آخرین اخبار

بازيگران بي عيب نيستند/ هاليوودي هايي که جاي زخم دارند + عکس هنر و سلامت

بازيگران بي عيب نيستند/ هاليوودي هايي که جاي زخم دارند + عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - از کايلي جنر تا هريسون فورد

همه مي دانيم که زيبايي تنها به داشتن يک پوست شفاف و بدون مشکل نيست اما گاهي روي چهره يا بدن سلبريتي هاي مشهور زخم هايي ديده مي شود که بسيار جلب توجه کرده و خيلي سريع از خود مي پرسيد که دليل ايجاد شدن چنين زخمي چه بوده است. سلبريتي ها نيز مانند ما زخم هايي دارند که از دوران جنگ يا تصادفات و اتفاقاتي که در دوران کودکي براي آن ها رخ داده باقي مانده اند. در ادامه اين مطلب قصد داريم شما را با 10 سلبريتي آشنا کنيم که زخم هاي قابل مشاهده اي روي بدن خود دارند و در ادامه دليل ايجاد شدن آن زخم ها را از زبان خود اين اشخاص خواهيم شنيد.

شارون استون

شارون استون، ستاره کهنه کار هاليوود زخمي که روي گردن خود دارد را معمولاً با آرايش، ويرايش عکس و يا دستمال گردن و لباس هاي يقه دار مي پوشاند اما اين زخم چنان مشهور شده که در فضاي اينترنت به آن پرداخته شده و حتي وبسايتي با اين نام (www.sharonstonesscar.com) ساخته شده که به علت ايجاد اين زخم پرداخته است.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,شارون استون
شارون استون

ظاهراً شارون استون در جواني مشغول اسب سواري بوده که با طناب رخت آويز برخورد کرده و اين برخورد باعث ايجاد شدن زخمي عميق در گردن او شده است.

سيلوستر استالونه

کساني که از ديرباز با سيلوستر استالونه و فيلم هاي او آشنايي دارند بدون شک متوجه زخمي که روي شقيقه راست او وجود دارد شده اند. اين چنين زخم هايي هنگام تلاش براي کمک به زايمان با استفاده از انبرک ايجاد مي شدند، تکنيکي که البته امروزه ديگر وجود ندارد. در واقع همين زخم بوده که به استالونه سبک سخن گفتن و صداي خاصش را داده است زيرا پزشکان با اين عمل خود باعث شدند که يکي از اعصاب صورت استالونه قطع شده و قسمت پايين نيمه سمت راست صورت او فلج شود.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,سيلوستر استالونه
سيلوستر استالونه

البته اين تنها يکي از کوچکترين زخم ها و آسيب هايي است که اين ستاره باسابقه هاليوود دارد. در کارنامه صدمات او حتي شکستگي گردن و يا زخم ساق پا با 70 بخيه نيز ديده مي شود. استالونه خود در اين باره چنين گفته است:” هر دو شانه ام ضربه شديد خورده اند، گردنم نيز همين طور، دو جراحي کمر داشته ام، تاندون هاي آشيل پاره شده و حالا هم اين- تاندون نازک ني- که پاره شده است”.

بيشتر بدانيد : شايعه اي که سيلوستر استالونه تکذيب کرد و احمقانه خواند

کايلي جنر

وقتي که کايلي جنر، سوپرمدل و ستاره سريال هاي رياليتي شود همراه با نامزدش، تراويس اسکات، روي جلد مجله GQ ظاهر شد، زخم بزرگ و بلند روي رانش توجه بسياري به خود جلب کرد. اين ستاره 20 ساله که به زودي به جمع ميلياردرهاي جهان مي پيوندد هيچگاه سعي نکرده زخم خود و دليل بوجود آمدن آن را پنهان کند. وي اعتراف کرده که اين زخم را در طول بازي قايم باشک با خواهرش، کندال، برداشته است.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,کايلي جنر
کايلي جنر

کايلي در اين باره چنين گفته است:” زماني که 5 سال داشتم، من و خواهرم در حال بازي قايم باشک بوديم و من در داخل يک فضاي تنگ قايم شده بودم. بعد از مدتي که خواهرم نتوانست مرا پيدا کند بايد از سطح تيزي که از يک درب بزرگ بيرون زده بود بالا بيايم. اما ناگهان افتادم و ميله اي در پايم فرو رفت. سعي کردم ميله را از پايم بيرون بکشم اما اين کار باعث شد که کل رانم پاره شود. البته اکنون بزرگ که شده ام اين زخم کوچکتر شده است”.

جونا هيل

شايد شما هم متوجه اين زخم نشده باشيد اما جونا هيل زخمي بسيار بزرگ و ناخوشايند روي آرنج دست راست خود دارد. اگر شما هم فکر مي کنيد که اين زخم داستاني بسيار دردناک دارد درست فکر کرده ايد. وي اين زخم را «يکي از بزرگ ترين چيزها در زندگي» خود مي داند. به گفته هيل، ردر سن 15 سالگي در حال رانندگي پشت يک ماشين اجاره اي بود، در حالي که دستش را از شيشه باشين بيرون برده بود. دوستش براي شوخي با فرمان ماشين بازي مي کند و اين کار باعث چپ شدن ماشين مي گردد و دست هيل روي آسفالت کشيده مي شود.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,جونا هيل
جونا هيل

هيل در بيمارستان به هوش مي آيد و مي شنود که پزشکان در مورد قطع کردن دست او صحبت مي کنند و اين حادثه باعث شد که هيل افکار خود را تغيير دهد. وي مي گويد که بعد از اين حادثه ” به خودم گفتم که ديگر والدينم را دچار مشکل نخواهم کرد. بايد معروف شوم. بايد اين کارم را جبران کنم و کاري که با آن ها کرده ام را با کمي بهتر بودن تلافي کنم. از اين رو هر روز به اين زخم نگاه مي کنم و اين موضوع به من يادآوري مي کند که بايد سخت تلاش کنم”.

هريسون فورد

هنگام بازي در فيلم «دختر شاغل» (Working Girl) شخصيت هريسون فورد در اثر سوراخ شدن گوش و برخورد چانه اش با زمين بيهوش مي شود. در «آخرين جنگ صليبي» (The Last Crusade) شخصيت اينديانا جونز جوان در اثر ضربه شلاق چانه خود را پاره مي کند اما زخمي که روي چانه هريسون فورد وجود دارد واقعاً از کجا آمده است.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,هريسون فورد
هريسون فورد

به گفته خود او، فورد در سال 1964 در حال رانندگي بدون بستن کمربند ايمني بود که بعد از برخورد با يک باجه تلفن، چانه اش به شدت به فرمان خورده و مدت ها در همين حالت کنار جاده مي ماند تا اين که يکي او را به بيمارستان مي رساند. در بيمارستان يک عمل جراحي اضطراري روي چانه او صورت مي گيرد و همين موضوع باعث مي شود که جاي زخم او هنوز هم قابل رويت باشد.

بيشتر بدانيد : 7 نکته که هرگز درباره هريسون فورد نمي دانستيد!

سيل

شايعات بسياري در مورد زخم هاي روي صورت سيل، خواننده نيجريايي تبار وجود دارد. برخي آن ها را نتيجه حمله افراد نژادپرست در خيابان و برخي ديگر زخم هايي ناشي از مراسم سنتي در دوران کودکي مي دانند اما واقعيت چيز ديگري است.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,سيل
سيل

سيل به نوعي بيماري سل جلدي مبتلاست که باعث التهاب و زخم پوستي، ايجاد شدن زخم و ريزش موي او شده است. در چنين شرايطي است که بيمار با زخم هاي پروانه اي شکل روي صورت و بيني خود مواجه مي شود. خوشبختانه در دهه سوم زندگي اين بيماري سيل درمان شد اما تاثير مخرب آن هنوز در صورت او ديده مي شود.

مايکل کي ويليامز

مايکل کي ويليامز هميشه در سريال ها و فيلم هايي که حضور داشته نقش شخصيت هاي سرسخت و خشن را بازي کرده است و زخم هايي که روي صورت خود دارد به او کمک کرده که بيشتر در اين نقش ها جا بيفتد. واقعيت اين است که اين زخم ها در يک درگيري در کلوب شبانه در روز تولد 25 سالگي ويليامز و با ضربه تيغ اصلاح ايجاد شده است.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,مايکل کي ويليامز
مايکل کي ويليامز

وي نزديک بود در اثر اين جراحات جانش را از دست بدهد اما در نهايت زخم هايش مسير زندگي او را به سمت شهرت تغيير دادند. وي ابتدا به خاطر زخم هايش نقش هايي ترسناک در موزيک ويديوها بدست آورد و سپس رفته رفته به يک چهره مشهور در سريال هاي تلويزيوني تبديل شد.

کاترين زتا جونز

زخم گردي که روي گردن کاترين زتا جونز وجود دارد بسيار ريز است که به جراحي ناي مربوط مي شود. اين جاي زخم را مي توان به آساني با يک جراحي زيبايي ساده برداشت اما جونز مي خواهد که اين زخم را حفظ کند.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,کاترين زتا جونز
کاترين زتا جونز

وي در اين باره چنين مي گويد:” گريمورها هميشه سعي دارند که آن را بپوشانند اما من نمي خواهم آن را پنهان کنم. اگر اين زخم را نداشتم امروز اينجا نبودم”.

بيشتر بدانيد : کاترين زتا جونز مبتلا به يک بيماري رواني است!!

تينا في

تنيا في که بازيگري مشهوري در عرصه تلويزيون است در مورد زخم صورتش به ندرت صحبت مي کند و البته دليل قانع کننده اي نيز براي اين رفتار خود دارد. في مي گويد که در سن 5 سالگي در حياط خانه پدري اش مشغول بازي بوده که يک غريبه با چاقو صورت او را پاره مي کند و اين زخم از همان هنگام با وي بوده است.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,تينا في
تينا في

اگر چه اين مرد غريقه هيچگاه پيدا نشد اما في مي گويد که زخم صورتش تنها بعد از ورود به عرصه بازيگري باعث ناراحتي وي شده است. وي امروزه از گريم يا زواياي خاص دوربين براي پنهان کردن زخم روي صورتش استفاده مي کند.

کالي کوکو

کالي کوکو که همه او را با سريال «تئوري بيگ بنگ» مي شناسند روي شانه خود زخم هايي دارد که در نتيجه يک جراحي اورژانسي در سال اخير شکل گرفته اند.

عيب بازيگران,عيب سلبريتي ها,عيب هنرپيشه ها,ظاهر زشت هاليوودي ها,جاي زخم,جاي زخم بدن بازيگران,اثر زخم,کالي کوکو,زخم کالي کوکو
کالي کوکو

اما اين تنها زخمي نيست که کوکو دارد زيرا طرفداران سريال بدون شک متوجه زخم بزرگي که روي قسمت جلوي مچ پاي چپ اوست نيز شده اند. وي اين زخم را در سال 2010 و پس از افتادن از اسب برداشته است.


گردآورى: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
منبع: rooziato.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

چرا اميليا کلارک دو بار تا آستانه مرگ پيش رفت؟! + عکس در بيمارستان

سلبريتي هايي که به بيماري سخت دچار شدند و پيوند اعضا انجام دادند + عکس

5 خواننده اي که خيلي زود از دنيا رفتند! (+عکس)

از عزت الله انتظامي تا خشايار الوند: هنرمنداني که در سال 97 از دنيا رفتند

7 ستاره مشهور که به مشکلات روحي خود اقرار کردند + عکس

سلبريتي هايي که يک بار از دست مرگ فرار کردند!! + عکس

بالاخره دليل اصلي مرگ اسکندر مقدوني کشف شد + عکس

10 چهره مشهوري که از بيماري سرطان مردند (+عکس)

ستاره‌هايي که از بيماري‌هاي کشنده نجات يافتند/ از آنجلينا جولي تا سلنا گومز

برنامه هاي مناسب کودکان به پيشنهاد مشاور کودک

عکس هاي تراژيک از آخرين هنرنمايي بازيگران در فيلم هايشان (قسمت2)

اگر از زندگي نا اميد شده ايد اين فيلم ها را ببينيد + عکس

عکس هاي بازيگران و ستاره هاي مشهور قبل از مرگ! (قسمت2)

از نيکول کيدمن تا ليدي گاگا/ستاره هايي که به عمل زيبايي خود اعتراف کردند!

عکس هاي بازيگران و ستاره هاي مشهور قبل از مرگ! (قسمت3)

بيوگرافي پيام دهکردي و گفت و گو درباره روزهاي سخت بيماري‌اش

آيا پاريس، دختر مايکل جکسون مانند پدرش از دنيا مي رود؟!

رفتارهاي بهداشتي - آرايشي عجيب و چندش آور در طول تاريخ!! + عکس

ستاره هايي که در سن کم و جواني داغدار شدند!

بيماري عجيب و غريب مجيد خراط‌ها چيست؟!

10 ستاره که بيماري سخت و لاعلاج داشتند، اما مشهور شدند + عکس

مونا ليزا تيروئيد داشته؟!/دليل لبخند مرموز موناليزا چيست؟

داستان سلبريتي هايي که از دام اعتياد رها شدند+ تصاوير

سلبريتي هايي که با مصرف مواد مخدر به کام مرگ کشيده شدند + تصاوير

بهترين فيلم هاي ترسناک روانشناسانه قرن 21 + عکس

طلاق‌هاي عاطفي در سينماي ايران

ستاره هاي بالاي 85 سال هاليوود که صحيح و سلامت هستند + عکس

بازيگران بي عيب نيستند/ هاليوودي هايي که جاي زخم دارند + عکس

دليل اصلي مرگ جورج اورول چه بود؟

خواننده هايي که با مشکلات روحي و افسردگي مي جنگند + عکس

اعتراف ماريا کري به اختلال رواني جدي اش + عکس وي با همسر و فرزندانش

تئاتر درماني چيست و چگونه انجام مي پذيرد؟

از اما استون تا دواين جانسون/سلبريتي هايي که از بيماري هاي روحي رنج مي برند

علت حرکات عجيب مژگان صابري در جشنواره فجر 96

هنرمنداني که پس از جراحي زيبايي به هيولا تبديل شدند + تصاوير

درمان بيماري هاي رواني با هنر چگونه امکان پذير است ؟

چرا فرهنگ و هنر ما ستايشگر مرگ و مرگ طلبي ست؟/علل کشش به خودکشي در ايران

صحبت هاي خواندني دنيا فني‌زاده عروسک گردان کلاه قرمزي درباره بيماري اش

ستارگاني كه «اعتياد» را کنار گذاشتند+ تصاوير

شهرت ستارگان عمر آنها را كوتاه مي‌كند!

تقليد از «افسردگي مشاهير» براي رسيدن به مد روز! + نمونه‌ها

بستري دوباره بازيگر زن هاليوود به دليل بيماري روحي

10 اختلال شخصيت: از خودشيفته‌ها تا ضد اجتماعي‌ها

بازيگراني كه هم درد «آنجلينا جولي» هستند + تصاوير

نويسندگان بزرگي که از اختلال رواني رنج مي‌بردند + تصاوير

زن‌هاي معتاد سينماي ايران! + تصاوير

10 ستاره سينما که مرگ دردناکي داشتند

مسعود رايگان و رويا تيموريان؛ برخورد هنرمندان زوج بازيگر با ايدز

پرستو صالحي در تلويزيون: 8سال است از عواقب تزريق لب زجر مي‌کشم! + تصاوير

خودکشي دختران نوجوان ايراني بعد از يک بازي رايانه‌اي