آخرین اخبار

پيشنهاد براي هديه «روز مرد»، منهاي جوراب! شادکامي و موفقيت

  بزرگنمايي:

چه خبر - روزنامه خراسان: شکوه و بزرگي نام مولا علي (ع) و روز ميلادش که شده بهترين زمان براي گراميداشت مقام پدر، فرصتي است براي جشن و سرور و شادي. براي اين روز مهم چه برنامه هايي در نظر گرفته ايد؟

وقتي صحبت از خريد مي شود ذهن مان مي‌رود سمت خانم ها. خانم هايي که براي ريزترين جزئيات زندگي شان هم نياز به پاساژگردي دارند.وقتي در بازار چشم مي چرخانيد مغازه هايي که کالاهايي مختص مردان دارند، در ميان انبوه مغازه هاي زنانه فروشي گم مي شود! اين طور مي شود که با فرارسيدن روز مرد هميشه هديه هاي دم دستي مثل جوراب و احيانا پيراهن و شلوار به نظر مي آيد و ديگر هيچ! اما با جست و جوي بيشتر متوجه خواهيد شد تعداد اقلام مورد نياز و دوست داشتني آقايان بي شمار است!

سعي کرده ايم مجموعه اي از هدايا را با در نظر گرفتن سلايق و بودجه هاي گوناگون مرور کنيم تا کمي خلاقيت و توجه شما را قلقلک دهيم. شايد امسال، روز به يادماندني براي مردان خانواده تان رقم بزنيد. پس نگران هديه روز پدر، براي پدر بزرگ، پدر و همسر خود نباشيد ...

هديه روز مرد براي همسرمان چه بخريم؟/ بسته پيشنهادي منهاي جوراب

هديه هاي همسرانه

سال هاست که در کنار همسرتان با کم و زياد ساخته ايد. در بيماري و سلامت، خوشي و ناخوشي کنارش بوده ايد. حالا و در آستانه روز مرد اين بار خيلي واضح و روراست مي خواهيد بگوييد قدردان زحماتش هستيد. شايد در نگاه اول غصه تان شود که چه چيزي برايش بخريد که دوست داشته باشد اما کوله بار تجربه زندگي مشترک را دست کم نگيريد. کمي در دوست داشتن ها و حرفه و علايقش دقيق شويد. حتما فکر خوبي به نظرتان خواهد رسيد. پيشنهادهاي ما را نيز مرور کنيد به دردتان مي خورد:

مردان فرهنگ دوست

اگر همسر شما جزو فرهنگ دوستان است و عشق و تفريحش اين است که شعر حفظ کند يا آرشيو کتب قديمي و مقاله هاي نقد ادبي داشته باشد، مي توانيد يک دوره کامل آرشيو مجله مورد علاقه اش را که تا کنون نداشته است خريداري کنيد. به عنوان مثال مجلاتي مثل «فيلم» يا «دنياي تصوير» مجلدهاي خوبي از شماره هاي قديمي دارند، البته اگر الان سفارش بدهيد بعد از روز پدر به دستتان مي رسد.

خيلي از مجله ها آرشيو کاملي هم روي دي وي دي دارند که جاگير هم نيست. خريد يک نسخه قديمي و کمياب از آثار ادبي يا پيدا کردن کتاب نويسنده مورد علاقه اش با امضاي نويسنده مذکور که واقعا هيجان آور است! حتي کتاب صوتي هم مي تواند پيشنهاد خوبي باشد.

هديه روز مرد براي همسرمان چه بخريم؟/ بسته پيشنهادي منهاي جوراب

مردان ورزشکار و ورزش دوست

همسر شما هر روز صبح شال و کلاه مي کند و قبل از کار يک دل سير پياده روي مي کند؟ يا نه تا آخرين لحظه از خواب دل نمي کند؟ خب خيلي فرقي نمي کند چون ورزش آن قدر مفيد و مهم است که با هر نوع رفتار و اخلاقي نمي شود از آن چشم پوشي کرد. کفش ورزشي، گرم کن ورزشي، کفش کوه نوردي، يک راکت تنيس يا بدمينتون، توپ واليبال يا بسکتبال و يا حتي خريد ميل باستاني همگي قابل ذکر است. در اينجا فهرست قيمت چند وسيله ورزشي را بخوانيد و با نيم نگاهي به جيبتان به بازار برويد :

انواع توپ بسکتبال، واليبال، فوتبال و هندبال

توپ بسکتبال : از 15 هزار تومان تا 250 هزار تومان

توپ واليبال: از 15 هزار تومان تا 400 هزار تومان

توپ فوتبال: از 15 هزار تومان تا 500 هزارتومان

توپ هندبال : از 30 هزار تومان تا 200 هزار تومان

در اين زمينه با مبلغي حدود 120 هزار تومان مي توانيد يک توپ ايده آل براي ورزشکار مبتدي تا نيمه حرفه اي خريداري کنيد.

انواع راکت تنيس، اسکواش و بدمينتون:

راکت تنيس: از 170 هزار تومان تا يک ميليون تومان

راکت اسکواش: از 90 هزار تومان تا 480 هزار تومان

راکت بدمينتون: از 18 هزار تومان تا 530 هزار تومان

براي يک خريد خوب و مفيد در اين زمينه مبلغي حدود 200تا 300 هزار تومان را در نظر بگيريد.

انواع دمبل : از 20 هزار تومان تا 500 هزار تومان

خريد دمبل را با مشورت يک مربي ورزشي و با توجه به ساختار فيزيکي همسرتان با بودجه اي حدود 80 هزارتومان انجام دهيد.

انواع کوله ورزشي: از 170 هزار تومان تا 600 هزار تومان

براي مردي که جمعه ها کوه نوردي و پياده روي در طبيعت را جزو برنامه مطلوبش مي داند خريد يک کوله محکم و زيبا خيلي خوشايند است. به طور ميانگين حدود 300 هزار تومان بايد خرج کنيد.

هديه روز مرد براي همسرمان چه بخريم؟/ بسته پيشنهادي منهاي جوراب

مردان رمانتيک!

گرچه تعداد مردان احساساتي انگشت شمار است اما شايد خريد يک هديه عاشقانه رخدادي به يادماندني براي همسر شما باشد. سعي کنيد دوز سوزناک و پروانه اي را کم کنيد و در عين بسته بندي زيبا و همراه با شاخه گل و نامه بازهم يک هديه کاربردي را در بسته قرار دهيد!هنر خود را در هر چه زيباتر کردن فضاي خانه و گرما و دلنشين بودن محبت جاري بينتان نشان دهيد.

عطر، ست چرم، پيراهن، کت و شلوار، ريش تراش يا خودنويس و خودکارهاي نفيس در اين دسته قرار دارد. پولي که براي تهيه اين نوع هديه بايد خرج کنيد کاملا به اختيار خودتان است! به عنوان مثال خودنويس نفيس از 100 هزار تومان هست تا حدود 800 هزار تومان. خب براي ما که با خودکارهاي ساده خو گرفته ايم خيلي هم مهم نيست خودنويسي با بدنه چوبي و نوک با روکش گران داشته باشيم.

مردان اهل فن!

کافي است يک فرصت مغتنمي دست دهد تا همسرتان آچار به دست شود و به جان يکي از وسايل خانه بيفتد؟ عشق ماشين است و روزهاي تعطيل در حال سر و کله زدن با روغن و موتور ماشين؟ خب احتمالا همسر شما از بچگي در حال مثله کردن اسباب بازي ها و بعدها مدارهاي الکترونيکي دبيرستان بوده است. براي مرداني با اين روحيه خريد ابزار و لوازم فني مهندسي بسيار هيجان آور است حتي اگر آن را لازم نداشته باشند! همين که در خانه وسايلي دارند که مخصوص شخص خودشان است و کسي جرأت ندارد با آن کار کند کلي کيف دارد!

انواع دريل برقي : از 100 هزار تومان تا 900 هزارتومان

انواع پيچ گوشتي برقي و شارژي: از 120 هزار تومان تا 650 هزار تومان

انواع مجموعه ابزار دستي: از 60 هزار تومان تا 500 هزار تومان

انواع قيچي، چاقو و ابزار ابتدايي باغباني: از 12 هزار تومان تا 150 هزار تومان

خريد در اين زمينه کمي پيچيده است. بايد شم کارآگاهي قوي داشته باشيد تا احيانا کالاي بي مصرفي نخريد! بالاي 50 هزارتومان نيز در کارت بانکي تان بايد باشد!

مردان دانشمند!

هيچ چيز به اندازه آموختن علم و دانش همسرتان را به وجد نمي آورد. اگر ساعت ها برنامه علمي نگاه کند يا مدت ها در آزمايشگاه با فرمول هاي فيزيک وشيمي و زيست شناسي مشغول باشد اصلا خسته نمي شود. خب همسر علم دوستتان را با هديه هاي علمي خوشحال کنيد. تهيه يک مجموعه مستند علمي کمياب و يا نرم افزارهاي مبتني بر طرح پرسش هاي نوين علمي پيشنهاد وسوسه برانگيزي است نه؟ يا دست نوشته ها و مقالاتي را که پراکنده در گوشه و کنار خانه گذاشته است جمع آوري کنيد و با فهرست کردن سايت ها و دانشگاه هايي که در حوزه تخصصي وي مشهور هستند راه را براي چاپ مقالاتش هموار کنيد!

هديه هاي فرزندانه

براي روز مادر يک ماه فکر مي کرديد، آن قدر بالا و پايين کرديد و با رمز و اشاره بين اعضاي خانواده مشاوره مجازي راه انداختيد تا بالاخره يک جشن به يادماندني براي مادر گرفتيد؛ مغز متفکر فعاليت هاي روز مادر کسي نبود جز پدر! که حالا روز خودش هست! مادر تکليف را مشخص کرده و گفته من شخصي هديه مي خرم. افتاديد توي هچل درست است؟ هيچ طرف مشورتي نداريد خودتان هستيد و خودتان! سختي کار اين است که اين باباهاي دوست داشتني موجودات عجيبي هستند! اغلب خيلي حرف نمي زنند و کم مورد پرسش قرار مي گيرند. علايقشان؟ خاطراتشان؟ دغدغه هايشان؟ تفريحشان؟ همه اش سوژه هديه است! پيشنهادهاي ما را مرور و خلاقيت را مخلوط کنيد و يک معجون بي نظير عشق و خود شيريني به خورد باباي مظلوم بدهيد!

هديه روز مرد براي همسرمان چه بخريم؟/ بسته پيشنهادي منهاي جوراب

تلگرام و اينستاگرام من تويي تو!

چه باباي شما تلگرام باز باشد چه نباشد وقتي عکس پروفايل شخصي تان عکس پدر شود همه متوجه مي شوند. پس يا خبرش مي رسد يا پيغامش! کار کوچکي که شادي قشنگي در پي دارد. قرار دادن عکسي از پدر در صفحه اينستاگرام و چند بيت شعر يا نوشتن چند جمله درباره احساسات قلبي خيلي قشنگ است. تا سال ديگر هر وقت اين عکس را به پدر نشان دهيد خوشحال مي شود. اس ام اس فرستادن، استيکر ساختن براي پدر و فرستادن کارت پستال مجازي و ديگر امکانات مجازي هم که در اختيار شماست. پس دست به کار شويد.

شاگردي اوستا بابا!

پدر شما رستوران دار است؟ معمار است؟ مغازه دار؟ شغلي دارد که احتياج به شاگرد و کارگر و وردست دارد؟ خب تمام سال که مشغول درس و فعاليت خود هستيد اين يک روز را برويد شاگردي پدر. اگر محل کار پدر شما اين اجازه را مي دهد که يک روز کاري را با او بگذرانيد، پس از اين فرصت استفاده کنيد. هم فال است و هم تماشا. پدر شما از داشتن فرزندي جسور و در عين حال گوش به حرف کن مفتخر مي شود. اگر حس کرديد در محل کارش امري عقب افتاده است که با دستان توانمندتان جلو مي افتد درنگ نکنيد. روز پدر و فرزند بسازيد!

اين بار تو مهمان من باش پدر!

دورهمي هاي دوستانه در رستوران و کافي شاپ هاي لوکس شهر را تجربه کرده ايد؟ اين بار دورهمي پدر و فرزندي تشکيل دهيد. با توجه به اخلاق پدرتان و سليقه اش او را به يک رستوران و يا کافي شاپ ديدني دعوت کنيد. اگر باقي اعضاي خانواده هم کمک کنند که ديگر عالي است. يک مهماني بيرون از خانه به افتخار رئيس خانواده! سفارش دادن غذا يا دسر مورد علاقه اش را فراموش نکنيد!



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 توصيه براي جذاب شدن در 3 دقيقه

عادت هاي بدي که شادي شما را به تاراج مي برد!!

تقويت اعتماد به نفس با چند تغيير ساده!!

5 فرد موفقي که بعد از اخراج شان موفق شدند!!

مديتيشن را چگونه در خانه تمرين کنيم؟

بگوييد چگونه مي خنديد تا شخصيت تان را به شما بگوييم!!

11 قانون اصلي فنگ شويي براي جذب عشق و پول

دوست خوب و واقعي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

آداب هديه دادن گل را بياموزيد

استفاده از كلمات قدرتمند – 101 كلمه ي قدرتمند

شخص دروغگو را با اين 8 مورد شناسايي کنيد

استرس شب امتحان را با اين روشها از بين ببريد

زبان بدن فروشنده حرفه اي چگونه است؟

کاهش استرس و اضطراب با چند روش خوراکي

اصول زبان بدن براي تشخيص کلاهبرداران در ازدواج

زندگينامه مريم ميرزاخاني، نابغه ايراني رياضي در جهان

مي خواهم شاد باشم و شاد زندگي کنم!!

مريم ميرزاخاني در ليست 5 زن نخبه رياضي دنيا

مادلين وسترهات، دستيار 26 ساله ترامپ چقدر درآمد دارد؟

5 اصل روانشناسي براي يک زندگي راحت

انسان هاي سمي اطرافتان را با اين روشها از زندگي تان دور کنيد

10 عادتي که براي شاد بودن بايد ترک شان کنيد!!

چگونه در مقابل خواسته هاي ديگران نه بگوييم؟

راه هاي کنترل خشم، چگونه خشم را کنترل کنيم؟

اين نشانه ها مي گويد بايد به دوستي تان پايان دهيد!!

در جمعه هاي دلگير چگونه حال مان را خوب کنيم؟

با همسر بهاره رهنما بيشتر آشنا شويد

دوست واقعي شما اين نشانه ها را دارد!!

اين 3 خصوصيت را هرگز نبايد داشته باشيد!!

فقط سه گام تا داشتن احساس خوشبختي فاصله داريد!

زبان بدن و 10 نکته که بايد بدانيد

روشهاي عالي براي مقابله با احساسات منفي

تحليل زبان بدن مسي و رونالدو در مراسم بهترينهاي سال فوتبال 2017

چرا ما ايراني ها عادت به عذرخواهي نداريم؟؟؟

اعتياد به تلفن همراه و دنياي مجازي را چگونه از بين ببريم؟

چگونه به کسي که قصد خودکشي دارد کمک کنيم؟/به بهانه خودکشي هاي اخير

گفتن اين جملات پس از 40 سالگي، ممنوع!

با غم و اضطراب بعد از زلزله چه کنيم؟

چگونه دقيقه نودي نباشيم؟!!

هنگام وقوع زلزله بهترين کار چيست؟

زبان بدن چيست و 12 نکته که در مورد آن بايد بدانيد

چگونه مانند آهنربا ديگران را جذب کنيم؟

تحليل جالب زبان بدن کي روش بعد از قرار گرفتن ايران در گروه مرگ

تاثير باورنکردني اسم افراد بر سرنوشت و وضعيت روحي آنها

روشهاي شاد بودن در زندگي هاي سخت امروزي!!

نکته هايي براي سحر خيزي در صبحهاي سرد زمستان

مردي 40 ساله ام و بيشتر فکرم مشغول زنان است؟

مثبت انديشي با 7 روش ساده

تست روانشناسي : چقدر اعتماد به نفس داريد؟

5 جمله اي که هرگز نبايد به خودتان بگوييد