آخرین اخبار

اين کنسرت ها را تا قبل محرم از دست ندهيد! موسيقي

اين کنسرت ها را تا قبل محرم از دست ندهيد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - پلي بک در کنسرت ممنوع !

تابستان هر ساله فصل رونق کنسرت هاي موسيقي است و با توجه به رعايت نشدن کپي رايت در انتشار آلبوم ها و قطعات موسيقي، تنها راه درآمد موزيسين ها و خوانندگان و گروه هاي موسيقي از راه برگزاري موفق کنسرت ها بوده است. اما امسال شرايط براي برگزاري کنسرت هاي موسيقي چندان شرايط مساعدي نيست.
از يکي دو خواننده روي بورس در موسيقي پاپ که بگذريم، بقيه خوانندگان و گروه هاي موسيقي با تعداد زياد صندلي هاي خالي در شب هاي اجراي شان مواجه مي شوند و اين علل مختلف دارد؛ از اوضاع اقتصادي نامطلوب پيش آمده و افزايش قيمت سکه و دلار گرفته تا مشکلات اقتصادي و اجتماعي گوناگون مبتلا به اين روزهاي ما، همه و همه دست به دست هم داده اند تا فضاي رواني خانواده ها و افراد به سمتي برود که ترجيح دهند منابع مالي و درآمدهاي خود را کمتر صرف امور فرهنگي کنند تا خود را براي شرايط سخت تر آماده کرده باشند.
در اين ميان به فهرست کنسرت ها در سايت هاي فروش بليت که سر مي زنيم با تعداد زيادي کنسرت مواجه مي شويم که مهر «سولدآوت» خورده اند که يعني همه بليت هاي شان به فروش رسيده است. البته مخاطبان کنسرت ها هم ديگر هوشيار شده اند و ديگر کسي فريب اين شگردهاي تبليغاتي براي فروش سانس فوق العاده را نمي خورد.

کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,کنسرت بهنام باني
کنسرت بهنام باني


امروز کيست که نداند اين سولدآوت هاي چند ساعته و يک هفته پيش از کنسرت اغلب شان حربه هايي براي پر کردن سالن ها در سانس هاي بعد هستند اما تا پيش از بيستم شهريور که ماه محرم و ايام سوگواري سيدالشهدا آغاز مي شود، کنسرت هاي زيادي قرار است برگزار شود و ما در همين راستا قصد داريم در ادامه مروري داشته باشيم بر استانداردترين کنسرت هايي که قرار است تا پيش از آغاز ماه محرم برگزار شوند؛ کنسرت هايي که مخاطب با خيال آسوده از اين که پلي بک نمي شنود؛ نوازندگان فيش شان در گلدان ها نيست و مخاطب مي تواند از حداقل هاي زيبايي هاي شنيداري بهره ببرد، پول بليت را پرداخت کند و با سردرد و پشيمان از پرداخت هزينه هاي هنگفت از سالن خارج نشود.

بهنام باني

بهنام باني در يک سال اخير توانسته به نوعي صحنه کنسرت هاي جريان اصلي موسيقي را در قبضه خود در آورد. او اگرچه بر مبناي نياز روز و با تنظيم هاي جديد کار خودش را پيش مي برد و اصطلاحا موسيقي اش پر تحرک است اما در مقاطع مختلف نشان داده صدايش قابليت هاي بيش از اين داشته و دارد و به واسطه نرم افزارها و ايدتورهاي مختلف نبوده که مردم از صداي او خوش شان آمده است.

کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,بهنام باني
بهنام باني

برگزارکنندگان کنسرت هاي بهنام باني هم هميشه طراحي هاي هيجان انگيز براي مخاطبان اجراها داشته اند و توانسته اند هيجان زيادي در سالن ايجاد کنند. با ملاحظه همه اين مولفه ها اگر شما از دنبال کنندگان و علاقه مندان موسيقي پاپ هستيد و قصد داريد بخشي از بودجه فرهنگي خودتان را به کنسرت موسيقي اختصاص دهيد، شرکت در کنسرت سوم شهريور بهنام باني در برج ميلاد را از دست ندهيد.

بيشتر بدانيد : کنسرت بهنام باني, به نام استراليا به کام صهيونيست ها !

شهرام شکوهي

شهرام شکوهي که چند سال بود قصد داشت کنسرت هاي ارزان قيمت برگزار کند تا مردمي که توان مالي کمتري دارند و به صداي او علاقه مند هستند هم بتوانند در اجراهايش حضور داشته باشند، بالاخره به وعده هايش عمل کرد و قيمت بليت هاي کنسرت خودش در تالار بزرگ وزارت کشور را 40 و 60 هزار تومان تعيين کرد.

کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,شهرام شکوهي
شهرام شکوهي

اين کنسرت 25 مرداد ماه برگزار مي شود و هنوز همه بليت هاي آن به فروش نرسيده است. پس به علاقه مندان صدا و موسيقي شهرام شکوهي توصيه مي کنيم تا همه بليت هاي ارزان قيمت اين کنسرت به فروش نرفته، به سايت هاي فروش مراجعه کنند و مطمئن باشند شکوهي هيچ وقت از پلي بک و فيش هاي در گلدان استفاده نمي کند.

اميد حاجيلي

اميد حاجيلي يا همان حاجيليتو! هميشه به برگزاري کنسرت هاي سرشار از انرژي معروف بوده است و همواره هم توانسته در سالن ها اتمسفر بسيار مطلوبي به وجود بياورد.

کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,اميد حاجيلي
اميد حاجيلي

او با توجه به پيشينه نوازندگي اش و سال ها فعاليت در ارکستر سمفونيک، موسيقي را به خوبي مي شناسد و توانسته در موسيقي پاپ هم فعاليت موفقي داشته باشد، از همين جهت علاقه مندان به موسيقي پاپي که مي خواهند شب پرهيجاني پشت سر بگذارند و مطمئن هم باشند کلاه سرشان نمي رود مي توانند خودشان را براي روزهاي اول و دوم شهريور آماده کنند و بليت کنسرت هاي حاجيلي در سالن ميلاد نمايشگاه را خريداري کنند.

بيشتر بدانيد : شوخي جالب اميد حاجيلي با تماشاگران کنسرت اخيرش!

رحيم شهرياري

سال هاست رحيم شهرياري در همه فهرست هاي اجراهاي پاپ قرار دارد و هيچ وقت هم کنسرت هاي او با افول مواجه نشده است. خوانندگان زيادي در موسيقي پاپ آمده و رفته اند اما شهرياري همچنان کنسرت هاي بزرگ خود را موفق پشت سر مي گذارد. يکي از رموز موفقيت او شايد استفاده از موسيقي نواحي و به روز کردن مداوم کارهايش باشد. به هر حال هر چه هست آذربايجاني هاي مقيم تهران هميشه از اجراهاي شهرياري استقبال کرده اند.

 کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,رحيم شهرياري
رحيم شهرياري

اين بار و در 15 شهريور ماه رحيم شهرياري در سالن همايش هاي برج ميلاد ميزبان هوادارانش خواهد بود. معمولا کساني که به کنسرت هاي شهرياري رفته اند ناراضي از سالن بيرون نيامده اند و دفعات بعدي هم تمايل داشته اند در اين اجراها تماشاگر و شنونده آثار او باشند.

رستاک حلاج

رستاک حلاج را با عاشقانه هايش مي شناسند. او از ابتداي امسال بسيار پر کار ظاهر شده و چندين تک آهنگ منتشر کرده تا بتواند دست پر به ديدار هوادارانش برود. حالا بعد از برگزاري موفق کنسرت قبلي او در مرداد ماه، کنسرت هفتم شهريورماه او هم تمديد شده و هوادارانش که از قشرهاي مختلف هم هستند و تا حدودي توانسته علاقه مندان موسيقي پاپ راک را هم علاوه بر دوستداران موسيقي پاپ راضي نگه دارد.

کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,رستاک حلاج
رستاک حلاج

هفتم شهريور سالن ميلاد نمايشگاه شاهد شگفتانه ها و عاشقانه هاي رستاک حلاج خواهد بود. تا دير نشده مي توانيد بليت اين کنسرت را هم که از 45 تا 150 هزار تومان قيمت گذاري شده (بسته به موقعيت و مرغوبيت صندلي)، خريداري کنيد.

مهرداد هويدا

مهرداد هويدا را از سال هاي دور، از دهه 70 شمسي به ياد مي آوريم. هويدا از ابتدا با موسيقي تلفيقي همراه بوده و قطعات زيادي از او سال ها در ذهن دوستدارانش باقي مانده اند. اغلب مردم هم او را با ترانه تيتراژ سريال «مسافري از هند» مي شناسند. اگرچه دايره فعاليت هاي هويدا بسيار گسترده تر از اجراي آن قطعات و موسيقي فيلم و سريال بوده است.

کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,مهرداد هويدا
مهرداد هويدا

او هميشه ترکيب مطلوبي از موسيقي راک، ريتم هاي شرقي و کلام فارسي را به مخاطبانش ارائه داده و حالا در فرهنگسراي نياوران و بعد از 10 سال کنسرت خودش را برگزار مي کند. هر کس اين کنسرت را نبيند و نشنود مطمئنا چيز مهمي را از دست داده است.

ويولن امين غفاري و ارکستر فيلارمونيک باکو

امين غفاري يکي از ويولنيست هاي درجه يک ايراني است که سال ها با ارکسترهاي مختلف ايراني به عنوان سوليست، مايستر يا ويولن همکاري کرده است. غفاري حالا قرار است سوليستي کنسرتي را به عهده داشته باشد که با همکاري ارکستر فيلارمونيک باکو و رهبري وحيد علي پور برگزار مي شود. در اين اجرا قرار است رپرتواري از آثار سنت سانس، سارازات، اميراف، مونتي و هانس زيمر اجرا شود.

کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,ويولن امين غفاري
ويولن امين غفاري

23 مرداد تالار وحدت در ساعت 21 ميزبان غفاري و ارکستر فيلارمونيک باکو خواهد بود تا با بليت هاي 40 تا 140 هزار توماني تماشاگران را به اين پرشکوه ترين سالن کنسرت و تئاتر ايراني بکشاند.

مهدي يراحي حالا در برج ميلاد

مهدي يراحي در جريان اصلي موسيقي امروز مسير پر فراز و نشيبي داشته اما همواره به خواننده و تنظيم کننده اي با اخلاق معروف بوده است و خواننده اي که بموقع کنسرت مجاني اش را هم بدون هيچ تبليغات و خودنمايي همان طور که قولش را داده بود در کنار کوره هاي آجرپزي برگزار کرده است. از مردم خوزستان حمايت کرده و در برخي شبکه هاي تلويزيوني ممنوع المصاحبه هم شده است.

کنسرت,کنسرت تابستان,کنسرت تابستان97,برنامه کنسرت ها,کنسرت برج ميلاد,مهدي يراحي
مهدي يراحي

حالا مهدي يراحي قرار است 26 مرداد ماه در برج ميلاد کنسرت بزرگ خودش را هم برگزار کند. اگرچه اين کنسرت اصطلاحا سولدآوت شده اما به نظر مي رسد سانس هاي ديگري هم داشته باشد و کنسرتش تمديد شود، پس گوش به زنگ باشيد و اگر فکر کرده ايد يراحي هم مثل بسياري از خوانندگان پاپ قطعات خودش را پلي بک مي کند و يا صدايش فالش است، تصورتان از او درست نيست. با خيال راحت مي توانيد بليت کنسرت او را تهيه کنيد. کنسرت هاي او در سانس هاي 18 و 21:30 در سالن همايش هاي برج ميلاد برگزار مي شوند و قيمت بليت هاي آن هم از 45 تا 150 هزار تونمان بسته به مطلوبيت مکان صندلي در نوسان است.

بيشتر بدانيد : کنسرت خواننده هاي پاپ در برج ميلاد بعدازمدت ها!

بيشتر بدانيد : کنسرت خياباني همايون شجريان و حاشيه ها و حمايت ها


گردآورى: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
منبع: rooznamehsaba.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آهنگ «بهت قول ميدم» محسن يگانه رکود زد + حاشيه هاي آن

زندگي عاشقانه ادل پس از 7 سال به پايان رسيد! + عکس همسر و فرزند

ناگفته هايي از زندگي التون جان، يکي از موفق ترين خواننده هاي موسيقي + عکس

راجر واترز به مدونا: در تل آويو کنسرت اجرا نکن!

دختر 18 ساله اي که موسيقي آمريکا را ترکاند!! + عکس

کدام موسيقي دانان در سال 2019 بيشترين درآمد را داشتند؟ + عکس

گزارش و عکس هاي کنسرت کيهان کلهر

جنجال ها و حواشي موسيقي ايران در سال 97

خواننده هايي که در سال گذشته حال مردم را خوب کردند

از حميد هيراد تا همايون شجريان: چهره هاي خبرساز موسيقي در سال 97

پرطرفدارترين آهنگ هاي موسيقي پاپ در سال 97

ممنوع الکار شدن يک خواننده به دليل حرکات عجيب و مهيج روي صحنه!

صد خواننده برتر تاريخ موسيقي به انتخاب مجله رولينگ استون

مراسم رونمايي آلبوم «آرش کمانگير» شهرام ناظري + عکس

حاشيه ها و انتقادها از جشنواره موسيقي فجر/ وقتي داد رضا صادقي هم درآمد!!

شکست عشقي، آزار جنسي، بيماري ها و تمام رازهاي تلخ زندگي ليدي گاگا

دو برادر خواننده که در خانواده ناشنوا بزرگ شدند + عکس

توضيحات حميد عسکري درباره خواننده زن در کنسرت جنجالي اش + عکس

از شکيرا تا ادل، خوش صداترين ستاره هاي زن دنيا + عکس

جنجال آهنگ گروهي که حتي نام خودش را غلط تلفظ مي‌کند

عکس هاي ديدني و قديمي از محمدرضا شجريان که تا بحال نديده بوديد!

برندگان جشن «موسيقي ما» با حضور چهره هاي سرشناس

گفتگو با پري زنگنه؛ بانوي اپراي ايران

آلبوم هاي جديد خواننده ها، از حامد همايون تا احسان خواجه اميري

گروه چاووش؛ اولين گروه موسيقي زيرزميني ايران

سازهايي که با ياد استاد شجريان به نمايش درآمدند + عکس

بازگشت گروه دخترانه «اسپايس گرلز» بدون «ويکتوريا بکهام»

تعظيم سالار عقيلي به صبوري و متانت زلزله‌زدگان کرمانشاه

محمدرضا فروتن، هانيه توسلي و ابوالفضل پورعرب در يک اُپرا + عکس

خواننده‌اي که 8 سال اجازه کار نداشت و ممنوع‌الفعاليت بود

مهم‌ترين کنسرت‌هاي آذر 97 از محسن ابراهيم زاده تا بهنام باني و ماکان بند

خواننده پرتناقض که بعد عاشق شدن هنر را فراموش کرد!

ناگفته هايي جذاب از خواننده جوان و خوش‌آتيه + عکس

فعاليت هنري همايون شجريان از ابتدا تا امروز

همه چيز درباره الويس، مرده پر درآمد

گران‌ترين ساز جهان چه سازي است و از کجا آمده است؟

مصاحبه بي‌بي‌سي با امير تتلو و داغ شدن تتليتي ها!

آهنگ «بارون» را با صداي محمدرضا گلزار بشنويد

نقد و بررسي آلبوم «ابراهيم» محسن چاوشي

فريدون فروغي؛ خواننده‌اي که 17 سال پيش دِق کرد و مُرد!

پرفروش هاي موسيقي ايران بعد از انقلاب/از دهاتي شادمهر تا اصفهاني

خواننده‌اي که زود گل کرد و زود پژمرد + فيلم

بهترين و خاطره‌انگيز‌ترين خواننده‌هاي عرب‌ را بشناسيد + تصاوير

گفتگو با زيباروي خوش صداي افغان، مقيم کانادا

شجريان از نگاه خودش! شجريان از نگاه ديگران!

خاطره خواندني خواننده مشهور از استاد شجريان

«پيکلاويه»: گروه ايراني راک انگليسي! + تصاوير

خواننده‌هايي که سابقه انتشار قطعات عاشورايي داشته‌اند

شهريار قنبري، ترانه سرايي که شعر نفس کشيدن تنها کارش بود

نواي کمانچه کيهان کلهر روح بشري را تصاحب کرد + عکس