آخرین اخبار

اين رفتارهاي شما با خيانت جنسي به همسرتان تفاوتي ندارد!! روابط عاطفي

اين رفتارهاي شما با خيانت جنسي به همسرتان تفاوتي ندارد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - رفتارهايي که خيانت به همسر استبيرون رفتن مدام با دوستان

اين يک واقعيت است که هر کسي به تنهايي احتياج دارد. ازدواج به معناي کنار گذاشتن دوستان و رفت و آمد با آنها نيست. حتي زوج هاي جوان هم بايد هر از چند گاهي زمان خود را با دوستان خود بگذرانند اما افراط در اين کار مي تواند رابطه عاطفي را ويران کند. به همين دليل بهتر است که محدوديت ها را بشناسيد و در مورد آنها با شريک زندگي تان گفتگو کنيد و به يک نتيجه واحد برسيد. به عنوان مثال اگر شما احساس کرديد که همسرتان بيش از حد با دوستانش به بيرون از خانه مي رود و اين موضوع حس بدي را به شما منتقل مي کند، بهتر است که صادقانه آن را با همسرتان در ميان بگذاريد.

شما بايد از کارهايي که همسرتان در طول روز انجام مي دهد، آگاه باشيد. البته هر فردي طرز فکر مخصوص به خود دارد. ممکن است شما از اين که همسرتان کل هفته را با دوستانش بيرون از خانه بگذراند و شب ها دير به خانه بيايد، ناراحت نشويد اما ممکن است که اين رفتار براي فرد ديگري فاجعه باشد. به همين دليل بهتر است که زاويه ديدتان را نسبت به اين موضوع براي همسرتان توضيح دهيد. به علاوه بهتر است که خودتان نيز اين موضوع را رعايت کنيد. به عنوان مثال زماني که بيرون از خانه هستيد، گوشي تان را در دسترس قرار دهيد. طبيعي است که به مدت نيم ساعت دست تان بند باشد طوري که نتوانيد با او در ارتباط باشيد، اما جواب ندادن در ساعت يک نصفه شب، همسرتان را عصبي و نگران خواهد کرد. بنابراين هنگامي که با دوستان خود بيرون از خانه به سر مي بريد، ارتباط با همسرتان را نيز فراموش نکنيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : 8 دليل مردانه براي خيانت در زندگي زناشويي!!!

در لاک خود فرو رفتن

اگر چه دعوا و بگو مگوهاي مدام ميان زوج ها دردساز است اما از طرف ديگر اگر زوجي هيچ بحث و مشاجره اي با يکديگر نداشته باشند نيز عجيب و غيرعادي و نشانه اي از فاصله ميان آنهاست. برخي اين بگو مگوها در رابطه عاطفي غيرقابل اجتناب اما سازنده است. بدين معني که نشان مي دهد دو طرف براي رابطه خود تلاش مي کنند و دوست دارند که آن را بهبود بخشند.

بنابراين اگر شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد که با همسرتان سر هيچ موضوعي بحث نمي کنيد، از خودتان سوال کنيد که اشکال کار کجاست؟ آيا از بي اهميتي شما سرچشمه مي گيريد؟ يا اين که فاصله تان با همسرتان آنقدر زياد است که ترجيح مي دهيد در مقابل تمام رفتارهاي او سکوت کنيد؟ شايد هم يک حرف را هزار بار زده ايد اما کو گوش شنوا؟ دليل شما هر چه که باشد، نشاندهنده مشکلي در رابطه شماست که بايد هر چه زودتر حل شود. پيشنهاد ما به شما اين است که بنشينيد و با همسرتان گفتگو و آنچه در ذهن و دلتان مي گذرد را بيان کنيد.

پنهان کردن مشکلات مالي

پنهان کردن مسائل مالي يکي از بزرگ ترين مشکلاتي است که اکثر زوج ها با آن دست و پنجه نرم مي کنند. شايد شما دوست نداشته باشيد که با مطرح کردن اين مسائل همسرتان را ناراحت کنيد اما اين مشکلي است که زندگي هر دوي شما را تحت تاثير قرار مي دهد و او هم حق دارد که واقعيت را بداند. علاوه بر آن، پنهان کردن اين موضوع موجب مي شود که همسرتان اعتمادش را به شما از دست دهد. پول يکي از مهمترين مسائل در زندگي مشترک است که استرس و تنش زيادي را موجب مي شود، اما نگراني موقت بهتر از پنهان کردن آن و به تبع تباهي رابطه عاطفي است.

ارتباط با عشق قبلي

گاهي شما مجبوريد که با عشق قبلي تان به دلايلي در ارتباط باشيد. به عنوان مثال دوستان مشترک داريد يا اين که همکار هستيد و نمي توانيد ارتباط تان را به طور کامل با او قطع کنيد، اگر ارتباط شما پنهاني نباشد و همسرتان نيز بر آن کنترل داشته باشد، مشکلي بوجود نخواهد آمد اما اگر دليلي براي ادامه ارتباط تان وجود نداشته باشد اما شما همچنان با او در تماس باشيد، مطمئنا دير يا زود رابطه عاطفي فعلي شما را تحت شعاع قرار خواهد داد. در اين شرايط بهتر است که با همسرتان گفتگو کنيد. مهمترين عامل، صداقت و روراستي است.

اعتياد به موبايل

اگر يکي از دو طرف رابطه، يا هر دوي آنها، مدام سرشان توي تلفن همراه شان باشد يا که هر کدام در اتاق جداگانه اي برنامه مورد علاقه شان را در تلويزيون تماشا کنند، بدين معني است که براي هم اهميتي ندارند و هر کسي سرش در کار خودش است يا حتي مي توان گفت که آنها چيزي را از هم پنهان مي کنند.

البته اين رفتارها هميشه نشان دهنده وجود مشکل نيست. بلکه طبيعي است که افراد در انتهاي روز، زماني که خسته به خانه مي آيند و انرژي لازم را ندارند، سکوت کنند يا اين که گوشي شان را به دست بگيرند و از اخبار روز باخبر شوند اما اگر اين رفتار تبديل به عادت شود، رابطه عاطفي را تخريب خواهد کرد. بنابراين پيشنهاد ما اين است که گوشي يا تلويزيون را حداقل تا دو ساعت پس از اين که به خانه آمديد، خاموش کنيد تا مانع از برقراري ارتباط با همسرتان نشود. روبه روي همسرتان بنشينيد و به چشمهايش زل بزنيد، با او صحبت کنيد و از اتفاق هايي که در طول روز برايش رخ داد باخبر شويد. اين لحظات شايد کوتاه باشند اما تاثير بلند مدت و مثبتي در رابطه عاطفي شما خواهند گذاشت.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : ده دليل خيانت شوهر به همسر خود!؟

اعتياد به کار

در اکثر مواقع آقايان به دليل سختي يا احتياج به پول بيشتر تا دير وقت سر کار مي مانند اما دليل برخي از مردان سنگيني بار زندگي نيست بلکه آنها به دنبال راهي براي دور ماندن از خانه مي گردند. در اين شرايط بايد به دنبال دليل آن باشيد. چه چيزي در خانه همسرتان را آزار مي دهد؟ شايد غر زدن هاي مدام، عدم نزديکي يا حتي نبودن آرامش در خانه دلايل اين رفتار باشند. شايد او با اين کار مي خواهد که انرژي هاي منفي را از خود دور کند. پس اگر خودتان نتوانستيد دليل اين رفتار را بفهميد، با همسرتان گفتگو کنيد. سعي کنيد که نيازهاي او و نيازهاي خودتان را بشناسيد و براي برآورده کردن شان تلاش کنيد. باز هم تاکيد مي کنيم که صداقت و روراستي کليد موفقيت شما در برقراري يک رابطه سالم است.

پنهان کردن مشکلات روحي

اگر از مشکلات روحي و رواني مانند اختلالات دو قطبي رنج مي بريد يا اين که افسردگي پس از زايمان گرفته ايد و... به هيچ عنوان اين مسائل را از همسرتان پنهان نکنيد. حل کردن اين مشکلات به تنهايي ساده نيست، بنابراين از همسرتان کمک بگيريد تا حامي و پشتيبان شما باشد. علاوه بر آن، پنهان کردن آن مي تواند موجب از دست رفتن اعتماد همسرتان به شما شود. بنابراين بهتر است که در مورد احساسات خود با همسرتان صادقانه سخن بگوييد. مهم نيست که مشکل شما چقدر حاد است، مطمئن باشيد که با به اشتراک گذاشتن آن هر چه سريع تر بر مشکل تان غلبه خواهيد کرد.



منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟