آخرین اخبار

ليست مدارس تعطيل در مناطق مختلف کشور اجتماعي

  بزرگنمايي:

چه خبر - خبرگزاري تسنيم: براساس اعلام روابط‌عمومي آموزش و پرورش نقاط مختلف کشور، فردا شنبه 16 بهمن‌ماه مدارس برخي نقاط به‌دليل برودت هوا و بارش برف تعطيل اعلام شد.

*‌ تعطيلي مدارس نواحي هفتگانه مشهد و برخي نقاط خراسان‌رضوي

براساس اعلام روابط‌عمومي آموزش و پرورش خراسان‌رضوي، باتوجه به شروع بارش برف در برخي مناطق و گزارشات جديد از شهرستان‌ها و مناطق و به علت بارش شديد برف، برودت هوا، لغزندگي سطح معابر، در مناطق و شهرستان‌هاي فريمان، تربت حيدريه، طرقبه و شانديز، زاوه، جلگه رخ، کدکن، احمدآباد، کوهسرخ، رضويه و بردسکن(فقط بخش کوهپايه) منطقه ششتمد(فقط دهستانهاي تکاب و ربع شامات) در تمامي مقاطع تحصيلي مدارس فردا تعطيل است.

همچنين در نواحي هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان، چناران، گلبهار و شهرستان تربت‌جام فقط بخش نصرآباد(بالاجام)، در مقاطع ابتدايي و متوسطه اول در نوبت صبح تعطيل است.

در شهرستان گناباد(فقط بخش کاخک) منطقه رشتخوار(فقط دهستان آستانه) بردسکن(بخش مرکزي) و صالح آباد در مقطع ابتدايي نيز در نوبت "صبح" تعطيل است.

در منطقه زبرخان مقطع ابتدايي با يک ساعت تاخير و در شهرستان‌ها و مناطق گلبهار، بردسکن(فقط بخش‌هاي انابد و شهرآباد) و صالح‌آباد مقاطع متوسطه اول و دوم با يک ساعت تاخير و در منطقه رشتخوار تمام مقاطع تحصيلي با يک ساعت تاخير مدارس آغاز به کار خواهند کرد. ضمنا تمامي مدارس استثنايي در‌ مناطق فوق تعطيل خواهند بود.

* تمامي مدارس مازندران در روز شنبه تعطيل شد

محمودرضا عليزاده سخنگوي آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم اظهار داشت: بر حسب دستور معاون عمراني استاندار مازندران به دليل افت فشار گاز، برودت سرما و يخبندان تمام مدارس مازندران روز شنبه تعطيل اعلام شده است.

وي افزود: اين تعطيلي شامل حال تمامي مدارس پيش‌دبستاني، ابتدايي، متوسطه اول و دوم، پيش دانشگاهي در دو شيفت صبح و عصر خواهد بود.

سخنگوي آموزش و پرورش مازندران گفت: در صورت تداوم سرما و افت فشار گاز اطلاعيه‌هاي بعدي براي تعطيلي مدارس در روزهاي آينده هفته آتي متعاقباً اعلام مي‌شود.

*مدارس همه مقاطع تحصيلي برخي شهرستان‌هاي استان خراسان جنوبي فردا تعطيل است

عباس لامعي مديرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبي در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار تسنيم اظهار داشت: بارش برف از امروز در استان خراسان‌جنوبي آغاز شده و هنوز ادامه دارد، طبق پيش بيني هواشناسي فردا، هواي سرد براي استان پيش بيني شده است.

وي افزود: طبق آخرين گزارش که از سوي مديران آموزش وپرورش شهرستان‌هاي خراسان جنوبي از وضعيت بارش برف گزارش شده است، اداره کل آموزش وپرورش خراسان جنوبي تعطيلي مدارس استان را تا اين لحظه اعلام کرد.

مديرکل آموزش وپرروش خراسان جنوبي گفت: مدارس هر سه مقطع ابتدايي دوره اول ابتدايي، دوره دوم و متوسطه بيرجند در شيفت صبح تعطيل است. مدارس ابتدايي دوره اول، ابتدايي دوره دوم و متوسطه در شهرستان سربيشه و خوسف و مدارس هر سه مقطع درميان فردا تعطيل است.

*تعطيلي همه مدارس گيلان در روز شنبه به دليل يخبندان

مهدي حاجتي مديرکل آموزش و پرورش گيلان از تعطيلي همه مدارس استان در روز شنبه 16 بهمن به دليل يخبندان خبر داد و اظهار داشت: به دليل بارش شديد برف روز گذشته و به دنبال آن يخبندان و لغزندگي معابر و صرفه جويي در مصرف گاز واحدهاي آموزشي همه مقاطع تحصيلي فردا شنبه در شيفت صبح و عصر تعطيل اعلام شده است.

* تعطيلي همه مدارس استان گلستان در روز شنبه

به‌علت تداوم سرما و مديريت بهينه مصرف گاز و جلوگيري از افت فشار گاز همه مدارس استان گلستان فردا شنبه 16 بهمن 95 تعطيل است.

* تعطيلي مدارس تمام مقاطع تحصيلي مناطق سيلوانا و صوماي برادوست آذربايجان‌غربي

با توجه به سرماي شديد، يخبندان و کولاک و عدم بازگشايي برخي مسير‌هاي روستايي مناطق سيلوانا و صوماي برادوست (حومه شهرستان اروميه) تمامي مقاطع تحصيلي در اين دو منطقه فردا شنبه 16 بهمن تعطيل و مدارس مناطق انزل و نازلو در نوبت صبح با يک ساعت تاخير شروع به‌کار مي‌کنند.

* تعطيلي مدارس برخي نقاط استان يزد به‌دليل برودت هوا‌ و يخ‌زدگي معابر

باتوجه به بارش‌هاي اخير، برودت هوا‌، يخ‌زدگي معابر و به‌منظور حفظ سلامت و ايمني دانش‌آموزان مدارس برخي از مناطق استان يزد شنبه 16 بهمن ماه تعطيل اعلام مي‌شود.

در شهرستان تفت مدارس ابتدايي نير‌، گاريزات و دهشير به انضمام تمامي مدارس شهر تفت و روستاهاي علي‌آباد، نصرآباد‌، سانيج‌، ده‌بالا و طزرجان تعطيل است. در شهرستان اشکذر تمامي مدارس ابتدايي بخش خضرآباد تعطيل است.

همچنين در شهرستان بافق مدارس ابتدايي سبزدشت و در شهرستان بهاباد تمام مدارس ابتدايي و در بخش آسفيج همه مدارس تعطيل است.

* مدارس شهرستان زابل فردا تعطيل شد

به‌علت بارش باران و برودت هوا و يخ‌زدگي و لغزندگي سطح معابر و مدارس مقطع ابتدايي شهرستان زابل فردا شنبه در نوبت صبح تعطيل است.

* مدارس برخي نقاط استان کرمان فردا تعطيل اعلام شد

تمامي مقاطع تحصيلي شهرستان رابر، بخش لاله‌زار از توابع شهرستان بردسير، شهر مس سرچشمه، راويز از توابع کشکوئيه و منطقه دهبکري از توابع شهرستان بم شنبه تعطيل است.

مدارس ابتدايي شهرستان راين، مدارس دوره ابتدايي و متوسطه دور اول شهرستان بافت نيز فردا تعطيل اعلام شد.

همچنين مدارس متوسطه دور دوم شهرستان بافت فردا با يک ساعت تاخير فعاليت خود را آغاز مي‌کنند.

*مدارس همه مقاطع کالپوش استان سمنان فردا تعطيل است

حسين گلهاشم رئيس اداره روابط‌عمومي و اطلاع رساني آموزش و پرورش استان سمنان در گفت‌وگو با تسنيم اظهار داشت: براساس تصميم اداره آموزش و پرورش شهرستان ميامي، مدارس منطقه کالپوش در همه مقاطع تحصيلي فردا شنبه (16 بهمن) تعطيل است.

وي برودت هوا و يخبندان معابر را علت تعطيلي مدارس منطقه کالپوش از توابع شهرستان ميامي اعلام و تصريح کرد: پيش از اين نيز در چند نوبت به علت سرماي هوا و لغزندگي و يخبندان معابر، مدارس کالپوش تعطيل شده بود.

رئيس اداره روابط‌عمومي و اطلاع‌رساني آموزش و پرورش استان سمنان در پاسخ به پرسشي مبني بر وضعيت فعاليت مدارس در ديگر شهرستان‌ها و مناطق استان سمنان بيان کرد: هنوز تصميمي درباره تعطيلي يا تغيير در برنامه فعاليت ديگر مدارس استان سمنان اتخاذ نشده است و به محض اتخاذ تصميم جديد، از طريق رسانه‌ها به اطلاع مردم و دانش آموزان خواهد رسيد.

* مدارس دهدز شهرستان ايذه تعطيل شد

فرماندار شهرستان ايذه گفت: به‌دليل برف، يخبندان و يخزدگي لوله‌ها و به‌منظور جلوگيري و پيشگيري از آسيب‌ديدگي دانش‌آموزان تمامي مدارس نوبت صبح دهدز تعطيل اعلام مي‌شود.

* مدارس سپيدان استان فارس فردا با تاخير آغاز به‌کار مي‌کنند

به علت بارش برف، برودت هوا, لغزندگي و يخ‎زدگي معابر عمومي مدارس تمامي دوره‎هاي تحصيلي شهرستان سپيدان شامل شهر اردکان و بخش‎هاي مرکزي و همايجان فردا شنبه 16 بهمن ماه 95 در نوبت صبح با يک ساعت و نيم تاخير و راس ساعت 9 صبح آغاز مي‎شود.

*مدارس کرمانشاه ساعت 9:30 صبح آغاز به‌کار مي‌کنند

آموزش و پرورش استان کرمانشاه به‌دليل برودت هوا و يخبندان، شروع به‌کار تمامي مدارس اين استان را در تمامي دوره‌هاي تحصيلي در روز شنبه از ساعت نه و سي دقيقه صبح اعلام کرد.









ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد