آخرین اخبار

کاهش وزن 4/5 کيلو در 2 هفته با اين روشها ممکن مي شود!! تناسب و زيبايي

کاهش وزن 4/5 کيلو در 2 هفته با اين روشها ممکن مي شود!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - چگونه در 2 هفته 4/5 کيلوگرم وزن کم کنيد؟

ممکن است به رويداد مهمي دعوت شده باشيد و مي دانيد که بايد به درستي براي شرکت در آن آماده شويد. شما دوست داريد که براي آن رويداد خاص، عالي به نظر برسيد، چون چه کسي است که نخواهد ظاهر خوبي داشته باشد؟ گذشته از مو و آرايش تان، ممکن است بخواهيد وزنتان را نيز پايين بياوريد. اگر آن رويداد خاص دو هفته ديگر باشد، آيا فکر مي کنيد براي شما ممکن است که به آن سرعت وزن کم کنيد؟
بايد به ياد داشته باشيد که از دست دادن وزن، معمولا کار آساني نيست. شما بايد مطمئن شويد که قادر خواهيد بود وزنتان را به درستي و به طور مطمئن پايين بياوريد. ممکن است وسوسه شده باشيد که از قرص هاي رژيمي و ساير محصولاتي که به شما وعده مي دهند سريع تر از هميشه وزن کم کنيد، استفاده نماييد اما هنگامي که مصرف آن قرص ها را متوقف کنيد، تمام وزني که از دست داده ايد، مجددا بر مي گردد.

اگر شما مصمم به کاهش 4/5 کيلوگرم وزن در دو هفته هستيد، بايد يک برنامه ورزشي واقعي تنظيم کنيد که به شما امکان خواهد داد در زودترين زمان ممکن به هدفتان برسيد

براي کاهش وزن 4/5 کيلويي ورزش کردن را آغاز کنيد

يکي از دلايلي که چرا مردم شروع به افزايش وزن مي کنند، به علت ورزش نکردن شان است. اين براي افرادي که هميشه لاغر بوده اند و نيازي به ورزش کردن نمي بينند، تا زماني که متوجه مي شوند وزنشان افزايش يافته است نيز درست است.
اگر احساس مي کنيد که اين، چيزي است که در حال حاضر به آن نياز داريد، مي توانيد از همين حالا آن را شروع کنيد. شما مي توانيد ورزش را از همين حالا شروع کنيد تا به شما کمک کند در سريع ترين زمان ممکن، وزن کم کنيد. به خاطر بسپاريد که شما بايد يک برنامه ورزشي داشته باشيد و آن را دنبال نماييد. مي توانيد برنامه ورزشي تان را به صورت آنلاين دريافت کنيد يا ممکن است ترجيح دهيد يک برنامه ورزشي از مربي تان بگيريد. همچنين مي توانيد در خانه خودتان ورزش کنيد يا به باشگاه برويد. اين به زمان شما بستگي دارد و اينکه فکر مي کنيد چه چيزي براي آنچه که نياز داريد، موثرتر خواهد بود.

سطوح استرس تان را کاهش دهيد

آيا مي دانيد هنگامي که استرس داشته باشيد، تمايل داريد که بيشتر غذا بخوريد؟ دليلش اين است که بدن شما تلاش مي کند احساساتي که شما حس مي کنيد را خنثي کند و تا آنجا که ممکن است استرس تان را کاهش دهد.

استرس ممکن است اشکال مختلفي داشته باشد. شما ممکن است به خاطر کار و تمام وظايفي که بايد انجام دهيد، دچار استرس شويد. ممکن است دچار استرس شويد، چون پاداش تمام کارهاي سختي که تا به حال انجام داده ايد را دريافت نکرده ايد. همچنين ممکن است به خاطر چيزهايي که در حال حاضر در زندگي شخصي تان تجربه مي کنيد، استرس گرفته باشيد. در هر شرايطي که هستيد، بايد مطمئن شويد که با انجام کاري که ذهنتان را آرام خواهد کرد، مقادير استرس تان را کاهش خواهيد داد. به عنوان مثال اگر به دليل مسائلي که تحت کنترل شما نيست، استرس داريد، مي توانيد دعا کنيد. همچنين ممکن است لازم باشد براي کمک به آرام کردن خودتان، يوگا يا ورزش هاي ديگر انجام دهيد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : کاهش وزن

به ياد داشته باشيد که تغييرات کوچک مي توانند تفاوت زيادي ايجاد کنند

آيا هميشه براي رفتن به محل کارتان از آسانسور استفاده مي کنيد؟ چرا پله ها را امتحان نمي کنيد؟ اگر بيش از حد طولاني است، مي توانيد چند طبقه پايين تر از محل کارتان از آسانسور پياده شويد و بقيه مسير را با پله ها برويد. اين تفاوت ممکن است کوچک باشد اما وقتي شروع به ديدن نتايج اين تغييرات کوچک کرديد، متوجه مي شويد که چندان هم کوچک نبوده اند. ممکن است لازم باشد در زمان استراحت تان در خانه، چند وزنه دم دست تان داشته باشيد. مي توانيد در حال تماشاي تلويزيون وزنه بزنيد. اين کار به شما کمک خواهد کرد تمرينات کوچکي که نياز داريد را در طول اوقات فراغت تان انجام دهيد.

اميدتان را از دست ندهيد

يکي از مشکلاتي که مردم در هنگامي که سعي دارند وزن کم کنند با آن روبرو مي شوند، آن است که وقتي هيچ نتيجه اي نمي بينند، اميدشان را از دست مي دهند. شما بايد به ياد داشته باشيد که نتايج ممکن است هميشه فورا ظاهر نشوند. در برخي روزها شما اصلا هيچ تغييري مشاهده نخواهيد کرد. آنچه که بايد به خاطر داشته باشيد، آن است که فقط بايد در مورد کارهايي که بايد انجام دهيد، مصمم بمانيد. با عزم و اراده، شما قادر خواهيد بود بر اين مشکل فايق آييد و ممکن است پس از آن شروع به ديدن برخي تغييرات در بدن تان کنيد.

مطمئن شويد به غذاهايي که مي خوريد، توجه مي کنيد

اين کافي نيست که فقط سعي کنيد براي ورزش کردن و انجام ساير فعاليت هاي فيزيکي وقت بگذاريد. آنچه که مي خوريد نيز نقش مهمي در کاهش وزنتان دارد. بايد به ياد داشته باشيد هر چه غذاهايي که مي خوريد سالم تر باشند، احساس سيري بيشتري خواهيد کرد. هنگامي که احساس سيري کنيد، احتمالا نيازي نمي بينيد که در آشپزخانه بمانيد تا يک ماده غذايي مناسب براي خوردن پيدا کنيد. هنگامي که غذا مي خوريد، مي توانيد مطمئن باشيد که فقط به اندازه نياز بدنتان غذا مي خوريد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : لاغري و کاهش وزن به سبک ستاره هاي خوش اندام هاليوودي

اگر مي خواهيد در 2 هفته وزنتان را پايين بياوريد، بايد از برخي محصولات غذايي اجتناب نماييد، مانند موارد زير:

مواد غذايي ناسالم
محصولات غذايي فرآروي شده
شيريني بيش از حد
آگاه باشيد

شما بايد در مورد اقلام مختلف غذايي که قصد داريد وارد بدنتان کنيد، آگاهي کافي داشته باشيد. از آنجا که مواد غذايي که شما بايد از آنها پرهيز نماييد، پيش از اين ذکر شدند، شما بايد بيشتر در مورد غذاهايي که بايد ميل کنيد، آگاهي پيدا کنيد. توصيه مي شود که از محصولات غذايي با رنگ هاي متنوع استفاده نماييد. هر چه تعداد رنگ هاي مواد غذايي که وارد سيستم تان مي کنيد بيشتر باشد، رژيم غذايي شما سالم تر خواهد بود.
اکثر اوقات، مردم بيش از حد روي يک نوع رژيم غذايي مانند رژيم بدون کربوهيدرات يا رژيم تماما پروتئين تمرکز مي کنند اما اين نوع رژيم هاي غذايي تضمين نمي کنند که شما مقدار مواد مغذي و ويتامين هاي ضروري که در طول روز نياز خواهيد داشت را دريافت مي کنيد.

دائما به بدنتان آبرساني کنيد

اگر يک کار وجود داشته باشد که مردم هميشه فراموش مي کنند انجام دهند، آن است که به بدن هايشان آبرساني کنند تا بتواند به خوبي ريکاوري شود. آب، بسيار مهم است زيرا مي تواند از بدن در برابر استرس محافظت کند. در عين حال مي تواند عوامل مختلفي که ممکن است مربوط به استرس باشند را به طور موثر از بين ببرد. شما بايد مطمئن شويد که براي سالم تر بودن، دائما به بدنتان آبرساني مي کنيد. نوشيدن آب، يکي از عواملي است که مي تواند به شما کمک کند وزن کم کنيد چون باعث مي شود احساس سيري بيشتري کنيد.

هرگز خوردن صبحانه را فراموش نکنيد

هر روز صبح که از خواب بيدار مي شويد، فقط يک فنجان قهوه مي خوريد و سپس سر کارتان مي رويد؟ اگر هر روز يک صبحانه سالم نخوريد، بيشتر احتمال خواهد داشت که بخواهيد در طول روز، غذاي بيشتري مصرف کنيد. هنگامي که يک صبحانه مفصل بخوريد، در کل روز احساس سيري خواهيد کرد. اين مسئله قطعا به شما کمک مي کند. با به خاطر داشتن تمام اين چيزها، شما مي توانيد در 2 هفته 4٫5 کيلوگرم وزن کم کنيد. به ياد داشته باشيد که نتايج مي توانند از فردي به فرد ديگر متفاوت باشند اما با پشتکار مي توانيد مطمئن باشيد که اين امر براي شما امکان پذير است.



منبع : fitnessmagazin.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد