آخرین اخبار

10 چهره اي که بعد از مرگ بيشتر دوستشان داشتيم! +عکس هنر و سلامت

10 چهره اي که بعد از مرگ بيشتر دوستشان داشتيم! +عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر -

اين جهان بي ثبات است و استانداردي که ما بر اساس آن به قضاوت ديگران مي پردازيم، غالب اوقات افراطي و خشن مي باشد. بيشتر ما در طول زندگي خود افراد با استعداد و باهوشي را مي بينيم، که ناديده انگاشته شده و مورد بي مهري قرار مي گيرند. اما هنگامي که از اين جهان فاني رخ بر مي بندند، ناگهان به چشم آمده و ديده مي شوند. شما آنها را درک نکرده و نمي شناسيد تا زماني که آنها چشم از جهان فرو مي بندند. در ادامه به نام افرادي اشاره خواهيم کرد که در طول زندگي، آن چنان که شايسته اش بودند، مورد قدرداني قرار نگرفتند.

نيک دريکنيک دريک، ترانه سراي انگليسي و بزرگي بود که در طول زندگي اش، توجهات زيادي را به سوي خود جلب نکرد. اما پس از مرگ در همه جاي جهان شناخته شد. هرچند او مبتلا به اضطراب اجتماعي بود و نمي توانست در جمع به اجرا بپردازد، او تا پيش از مرگش در سال 1974، فرقه اي را براي خود ساخت. بلافاصله پس از مرگش، ترانه هاي نيک سر و صداي زيادي بر پا کرد (بخصوص در ميان بسياري از طرفداران شرقي)؛ درباره او مستندهاي زيادي ساخته شده است و در تبليغات فولکس واگن از ترانه هاي او استفاده شده است؛ حتي يک آهنگ نيز درباره او نوشته شده است- زندگي در شهر شمالي، توسط آکادمي ديريم.

نيک دريکنيک دريک
سقراطسقراط، به عنوان يک فيلسوف روشنفکر يوناني، در دوراني زندگي مي کرد که تفکر مترقي بسيار چالش برانگيز تلقي مي شد. هرچند او بعدها به عنوان پيشگامي در فلسفه غرب مورد احترام قرار گرفت، اما هوش و تفکر او که در آن زمان مخالف با عقيده رايج بود، و جلوتر از زمان خود حرکت مي کرد، سبب شد تا توجه مقامات عالي به او جلب شود. و از او خواستند تا تفکرات و عقايدش براي هميشه خاموش شوند. سرانجام، او محکوم به فاسد کردن تفکر يونانيان شد. او را به مرگ محکوم کردند، و تفکر او بعدها سراسر جهان را در نورديد.

سقراطسقراط
اميلي ديکنسون امروز، از ديکنسون به عنوان يکي از بزرگترين شاعران آمريکا ياد مي شود. اما اين شاعر در دوران زندگي اش مورد توجه قرار نگرفت. در حاليکه بسيار افسرده و شديدا و به طرزي غريب منزوي بود، از جهان فاصله گرفت و در دنياي تاريک خود با موضوعاتي غريب سر و کله ميزد- مرگ و جاودانگي. هرچند در طول زندگي اش، چندين مجموعه شعر چاپ نمود، اما او در سکوتي خاموش فعالانه کار مي کرد. پس از مرگ او در سال 1886، خواهرش 1800 اثر ناشناخته از او را پيدا کرد و نبوغ شاعري اين زن را به جهان معرفي نموده و شناساند.

اميلي ديکنسون اميلي ديکنسون
ادگار آلن پو ادگار آلن پو در دوران زندگي اش، فقط به عنوان يک ويراستار و منتقد ادبي شناخته شده بود. در طول زندگي اش تنها يک اثر شاخص از خود به چاپ رساند (کلاغ سياه)؛ کتابخانه شخصي او از شعرهاي حماسي و داستان هاي کوتاه، تا زمان مرگش در سال 1849، ناشناخته باقي ماند. حال، او را يکي از بزرگ ترين شاعران تمام دوران آمريکا مي دانند. او سرانجام، به خاطر نبوغش، به عنوان پيشگام داستان هاي کوتاه در سراسر جهان شناخته شد. او همچنين به عنوان خالق ژانر داستان پليسي معروف است.

/Uploads/News/20160508011540327.jpg/Uploads/News/20160508011540327.jpg
يوهان سباستين باخ باخ که ارگ نواز کليسا بود، تا اواخر دوران زندگي خود به عنوان يک موسيقيدان، برجسته نشده و ديده نشد. هرچند او به عنوان يک پيانيست و ارگ نواز برجسته در سراسر اروپا شناخته شده بود، اما تا قرن نوزدهم به عنوان يک موسيقيدان معروف نشد؛ اين اتفاق پس از مرگ او در سال 1750 بود. باخ مخترع دوباره چرخه موسيقي بشمار نمي آيد، بلکه به عنوان فردي شناخته مي‌شود که سبک ترکيبي درخشاني را خلق کرده است. از او به عنوان بزرگ ترين موسيقيدان دوران باروک و پس از آن ياد مي کنند.

/Uploads/News/20160508011541358.jpg/Uploads/News/20160508011541358.jpg
ليني بروس ليني بروس، که در زمان خود از شهرت خاصي برخوردار نبود، کمديني بود که به خاطر کارهاي وقيح و شرم آورش شهرت داشت. او هرچند فقط چندبار در تلويزيون مشاهده شد، اما به خاطر اظهارات صريح و روشنش در سراسر کشور مشهور بود، و به همين دليل چند بار نيز بازداشت شد و در ليست سياه تمام کلوب هاي کشور آمريکا و سپس استراليا قرار گرفت. بروس در سال 1966 از دنيا رفت، اما روح کارهاي او در بسياري از کمدي ها باقي ماند. و در سال 2004، مرکز کمدي، او را در ميان صد چهره برجسته اين ژانر قرار داد- تنها دو نفر از اين کمدين ها بروس را چهره خلاق و برجسته اي مي دانستند.

ليني بروس ليني بروس

جان کيتسجان کينس شاعر انگليسي بود که به خاطر سهم و تاثيري که بر جنبش رومانيک گذاشته است، معروف مي باشد. با وجود استعداد اوليه او در انتخاب کلمات و تصور و خيال بسيار پر شور، منتقدان و افراد معاصر با او، کارهاي ادبي او را در زمان حياتش ناديده مي انگاشتند. او در سنين جواني در سال 1821 از دنيا رفت. حال کارهاي او در ميان استادان و شاعران مدرن، به عنوان يک جواهر پنهان ديده مي‌شود.

جان کيتسجان کيتس
جف باکلي جف باکلي، پس از آنکه يک دهه را به عنوان يکي از اعضاي گروهي در لس آنجلس، سپري کرد، خود گروهي را درست نموده و آلبومي با عنوان گريس را ضبط و براي حدود يک سال تور مختصري را برگزار نمود. در دوران زندگي خود، هرگز به خاطر کارهايش مورد تشويق قرار نگرفت. هنگامي که باکلي در سال 1997 در رودخانه غرق شد، چهار سري آهنگ نمونه از خود بر جاي گذاشت، که در نهايت شهرت او را رقم زد. کارهاي فوق العاده او سبب شد تا جف به صدر ليست بهترين آهنگ ها بيايد؛ از جمله به خاطر آهنگ هاليلوياي لئونارد کوهن.

جف باکلي جف باکلي
وينسنت ونگوگمانند اکثر هنرمندان آرام و فکور، وينسنت ونگوگ، زندگي را با افسردگي و اضطراب طي کرد؛ به همين خاطر به عنوان يک آدم فرومايه شناخته مي شد. او به طور مداوم با بيماري رواني در مبارزه بود، و تا اواخر بيست سالگي، نقاشي کردن را آغاز نکرد، اما پيش از آنکه يک دهه بعد و در سال 1890 خودکشي نمايد، 2000 اثر هنري از خود بر جاي گذاشت. هرچند در دوران زندگي اش بسيار مورد قدرداني قرار مي گرفت، اما او صاحب آثار ارزشمندي در دنياي هنر است و تاثيري مثال زدني را بر هنر قرن بيستم و استفاده از رنگ، بر جاي گذاشت.

وينسنت ون گوگوينسنت ون گوگ
بيلي مييز بيشتر به خاطر ميزباني برنامه پيتچ من، و فروشنده انحصاري، شناخته شده و معروف است. اما او را پيشگام برنامه هاي سرگرم کننده مي دانند. او صفحه نمايش تلويزيون شما را چنان منفجر مي کند که نامش را در کنار چنين برنامه هايي به خاطر بسپاريد. تا زمان مرگ او در ژوئن سال 2009، جهان به تنفر از مييز علاقه داشت؛ در اين زمان بود که او را به خاطر کارهايش شناختند.

بيلي مييز بيلي مييز




منبع: سيمرغ



مطالب پيشنهادي:
10 ابرستاره اي که در جواني از دنيا رفته اند! (+عکس)
حرف‌هاي معروفي که آدم‌هاي معروف موقع مرگ بر زبان آوردند!! (+عکس)16 بازيگر هاليوود که آخرين فيلم خودشان را نديدند! (+عکس)16 بازيگر و خواننده‌اي که در اثر مصرف دارو مردند!!5 خواننده اي که خيلي زود از دنيا رفتند! (+عکس)



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

چرا اميليا کلارک دو بار تا آستانه مرگ پيش رفت؟! + عکس در بيمارستان

سلبريتي هايي که به بيماري سخت دچار شدند و پيوند اعضا انجام دادند + عکس

5 خواننده اي که خيلي زود از دنيا رفتند! (+عکس)

از عزت الله انتظامي تا خشايار الوند: هنرمنداني که در سال 97 از دنيا رفتند

7 ستاره مشهور که به مشکلات روحي خود اقرار کردند + عکس

سلبريتي هايي که يک بار از دست مرگ فرار کردند!! + عکس

بالاخره دليل اصلي مرگ اسکندر مقدوني کشف شد + عکس

10 چهره مشهوري که از بيماري سرطان مردند (+عکس)

ستاره‌هايي که از بيماري‌هاي کشنده نجات يافتند/ از آنجلينا جولي تا سلنا گومز

برنامه هاي مناسب کودکان به پيشنهاد مشاور کودک

عکس هاي تراژيک از آخرين هنرنمايي بازيگران در فيلم هايشان (قسمت2)

اگر از زندگي نا اميد شده ايد اين فيلم ها را ببينيد + عکس

عکس هاي بازيگران و ستاره هاي مشهور قبل از مرگ! (قسمت2)

از نيکول کيدمن تا ليدي گاگا/ستاره هايي که به عمل زيبايي خود اعتراف کردند!

عکس هاي بازيگران و ستاره هاي مشهور قبل از مرگ! (قسمت3)

بيوگرافي پيام دهکردي و گفت و گو درباره روزهاي سخت بيماري‌اش

آيا پاريس، دختر مايکل جکسون مانند پدرش از دنيا مي رود؟!

رفتارهاي بهداشتي - آرايشي عجيب و چندش آور در طول تاريخ!! + عکس

ستاره هايي که در سن کم و جواني داغدار شدند!

بيماري عجيب و غريب مجيد خراط‌ها چيست؟!

10 ستاره که بيماري سخت و لاعلاج داشتند، اما مشهور شدند + عکس

مونا ليزا تيروئيد داشته؟!/دليل لبخند مرموز موناليزا چيست؟

داستان سلبريتي هايي که از دام اعتياد رها شدند+ تصاوير

سلبريتي هايي که با مصرف مواد مخدر به کام مرگ کشيده شدند + تصاوير

بهترين فيلم هاي ترسناک روانشناسانه قرن 21 + عکس

طلاق‌هاي عاطفي در سينماي ايران

ستاره هاي بالاي 85 سال هاليوود که صحيح و سلامت هستند + عکس

بازيگران بي عيب نيستند/ هاليوودي هايي که جاي زخم دارند + عکس

دليل اصلي مرگ جورج اورول چه بود؟

خواننده هايي که با مشکلات روحي و افسردگي مي جنگند + عکس

اعتراف ماريا کري به اختلال رواني جدي اش + عکس وي با همسر و فرزندانش

تئاتر درماني چيست و چگونه انجام مي پذيرد؟

از اما استون تا دواين جانسون/سلبريتي هايي که از بيماري هاي روحي رنج مي برند

علت حرکات عجيب مژگان صابري در جشنواره فجر 96

هنرمنداني که پس از جراحي زيبايي به هيولا تبديل شدند + تصاوير

درمان بيماري هاي رواني با هنر چگونه امکان پذير است ؟

چرا فرهنگ و هنر ما ستايشگر مرگ و مرگ طلبي ست؟/علل کشش به خودکشي در ايران

صحبت هاي خواندني دنيا فني‌زاده عروسک گردان کلاه قرمزي درباره بيماري اش

ستارگاني كه «اعتياد» را کنار گذاشتند+ تصاوير

شهرت ستارگان عمر آنها را كوتاه مي‌كند!

تقليد از «افسردگي مشاهير» براي رسيدن به مد روز! + نمونه‌ها

بستري دوباره بازيگر زن هاليوود به دليل بيماري روحي

10 اختلال شخصيت: از خودشيفته‌ها تا ضد اجتماعي‌ها

بازيگراني كه هم درد «آنجلينا جولي» هستند + تصاوير

نويسندگان بزرگي که از اختلال رواني رنج مي‌بردند + تصاوير

زن‌هاي معتاد سينماي ايران! + تصاوير

10 ستاره سينما که مرگ دردناکي داشتند

مسعود رايگان و رويا تيموريان؛ برخورد هنرمندان زوج بازيگر با ايدز

پرستو صالحي در تلويزيون: 8سال است از عواقب تزريق لب زجر مي‌کشم! + تصاوير

خودکشي دختران نوجوان ايراني بعد از يک بازي رايانه‌اي