آخرین اخبار

4 رفتاري که شوهرتان را از شما دور مي کند روابط عاطفي

4 رفتاري که شوهرتان را از شما دور مي کند

  بزرگنمايي:

چه خبر - رفتارهايي که باعث مي شود شوهرتان را از دست بدهيد

سردي و يک فاصله پرنشدني، از همين اتفاقات ساده جان مي گيرد. همين چيزهايي که گاهي به دليل صميميت و گاهي به دليل حق به جانب بودن ، آنها را ناديده مي گيريد. همين چيزهاي ساده اي که براي مردها يک دنيا اهميت دارد و مي تواند نظرشان را نسبت به شريک زندگي شان زير و رو کند. شما فکر مي کنيد هيچ اتفاقي نيفتاده؛ فکر مي کنيد تغييري نکرده ايد و اشتباهي مرتکب نشده ايد اما همسرتان روزبه روز بيشتر فاصله مي گيرد و سردتر مي شود. تقصير شما نيست. کسي اين چيزها را به شما گوشزد نکرده. ما در اين صفحه مي خواهيم شما را با اشتباه هاي کوچکي که زندگي تان را يخبندان مي کند آشنا کنيم و چشم هايتان را بيشتر از قبل روي رفتار تان باز کنيم.

_ به خودتان اهميت نمي دهيد/ زن هاي هپلي

مردي که عاشق تان باشد، حتي مي تواند در سخت ترين روزها هم کنار شما بماند و در روزهاي بيماري هم از شما خسته نشود. مردها يک زن هميشه زيبا و سالم نمي خواهند. بلکه زني را دوست دارند که بيمارنما و ژولي پولي نباشد و اهميت کافي را به سلامت و زيبايي اش بدهد. اگر هنوز هم منظور مان را نفهميده ايد، چند شکايت اصلي مردها از همسرشان را بخوانيد:

_ دوست ندارم همسرم کار کند. چون خسته و بدبو از سرکار برمي گردد و ديگر حتي حوصله يک دوش گرفتن مجدد را هم ندارد. ساعات زيبايي و مرتب بودنش، تنها اول صبح است و بدبويي و خستگي اش را براي من به خانه مي آورد.

_ اشتياق زيادش به غذا خوردن نه تنها خوشحالم نمي کند، بلکه برايم عذاب آور هم شده. نمي دانم خودش را نمي بيند؟ متوجه نيست که چطور هر روز وزنش بالاتر مي رود و مجبور مي شود لباس هاي قديمي اش را کنار بگذارد؟

_ همسرم 10 نوع سشوار و اتوي مو دارد اما هر روز بايد با موهاي وز شده ببينمش. حسرت ديدن يک لباس خانه هماهنگ و آراسته به تنش، بر دلم مانده.

_ تنها وقتي که مهمان داريم مي توانم به آراسته بودنش اميدوار باشم.

مردها چه فکر مي کنند؟

مردها از زناني که به بهداشت، سلامت و زيبايي شان اهميت نمي دهند، بيزارند. شايد يک زن هم از هپلي بودن همسرش آزرده شود اما آسيبي که يک مرد از اين ماجرا مي بيند به مراتب بيشتر است؛ چراکه مردها در جريان اين ارتباط، بيشتر تابع چشمشان هستند. شايد ديدن يک لباس خوشرنگ، مرتب و يک خانه تميز، بيشتر از هر چيز ديگري بتواند آنها را دلگرم کند اما شکايت هايي که در بالا گفته شد، کافي است تا يک مرد عاشق هم به يک مرد سرد تبديل شود.

چرا زن ها به اينجا مي رسند؟

بسياري از زن ها در درک مفهوم «صميميت» دچار مشکل هستند. آنها بعد از گذشت مدتي از زندگي مشترک، به بهانه صميمي بودن با همسرشان، رسيدن به خود و شادابي شان را فراموش مي کنند. اگر شما هم در چنين موقعيتي قرار داريد، نبايد اين اصل را فراموش کنيد که براي يک مرد، هر روز روزي تازه است و تنها با تازه نگه داشتن اين زيبايي هاي کوچک است که مي توانيد دل اين موجود مريخي را به دست بياوريد.

_ زن هايي که خود را دست کم مي گيرند

حتي زشت ترين آدم هاي جهان هم، دليلي براي دلفريب بودن در خود دارند. يادتان نرود که مردها از زناني که مدام خود را تحقير مي کنند و هيچ وقت از ظاهر شان راضي نيستند، بيزارند و اگر مدام در مورد ظاهرتان غر بزنيد، نه تنها او شما را يک زن فروتن نمي بيند، بلکه از شما دلسرد هم مي شود. اگر هنوز هم منظور مان را نفهميده ايد، چند شکايت اصلي مرد ها از همسرشان را از

زبان زن ها بخوانيد

_ دماغم باز هم ورم کرده. با اين صورت چطور به مهماني بيايم؟ من امشب باز هم زشت ترين زن جمع خواهم بود. اصلا همين هفته بايد سراغ يک جراح زيبايي بروم و از دست اين چهره مسخره راحت شوم.

_ نه! اين لباس را نمي پوشم! ببين چقدر چاقم مي کند. اين پهلو هاي گنده را بزرگ تر هم نشان مي دهد. نگاه کن شکمم چندبرابر شده و از هر گوشه لباسم يک تکه چربي بيرون زده.

_ هرقدر موهايم را سشوار مي کشم صاف نمي شود. با اين موهاي وزوزي حالم از قيافه خودم به هم مي خورد. دلم مي خواست کچل باشم اما اين موهاي زشت روي سرم نباشد.

مردها چه فکر مي کنند؟

براي همسرتان زشت بودن يا زيبا بودن شما آنقدر اهميت ندارد که تصور شما نسبت به خودتان. مردها عاشق زن هاي با اعتماد به نفس هستند. زن هايي که خوب بلدند زيبايي هايشان را بهتر نشان دهند و از ظاهري که دارند، راضي هستند. مدام شکسته نفسي کردن و شرمنده بودن از ظاهر خود، مي تواند عاشق ترين مرد را هم دلسرد کند. شما با اين کار، ايرادهايي که تا کنون در شما نمي ديده را در نگاهش پررنگ تر جلوه مي دهيد.

چرا زن ها به اينجا مي رسند؟

برخي زن ها گمان مي کنند که ديگران ايراد هاي ظاهري شان را برجسته تر از آنچه که هست مي بينند. به همين دليل و براي نشان دادن شکسته نفسي شان، سعي مي کنند قبل از ديگران، خودشان ايرادها را به زبان بياورند اما بايد بدانيد که چنين رفتاري نتيجه معکوس بر روابط شما مي گذارد. پس زيبايي هاي ظاهر تان را تحسين کنيد و به خودتان باور داشته باشيد. هرگز خود را در مقابل همسرتان تحقير نکنيد؛ اين موضوع مي تواند حس او را نسبت به شما زير و رو کند.

_ زناني که هميشه نگران ظاهر شان هستند

هر مردي دوست دارد زني زيبا و آراسته داشته باشد اما زن هايي که مدام درگير ظاهرشان هستند مردها را عذاب مي دهند. يک مرد دوست دارد با خيال راحت با همسرش کوه برود و مدام نگران خاکي شدن کفش هايش نباشد. دوست دارد گاهي چهره همسرش را بدون آرايش ببيند و وقتي با عجله مي خواهند جايي بروند، او ساعت ها مقابل آينه ننشيند.

اگر هنوز هم منظور مان را نفهميده ايد، چند شکايت اصلي مرد ها از همسرشان را بخوانيد :

دوست دارم گاهي دستش را بگيرم و روي يک تپه کنارش بنشينم اما او حاضر نيست مانتواش را خاکي کند يا به دليل نشستن روي زمين شلوارش را چروک کند. هيچ وقت کنارش احساس راحتي نمي کنم. هزينه زيادي که براي لوازم آرايشي مي پردازد مرا ديوانه مي کند. من مخالف کار او نيستم و دوست هم دارم که آراسته باشد اما از اينکه نيمي از بودجه ماهانه ما براي لوازم آرايشي مصرفي هزينه مي شود ناراحتم.

حاضر نيست لباس هاي تکراري بپوشد و ست کردن لباس ها برايش شبيه يک بحران غيرقابل حل است. ما هيچ وقت نمي توانيم تصميم ناگهاني اي براي تفريح بگيريم. چون بايد زمان کافي براي حاضر شدن را داشته باشد.

مردها چه فکر مي کنند؟

همان طور که گفتيم مردها از ديدن زيبايي همسرشان لذت مي برند اما دوست دارند بخش اصلي اين آراستگي را زيبايي طبيعي تشکيل دهد. آنها دوست ندارند کنار يک عروسک بي عيب و نقص زندگي کنند، بلکه ترجيح مي دهند کنار يک همسر ساده، اما مرتب باشد. کنار زني که اگر به موهايش دست بزنيد، آشفته و مضطرب نشود.

چرا زن ها به اينجا مي رسند؟

با ديدن تصوير بازيگران زيبا، برخي از زن ها تصويري بي عيب را در ذهن شان حک مي کنند؛ تصويري که تمام تلاش شان را براي شبيه شدن به آن به خرج مي دهند و با ديدن تفاوت هايشان با آن، نااميد و مضطرب مي شوند. گرچه اين زن ها فکر مي کنند در صورت شبيه نبودن به اين تصوير، ديگران آنها را رد يا سرزنش مي کنند اما واقعيت اين است که اين افراد خيلي زود همسرشان را از خود مي رانند.

_ ضعيف هستيد. زنان وابسته و دست و پا چلفتي

مرد ها احساس قدرت را دوست دارند و اينکه زني با استقلال بيش از حدش آنها را تحت سلطه در بياورد، آزارشان مي دهد. در عين حال، مردها از زنان ناتوان و وابسته هم خوش شان نمي آيد. آنها دوست ندارند عين يک نگهبان مدام مراقب همسرشان باشند و اينکه زنشان رفتاري کودکانه و منفعلانه هم داشته باشد، برايشان مثل يک کابوس است.

اگر هنوز هم منظور مان را نفهميده ايد، چند شکايت اصلي مرد ها از همسرشان را بخوانيد :

براي همسرم اتومبيل خريدم و کمکش کردم تا گواهينامه بگيرد اما او بدون من حاضر نيست رانندگي کند. انتظار دارد من مثل يک راننده شخصي در کنارش باشم و به دليل ترسش، حاضر نيست از امکاني که برايش فراهم کرده ام استفاده کند.

اگر من مراقب همه چيز نباشم، زندگي مان از دست مي رود. همسرم حتي نمي تواند يک خريد ساده را انجام دهد. همه جا بايد کنارش باشم و همه مسئوليت هاي زندگي را بايد به تنهايي برعهده بگيرم.

همسرم با يک بحث ساده زير گريه مي زد و از بدبختي هايش شکايت مي کرد. ما اختلافات زيادي داشتيم و يک بار که تلاش کردم او را به جدايي راضي کنم، تهديد کرد که خودش را مي کشد.

مردها چه فکر مي کنند؟

زن هاي مظلوم نما، ضعيف و ناتوان براي هيچ مردي جالب نيستند. يک مرد دوست دارد بداند که همسرش در هر شرايطي از عهده کارهاي خودش برمي آيد و مي تواند روي پاي خودش بايستد. مردها دوست دارند در زندگي حرف اول را بزنند اما نمي خواهند بار تمام مسئوليت هاي ريز و درشت خانه بر دوش شان باشد.

چرا زن ها به اينجا مي رسند؟

اين مشکل ريشه در اعتمادبه نفس زنان دارد. کساني که اعتمادبه نفس پايي دارند، گمان مي کنند با اين مظلوم نمايي ها مي توانند دل ديگران را به رحم بياورند و زندگي شان را پيش ببرند. بعضي از زنان هم به دليل بحران هايي که در کودکي برايشان به وجود آمده، هميشه نوعي احساس ضعف همراه شان است و ترس از ترک شدن باعث مي شود که به چنين ابزار هايي متوسل شوند؛ ابزار هايي که به جاي درست کردن ماجرا، مي تواند روابط آنها را از هم بپاشد.


منبع:مجله زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟