آخرین اخبار

ارضا شدن در زندگي هاي بدون رابطه جنسي! روابط عاطفي

ارضا شدن در زندگي هاي بدون رابطه جنسي!

  بزرگنمايي:

چه خبر - نحوه ارضا شدن در شرايطي که رابطه جنسي منع شده استبسياري از زوجهاي جوان به دليل عدم آشنايي و در پاره اي از موارد نبود آگاهي کا في درباره نحوه برخورد با روابط عاطفي و زناشويي بين همسران ، با مشکلاتي مواجه هستند، که متاسفانه اين مشکلات در برخي از موارد تبديل به بحران هاي خانوادگي مي گرد که آثار آن در معضلاتي همچون افزايش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبي جنسي و.... قابل مشاهده مي باشد . سيمرغ با هدف پيش گيري از ايجاد اين گونه مشکلات و با احترام به حريم خانواده ، جهت افزايش دانايي زوجهاي جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهيه و ارائه مطلب زير نموده است

وقتي نزديکي جنسي براي يکي از زن و يا شوهر، مطلوب نباشد چه کار بايد کرد؟ آيا بايد از همسر دوري کرد و بدن هاي يکديگر را با تمام امکانات لذت آفرين غير جنسي شان رها کرد و هر روز به اميد فرصتي ديگر نشست؟ يا مي توان با انجام کارهايي ساده ضمن لذت بردن از همديگر، ذهن و بدن همسر را با رابطه جنسي هماهنگ تر کرد؟

هميشه نزديکي ممکن نيست

در طول عمر هر زندگي زناشويي، موقعيت هايي پيش مي آيد که در آنها رابطه شود. براي مثال اگر زني به دليل سرطان پستان تحت درمان باشد و يا مردي مشکل در پروستات داشته باشد، اگر زن يا مرد بيماري هاي ديگري مثل ديابت، بيماري هاي قلبي و يا بعضي بيماري هاي نورولوژيک داشته باشند، يا زن به دليل بارداري و يا واژينيسم و يا قاعدگي تمايلي به نزديکي نشان ندهد، و ده ها موقعيت ديگر، نزديکي جنسي بسيار دشوار مي شود. در اين مواقع توصيه کلي به زن و يا شوهري که تمايل و آمادگي لازم را براي نزديکي دارد اين است که طرف ديگر را براي رابطه جنسي تحت فشار نگذارد. البته اين هم به معني آن نيست که به طور کلي آنها کاري به کار هم نداشته باشند بلکه به جاي فشار آوردن براي نزديکي که بيشتر دافعه ايجاد مي کند، بهتر است از هر دريچه اي که همسر بيشتر مي پسندد با او وارد رابطه غير جنسي لذت بخش بشود.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : رابطه جنسي

رابطه غير جنسي چه فايده هايي دارد؟

وقتي مانعي بر سر راه رابطه جنسي ايجاد مي شود، خواه ناخواه يک جور فاصله عاطفي بين زن و شوهر شکل مي گيرد. براي مثال مردي که همسرش به دليل يک مشکلي تمايلي به رابطه نشان نمي دهد ممکن است اين مسئله را حمل بر بي علاقگي او بکند در حالي که در همين موقع زن به خاطر فاصله اي که ناخواسته بينشان ايجاد شده احساس تنهايي بکند. در چنين موقعيتي برقراري رابطه غير جنسي لذت بخش کمک مي کند که آن فاصله کم بشود و زن و شوهر از همراهي هم در حين عبور از مراحل سخت بهره مند بشوند. مقاله از سايت تنظيم خانواده، فايده ديگر اين شکل از رابطه آن است که باعث از بين بردن استرس، افزايش صميميت، صداقت و رضايتمندي زن و شوهر مي شود. همين طور کمک مي کند که هر دو طرف به تدريج براي پذيرش لذت جنسي و نيز بخشيدن لذت به همسرشان آماده بشوند.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : رابطه جنسي در اين مواقع ممنوع است!!!

تمرين هايي براي لذت بردن غير جنسي

نبايد بدون مقدمه و صحبت وارد رابطه غير جنسي بشويد چون ممکن است همسرتان آن را حمل بر سماجت شما بکند و بيشتر از رابطه و حتي شايد خود شما فراري بشود لازمه رابطه غير جنسي لذت بخش اين است که اولاً محيط مناسبي را که فاقد محرک هاي جنسي باشد براي اين کار فراهم کنيد (مثلاً داخل رختخواب که تداعي گر نزديکي است نباشيد). دوماً رفتارهاي جنسي نداشته باشيد. و سوماً بدن همسرتان را لمس کنيد و او را هم به تماس جسمي با خودتان ترغيب کنيد. براي اينکه اين اتفاق به درستي بيفتد به نکته هاي زير توجه کنيد:

او را آماده کنيد

نبايد بدون مقدمه و صحبت وارد رابطه غير جنسي بشويد چون ممکن است همسرتان آن را حمل بر سماجت شما بکند و بيشتر از رابطه و حتي شايد خود شما فراري بشود. با صميميت و صراحت کارهايي را که مي خواهيد بکنيد به او توضيح بدهيد.

رو راست باشيد

همسرتان را مطمئن کنيد که در طي اين رابطه دخول به هيچ شکل آن انجام نمي گيرد.

آرام و راحت باشيد

طوري بنشينيد که هر دو نفرتان احساس راحتي بکنيد. بهتر است قبل از هر کاري از آرامسازي (ريلکسيشن) استفاده کنيد. دماي محل را معتدل مايل به گرم نگه داريد و از نور و موسيقي ملايم استفاده کنيد.

لمس را شروع کنيد

موقعيت هايي پيش مي آيد که در آنها رابطه جنسي دشوار مي شود. براي مثال اگر زني به دليل سرطان پستان تحت درمان باشد و يا مردي مشکل در پروستات داشته باشد، اگر زن يا مرد بيماري هاي ديگري مثل ديابت، بيماري هاي قلبي و يا بعضي بيماري هاي نورولوژيک داشته باشند به آرامي و نرمي طوري اجزاي صورت همسرتان را لمس کنيد که انگار تازه مي خواهيد آن را کشف کنيد. لذت اين مکاشفه را به همسرتان منتقل کنيد. سپس دست هاي او را تا سر انگشتان به نرمي ماساژ بدهيد و وقتي مي خواهيد به سراغ دست ديگر برويد به همسرتان اطلاع بدهيد. همين کار را براي پاهاي او هم بکنيد.

در مرحله بعد، برهنه بشويد و از همسرتان بخواهيد که روي شکم راحت دراز بکشد. بدنش را از سر به پا به تدريج لمس کنيد و در عين اينکه احساس خودتان را از اين کار به او مي گوييد از او هم بخواهيد تا احساسش را از اين لمس شدن به شما منتقل کند. اگر همسرتان دوست داشته باشد در هر کدام از اين مراحل مي توانيد از بوسيدن و در آغوش کشيدن هم استفاده کنيد.

کار را دو نفره کنيد

وقتي رضايت همسرتان جلب شد، از او بخواهيد که اين کار را دو نفره انجام بدهيد. به اين ترتيب که شما بدن او را لمس کنيد و اوهم بدن شما را.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : در رابطه جنسي چرا بايد همسرتان را بغل کنيد؟!!

به حساسيت هاي او احترام بگذاريد

در ابتداي کار ممکن است همسرتان آن اعتمادي را که انتظار داشته ايد به شما نکند و مثلاً حاضر به برهنه شدن نشود. در اين شرايط به هيچ وجه او را مجبور به کاري نکنيد و اجازه بدهيد رابطه در شرايط راحتي کامل او صورت بگيرد. به طور کلي توصيه مي شود که رابطه به صورت تدريجي انجام بشود يعني اول وقتي انجام بشود که لباس به تن همسرتان است، بعد وقتي که او آماده شد با لباس زير رابطه انجام بشود و در مرحله آخر اگر او تمايل و رضايت داشت در برهنگي کامل. يا مثلاً اگر دوست نداشت که شما پستان و يا ناحيه تناسلي او را لمس کنيد از انجام اين کار پرهيز کنيد. و يا اگر دوست داشت اول از پاهاي او شروع کنيد همين کار را بکنيد.

پا پس نکشيد

ممکن است همسر شما جزء آن دسته آدم هايي باشد که به لمس خيلي حساس نيستند و يا آن استقبالي را که شما انتظار داشته ايد از اين رابطه نکند. به خاطر داشته باشيد اگر اين رابطه را درست انجام بدهيد و در عين حال صبور هم باشيد به تدريج به موفقيت نزديکتر خواهيد شد.



منبع : tebyan.net



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟