آخرین اخبار

نگار فروزنده: هيچ وقت عمل زيبايي نداشته‌ام + تصوير هنر و سلامت

نگار فروزنده: هيچ وقت عمل زيبايي نداشته‌ام + تصوير

  بزرگنمايي:

چه خبر - نگار فروزنده با اشاره به شايعاتي که در فضاي مجازي در خصوص اينکه بارها جراحي زبيايي کرده است، تأکرد کرد: تا به حال به غير از جراحي بيني که آن هم به دليل تصادف و شکستگي انجام شد، جراحي زيبايي ديگري انجام نداده‌ام.

نگار فروزنده بازيگر عرصه سينما و تلويزيون است که حضور در فيلم هاي «کافه ستاره» سامان مقدم، «دايره زنگي» پريسا بخت‌آور، «دعوت» ابراهيم حاتمي‌کيا و «محاکمه در خيابان» مسعود کيميايي از جمله فعاليت‌هاي او در عرصه سينما هستند. وي همچنين در مجموعه‌هايي تلويزيوني چون «دارا و ندار» مسعود ده‌نمکي، «من يک مستاجرم» پريسا بخت‌آور و «ريحانه» سيروس مقدم در مقام بازيگر حضور داشته است.

به بهانه نوروز سراغ اين بازيگر رفتيم تا هم از حال وي جويا شويم و هم درباره مسايلي که در اين 13 روز عيد اکثر ما در سفرهاي نوروزي با آن‌ها مواجه مي‌شويم، گفتگويي داشته باشيم.


فروزنده در اين گفتگو درباره يکي از اساسي ترين معضلات در نوروز يعني بهداشت طبيعت هشدار داد و البته تاکيد کرد که درباره اين مساله نمي توانيم مثل هميشه به شعارها اکتفا کنيم. کودکان در مدارس بيشتر از همه در برابر اين شعارها قرار گرفته‌ و آنها را همچون درس حفظ کرده اند و شايد بهتر از يک مجري بتوانند در اين باره سخن بگويند. فروزنده بخشي از اين مسأله ريشه‌اي را به مشکلات روحي و دغدغه‌هايي مرتبط دانست که جان ما را اذيت مي کنند اما حاضر نيستيم براي درمان آنها به سراغ يک روانشناس برويم.

وي همچنين در اين گفتگو از اينکه هيچ‌گاه روي صورت خود عمل جراحي نداشته است سخن گفت و گلايه کرد که بعضي از سايت ها در فضاي مجازي از عمل هاي زيبايي متعدد وي خبر مي دهند.

*خانم فروزنده شايد يکي از معضلات ما در نوروز مبحثي باشد که عليرغم اهميتش کمتر به آن توجه مي شود و آن موضوع محيط و طبيعتي است که در بهار تحت تأثير سفرهاي مردم، به يکباره انگار دچار فرسودگي و آلودگي 13 روزه مي شود. خود شما چقدر با اين مساله برخورد داشته ايد و فکر مي کنيد چطور مي توان جلوي آن را گرفت؟

- بله اين يکي از مسايلي است که واقعا جاي توجه و کار دارد. اولين کار اين است که ما از منزل خود شروع کنيم. يعني بهترين کار ممکن که هرکس مي تواند انجام دهد اين است که زباله ها را در منزل خود تفکيک کند. خود من دائما اين کار را انجام مي دهم، حتي زمانيکه به عنوان مهمان به منزل کسي مي روم زباله هاي مصرفي خود را از يکديگر تفکيک مي کنم. زمانيکه ما از خانه خود شروع کنيم اين فرهنگ در بيرون از خانه هم ادامه پيدا مي کند.

من خيلي اين حرکت را ديده ام که مثلا شخصي شيشه ماشين خود را پايين مي کشد و زباله اش را به بيرون پرتاب مي کند که اين کار بسيار زشت است. اين از جمله تصاوير بسيار زشتي است که من هر بار که مي‌بينم تاسف مي‌خورم و اگر بتوانم فرد را پشت چراغ قرمزي يا جايي پيدا کنم، حتما تذکر مي دهم.

*چرا فکر مي‌کنيم که چون شخص ديگري قرار است خيابان ها را تميز کند اين وظيفه ديگر بر عهده ما نيست؟

- برعکس بايد به آن شخصي که بعدا قرار است اين خيابان ها را تميز کند، فکر کرد. در همه جاي دنيا مردم سعي مي کنند تا شهرشان را زيبا نگه دارند اما اينجا کمتر اين دغدغه ها ديده مي شود. واقعا داشتن يک کيسه زباله در ماشين چندان کار سختي نيست. چه مي شود اگر هر کسي کيسه زباله‌اي را همراه داشته باشد و زمانيکه به طبيعت و يا هر محيط ديگري مي رسد از آن استفاده کند، هم اکنون در همه جاي شهر سطل‌هاي زباله وجود دارد و مي توان به اولين سطل زباله که رسيد آن را تخليه کرد. اگر مردم يک بار اين کار را امتحان و احساس خوب بعد از آن را درک کنند ديگر هميشه به همين شکل رفتار خواهند کرد.

خود من هميشه در خودروي خود چنين کيسه زباله اي دارم و بعد از اينکه پر شد آن را در يکي از سطل هاي زباله شهر مي اندازم.

*چرا ما متوجه ضررهاي بي پايان چنين رفتارهاي نيستيم؟

- ما به دليل زندگي شهرنشيني که داريم و هر روز هم بيشتر مي شود، از بعضي مسايل به تدريج دور مي شويم و از اين نکته هم غفلت مي کنيم که انسان هرچه که از طبيعت بيشتر دور شود در زندگي دچار مشکل و افسردگي مي شود. به طور مثال حيوانات بخشي از طبيعت ما هستند. آزار ندادن و تعدي نکردن به حيوانات بايد جزو ضرورت ها باشد اما نه تنها از چنين موضوعاتي حمايت نمي شود بلکه عده اي حتي حيوانات موجود در منطقه حفاظت شده را هم مي کشند و به نوعي با اين کار تفريح مي کنند.

من همکاراني دارم که با کودکان بي سرپرست کار مي‌کنند و يا در خصوص ديگر موارد اجتماعي و آسيب هاي وارده فعاليت دارند اما بحث موجودات زنده و مشکلاتي که براي‌شان پيش مي آيد، از جمله مسايلي است که بسيار کمتر به آنها توجه مي شود و يا اصلا نمي شود. در حاليکه به نظر من اين موجودات زنده حتي گاهي اهميت بيشتري هم پيدا مي کنند زيرا بخشي از زندگي ما هستد و اگر از چرخه اکوسيستم خارج شوند اولين آسيب به خود ما مي رسد.

ما انسان هستيم و عدالت را درمورد همه پديده هاي پيرامون خود بايد به نحو شايسته اي اجرا کنيم. به شکلي که هم اکنون با طبيعت رفتار مي کنيم بيشتر آن را نابود مي کنيم. من مدتي پيش فيلمي ديدم که چند آدم بيمار يوزپلنگ ايراني را اذيت کرده بودند و بعد از اين کار خود فيلم هم مي گرفتند، واقعا چه بلايي بر سر بشر امروز آمده است که اينچنين شده است؟ من تا چند وقت بعد از تماشاي اين فيم حال بسيار بدي داشتم.

بسياري از اين آدم ها بيمار هستند و بايد فکري براي درمان خود کنند زيرا اينها به مراحل بدتري مي رسند. به طور مثال من خاطرم هست يکي از همين قاتلان زنجيره اي فرزندان پيش از اين قتل ها حيوانات را مورد آزار و اذيت قرار مي داده است. بنابراين اين مساله اي است که ابعاد گوناگوني دارد و از وجوه مختلفي بايد آن را ديد.



*من مي دانم که شما در زمينه حمايت از حيوانات فعاليت هم داريد...

- بله و از همه مي خواهم اين مساله را جدي بگيرند چون همانطور که گفتم اين موضوع با حيات خود ما در ارتباط است. همينجا هم اعلام مي کنم که هر گروه، نهاد و يا سازماني که بخواهد در زمينه مسايل زيست محيطي و يا حمايت از حيوانات کاري انجام دهد، من حاضر به همکاري هستم.

*چه راهکاري پيشنهاد مي کنيد؟ به هرحال اين مسايل بسيار ريشه اي‌تر از آن هستند که تنها بخواهيم درباره آنها گفتگو کنيم.

- بله، ببينيد مردم ما شعار زده شده اند و اتفاقا در اين موارد نمي توان شعار داد. بايد يک جايي ديگر دست از شعار دادن برداريم. رسانه ها بايد به عنوان اولين منبع، بخشي از اين فرهنگ را در راستاي حمايت از محيط زيست و حيوانات در مطبوعات جا بيندازند. بايد به شکلي جدي و مداوم فرهنگ سازي شود تا اين انديشه در خود افراد شکل بگيرد.

مرضيه برومند يکي از کساني است که در اين مورد تلاش‌هاي زيادي کرده است و در آثارش مي توان اين دغدغه را ديد اما ساخت تنها يک سريال براي فرهنگ سازي کافي نيست و همه بايد براي اين منظور دست به دست هم بدهند. بايد به گونه اي عمل کرد که اين تصوير آزار و اذيت حيوانات و يا بيرون ريختن زباله ها براي همه زشت و قبيح باشد و ديگر هيچ کس چنين جسارتي را به خود ندهد که چنين کاري کند. حتي اگر نياز باشد به نظر من بايد با چنين افرادي برخوردهاي قانوني سختي انجام بگيرد.

*فکر مي کنيد تنبيه و برخوردهاي قانوني بيشتر جواب مي دهد؟

- بله، من معتقدم در ايران در قبال بي قانوني جريمه بيشتر جواب داده است. به طور مثال هميشه در همه برنامه هاي تلويزيون حداقل براي بستن کمربند ايمني خودرو هشدار داده شده است اما تا زمانيکه مردم مجبور نشدند براي نبستن کمربند جريمه بپردازند، بستن کمربند چندان عملي نشد. پليس هم که به خاطر خودش و خانواده اش تذکر نمي‌دهد بلکه اين تذکرات و توصيه ها براي زندگي بهتر خود مردم است.

* به نکته خوبي اشاره کرديد اتفاقا اين تصادفات هم يکي از معضلات نوروزي است و هر ساله با اتمام نوروز متاسفانه با آماري از تلفات جاده‌اي روبرو هستيم.

- بله، اگر شايد راننده و ساير سرنشينان کمربندهاي خود را مي بستند چنين حوادث تلخي را شاهد نبوديم. در واقع بيشتر اين تلفات تنها به اين دليل است که سرنشينان خودروها کمربندها را نمي بندند.

*خود شما چقدر اين مساله را رعايت مي کنيد؟

- من از لحظه اي که سوار خودروي خود مي شوم حتي اگر هم قرار باشد مسيري را براي 2 دقيقه رانندگي کنم، باز هم کمربند خود را مي بندم و از اين لحاظ بسيار قانومندم. من به اين کار افتخار مي کنم و تنها کاري است که انجام آن براي من از روي اجبار نيست.

فکر مي کنم در شرايطي قرار گرفته ام که به خاطر حرفه خود در برابر چشم هاي زيادي قرار دارم و از اين بابت هم بايد مسايلي را رعايت کنم.

*به نظر شما چرا برخي در برابر حل اين مسايل و معضلات دافعه يا گارد دارند؟ رعايت بهداشت طبيعت و يا مسايل ايمني مثل بستن کمربند واقعا سخت نيست.

- بله به نظرم يک گارد ذهني است و يک نوع بيماري.

*البته گاهي هم بسياري از اين موارد به دليل غفلت هايي است که ما نسبت به پيرامون خود داريم.

- غفلت به چي! غفلت نسبت به جان خود. ديگر نمي توان به راحتي نام غفلت را روي اين مساله گذاشت آن هم در زماني که به صورت گسترده اي اين مسايل اطلاع رساني مي شوند. پليس راهنمايي و رانندگي درباره اين مساله هرچه را که در توانش بوده است، انجام داده اما من باز هم نمي دانم که چرا بعضي با خودشان لجبازي دارند.

من فکر مي کنم هر مشکلي که ما داريم به اين دليل است که روانشناس در جامعه ما هنوز جايگاه خود را پيدا نکرده است. ما زمانيکه سرما مي خوريم و مشکلي براي جسم و بدنمان پيش مي آيد به سرعت به دنبال پزشک مي رويم تا خود را درمان کنيم، ولي براي مسايل و مشکلات روحمان هيچ کاري انجام نمي دهيم. ما آنقدر با روح و جان خود غريبه هستيم که وقتي احساس افسردگي و يا ديگر بيماري ها را داريم اصلا جايي را براي درمان آنها در نظر نمي گيريم.

*پس به نظر شما مردم براي توجه به مواردي مثل حفاظت از محيط زيست و رعايت مسايل راهنمايي رانندگي به اقدامي فراتر از دادن يک تذکر نيازمند هستند؟

- بله. مسايلي که در جامعه ما وجود دارد ريشه اي است و به شکل ريشه اي هم بايد اينها درمان شوند. رفتارهاي اجتماعي و وظايف شهروندي از بطن خود اجتماع شکل مي گيرند و متاسفانه مشکلاتي هستند که پنهان مي مانند اما پنهان کردن‌شان دردي را دوا نمي کند. حتي به نظر من آشکار کردن بعضي از حقايق مي‌تواند خيلي هم راهگشا باشد.



به بسياري از اين مسايل بايد از همان ابتداي کودکي توجه کرد. از کودکي بايد به فرزندان آموزش بدهيم که به طور مثال طبيعت و محيط زيست خود را دوست داشته باشند. من برادرم کودکاني دارد که از همين الان سعي مي کنم به آنها درباره طبيعت آموزش بدهم. بايد در مهدکودک ها و در مدارس آموزش هايي داده شود تا نسل هاي بعد برنامه ريزي شوند و نسبت به محيط پيرامون خود منعطف تر عمل کنند. بايد به گونه اي فرهنگ سازي کرد که مردم حتي نيازي به دقت و توجه نداشته باشند و مثل برنامه کامپيوتر اين برنامه ها را عملي کنند.

*البته درمدرسه درباره اين موارد هميشه توصيه شده است. هر يک از ما شايد اولين جمله اي که خاطرش باشد اين است که مدرسه خانه دوم ماست و يا جملاتي درباره نظافت و پاکيزگي که در تمام در و ديوارهاي مدرسه مي توانستيم آنها را ببينيم.

- بله اما همه آنها شعار بوده‌اند و بچه ها شعار را نمي فهمند. شعار براي آنها مثل کتاب هاي درسي مي ماند و فقط آن را حفظ مي کنند. اگر در بعضي برنامه ها ديده باشيد بچه‌ها گاهي از يک مجري بهتر و مسلط تر ذرباره اين موضوعات حرف مي زنند اما چون اين آموزش ها عملي آموخته نمي شوند، ديگر عمل کردن به آنها هم فراموش مي شود.

*يعني بايد چه کاري انجام داد؟

- به طور مثال مي توان دانش آموزان يک کلاس درس را به يک محيط طبيعي برد و بعد از آنها کمک گرفت که حتي به صورت بازي آن محيط را تميز و زباله ها را جمع آوري کنند. کودکاني که به اين شکل و به صورت عملي و کاربردي به سمت پاکسازي طبيعت حرکت کنند اگر خانواده شان هم زباله اي را روي زمين بريزد خود فرزندان به آنها تذکر مي دهند.

تنها کافيست بپذيريم که هم اکنون فرهنگ ما تحت الشعاع مسايل و مشکلاتي قرار گرفته است. بايد اين آسيب ها را درست و خلاء‌ها را پر کنيم. بايد هم از خود و خانه و ماشين خودمان شروع کنيم. کمربندها را ببنديم، کيسه زباله اي را که لازم است در خودرو قرار دهيم، ظروف پلاستيکي کمتر مصرف و زباله ها را از يکديگر تفکيک کنيم.

به نظرم بهتر است راهنمايي رانندگي هم براي کسانيکه زباله را به بيرون از ماشين پرتاب مي کنند جريمه اي سنگين قرار و آن را ترتيب اثر دهد. يکي از مناطقي که در مسير رفت و آمدم مي بينم مردم در آنجا بسيار خوب رانندگي مي کنند، پل جديدي است که در بزرگراه صدر ساخته شده است. چون در اين محل دوربين ها دائم همه را کنترل مي کنند. شما حتي براي لحظاتي ممکن است از اين رانندگي خوب مردم تعجب کنيد و فکر کنيد ايران نيستيد اما درست به محض اينکه از آن محدوده خارج مي شويد، دوباره همه چيز سر جاي اول خود برمي گردد.

*پس موارد انتظامي هم موقتي است.

- بهرحال نشان داده شده که اگر اعمال زور وجود داشته باشد مردم بهتر رانندگي مي کنند.

ببينيد ما در شرايط کنوني هميشه تکرار کرده ايم که فرهنگي 2500 ساله داريم، ام اين سؤال پيش مي‌آيد که پس اين فرهنگ کجاست؟ فرهنگ ما از رفتار ما نشات مي گيرد نه از گذشته و پيشينه ما، بنابراين اينقدر خود را به افتخارات گذشته‌مان سنجاق نکنيم.

از جمله رفتارهاي بد ديگري هم که در ميان بعضي وجود دارد اين است که ما دائم به زندگي ديگران سرک مي کشيم، ما داعيه دار فرهنگ هستيم اما گاهي بي فرهنگي هايي ديده مي شود که بسيار زننده است. به طور مثال يکي از سايت ها تاکنون چندين بار در اخبار خود زده است که من عمل جراحي زيبايي و جراحي بيني داشته ام.

مي خواهم اينجا اعلام کنم که من تا الان به جز جراحي بيني که در سال 77 به خاطر سانحه برايم پيش آمد، هيچ جراحي زيبايي روي صورت خود انجام نداده ام. آن جراحي هم همانطور که گفته شد زيبايي نبود بلکه بيني من به دليل يک تصادف سر صحنه مجموعه «راه سوم» از سه نقطه شکست. من هرگونه جراحي زيبايي را تکذيب مي کنم و از اين به بعد به خاطر حفظ آبروي خود اگر چنين اخباري مشاهده کنم با بانيان آن برخورد قضايي خواهم کرد.

*حالا نظر خود شما به طور کلي درباره جراحي هاي زيبايي چيست؟ تاکنون دوست نداشتيد دست به جراحي بزنيد؟

- ببينيد اين امر واقعا مساله اي شخصي است. من خودم را به اين شکل دوست داشته ام و هيچ گاه اين ضرورت را براي خود احساس نکرده ام. چه بسا اگر بيني من سر صحنه تصويربرداري کار نمي شکست هيچ گاه آن را عمل نمي کردم.

*فکر مي کنيد چرا هم اکنون بازار جراحي هاي مختلف داغ شده است و در صورتيکه ممکن است بسياري از اين صورت ها نياز به جراحي هم ننداشته باشند؟

- اگر کسي واقعا در صورت خود نقصي داشته باشد اين اشکالي ندارد اما در غير اين صورت يعني اگر به خاطر مد و زيبايي هاي بيشتر بخواهيم به اين سمت برويم بايد گفت که اينها حال ما را بهتر نمي کند. برعکس بدتر هم مي کند چون بسياري از اين جراحي ها عوارضي دارند که بعد از عمل مشخص مي شوند. خوب است که ما خود را بيشتر دوست داشته باشيم تا اينکه بتوانيم با تغييرات اينچنيني از خود لذت ببريم.

*براي نگار فروزنده زيبايي دغدغه نيست؟

- دغدغه من هميشه رشد شخصيتم بوده است چه به لحاظ فردي و چه به لحاظ اجتماعي. من بيشتر از ظاهر به روحم فکر مي کنم و آن را پرورش مي دهم.

*خانم فروزنده نوروز را قرار است چگونه بگذرانيد و آيا به سفر هم مي رويد؟

- من هفته اول نوروز را قطعا در تهران هستم چون فکر مي کنم تنها زماني است که مي توان از آرامش تهران سود برد. بنابراين دوست دارم اين زمان را در کنار خانواده و در تهران باشم.

*به مردم پيشنهاد مي کنيد که به کجا سفر کنند؟

به هرجايي که فکر مي کنند، با سفرشان به مقصد مدنظر حالشان مي توانند خوب باشند؛ کوير، دريا و خلوت خانه شان و يا هر جايي که دلشان آنجاست و مي توانند خوش باشند.

*آرزويي هم براي مردم داريد؟

- آرزوي سالي خوب و سلامتي و همچنين روزهاي خوش را دارم و از آنها مي خواهم در سفرهاي جاده اي مراقب باشند. ما هر ساله آمار سنگيني از تلفات جاده اي داريم که اميدوارم امسال کمتر شود. اين دست خود اشخاص است ما فکر مي کنيم تصادف براي ما اتفاق نمي افتد. بايد بدانيم که ما در قبال باقي سرنشينان يک خودرو مسئوليم. به خاطر سلامتي خودشان موارد ايمني را رعايت کنند نه به خاطر پليس و قانون.




منبع : mehrnews.com


مطالب پيشنهادي:
به مناسبت زادروز هدايت هاشمي + تصاويرايرانشناس برجسته آمريکايي درگذشتخلاقيت در خواب زيباي کودک + تصاويرپيکر باستاني پاريزي بدرقه شد + تصاويرپايتخت هخامنشيان آتش گرفت! + تصاوير



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

چرا اميليا کلارک دو بار تا آستانه مرگ پيش رفت؟! + عکس در بيمارستان

سلبريتي هايي که به بيماري سخت دچار شدند و پيوند اعضا انجام دادند + عکس

5 خواننده اي که خيلي زود از دنيا رفتند! (+عکس)

از عزت الله انتظامي تا خشايار الوند: هنرمنداني که در سال 97 از دنيا رفتند

7 ستاره مشهور که به مشکلات روحي خود اقرار کردند + عکس

سلبريتي هايي که يک بار از دست مرگ فرار کردند!! + عکس

بالاخره دليل اصلي مرگ اسکندر مقدوني کشف شد + عکس

10 چهره مشهوري که از بيماري سرطان مردند (+عکس)

ستاره‌هايي که از بيماري‌هاي کشنده نجات يافتند/ از آنجلينا جولي تا سلنا گومز

برنامه هاي مناسب کودکان به پيشنهاد مشاور کودک

عکس هاي تراژيک از آخرين هنرنمايي بازيگران در فيلم هايشان (قسمت2)

اگر از زندگي نا اميد شده ايد اين فيلم ها را ببينيد + عکس

عکس هاي بازيگران و ستاره هاي مشهور قبل از مرگ! (قسمت2)

از نيکول کيدمن تا ليدي گاگا/ستاره هايي که به عمل زيبايي خود اعتراف کردند!

عکس هاي بازيگران و ستاره هاي مشهور قبل از مرگ! (قسمت3)

بيوگرافي پيام دهکردي و گفت و گو درباره روزهاي سخت بيماري‌اش

آيا پاريس، دختر مايکل جکسون مانند پدرش از دنيا مي رود؟!

رفتارهاي بهداشتي - آرايشي عجيب و چندش آور در طول تاريخ!! + عکس

ستاره هايي که در سن کم و جواني داغدار شدند!

بيماري عجيب و غريب مجيد خراط‌ها چيست؟!

10 ستاره که بيماري سخت و لاعلاج داشتند، اما مشهور شدند + عکس

مونا ليزا تيروئيد داشته؟!/دليل لبخند مرموز موناليزا چيست؟

داستان سلبريتي هايي که از دام اعتياد رها شدند+ تصاوير

سلبريتي هايي که با مصرف مواد مخدر به کام مرگ کشيده شدند + تصاوير

بهترين فيلم هاي ترسناک روانشناسانه قرن 21 + عکس

طلاق‌هاي عاطفي در سينماي ايران

ستاره هاي بالاي 85 سال هاليوود که صحيح و سلامت هستند + عکس

بازيگران بي عيب نيستند/ هاليوودي هايي که جاي زخم دارند + عکس

دليل اصلي مرگ جورج اورول چه بود؟

خواننده هايي که با مشکلات روحي و افسردگي مي جنگند + عکس

اعتراف ماريا کري به اختلال رواني جدي اش + عکس وي با همسر و فرزندانش

تئاتر درماني چيست و چگونه انجام مي پذيرد؟

از اما استون تا دواين جانسون/سلبريتي هايي که از بيماري هاي روحي رنج مي برند

علت حرکات عجيب مژگان صابري در جشنواره فجر 96

هنرمنداني که پس از جراحي زيبايي به هيولا تبديل شدند + تصاوير

درمان بيماري هاي رواني با هنر چگونه امکان پذير است ؟

چرا فرهنگ و هنر ما ستايشگر مرگ و مرگ طلبي ست؟/علل کشش به خودکشي در ايران

صحبت هاي خواندني دنيا فني‌زاده عروسک گردان کلاه قرمزي درباره بيماري اش

ستارگاني كه «اعتياد» را کنار گذاشتند+ تصاوير

شهرت ستارگان عمر آنها را كوتاه مي‌كند!

تقليد از «افسردگي مشاهير» براي رسيدن به مد روز! + نمونه‌ها

بستري دوباره بازيگر زن هاليوود به دليل بيماري روحي

10 اختلال شخصيت: از خودشيفته‌ها تا ضد اجتماعي‌ها

بازيگراني كه هم درد «آنجلينا جولي» هستند + تصاوير

نويسندگان بزرگي که از اختلال رواني رنج مي‌بردند + تصاوير

زن‌هاي معتاد سينماي ايران! + تصاوير

10 ستاره سينما که مرگ دردناکي داشتند

مسعود رايگان و رويا تيموريان؛ برخورد هنرمندان زوج بازيگر با ايدز

پرستو صالحي در تلويزيون: 8سال است از عواقب تزريق لب زجر مي‌کشم! + تصاوير

خودکشي دختران نوجوان ايراني بعد از يک بازي رايانه‌اي