آخرین اخبار

20 جمله اي که حتما بايد به همسرتان بگوييد!! روابط عاطفي

20 جمله اي که حتما بايد به همسرتان بگوييد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - چه چيز‌هايي را به شوهرتان بگوييد؟

بعد از ازدواج آنقدر با همسرتان احساس نزديکي و صميميت مي‌کنيد که فکر مي‌کنيد مي‌توانيد هر چيزي را به او بگوييد. اما درست مانند هر رابطه‌ي ديگري، کلمات شما اين قدرت را دارند که به ازدواج‌تان آسيب بزنند. قبل از حرف زدن فکر کنيد تا لازم نشود بعدا عذرخواهي کنيد. در اين مطلب به شما مي‌گوييم چه چيزهايي را به همسرتان بگوييد تا خوشحالش کنيد و چه چيزهايي را نبايد به او بگوييد.
حرف هاي خوشايندي که به همسرتان مي‌زنيد مي‌تواند او را به زندگي مشترک‌تان دلخوش‌تر کند و حرفهاي خسته کننده و تند و دلسرد کننده‌اي که به او مي‌زنيد مي‌تواند او را نسبت به خودتان و زندگي مشترک‌تان دلزده و نااميد کند. کلماتي که از دهان شما خارج مي‌شوند اين قدرت را دارند که او را براي وقت گذراندن با شما مشتاق‌تر کنند. پس از ته قلب‌تان او را اميدوار کنيد و يادتان باشد روراست باشيد و خودتان هم حرفهايي که مي‌زنيد را باور داشته باشيد.

بيشتر بدانيد : 9 جمله اي که زنان نبايد به شوهرشان بگوييد!!

من ارزش کارهاي تو را مي‌دانم و تحسينت مي‌کنم

خيلي از مردهاي متاهل از اين شاکي هستند که همسرشان آنها را تحسين و تشويق نمي‌کند. يکي از چيزهايي که بيشتر بايد به همسرتان بگوييد اين است که چقدر از او سپاسگزار هستيد و قدر تلاش‌هايش را مي‌دانيد. اين کار شما اعتماد بنفس او را بالا مي‌برد و باعث مي‌شود شما را بيشتر بخواهد و اين براي تحکيم پيوندتان عالي است.

ممنونم که در کارهاي خانه به من کمک مي‌کني

اگر شوهر شما در انجام کارهاي خانه به شما کمک مي‌کند واقعا باارزش است. خيلي از مردها به دليل تنبلي و غرور نيست که در کارهاي خانه هيچ نقشي ندارند بلکه مي‌بينند که شما شيوه‌ي خاص خود را در خانه داري داريد و او از اين مي‌ترسد که مبادار ريتم و روال شما را بهم بريزد. اما اگر به شما کمک مي‌کند به او سخت نگيريد و بگذاريد بداند که ممنونش هستيد. ممکن است نتواند دقيقا مثل شما از پس کارهاي خانه بربيايد اما دست کم تلاشش را کرده است.

من هميشه به تو وفادارم

عشق هم مثل خيلي چيزهاي ديگر در زندگي مي‌تواند بي‌دوام باشد. اظهار وفاداري و تعهد نشان مي‌دهد که عشق شما محکم است و يک احساس ساده نيست. وقتي وفاداري‌تان را نشان مي‌دهيد و بر زبان مي‌آوريد، همسرتان احساس امنيت و قوت قلب مي‌کند و تعهد و وفاداري‌اش نسبت به شما نيز مستحکم‌تر مي‌شود و برآيند همه‌ي اينها يک زندگي زناشويي ايده آل خواهد بود.

بيا بيشتر براي هم وقت بگذاريم

اين يکي از استثنايي‌ترين کارهايي است که براي شوهرتان مي‌توانيد انجام دهيد تا او احساس فوق العاده بودن بکند. با توجه به تمام مشغله‌هايي که داريد شما و همسرتان احتمالا وقت کافي براي با هم بودن نداريد. دادن اين پيشنهاد به شوهرتان حس خاص بودن به او مي‌دهد و باعث مي‌شود احساس کند مانند شما مي‌تواند براي تداوم زندگي مشترک‌تان تلاش کند. شما نياز داريد که اوقات باکيفيتي را با هم بگذرانيد و رابطه‌تان را تغذيه کنيد. اگر به همسرتان نشان دهيد که دوست داريد زمان بيشتري با هم باشيد به او ثابت مي‌کنيد که احساس صميميت با او داريد و دل‌تان برايش تنگ شده، و او نيز همين حس را به شما پيدا خواهد کرد. اوقاتي که با هم مي‌گذرانيد مفرح و عاشقانه باشد و خودتان را مکلف بدانيد که هر هفته اين زمان را با هم سپري کنيد.

دوستت دارم

کوتاه و ساده و شيرين! اين ديگر قشنگ‌ترين و ساده‌ترين کاري است که مي‌توانيد براي همسرتان انجام دهيد. خيلي‌ها ممکن است عاشق همديگر باشند بدون اينکه واقعا آن را بروز دهند. وقتي به شوهرتان مي‌گوييد دوستش داريد، به او نشان مي‌دهيد که عميقا متوجهش هستيد و براي‌تان مهم است. اين حس بزرگي است که او عاشقش خواهد شد. لازم نيست جملات طول و درازي براي بيان احساس‌تان ارائه دهيد تا او احساس خاص بودن بکند؛ جمله‌ي ساده‌ي «دوستت دارم»، لبخندي بر لبانش مي‌نشاند و گرمي به دلش مي‌بخشد که تمام روز با او خواهد بود.

تو يک پدر فوق العاده‌اي

شوهر شما ممکن است در مورد مهارت‌هاي پدري خود مطمئن نباشد. براي اينکه تشويقش کنيد در مسير درستي جلو برود، بگذاريد بداند که پدري فوق العاده است تا اعتماد بنفسش تقويت شود و در نتيجه پدر قوي‌تري براي فرزندتان باشد. اگر شوهر شما عزت نفس بيشتري داشته باشد بهتر مي‌تواند براي بچه‌ها و خانواده تصميم بگيرد. همه دوست دارند پدر و مادر خوبي باشند و اين مهم است که به همسرتان بگوييد اينچنين است. به او اين اطمينان را بدهيد که براي کمک و حمايتش در شرايط خاص کنارش هستيد.

تو خيلي خوب خانواده را مي‌چرخاني

وقتي صحبت از رياست خانواده مي‌شود مردها براي خود استانداردهايي دارند و خيلي برايشان مهم است که شما تلاش‌هايش را ببينيد. پس شما هم بايد به او ابراز کنيد که قدردان زحماتش هستيد و شيوه‌ي مديريتي‌اش را مي‌پسنديد. به او قوت قلب بدهيد که ارزش هر چيزي که براي خانواده‌اش فراهم مي‌کند را مي‌دانيد.

من با تو راحت و راضي‌ام

خيلي از ما احساس مي‌کنيم همسرمان نعمتي از جانب خداوند است؛ مي‌توانيم بي‌دغدغه خود واقعي‌مان باشيم و او نيز کمک‌مان مي‌کند رشد کنيم و انسان بهتري شويم. او اشتباهات ما را مي‌بخشد و درک‌مان مي‌کند. شما بايد بگذاريد همسرتان بداند که درکنارش چقدر کامل شده‌ايد و احساس رضايت داريد.

تو هميشه مي‌تواني کاري کني که بخندم و شاد باشم

اجازه دهيد شوهرتان بداند که بلد است لبخند را به لبان‌تان بياورد. به او نشان دهيد با خودش انرژي مثبت به خانه مي‌آورد و شما براي همين دوستش داريد. شايد همسرتان چيره دست‌ترين آدم در دنيا نباشد که شما را به قهقهه بيندازد اما به او بگوييد که عاشق جُک تعريف کردنش هستيد. اين تعريف‌ها احساس خوبي به او مي‌دهد و مطمئنش مي‌کند که کارش را در شاد کردن شما درست انجام مي‌دهد.

من به تو افتخار مي‌کنم

اگر همسر شما باعث افتخارتان است پس از اين بابت خيالش را راحت کنيد! با اين کار او احساس مي‌کند بهترين مرد دنياست. اگر به همسرتان بباليد و هر وقت نياز داشت حامي‌اش باشيد، به زندگي مشترک خودتان کمک کرده‌ايد. ما در دنيايي زندگي مي‌کنيم که مدام با شکست‌ها و نقص‌ها روبرو مي‌شويم پس مرد شما بايد بداند که براي بلند کردنش هميشه حاضريد. اگر نشانش دهيد که مايه‌ي غرورتان است او هم سخت‌تر کار مي‌کند تا به روياهاي‌تان برسيد و خانواده‌اي شادتر داشته باشيد.

خوشحالم که با تو ازدواج کردم

بگذاريد همسرتان بداند که اگر زمان به عقب برگردد باز هم او را به همسري انتخاب خواهيد کرد. خيلي مهم است که بعد از جروبحث‌هاي‌تان يا بعد از گذراندن يک موقعيت سخت در زندگي اين واقعيت را به زبان بياوريد تا بداند که نااميد نيستيد. او را از عشق خود مطمئن کنيد و بدانيد که اگر واقعا مي‌خواهيد حرکت قشنگي براي همسرتان انجام دهيد، همين ابراز عشق است. در پيدا کردن راههاي رمانتيک ابراز علاقه، ابتکار به خرج دهيد!

حالت چطوره؟ اوضاع چطوره؟

شايد اين توصيه احمقانه به نظر برسد اما خوب است بدانيد که همه‌ي ما نياز داريم حرف دلمان را به زبان بياوريم. براي شوهرتان وقت بگذاريد و از او بپرسيد حال و روزش چگونه است. ممکن است جوابي غيرمنتظره بگيريد. شايد او در مورد چيزي ترديد داشته باشد و احساس کند مطرح کردنش سخت است. شايد هم کاملا خوب و روبراه باشد. شما هرگز اين را نخواهيد دانست مگر اينکه سوال کنيد. اين سوال ساده به همسرتان نشان مي‌دهد که شما نگران و متوجه او هستيد و در مورد هر چيزي که بخواهد مي‌تواند براي شما حرف بزند.

تو بهترين دوست من هستي

خيلي‌ها فکر مي‌کنند عشق و عاشقي بعد از گذشت سالها از زندگي زناشويي تحليل مي‌رود، اما اينطور نيست. گفتن اينکه «تو بهترين دوست مني» بهترين هديه براي همسر است. شوهر شما تنها کسي است که هميشه کنار شماست و در سختي‌ها به خوبي از شما حمايت مي‌کند، شما هم تمام افکار و ايده‌هاي خود را با او در ميان مي‌گذاريد پس چرا به او نگوييد که بهترين دوست شماست؟ با گفتن اين جمله او را در مهم‌ترين موقعيت زندگي خود قرار مي‌دهيد و به او اين اطمينان را مي‌دهيد که هميشه بدون هيچ مانعي، حرفهاي‌تان را به او خواهيد زد.

با هم حلش مي‌کنيم

اگر همسرتان باعث بوجود آمدن دردسري شد به جاي اينکه با داد و بيداد و سرزنش سعي کنيد مشکل را حل کنيد يک نفس عميق بکشيد، خونسرد باشيد و به شوهرتان بگوييد با کمک هم مسئله را حل خواهيد کرد و به آرامي اشتباهش را به او گوشزد کنيد. مطمئنا با آرامش و همدلي بهتر به راه حل مي‌رسيد تا با خشم و مرافعه.

تفاوت‌ها ما را به هم نزديک‌تر مي‌کند

ممکن است حسابي با هم دعوا کرده باشيد و الان احساس کنيد همه چيز به پايان رسيده و ديگر عشقي وجود ندارد و دوست داريد فقط از شوهرتان دور شويد. اما صبر کنيد! شما بايد بفهميد که طبيعيست دو نفر، ديدگاه و عقايد متفاوتي داشته باشند. پس به جاي اينکه کنترل‌تان را از دست بدهيد و داد و فرياد کنيد، به او توضيح دهيد چرا جور ديگري فکر مي‌کنيد. به حرفهاي او هم نيز خوب گوش دهيد.

کاري هست که بتوانم برايت انجام بدهم؟

بيشتر اوقات مردها تصور مي‌کنند نبايد به کسي بگويند که به کمک نياز دارند. اما شما به عنوان همسرش بايد بفهميد چه زماني به کمک نياز دارد. اين کار شما به او نشان مي‌دهد مراقبش هستيد و مي‌دانيد که درست مانند هر آدم ديگري ممکن است نياز به کمک داشته باشد. چه کسي گفته مردها نياز به کمک ندارند؟ آنها فقط نمي‌دانند چگونه کمک بخواهند!

مي‌دانم که تو بهترين تصميم را مي‌گيري

زندگي پُر از موقعيت‌هايي است که تصميم گيري‌هاي سختي را مي‌طلبند. در چنين شرايطي بايد به همسرتان اطمينان بدهيد که به او اعتماد داريد و تصميم‌هايش مورد قبول شماست.

دوست داري بعدا در موردش حرف بزنيم؟

حتما مي‌دانيد که مردها نسبت به زنها سخت‌تر ارتباط برقرار مي‌کنند و اينکه شما آماده‌ايد مذاکره‌اي طولاني داشته باشيد دليل نمي‌شود شوهرتان هم آماده باشد. اين انتخاب را به او بدهيد که اگر حالا آمادگي‌اش را ندارد بعدا در موردش صحبت کنيد. با اين کار کمک بزرگي به او مي‌کنيد.

دوست داري کمي تنها باشي؟

اين پيشنهاد شما هم به همسرتان آرامش مي‌دهد و فرصتي برايش فراهم مي‌کند تا قبل از هر بحث و تصميمي، بهتر فکر کند. با اين حرف به او مي‌فهمانيد که درکش مي‌کنيد و فقط احساسات خودتان مهم نيست.

خود واقعي‌ات باش

همه‌ي ما عادت‌ها يا خصوصياتي را در طرف مقابل‌مان نمي‌پسنديم و از او مي‌خواهيم عادت‌هاي بدش را کنار بگذارد، مثلا سيگار کشيدن، بدقولي و ...، اما عاقلانه نيست که از او بخواهيم خودش را تغيير بدهد. هر کسي شخصيت منحصربفرد خودش را دارد که او را از تمام دنيا متمايز مي‌کند. شوهر شما مطمئنا ويژگي‌هاي زيادي دارد که براي‌تان دوست داشتني است. به او بگوييد کدام خصوصياتش را دوست داريد و مي تواند هميشه خودش باشد.

بيشتر بدانيد : حرف هايي که هر مردي دوست دارد از همسرش بشنود !

بيشتر بدانيد : با اين جملات همسرتان را عاشق و شيفته خود کنيد!!!

بيشتر بدانيد : اين جملات زنانه، مردان را عاشق مي کند


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟