آخرین اخبار

جوانسازي پوست صورت با 4 ترفند خانگي!! تناسب و زيبايي

جوانسازي پوست صورت با 4 ترفند خانگي!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - با اين 4 کار، صورت خود را جوان و زيبا کنيد!

اگر سايت‌ها و مجله‌هاي زيبايي را جست‌وجو کنيد، به نکات آرايشي مرسوم و رايجي برمي‌خوريد که به زنان مي‌گويند چطور از لوازم آرايشي استفاده کنند و سراغ چه نوعي از محصولات نروند. در کنار اين نکات مهم، ترفندهاي ديگري براي افزايش زيبايي چهره زنان وجود دارند که شايد در برخورد اول خيلي عجيب و غريب به نظر برسند، اما واقعا به نتايج مثبت و چشمگيري منجر مي‌شوند. در ادامه، با چند مورد از همين ترفندها آشنا مي‌شويم که قبلا امتحان شده‌اند و واقعا نتيجه داده‌اند.

رفع تيرگي زير چشم با کمک رژلب قرمز!

زنان به دلايل مختلفي، نکات آرايشي و ترفندهاي زيبايي را دنبال مي‌کنند. يکي از مهم‌ترين خواسته‌هاي آنان، اين است که چطور تيرگي‌هاي زير چشم را با استفاده از همين ترفندها کاهش بدهند، چون تيرگي‌هاي زير چشم باعث مي‌شوند که چهره آنان خسته‌، بي‌روح و پيرتر از حالت عادي به نظر برسد. بديهي است قطعا هيچ زني نخواهد چنين وضعيتي را تجربه کند. کارشناسان اين حوزه معتقدند که بهترين راه‌حل براي پيشگيري از بروز اين مشکل، استفاده روزانه و منظم از کرم دور چشم است.
با اين‌حال، اگر به هر دليلي مي‌خواهيد اين مشکل را سريعا برطرف کنيد، مي‌توانيد از ترفند خاصي کمک بگيريد: پنهان کردن تيرگي‌هاي زير چشم با استفاده از رژلب. شايد عجيب به نظر برسد، اما ابزاري که در اين موقعيت به شما کمک مي‌کند، واقعا همان رژلب قرمز است. رژلب قرمز مي‌تواند به‌عنوان نوعي اصلاح‌کننده رنگ پوست عمل کند و حتي تاثيري تا دو برابر بيشتر از خود آن محصولات داشته باشد. سايه‌اي که با رژلب ساخته‌ايد، رنگ‌ تيره مايل به بنفش تيرگي‌هاي زير چشم را خنثي مي‌کند و از اين طريق به‌عنوان نوعي اصلاح‌کننده رنگ مضاعف عمل مي‌کند.
براي انجام دادن اين ترفند، ابتدا بايد رژلب قرمز را خيلي آرام به دور چشم بزنيد و بعد از برس سايه چشم براي پخش کردن کامل آن استفاده کنيد. در اين حالت، ‌هنوز رگه‌هاي قرمز به چشم مي‌آيند، اما اصلا نگران نشويد. اسفنج آرايش را برداريد، يک لايه سبک از کانسيلر را روي آن بزنيد و رگه‌هاي قرمز را بپوشانيد.
اگر پوست شما خيلي روشن است، رژلب هلويي براي شما خيلي بهتر است. افرادي که پوست تيره‌تري دارند هم بهتر است از رژلب قرمز با ته‌رنگ نارنجي استفاده کنند. به ياد داشته باشيد که قبل از اجراي نهايي اين ترفند، ابتدا بايد آن را مانند همه ترفندهاي ديگر امتحان کنيد تا روش انجام دادن آن را کاملا ياد بگيريد. بنابراين، سعي کنيد که سايه‌هاي مختلفي با استفاده از رژلب بسازيد، تا درنهايت به بهترين ترکيب متناسب با پوست خودتان دست پيدا کنيد.

حفظ شادابي و جواني پوست با کمک سرکه سيب!

همه ما مي‌دانيم که اضافه کردن سرکه سيب به رژيم غذايي واقعا براي سلامتي مفيد است، اما کمتر کسي مي‌داند که مي‌توان از اين سرکه خوراکي در ترفندهاي زيبايي براي زنان استفاده کرد. يکي از ويژگي‌هاي سرکه سيب، اين است که به‌عنوان نوعي تونر يا شاداب‌کننده طبيعي پوست عمل مي‌کند.
امروزه بسياري از متخصصان، استفاده از سرکه سيب را به‌عنوان بخشي از رژيم‌هاي ضدپيري پوست توصيه مي‌کنند. با اين‌حال، شايد بپرسيد که چرا از تونرهاي بسته‌بندي‌شده و موجود در بازار استفاده نکنيم و سراغ سرکه سيب برويم؟! تونرها به‌طور کلي کمک مي‌کنند تا سطح pH پوست به وضعيت متعادل و طبيعي بازگردد، اما بسياري از تونرهاي موجود در بازار حاوي الکل هستند که متاسفانه پوست را بيش از حد خشک مي‌کنند. خوش‌بختانه، سرکه سيب کاملا طبيعي است و اين خصلت منفي را ندارد. البته قبل از اين‌که سرکه سيب را به‌عنوان تونر پوست استفاده کنيد، بايد آن را با آب رقيق کنيد. فراموش نکنيد که نسبت آب به سرکه در اين کار، هميشه بايد سه به يک باشد.

تقويت موها با کمک ماءالشعير!

وقتي درباره ترفندهاي زيبايي براي زنان صحبت مي‌کنيم، کمتر کسي مي‌تواند استفاده از چيزي مانند ماءالشعير کلاسيک را در اين زمينه حدس بزند. با اين‌حال، چه باور کنيد و چه نه، ماءالشعير کلاسيک مي‌تواند به سلامتي موها کمک کند، چون تارهاي موي ضيعف را دوباره احيا مي‌کند. همان‌طور که شايد بدانيد همزمان با افزايش سن، موها نيز نازک‌تر مي‌شوند و همين اتفاق مي‌تواند حجم طبيعي موها را از بين ببرد. با اين‌حال، ماءالشعير کلاسيک مي‌تواند تارهاي مو را ضخيم‌تر و پُرتر کند و حجم موها را به وضعيت طبيعي خودشان بازگرداند. رازک و جوي طبيعي که در تهيه ماءالشعير کلاسيک به کار مي‌روند، حامل مواد مغذي ارزشمندي براي موها هستند.
براي انجام دادن اين ترفند، بايد يک بطري اسپري را برداريد و 3 تا 4 قاشق غذاخوري از ماءالشعير کلاسيک را با نصف فنجان آب در آن مخلوط کنيد. بعد، وقتي که موها را در حمام با شامپو تميز کرديد، مقداري از اين ترکيب را روي موهاي‌تان بريزيد. در ادامه، آن را به‌خوبي ماساژ بدهيد تا کمي به ريشه موها راه پيدا کند. بعد بگذاريد اين ترکيب قبل از آب‌کشي، بين 2 تا 3 دقيقه روي موها باقي بماند. درنهايت آن را آب‌کشي کنيد تا از روي موها پاک شود.

پيشگيري از چين و چروک صورت با کمک پپتو بسيمول!

يکي از عجيب‌ترين ترفندهاي زيبايي براي زنان که شايد به ذهن هيچ فردي خطور نکند، استفاده از پپتو بسيمول به‌عنوان ماسک ضدپيري پوست است. شايد بعضي از افراد، از پپتو بسيمول براي تسکين ناراحتي معده استفاده کرده باشند، ‌اما ما مي‌خواهيم استفاده از آن را به‌عنوان نوعي ماسک صورت توصيه کنيم که در افزايش جلوه ظاهري چهره تاثير مي‌گذارد.
اين ترکيب ضداسيدي معروف حاوي عنصر ضدباکتريايي خاصي به‌نام بيسموت ساب‌ساليسيلات است که با عنصر ضدآکنه‌اي به‌نام اسيد ساليسيليک شباهت دارد. تحقيقات نشان داده‌اند که بيسموت ساب‌ساليسيلات به کاهش التهاب پوست و باز کردن منافذ مسدودشده پوست کمک مي‌کند، و روند تشکيل سلول‌هاي جديد پوستي را تسريع مي‌سازد.
اين مساله واقعيت دارد که همه ترفندهاي زيبايي در عمل نتيجه نمي‌دهند، اما افراد زيادي واقعا از اين ترفند استفاده کرده‌اند و نتايج مثبتي گرفته‌اند. آنان بعد از استفاده از ماسک پپتو بسيمول، متوجه بهبودي در قرمزي پوست و آکنه‌هاي بزرگسالي شده‌اند. توصيه ما اين است که به‌جاي کمک گرفتن از انگشت‌هاي دست، از برس زيرساز کاملا تميز براي استفاده از ماسک پپتو بسيمول استفاده کنيد. براي اين کار، بايد يک لايه نازک و سبک از پپتو بسيمول را به‌طور مساوي روي تمام صورت پخش کنيد، طوري که هيچ نقطه خالي و ناهماهنگي در آن باقي نماند.
بعد بگذاريد تا اين ماسک حدودا 10 دقيقه روي پوست صورت باقي بماند و درنهايت آن را با آب ولرم بشوييد. دقت کنيد که براي شستن ماسک، نبايد از آب داغ يا سرد استفاده کنيد. در ادامه پوست صورت را با حوله خشک کنيد و بعد هم حتما به آن کرم مرطوب‌کننده بزنيد.


منبع : salamatism.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد