آخرین اخبار

رژيم هاي لاغري بي فايده و مضر براي لاغر شدن تناسب و زيبايي

رژيم هاي لاغري بي فايده و مضر براي لاغر شدن

  بزرگنمايي:

چه خبر - بي فايده ترين رژيم لاغري در دنيا

برخي افراد براي کاهش وزن هر کاري مي کنند، حتي اگر اين کار بر خلاف قواعد عقلي، تغذيه اي و توصيه هاي پزشکان باشد. اما فقط به اين خاطر که دختر عمه دوست خاله تان با خوردن دمنوش فلفل و ليمو، 15 کيلوگرم وزن کم کرده بدان معنا نيست که شما هم بايد همان کار را بکنيد. رژيم هاي لاغري اي که در ادامه معرفي مي کنيم نه تنها مضحک هستند بلکه بي تاثير و حتي خطرناک مي باشند.

رژي لاغري اتکينز

با اينکه بسيار شناخته شده است و برخي نيز با آن نتيجه گرفته اند اما براي خيلي از رژيم گيرنده ها مناسب نيست. اين رژيم غذاهاي سالمي مانند ميوه ها را حذف مي کند و در عوض غذاهايي را جايگزين مي کند که عموما سرشار از چربي هاي ناسالم هستند. مهم تر از همه اينکه دستورات و قوانين سخت اين برنامه غذايي، اجراي آن را براي بسياري دشوار کرده است.

رژيم لاغري رژيم سوپ کلم

با نام رژيم روستايي روسي يا رژيم سوپ معجزه گر نيز شناخته مي شود. اين رژيم شامل خوردن سوپ کم کالري به مدت 7 روز است. به طور کلي ادعا مي شود اين برنامه غذايي مي تواند در طول يک هفته باعث کاهش 5 کيلو وزن شود، حتي با اينکه متخصصان بر اين عقيده هستند که چنين چيزي ممکن نيست. بيشتر وزني که در اين برنامه غذايي کم مي شود آب است بنابراين کاهش وزني که تجربه مي کنيد دائمي نيست. همچنين اين رژيم به دليل سديم بالا، پروتئين بسيار پايين، احساس ضعف و نفخي که به رژيم گيرنده مي دهد، مي تواند برايتان مشکل ساز شود.

رژيم لاغري کرم روده

در اين روش، شما کيستي که از لاشه گوشت گاو خارج شده را مي بلعيد! برنامه اين است که اجازه دهيد کرم روده به مدت 10 هفته در بدنتان زندگي کند و سپس داروهايي مصرف کنيد تا آن را بکشيد. لازم به گفتن نيست که اين روش از خطرناک ترين راه ها براي دست يابي به کاهش وزن است. هيچ پزشکي به شما توصيه نمي کند که انگل بخوريد و با کمک آن وزن کم کنيد. مسلما اگر کسي هم بتواند با اين روش وزن کم کند، گرم به گرم وزني که کم کرده را دوباره باز مي گرداند چون هيچ تغييري در عادت هاي غذايي اش ايجاد نشده است.

رژيم غلات

اين رژيم لاغري احمقانه است چون شما را مجبور مي کند فقط از مواد غذايي خاصي استفاده کنيد. وقتي تنها يک نوع غذا مصرف مي کنيد، مسلما مواد مغذي ديگري به بدن نمي رسد و اين ناسالم است. مهم تر از همه اينکه چنين برنامه غذايي نمي تواند سبک زندگي رژيم گيرنده را تغيير دهد و فقط مي خواهد با کاهش وزن باعث رضايتي موقت شود. مسلما حتي اگر بتوان با اين برنامه وزن کم کرد باز هم وزن کم شده را باز خواهيد گرداند.

رژيم لاغري کم چرب

مسلما بسياري از ما تا به حال به دنبال خريد محصولات کم چرب يا بدون چربي رفته ايم چون فکر مي کنيم چربي کمتر يعني غذاي سالم تر و کاهش وزن. اما بايد اين را بدانيد که محصولات کم چرب يا بدون چرب به هيچ وجه سالم تر نيستند. در واقع فقط چربي را با قند، سديم و کالري هاي ديگر معاوضه مي کنيد. گاهي با اين ترفندها يک غذاي ناسالم را با ظاهري سالم ارائه مي کنند.

رژيم لاغري اسليم فست

رژي لاغري ديگري که بر پايه يک محصول خاص و کاملا بي تاثير است. شايد در کوتاه مدت شاهد کاهش وزن باشيد، اما اين برنامه ها مسلما نمي توانند تاثيري ماندگار روي شما بگذارند.

رژيم لاغري شکلات

بعد از اينکه تحقيقات ثابت کرد که شکلات به عنوان يک مکمل مي تواند به برنامه غذايي کمک کند، رژيم شکلات هم ساخته شد. در اين برنامه غذايي سعي شده بود با شيک هاي شکلاتي رژيمي ميزان مصرف کالري در روز پايين آورده شود. شکلات مانند يک جايگزين ويتامين استفاده مي شد و همچنين در کوتاه مدت به خوبي جواب مي داد. اما مانند بسياري ديگر از رژيم هاي مشابه، اين تاثير موقت و براي مدتي بسيار کوتاه بود.

رژيم لاغري فينگولد

دکتر بنجامين فينگولد نوعي رژيم غذايي ابداع کرد که ادعا مي شد خالي از مواد شيميايي عامل بيش فعالي است. اين برنامه تنها شامل غذا نمي شد بلکه برخي داروها و مواد بهداشتي را نيز در بر داشت. با اينکه اين برنامه غذايي به صورت فيزيکي مضر نبود و حتي در بعضي موارد مي توانست کمک کننده باشد، اما به صورت کلي استفاده از آن زياد عاقلانه نبود.

رژيم لاغري گروه خون

اين برنامه گيج کننده از افراد مي خواست که مطابق گروه خوني خود غذا بخورند. براي مثال اگر گروه خوني تان A بود، يعني سبزيجات غذاي ايده آلتان است. تنها دليلي که اين برنامه غذايي مقداري جواب مي داد اين بود که نوع غذاي مصرفي تان محدود مي شد. مسلما همين کار را بدون گيج کردن خود با گروه خوني نيز مي توان انجام داد و البته از همه نوع غذايي هم استفاده کرد.

رژيم هاليوود

بر کسي پوشيده نيست که هيچ غذايي جز آبميوه نخوردن باعث مي شود فرد گرسنه و ناراضي بماند. اما با اين حال بسياري از اين روش استفاده مي کنند، به اميد اينکه بتوانند کاهش وزني پايدار را تجربه کنند. اما متاسفانه چنين چيزي اتفاق نخواهد افتاد. آبميوه سرشار از قند است و مسلما وزني که کم خواهيد کرد تنها وزن آب بدنتان است که پس از مدتي باز خواهد گشت.

رژيم لاغري گريپ فروت

اين برنامه غذايي وحشتناک بسيار ناپايدار است. کالري و طعم در اين برنامه بسيار کم است. بدتر اينکه مصرف بيش از حد اين ميوه اسيدي مي تواند منجر به زخم معده شود. به علاوه آب گريپ فروت وقتي با برخي داروها همراه مي شود تاثيري خطرناک دارد.

رژيم لاغري سم زدايي

به عنوان رژيم سم زدايي با آب و آبليمو نيز شناخته مي شود. اين معجون را حتي نمي توان يک برنامه غذايي ناميد چون در واقع چيزي نمي خوريد. اين روش فوق العاده موقتي است و هرنتيجه اي از آن بگيريد خيلي زود باز مي گردد.

رژيم لاغري سرکه سيب

برنامه سرکه سيب تنها در اين موفق بوده که باعث مي شود رژيم گيرنده ها ديگر نخواهند چيزي بخورند. بيشتر به اين خاطر که بعد از خوردن سرکه به صورت مستقيم دوست نداريد چيزي بخوريد. در اين روش چند قاشق چاي خوري سرکه مي خوريد که اشتهاي خود را سرکوب کنيد. فکر نکنيد دليلش اين است که سرکه سيب خاصيت چربي دارد ( جنين چيزي نيست ) بلکه باعث مي شود ميل افراد به خوردن کم شود. سرکه سيب مفيد است اما مصرف مستقيم آن به مرور زمان، مسلما معده را اذيت خواهد کرد و اصلا راه هوشمندانه اي براي کنترل اشتها به حساب نمي آيد.

رژيم لاغري چاي وو يي

با اينکه افراد معروفي نيز اين چاي را تاييد کردند اما دليل نمي شود که حقيقت درباره چاي وو يي تغييري بکند. در واقع اين چاي خاص هيچ چيز خاصي ندارد. در واقع همان چاي اولانگ است و نمي تواند بيشتر از همان چاي هاي معمولي که خودتان از فروشگاه ها مي خريد مزيت داشته باشد.



منبع : kermany.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد