خنديم يا از اين جور چيزها. بعضي از دوست‌ها روي اين نکات منفي دست مي‌گذارند و سعي مي‌کنند بواسطهٔ آنها شما را خجالت زده کنند. يک دوست واقعي که به شما اهميت مي‌دهد مي‌تواند اين نکات را ناديده بگيرد چراکه مي‌داند شخصيت شما چيزي فراتر از اينهاست. آنها خود واقعي شما را دوست دارند و مي‌توانند شما را همانطور که هستيد با همهٔ کم و کاستي‌هايتان بپذيرند.

آنها وفادار و قابل اعتماد هستند

هيچ چيزي بدتر از دوستي نيست که به اعتماد شما خيانت مي‌کند. مثلا پشت سر شما غيبت مي‌کند يا اطلاعات شخصي و محرمانه‌تان را با اينکه از آنها خواسته‌ايد به کسي نگويد بازهم به ديگران مي‌گويد. آنها بخاطر شما در مقابل ديگران نمي‌ايستند و به قول‌ها و تعهدهايشان به شما پايبند نيستند.

يک دوست واقعي وفادار و قابل اعتماد است و شما ايمان داريد که او هيچ وقت به اعتماد شما خيانت نمي‌کند، پشت سرتان حرف نمي‌زند و شما را جلوي ديگران ضايع نمي‌کند.

آنها شما را قضاوت نمي‌کنند

همهٔ ما يک سري تصميمات احمقانه در زندگي گرفتيم و کارهاي احمقانه‌اي انجام داده‌ايم؛ آخرين چيزي که در اينجور لحظات احتياج داريم اين است که کسي به ما بگويد« من که بهت گفتم اينجوري ميشه» يا احمق بودنمان را يادمان بياورد. يک دوست واقعي ما را در اين لحظات ياري مي‌کند، بدون اينکه خجالت بکشد يا بخواهد ما را قضاوت کند. آنها ما را در آغوش مي‌گيرند، کمک مي‌کنند که از پس مشکل بربياييم و بعد از پشت سر گذاشتن مسئله همراه با ما به آن مي‌خندند. دوستان واقعي ماهيت اصلي ما را مي‌شناسند و ايمان دارند که ما دفعهٔ بعد بهتر عمل خواهيم کرد.

در کنار آنها بودن خوش مي‌گذرد

آيا شما هم از اين دوستان ضد حال وانرژي منفي داشته‌ايد؟ کساني که مدام از همه چيز شکايت مي‌کنند، نسبت به چيزي هيجان زده نمي‌شوند و هميشه مود خوب همه را خراب مي‌کنند.

يک دوست واقعي شما را سرحال مي‌آورد ودوست دارد که شما از زندگي لذت ببريد. اين دوستان به طور کلي نسبت به همه چيز نگرشي مثبت دارند، باعث خنديدن شما ميشوند و شما از کنار آنها بودن احساس خوبي پيدا مي‌کنيد.


منبع : digiro.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 توصيه براي جذاب شدن در 3 دقيقه

عادت هاي بدي که شادي شما را به تاراج مي برد!!

تقويت اعتماد به نفس با چند تغيير ساده!!

5 فرد موفقي که بعد از اخراج شان موفق شدند!!

مديتيشن را چگونه در خانه تمرين کنيم؟

بگوييد چگونه مي خنديد تا شخصيت تان را به شما بگوييم!!

11 قانون اصلي فنگ شويي براي جذب عشق و پول

دوست خوب و واقعي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

آداب هديه دادن گل را بياموزيد

استفاده از كلمات قدرتمند – 101 كلمه ي قدرتمند

شخص دروغگو را با اين 8 مورد شناسايي کنيد

استرس شب امتحان را با اين روشها از بين ببريد

زبان بدن فروشنده حرفه اي چگونه است؟

کاهش استرس و اضطراب با چند روش خوراکي

اصول زبان بدن براي تشخيص کلاهبرداران در ازدواج

زندگينامه مريم ميرزاخاني، نابغه ايراني رياضي در جهان

مي خواهم شاد باشم و شاد زندگي کنم!!

مريم ميرزاخاني در ليست 5 زن نخبه رياضي دنيا

مادلين وسترهات، دستيار 26 ساله ترامپ چقدر درآمد دارد؟

5 اصل روانشناسي براي يک زندگي راحت

انسان هاي سمي اطرافتان را با اين روشها از زندگي تان دور کنيد

10 عادتي که براي شاد بودن بايد ترک شان کنيد!!

چگونه در مقابل خواسته هاي ديگران نه بگوييم؟

راه هاي کنترل خشم، چگونه خشم را کنترل کنيم؟

اين نشانه ها مي گويد بايد به دوستي تان پايان دهيد!!

در جمعه هاي دلگير چگونه حال مان را خوب کنيم؟

با همسر بهاره رهنما بيشتر آشنا شويد

دوست واقعي شما اين نشانه ها را دارد!!

اين 3 خصوصيت را هرگز نبايد داشته باشيد!!

فقط سه گام تا داشتن احساس خوشبختي فاصله داريد!

زبان بدن و 10 نکته که بايد بدانيد

روشهاي عالي براي مقابله با احساسات منفي

تحليل زبان بدن مسي و رونالدو در مراسم بهترينهاي سال فوتبال 2017

چرا ما ايراني ها عادت به عذرخواهي نداريم؟؟؟

اعتياد به تلفن همراه و دنياي مجازي را چگونه از بين ببريم؟

چگونه به کسي که قصد خودکشي دارد کمک کنيم؟/به بهانه خودکشي هاي اخير

گفتن اين جملات پس از 40 سالگي، ممنوع!

با غم و اضطراب بعد از زلزله چه کنيم؟

چگونه دقيقه نودي نباشيم؟!!

هنگام وقوع زلزله بهترين کار چيست؟

زبان بدن چيست و 12 نکته که در مورد آن بايد بدانيد

چگونه مانند آهنربا ديگران را جذب کنيم؟

تحليل جالب زبان بدن کي روش بعد از قرار گرفتن ايران در گروه مرگ

تاثير باورنکردني اسم افراد بر سرنوشت و وضعيت روحي آنها

روشهاي شاد بودن در زندگي هاي سخت امروزي!!

نکته هايي براي سحر خيزي در صبحهاي سرد زمستان

مردي 40 ساله ام و بيشتر فکرم مشغول زنان است؟

مثبت انديشي با 7 روش ساده

تست روانشناسي : چقدر اعتماد به نفس داريد؟

5 جمله اي که هرگز نبايد به خودتان بگوييد