آخرین اخبار

ترفندهايي مردانه براي تسخير قلب همسر!! روابط عاطفي

ترفندهايي مردانه براي تسخير قلب همسر!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - آقايان چگونه قلب همسرشان را تسخير کنند؟

در طول تاريخ فرمانروايان مختلفي بر مردم حکومت کرده اند، بعضي از اين پادشاهان با زور و اجبار حکمران مي شدند و برخي ديگر برخواسته از خواست مردم بودند. فرمانروايان ظالم و غير محبوب گاهي مي توانستند سرزمين هاي وسيعي را تحت حاکميت خويش در بياورند و شايد بر نيمي از کره زمين حکومت کنند! قدرت حکام به حدي بود که سرزمينهاي پهناور نيز نمي‌توانستند در مقابل سربازان نيرومندشان دوام بياورند و مجبور به تسليم بودند، اما از بدو خلقت بشريت سرزمين کوچکي هست، که پهناي آن به چند سانتي متر مربع محدود مي شود، براي تسخير اين سرزمين سرخ تلاش‌هاي زيادي از سوي افراد مختلف صورت گرفته است اما کسي تا به حال با اجبار موفق به تسخير آن نشده است. امروز مي خواهم کليدهاي اين سرزمين را تقديم حضور شما کنم تا شما بتوانيد بدون هيچ درگيري وارد قلب افراد شويد و يگانه فرمانرواي سرزمين سرخ باشيد. البته ارزش اين فتح عظيم زماني روشن مي شود که شما پادشاه قلب خانم تان باشيد و در رأس آن قرار بگيريد.

کليد هاي طلايي براي تسخير قلب همسرکليد اول والدين همسر

براي ورود به اين کاخ کوچک لازم است کليد دروازه را داشته باشيد لذا قبل از هر کليدي بايستي کليد اصلي را خدمت آقايان معرفي کنم. دروازه دل هر خانمي والدين او، خصوصا مادرش مي باشد، مرداني که به هر دليل به والدين همسرشان بي حرمتي مي کنند هيچ وقت نخواهند توانست محبوب بانوي خويش باشند. اشتباه بزرگي که بعضي از اقايان مرتکب مي شوند اين است که به جاي احترام به والدين خانم، در صدد رقابت با آنها بر مي آيند که در نهايت بازنده ميدان مي شوند. اين در حالي است که يک حکمران خوب براي اداره امور افراد دلسوز را به عنوان دستيار انتخاب مي کند تا از تجربيات آنان بهره مند گردد و در صدد حذف آنان بر نمي ايد، چون در اين صورت افراد نالايق موجبات ناراحتي مردم را فراهم خواهند ساخت.

کليد دوم خانواده

علاوه بر والدين احترام به تمام اعضاي خانواده بانو،لازم و ضروري است، ممکن است در بين خواهر يا برادران همسر افراد نالايقي هم وجود داشته باشد اما هرگونه انتقاد و برخورد نامناسب با آنها واکنش همسر را در پي خواهد داشت و لذا يک مرد باهوش هيچ وقت نکات منفي خانواده همسر را به وي يادآوري نمي کند بلکه براي استحکام رابطه زناشوئي بيشتر از نکات قوت خانواده وي سخن خواهد گفت.

کليد سوم ارزش به خويش

«وَ لَقَد کَرَّمنا بَني آدَم»(اسرا/70) يعني ما فرزندان آدم را گرامي داشتيم... خداوند انسان را با کرامت خلق نمود و ما موظفيم کرامت خود را حفظ کنيم. وقتي در خانواده مرد در مقام شوهر يا پدر، به خودش ارزش قائل نباشد، نبايد انتظار احترام از ديگران داشته باشد. شوهر مدير خانواده است «الرِّجالُ قَوّامُونَ عَلَي النِّساءِ» (نساء/34) يعني مردان، سرپرست و نگهبان زنانند. پس سرپرست بايد الگوي خانواده باشد. شوهر بد دهن نبايد انتظار عفت کلام از همسرش را داشته باشد، چرا که حتي اگر خانم ذاتا نيز اهل بد دهني نباشد فشارهاي محيط وي را به بد دهني سوق خواهد داد بنابراين کليد سوم را مي توان در يک جمله خلاصه کرد و آن اينکه قبل از هر کسي، بايستي خودمان احترام خود را نگه داريم.

کليد چهارم آراستگي

وقتي صحبت از آراستگي و زيبايي مي شود، آرايش و آراستگي خانم‌ها بر شوهرانشان در ذهن‌ها تداعي مي شود. در حالي که آراسته بودن مختص خانم ها نيست و لازم است مردان نيز آراستگي کامل داشته باشند در روايتي از امام صادق (عليه السلام) نقل شده است: «مرد بايد قيافه و ظاهر آراسته داشته باشد که موجب تمايل بيشتر همسرش گردد»
گاهي اوقات اقايان در مجالس لباس‌هاي رنگي و پاکيزه بر تن مي کنند اما در خانه اين نوع پوشش را سبک بازي مي‌دانند، با مراجعه به سيره ائمه اطهار مي توان دريافت که ائمه معصومين به احساسات زنانه همسرانشان توجه ويژه داشتند . نقل شده است گروهي از مردم به حضور امام باقر (عليه السلام) رسيدند، در حالي که امام خضاب کرده بود و بر دوش خود پارچه اي به رنگ گل هاي سرخ انداخته بودند. آنان از علت خضاب کردن آن حضرت، پرسيدند. امام فرمود: چون زنان از آراستگي شوهر خويش شادمان مي شوند، من براي همسرانم خضاب کرده و خود را آراسته ام.
عده اي از مردها اساساً مقيّد به نظافت و زيبايي نيستند. به اصلاح سر و صورت چندان توجه ندارند. با لباس هاى کثيف و موهاى ژوليده در منزل و در حضور خانم ظاهر مى شوند و... در نهايت انتظار گرم بودن خانم را دارند!
آراستگي فقط به نوع لباس پوشيدن خلاصه نمي شود بلکه شامل اصلاح سر، صورت، مسواک، نظافت دهان، دندان و...نيز است. بوي بد دهان مي تواند براي همسر آزار دهنده باشد، عدم استفاده از مسواک و رعايت نکردن بهداشت دهان و دندان باعث بوي بد دهان مي شود که بيشتر از هر کس باعث آزار همسر مي شود. رسول مکرم اسلام مي فرمايند «آن قدر جبرئيل درباره مسواک به من سفارش کرد که بر دندان هايم ترسيدم» .
عده اي از مردها اساساً مقيّد به نظافت و زيبايي نيستند. به اصلاح سر و صورت چندان توجه ندارند. با لباس هاى کثيف و موهاى ژوليده در منزل و در حضور خانم ظاهر مى شوند و... در نهايت انتظار گرم بودن خانم را دارند! و اين است که اکثر اوقات مردان فکر مي کنند خانمها سرد مزاج هستند.

کليد پنجم ايراد گرفتن ممنوع

انتقاد کردن اگر به صورت اصولي و با مهارت باشد قطعا سازنده خواهد بود ضمن اينکه انتقاد بايد براي مواردي باشد که شخص در اين امورات کوتاهي مي کند اما بعضي مسائل هستند که در اختيار خود فرد نيستند، در اينجا نبايد امري را انتظار داشت که در وسع فرد نيست لا يُكَلِّفُ اللَّهُ نَفسًا إِلّا وُسعَها (بقره /286) و شخص اصلا مقصر نيست و يا اينکه اساسا ايرادي وجود ندارد بلکه بعضي از سوگيري ها، باعث ذهنيت نادرست ما شده است. مثلا ايراد گرفتن از اندام خانمها حاصل چشم چراني هاي مردان و بعضي از بي قيدي هاي اجتماعي است و الا شايد ظاهر خانم هيچ اشکالي نداشته باشد.
چنين اشکال تراشي ها نيز باعث سردي همسر را در پي خواهد داشت. بد نيست وقتي وسوسه شديم از همسرمان ايراد جسمي بگيريم، يک نگاه اجمالي به خود داشته باشيم که قطعا از چنين فکري پشيمان خواهيم شد.


منبع : tebyan.net



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟