آخرین اخبار

ترس از رابطه جنسي و 10 ترسي که زنان را از لذت رابطه جنسي محروم مي کند سلامت خانواده

ترس از رابطه جنسي و 10 ترسي که زنان را از لذت رابطه جنسي محروم مي کند

  بزرگنمايي:

چه خبر - چرا رابطه جنسي براي برخي زنان ترسناک است

ترس و اضطراب در اتاق خواب مي تواند مانع لذت شما از رابطه جنسي تان شود. پيشنهاد مي کنيم، اين استراتژي هاي مورد تاييد متخصصان را براي غلبه بر نگراني ها در مورد اندام تان، همسرتان و ساير مواردي که در يک رابطه جنسي ممکن است شما را مضطرب کند، امتحان کنيد. داشتن رابطه جنسي فقط مفرح و لذت بخش نيست، بلکه داراي خواص درماني مانند تسکين استرس، بهبود سيستم ايمني بدن و حتي افزايش طول عمر نيز هست.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : فوايد رابطه جنسي براي بدن خانم ها

ولي براي بعضي از زنان، انجام رابطه زناشويي مي تواند ايجاد حس گناه، ترس و اضطراب کند. اين موضوع دليلي شد تا يک کلينيک آنلاين مستقر در لندن يک نظر سنجي را براي 2000 آمريکايي و اروپايي جهت کشف جدي ترين ترس ها و نگراني هايشان در مورد رابطه جنسي انجام دهد که در ادامه نتيجه آن را مي خوانيد.

نتايج نظرسنجي در باره ترس در رابطه جنسي

ترس از رابطه جنسي ترس از رابطه جنسي

براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد زماني که با ترس زنان در اتاق خواب مواجه مي شويد و روش هاي برخورد با ترس در رابطه زناشويي، ما به دنبال توصيه هاي دکتر املي مورس ( Emily Morse) متخصص سکس تراپي هستيم.

همسرتان نمي خواهد در هنگام نزديکي از کاندوم استفاده کند

بله، رابطه جنسي بدون استفاده از کاندوم، احساس متفاوتي دارد و بعضي ها اين استدلال را دارند که از نزديکي بدون کاندوم لذت بيشتري مي برند. با اين حال حفاظت از خود در مقابل امراض مقاربتي و حاملگي ناخواسته مهم تر ازاين است که مطمئن شويد همسرتان چند درجه لذت بيشتري مي برد. اگر همسر شما زير بار استفاده از کاندوم، هنگام برقراري رابطه جنسي نرفت و اصرار داشت، بهترين کار تنها گذاشتن او با گزينه " نه " است. اگر از شما خواست که از قرص استفاده کنيد به او يادآور شويد که قرص در برابر امراض مقاربتي از شما محافظت نمي کند و جلوي بهانه هاي او را بگيريد.

به علاوه بسياري از افراد اذعان دارند که استفاده از برخي کاندوم ها باعث لذت بيشتر در حين نزديکي و دخول مي شود. انواع مختلفي از کاندوم در دسترس همه هست و مطمئنا مي توانيد نوعي را که مورد علاقه شما باشد، پيدا کنيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : بايد و نبايدهاي کاندوم را بدانيد

ترس از برقراري رابطه جنسي با همسري که بيماري مقاربتي دارد

مي دانم که بحث جالبي نيست، ولي بهتر است از قبل در مورد ترستان از انتقال بيماري مقاربتي حين رابطه جنسي، با همسرتان صحبت کنيد. همه در مورد بيماري مقاربتي که دارند صادق نيستند و يا ممکن است که ندانند که مبتلا هستند، به دليل اينکه مورد بررسي قرارنگرفته اند يا اين که ممکن است ناقل ولي بدون علامت باشند. براي همين، استفاده از کاندوم در رابطه جنسي ضروري بوده و به شما آرامش خاطر مي دهد.

پاره شدن کاندوم حين برقراري رابطه جنسي و بارداري ناخواسته

احتمال خيلي کمي براي پاره شدن کاندوم وجود دارد که نبايد مانع از لذت شما در اتاق خوابتان شود. فقط يک لحظه قبل از مقاربت و نزديکي، آن را چک کنيد که درست قرار گرفته باشد و کاملا تا انتها باز شده و تا بيخ آلت کشيده شده باشد. بهتر است مقداري فضاي آزاد در سر کاندوم ( قسمت پوشاننده سر آلت ) بگذاريد تا مشکلي پيش نيايد، چون اگر اين فضا به اندازه کافي نباشد ممکن است حجم مني خارج شده از سر آلت، منجر به پاره شدن کاندوم شود. فراموش نکنيد که کاندوم را به درستي درآوريد و پس از پايان رابطه جنسي، کاندوم را خارج کنيد. انتهاي کاندوم ( قسمت دهانه کاندوم که بيخ آلت قرار گرفته) را با انگشتان يک دست نگه داشته و قسمت سر کاندوم را که در سر آلت قرار داشته و مني در آن قسمت پرشده است، با انگشتان دست ديگر به سمت بيرون بکشيد، به طوري که کاندوم مانند يک بادکنک حاوي آب مني، از روي آلت سر خورده و خارج شود، مطمئن شويد اسپرم ها در کاندوم باقي مانده اند.

ترس از اينکه بدن بدون لباس شما براي همسرتان جذاب نباشد

بياييد با اين مسئله کنار بيائيم، ما همه از اندام خود احساس نارضايتي داريم، چه به خاطر وزن اضافه اي که داريم يا ظاهر باسن مان. ولي به جاي تمرکز روي اين معايب بي اهميت، بهتر است بر لذت بردن از رابطه در لحظه، تمرکز کنيد. حقيقت اين است که همسرتان در زمان برقراي رابطه جنسي توجهي به هيچ کدام از اينها ندارد و فقط از بودن در کنار شما هيجان زده است.

مي ترسيد که همسرتان در طي رابطه جنسي کاري انجام دهد که با انجام آن راحت نيستيد

قبل از شروع رابطه جنسي مرزهاي شخصي خود را مشخص کنيد. مثلا، من بدون کاندوم رابطه جنسي برقرار نمي کنم، من موافق رابطه جنسي مقعدي يا رابطه جنسي دهاني، نيستم و به قواعد خود پايبند بمانيد. تلاش براي تجربه هاي جديد جنسي، بخش مهمي از زندگي سالم جنسي است، ولي نبايد همسرتان شما را براي انجام حالت هاي مختلف رابطه جنسي، تحت فشار بگذارد.

همسرتان در طي رابطه جنسي کاري انجام دهد که با انجام آن راحت نيستيدهمسرتان در طي رابطه جنسي کاري انجام دهد که با انجام آن راحت نيستيد

به علاوه مهم است که احساسات خود را بشناسيد. مردان ذهن خوان نيستند، پس اشکالي ندارد که بنشينيد و درباره خواسته ها و رضايتمندي هاي جنسي صحبت کنيد. مثلا، اين کار و يا اين نوع رابطه جنسي، احساس ناراحت کننده اي به من مي دهد و در حال حاضر آمادگي اش را ندارم يا امشب حالم خوب نيست يا شايد بهتر باشد بعدا امتحان کنيم.

لازم است خانم ها از اين موضوع مطلع باشند که با شروع رابطه جنسي و تقريبا پس از ايجاد نعوظ در آقايان، تنش و فشار جنسي در آقايان شروع به افزايش نموده و با ادامه فعاليت جنسي، بر شدت اين تنش، لحظه به لحظه افزوده مي شود و آقايان معمولا تحت اثر و فشار اين تنش، تقريبا کنترل زيادي بر فعاليت جنسي خود نخواهند داشت (که گاها با کمي بي ملاحظه گي تا لحظه انزال همراه خواهد بود) و ممکن است فعاليت جنسي آقايان در حين برقراري رابطه جنسي، آنگونه که مورد نظر شماست قابل مديريت نباشد. پس واقع بين باشيد و حتما قبل از شروع، نظرات خود را بصورت مشخص بيان کنيد و از آقايان انتظار زيادي، در حرف شنوي و کنترل فعاليت هايشان، در حين اعمال جنسي نداشته باشيد.

ترس از اينکه هنگام رابطه جنسي، اتفاقي بيافتد که موجب شرمندگي شود

واقعيت اين است که رابطه جنسي با کثيف کاري همراه است. اتفاقات زيادي ممکن است حين رابطه جنسي پيش آيد، سر و صداهايي از بدنتان، مايعات، گاز، ولي فقط کافيست به اين اتفاقات بخنديد و از کنارشان رد شويد.

ترس از اينکه به ارگاسم نرسيد، يا رضايت از رابطه جنسي حاصل نشود

ارگاسم نبايد هدفتان باشد و اگر شما يا همسرتان به اوج لذت جنسي نرسيد، دليل بر شکست رابطه جنسي شما نيست. البته توجه به اين نکته لازم است که در يک رابطه جنسي، آقايان حتما به ارگاسم ميرسند ( مگر اينکه مشکلي جنسي در آقايان وجود داشته باشد) و رابطه را تا رسيدن به ارگاسم ادامه مي دهند و خانم ها هستند که ممکن است بخاطر انزال زودتر و رسيدن به ارگاسم در آقايان، ارگاسم را تجربه نکنند، ولي مسائل رضايت بخش زيادي حين رابطه جنسي وجود دارد، حتي اگر به ارگاسم نرسيد.

اگر مي خواهيد لذت و رضايت جنسي همسرتان را افزايش دهيد، سوالاتي از او بپرسيد. مثل در حال حاضر تمايل دارد چه کاري انجام دهيد؟ سريع تر باشيد يا آرام تر؟ البته مطمئن باشيد، بهتر است به جاي پرسيدن اين که چه چيزي را دوست دارد، گزينه هايي را به او ارائه بدهيد.

ترس از بد عمل کردن در درابطه جنسي

رو راست به شما مي گويم که هيچ کس در رابطه جنسي بد عمل نمي کند. ممکن است کمي کم تجربه باشيد يا خيلي فعال نباشيد، ولي تا زماني که مايل به برقراري رابطه با همسرتان باشيد، نيازي به هيچ گونه نگراني نيست.




منبع: سيمرغ





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

13 خوراکي اي که زنان نبايد مصرف کنند

4 خطر پنهان درد شکمي در زمان قاعدگي

چرا سرطان هاي دستگاه گوارش در بين مردان در حال افزايش است؟

وقتي قلب جنين مي ايستد!

ويتامين هاي مورد نياز بدن کودکان را بشناسيد

آقايان اين 10 اشتباه خطرناک را در مورد سلامت خود انجام ندهيد!

چرا بايد بيضه هاي نوازد تازه متولد شده معاينه شود؟

بهترين سن باروري در زنان و مردان

علت مشاهده خون در ادرار مردان چيست؟

علت لکه بيني در ماه هاي مختلف بارداري

ممکن است دليل سقط جنين مکرر، مردان باشند!

چرا بايد از شکم بند بارداري استفاده کنيد

مردان 14 تا 20 ساله اي که دچار کمبود ويتامين D هستند

روش تشخيص خوش خيم يا بدخيم بودن بيماري پروستات

سرخک چيست؟ + علائم سرخک و درمان سرخک در کودکان

علت سردرد در کودکان چيست؟

واکسن سه گانه کودکان چه عوارضي دارد؟

درمان اسهال نوزادان در خانه با نکاتي طلايي

خونريزي در بارداري چه علتي دارد و چه زماني خطرناک است؟

مصرف ويتامين D در دوران بارداري به چه صورت است؟

بيماري هاي زنانه که دير تشخيص داده مي شوند

سلامت پروستات را با اين گياهان تضمين کنيد

چرا کودکان از حمام کردن مي ترسند و چطور اين ترس را کم کرد؟

بالارفتن فشار خون بر اثر نشستن طولاني مدت در خانم ها

علت و درمان کمر درد قاعدگي

در زمان پريود از انجام اين کارها جدا بپرهيزيد

نکاتي فوق العاده مهم راجع به تب کودکانمان

کيست تخمدان به سراغ چه زناني مي رود؟

تيز كردن هوش كودكان!؟

نشانه هاي هشدار دهنده سرطان دهانه رحم

صفحه رشد تا چه زماني باز است؟

7 زنگ خطر در اوايل بارداري

ضربه در بارداري مساوي است با سقط‌جنين؟

5 علامتي که نشان مي دهد دوقلو بارداريد!!

چرا بعضي بچه ها هميشه مريض هستند؟

عوامل تشديد افسردگي پس از زايمان

واريکوسل؛ پاسخ به 20 سوال متداول

در ماه دوم بارداري حواستان به اين موارد باشد

سرطان تخمدان و علايم هشدار دهنده اي که هر زني بايد بداند

درد سينه ها نشانه ي چيست؟

علت مشاهده خون در مايع مني مردان چيست؟

علت مرگ جنين در داخل شکم در ماه هاي مختلف

علت دو بار پريود شدن در يک ماه چيست؟

سرطان پروستات در زنان چگونه امکانپذير است؟

تاثير هر کدام از روش هاي پيشگيري از بارداري بر پريود

عمل کورتاژ چيست؟ کورتاژ چرا و چگونه انجام مي شود؟

هورمون ها چطور باعث چاق شدن شما مي شوند؟

نکاتي که مردها براي سالم ماندن بايد از زن ها ياد بگيرند

7 نشانه از بيماريهاي خطرناکي که خانم ها ناديده مي گيرند

آلت تناسلي مردان با افزايش سن کوچک مي شود؟