آخرین اخبار

اين روش هاي طبيعي ميل جنسي تان را چند برابر مي کنند!!!! روابط عاطفي

اين روش هاي طبيعي ميل جنسي تان را چند برابر مي کنند!!!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - بهترين عطر و بوهاي طبيعي براي افزايش ميل جنسي کدامند ؟

آقايان و خانمها، الان وقت دور ريختن همه عطرها و ادکلن هاست. مطالعات نشان داده اند که اين بطري هاي قيمت بالا تقريبا هيچ تاثيري بر جذابيت جنسي ندارند. درحقيقت، براي خانم ها، ادکلن هاي مردانه ممکن است حتي تاحدودي تاثير منفي بر تحريک جنسي بگذارد. اگر شما به دنبال يک داروي مقوي براي افزايش ميل جنسي هستيد، مکان نگهداري عطر ها و ادکلن هاي خود را فراموش کنيد و در عوض نگاهي به درون کابينت هاي آشپزخانه داشته باشيد. دکتر آلن هيرش از موسسه تحقيقات و درمان بو و مزه ي شيکاگو ميگويد: "به نظر ميرسد که بوي خوش غذاها بيشترين واکنش هاي جنسي را بيرون ميکشد. از شر ادکلن ها خلاص شويد و مقدار زيادي شيريني و آبنبات خوب تهيه کنيد”.

بوي خوش در رابطه جنسي

هيرش و ديگر دانشمندان مطالعات زيادي انجام داده اند که همگي به يک نتيجه رسيده اند- هنگامي که موضوع خواص داروي مقوي براي غرايز جنسي مي شود، عطرها و ادکلن ها به راحتي قابل رقابت با بوهاي طبيعي مانند وانيل، دارچين، شيرين بيان و ريحان نيستند که به آساني قابل دسترسي هستند.
بنابراين چرا 200 - 300 هزار تومان خرج عطر يا ادکلني شود که تاثيري بر شور جنسي فرد محبوب شما ندارد؟ تعداد زيادي از بوهاي طبيعي ارزان وجود دارند که تاثير مثبت آنها بر جذابيت جنسي ثابت شده است.

وانيل و بالا بردن ميل جنسي

براي قرنها، وانيل به عنوان يک عنصر در عطرهاي چيني و فرانسوي استفاده شده است. از قرن هفدهم وانيل توسط پزشکان به عنوان يک اکسير توصيه شده است که به ارتقاي قدرت جنسي مردان کمک مي کند. در سال 1898، در يک کتاب دکتر جان کينگ عصاره وانيل را براي "تحريک رغبت جنسي مذکر” توصيه نمود: تاثيرات مثبت وانيل به طور ويژه اي در ميان مردان مسن تر قوي مي باشد.

وانيل يک داروي قوي براي افزايش ميل جنسي است که همزمان باعث القاي خوشي و لذت و آرامش مي شود. بر طبق گفته دکتر کاريگ وارن از مرکز احساس بو و رايحه، "وانيل حس خوشبختي را به طور کلي در تمام دنيا ايجاد مي کند. از همه موادي که جزء مواد معطر دسته بندي مي شوند، وانيل در تمام دنيا از همه محبوب تر مي باشد”.

بالا بردن ميل جنسي با شيرين بيان سياه

شايد بيش از هر بو و رايحه ديگري، شيرين بيان به شدت بر پيش برد رابطه جنسي فرد مونث تاثير مي گذارد. در مطالعات دکتر آلن هيرش، قويترين ترکيبات رايحه اي براي زنان شيرين بيان و خيار بعلاوه مقدار بسيار زيادي و خوبي از شيريني هاي سنتي مي باشد. ترکيبي از پيراشکي و شيرين بيان مي تواند تحريک جنسي مردان و زنان را افزايش مي دهد. شيرين بيان ترکيب شده با بوي ميوه کولا معجزه مي کند !

بالا بردن ميل جنسي با دارچين

تقريبا همه افراد موافق هستند که دارچين يکي از خوشايندترين رايحه ها بر روي زمين مي باشد. در يک مطالعه، بوي گلوله هاي دارچيني باعث افزايش جريان خون در آلت جنسي مذکر بيش از هر رايحه ي ديگري مي شود. يک قطره کوچک از روغن دارچين را قبل از رابطه جنسي بر روي آلت جنسي (زنانه) بماليد … و سپس از ما تشکر نماييد.

بالا بردن ميل جنسي با ترکيب وانيل و دارچين

اين يک تصادف نيست که کيک کدو تنبل حاوي وانيل و دارچين مي باشد، از آنجا که هر دوي آنها مواد تقويت ميل جنسي هستند. يک مطالعه نشان داد که ترکيبي از کدو تنبل و عطر سنبل جريان خون در آلت جنسي مردانه تا 40 درصد و در آلت جنسي زنانه تا 11 درصد افزايش ميدهد. کيک کدو تنبل و پيراشکي جريان خون در آلت جنسي مردانه را تا 20 درصد افزايش ميدهند.

بالا بردن ميل جنسي با مرکبات

خانم ها گوش کنيد - يک مطالعه نشان داد که اگر شما بويي مانند گريپ فروت صورتي بدهيد، مردها بطور خودکار فکر ميکنند که شما جوانتر از آنچه به نظر ميآيد، هستيد. در يک مطالعه، بوي پرتغال 20 درصد از مردان را تحريک نمود. بنابراين آن بطري هاي روغن بدن مرکبات را برداريد و دست شويد.

بالا بردن ميل جنسي با زنبق الواري

در يک مطالعه، اين بوي شيرين، کمياب و حساس باعث روشن شدن حس جنسي 11 درصد مرداني شد که در معرض آن قرار گرفتند. ديگر گل ها که مشهور به داشتن تاثير مواد تقويت غرايز جنسي هستند شامل گل بنفشه، ارکيده و شمعداني مي باشند.

بالا بردن ميل جنسي با چوب صندل سفيد

زمانيکه به عنوان روغن ماساژ استفاده مي شود، اين ماده خوشبوي چوبي روشن قسمتي از آداب مسائل جنسي اقوام تانتريک براي هزاران سال بوده است. چوب صندل سفيد گفته مي شود که نيروي دوم از هفت نيروي رواني (در يوگا) را شروع مي کند و واکنش جنسي يک فرد را بالا مي برد. گفته ميشود که وجود چوب صندل سفيد در اتاق خواب باعث القاي ارگاسم هاي قويتر مي شود.

بالا بردن ميل جنسي با عطر سنبل

گفته مي شود که زنان زيادي در تاريخ بوده اند که از بوي عطر سنبل براي تحريک نمودن مردان خود استفاده مي نمودند. گفته مي شود که عطر سنبل سبب آرامش مردان و احساس جذاب بودن و نوازش شدن را به آنها مي دهد.

بالا بردن ميل جنسي با گل ياس (ياسمن)

دکتر کاريگ وارن ادعا مي کند که گل ياس شهواني ترين رايحه طبيعي مي باشد. از اين گل براي خواص رنگارنگي آن در کشورهاي آسيايي استفاده شده است که به عهد باستان باز مي گردد.

بالا بردن ميل جنسي با مغز بادام

آهاي آقايان ٬ زنان عاشق بوي مغز بادام هستند. اين بسيار بسيار بيشتر بر زنان نسبت به مردان تاثير ميگذارد. اگر مي خواهيد زني را از آن خود نماييد، او را مغز بادام باران نماييد !

بالا بردن ميل جنسي با ريحان

در ايتاليا، زنان جوان روغن ريحان به خود ميمالند تا مردان خواهان خود را تحريک نمايند. گفته مي شود اين بوي ادويه اي حساس ٬ به طور ويژه اي بر باز سازي بخش جنسي زندگي که ضعيف شده است ٬ تاثير مي گذارد.

بالا بردن ميل جنسي با فلفل سياه

ادويه جات تند مانند فلفل سياه، فلفل قرمز و سير ميتوانند باعث تحريک جنسي و افزايش ضربان قلب شوند. واکنش هايي که واکنش جنسي انسان را تقليد مي کند. براي قرن ها، فرهنگ هاي شرقي جلب ويژگي هاي فلفل سياه براي خواص ايجاد کننده ي شهوت آن شده اند.

بالا بردن ميل جنسي با گل سرخ يا رز

زنان عاشق اين بو هستند. براي بالابردن ميل جنسي آن ها، گفته مي شود که مردان روغن با بوي گل سرخ را بر روي سوراخ بيني، کف دست،پشت گوش و ميان ريش هاي خود مي مالند.

بالا بردن ميل جنسي با زنجبيل

اگر شما مي خواهيد توانايي جنسي خود را بالا ببريد پس کاري را بکنيد که افراد رم باستان انجام ميدادند… مقدار بسيار زيادي زنجبيل تند و شيرين بخوريد.

بالا بردن ميل جنسي با نعناع

بيش از هر بوي ديگري، گفته مي شود که نعناع افزايش دهنده امکان ارگاسم چندگانه در زنان مي شود. اين همچنين حال يک فرد را بهبود مي بخشد که آن چيزي است که معمولا اتفاق ميافتد هنگامي که يک فرد ارگاسم چندگانه دارد.



منبع : niniban.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟