آخرین اخبار

حقايقي جالب از زندگي اسنوپ داگ: رپري که مسلمان شد+ عکس همسر و دخترش موسيقي

حقايقي جالب از زندگي اسنوپ داگ: رپري که مسلمان شد+ عکس همسر و دخترش

  بزرگنمايي:

چه خبر - بيوگرافي اسنوپ داگ

اسنوپ داگ در 20 اکتبر سال 1972 در بيمارستان لوس آلتوس در لانگ بيچ ايالت کاليفرنياي آمريکا به دنيا آمد. او دومين فرزند پسر از سه فرزند خانواده‌اش بود. اسم او کَلوين کوردوزار بروداوس جونيور گذاشته شد. مادرش در کودکي او را با نام اسنوپي صدا مي‌کرد و او نام اسنوپ داگي داگ را به‌عنوان نام هنري خود برگزيد که بعدها به اسنوپ داگ تغيير کرد. او بعد از اين که از دبيرستان فارغ‌التحصيل شد، سه سال با پليس به‌خاطر مواد مخدر و شرارت درگير بود و پي‌درپي به زندان مي‌افتاد. وي در اين سال‌ها به خواندن رپ مشغول شد و با دوست خود، وارن جي، که برادر ناتني دکتر دره بود، آهنگ‌هاي خود را به‌صورت غيرحرفه‌اي مي‌ساختند. به اين صورت بود که او با دکتر دره آشنا شد و آهنگ فيلم Deep Cover را با همديگر ساختند. سپس آلبوم The Chronic هم با شراکت اسنوپ در بعضي آهنگ‌ها آماده شد.

بيشتر بدانيد : حرف هاي جالب سه رپر امريکايي که به راهپيمايي اربعين رفته بودند! + عکس

بيوگرافي اسنوپ داگ, اسنوپ داگ رپر امريکايي
اسنوپ داگ رپر امريکايي

پدر اسنوپ داگ وقتي او 3ماهه بود آن‌ها را ترک گفت. بر اساس آزمايش دي ان اي که از اسنوپ داگ گرفته شد، نتيجه به اين صورت بود که او در واقع 74٪ آفريقايي26٪ آمريکايي است. اسنوپ داگ در سال 2009 ميلادي به گروه امت اسلام پيوست.
اسنوپ‌داگ زندگي پر فراز و نشيبي داشته و سبک زندگي وي هميشه مورد توجه مخاطبين و علاقه‌مندان به چهره‌‌هاي سرشناس بوده است، به همين دليل در اين قسمت قصد داريم به واقعيت‌هاي جالبي از زندگي اسنوپ‌داگ اشاره کنيم که به احتمال زياد دانستن آن‌ها براي شما جذاب خواهد بود.
اسنوپ‌داگي که اين روزها مي‌شناسيم از جانب والدين خود با نام کَلوين کوردوزار بروداس جونيور نامگذاري شده بود اما مادر وي در دوران کودکي پسرش را با نام اسنوپي صدا مي‌کرد، اسنوپي يکي از شخصيت‌هاي معروف کارتوني است. وي بعد‌ها نام اسنوپ‌‌داگي داگ را به عنوان نام هنري خود انتخاب کرد. مدتي بعد نيز اين نام به اسنوپ‌داگ خلاصه شد.

اسنوپ داگ و مادرش, بيوگرافي اسنوپ داگ
اسنوپ داگ و مادرش

پدر اسنوپ‌داگ زماني که تنها 3 سال داشت خانواده و پسرش را ترک گفت و در طول مدت زندگي اسنوپ‌داگ حضور چنداني در زندگي وي نداشت. اسنوپ‌داگ ميانه خوشي با پليس نداشت و در سال‌هاي جواني به دليل استفاده و حمل مواد مخدر چندين بار به زندان افتاد، وي سابقه‌هاي قضايي در زمينه شرارت نيز در پرونده خود دارد.
اسنوپ‌داگ علاقه‌ زيادي به فوتبال آمريکايي دارد و چيزي حدود 15 سال سابقه مربيگري رسمي در کارنامه ورزشي وي به چشم مي‌خورد. اين هنرمند، تيم فوتبال پسرش کوردل و همچنين تيم فوتبال دبيرستان رولند را مربيگري کرده است. اسوپ‌داگ در ابتداي رپ‌ خواندن، اعتقادي به کمک گرفتن از دي‌جي نداشت و يک‌تنه رپ مي‌خواند، البته بعدها مشغول به کار دي‌جي شد و چيزي حدود 7 سال دي‌جي کردن را در سابقه هنري خود دارد. اسنوپ‌داگ عاشق ميوه وآجيل است و انگور، سيب، توت‌فرنگي، بادام‌زميني و پسته هميشه در رژيم غذايي اين هنرمند يافت مي‌شود.
در سال 2002 اسنوپ‌داگ اعلام کرد که مصرف حشيش را براي هميشه کنار گذاشته است اما به قول خود پايبند نبود و در سال 2013 مدعي شد که روزانه مقدار زيادي مواد مخدر مصرف مي‌کند. گفته مي‌شود ميزان آي‌کيو اسنوپ‌داگ برابر با 147 است، جالب است بدانيد اين ميزان آي‌کيو را فقط در افراد نابغه شاهد هستيم.
آهنگ Hold On توسط اسنوپ‌داگ در سبک رپ آزاد خوانده شد، اين موسيقي به دست دکتر دره رسيد و نظر وي را جلب کرد، پس از مدتي دکتر دره از اسنوپ‌داگ آزمايش خوانندگي گرفت و با کمک به اسنوپ‌داگ زمينه فعاليت اين هنرمند را مهيا کرد.
در سال 1992 اسنوپ‌داگ و دکتر دره، اولين همکاري هنري خود را شروع کردند، نتيجه اين همکاري موسيقي بود که براي فيلم Deep Cover استفاده شد.
اولين آلبوم اسنوپ‌داگ با نام Doggystyle در حالي راهي بازار شد که اين خواننده پرونده‌اي قتل در دادگاه داشت، اين پرونده بدون اثبات جرم اسنوپ‌داگ مختومه اعلام شد اما جريان دادگاه اين هنرمند افزايش چشمگير فروش آلبوم Doggystyle را به دنبال داشت.

اسنوپ داگ, بيوگرافي اسنوپ داگ
اسنوپ داگ


يک فيلم کوتاه در خصوص اتهام قتل و دادگاه اسنوپ‌داگ در سال 1994 ساخته و منتشر شد، اين فيلم Murder Was the Case نام داشت و آهنگ آن با همين نام توانست در صدر موسيقي‌هاي پرفروش آن‌ زمان راه پيدا کند. حتي اگر طرفدار اسنوپ‌داگ نباشيد اما موسيقي و سينما را دوست داشته باشيد به احتمال زياد موسيقي Gangsta Life را شنيده‌ايد، اين آهنگ يکي از زيباترين و معروفترين کارهاي اسنوپ‌داگ است که از موسيقي‌هاي کليسايي الهام گرفته شده بود. اسنوپ‌داگ اين آهنگ را به مادرش تقديم کرده است.
اسنوپ‌داگ پس از موفقيت آلبوم اول خود که همکاري دکتر دره نيز در آن تأثير داشت در دومين آلبوم خود با نام The Doggfather، امکان همکاري با دکتر دره وجود نداشت و در نتيجه اين آلبوم با موفقيت زيادي روبرو نشد. در سال 2016 علاقه‌مندان اسنوپ‌داگ يک کمپين اينترنتي راه‌ انداختند و از اين هنرمند درخواست داشتند تا تمامي مجموعه مستند‌هاي معروف Planet Earth را روايت کند.
مشکلات مالي اسنوپ‌داگ را مجبور کرد تا خانه و کاشانه‌ اشرافي خود در کاليفرنيا را به‌فروش برساند و نيواورلئان را براي سکونت انتخاب کند. گفته مي‌شود جاذبه موسيقي نيواورلئان باعث جذب اين خواننده شده است. اسنوپ‌داگ در سال 1997 با شانتي تايلور، معشوقه دوران دبيرستان خود ازدواج کرد، اين ازدواج مانند بسياري از عشق‌هاي آتشين دوران جواني ديري نپاييد که سرد شد و به طلاق و جدايي انجاميد. حدود 10 سال بعد در سال 2008 اسنوپ‌داگ و شانتي‌ تايلور از پيوند دوباره خود خبر دادند.

مراسم عروسي اسنوپ داگ/اسنوپ داگ و دخترش, بيوگرافي اسنوپ داگ
مراسم عروسي اسنوپ داگ/اسنوپ داگ و دخترش

ماحصل ازدواج اسنوپ‌داگ و شانتي‌ تايلور، 3 فرزند است، فرزند اول اين زوج در سال 1994 با نام کورده متولد شد و پسر دوم اين خانواده با نام کوردل در سال 1997 ديده به جهان گشود، دختر اين خانواده با نام کوُري در سال 1999 بدنيا آمد.
بر کسي پوشيده نيست که اسنوپ‌داگ ماري‌جوآنا مصرف مي‌کند، اين خواننده که در جواني نيز تجربه‌هاي مختلفي از مواد مخدر داشته است و به اندازه‌اي ماري‌جوآنا مصرف کرده که در صورت عدم استفاده ماري‌جوآنا دچار سردرد ميگرن مي‌شود، در نتيجه از سال 1997 به اين طرف از جانب مقامات ايالت کاليفرنيا مجاز به استفاده از ماري‌جوآنا شناخته شده است.
اسنوپ‌داگ علاقه زيادي به پسرش دارد و مدعي است در زمان مربيگري تيم فوتبالي که پسرش در آن حضور دارد ماري‌جوآنا مصرف نمي‌کند. اسنوپ‌داگ در سال 2009 به گروه امت اسلام پيوست و مبلغي حدود هزار دلار را به اين انجمن هديه کرد، پس از مسافرت به جامائيکا نيز مدعي شد که دوباره متولد شده و به جنبش راستافار محلق شد، اين تغييرات باعث شد تا تغييراتي را در سبک موسيقي اسنو‌پ‌داگ شاهد باشيم. جالب است بدانيد پس از اين اتفاق‌ها اسنو‌پ‌داگ حتي نام هنري خود را به اسنوپ‌لايون تغيير داد.
تغييرات روحي و عقيده‌اي اسنوپ‌داگ انتقادهاي زيادي را به دنبال داشت اما اين هنرمند مدعي شد اعتقادات وي کاملاً شخصي است و نيازي به قضاوت عموم ندارد.

اسنوپ داگ, بيوگرافي اسنوپ داگ
بيوگرافي اسنوپ داگ

سبک رپ گانگستري که در ترانه‌هاي اسنوپ‌داگ شاهد هستيم هميشه مورد انتقاد و سانسور واقع شده است، و از اسنوپ‌داگ به عنوان موسيقي‌داني خشن ياد مي‌شود. اسنوپ‌داگ در سال 1996 با توپاک شکور، يکي از خواننده‌هاي موفق سبک رپ همکاري داشت که اين همکاري آخرين کار هنري شکور بود چرا که وي 6 روز بعد در اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.
اسنوپ‌داگ شانس خود را براي هنرپيشگي در عالم سينما نيز امتحان کرد و در فيلم‌ و سريال‌هاي مختلفي حضور داشت که در اين بين مي‌توان به Entourage، One Life to Live، Weeds، King of the Hill و Monk اشاره کرد. در سال 2014، ساي (Psy)، خواننده معروف کره‌اي که آهنگ Gan Gam Style وي را حتماً شنيده‌ايد در ترانه جديدي با نام Hangover از حضور اسنوپ‌داگ کمک گرفت. اين آهنگ سروصداي زيادي به راه انداخت و علاقه‌مندان زيادي پيدا کرد.
اسنوپ‌داگ سعي داشته هميشه جانب‌داري‌هاي بي‌طرفانه‌اي در عالم سياست داشته باشد، در سال 2012 رأي خود را به نفع باراک اوباما در صندوق انداخت و بر ضد ميت رامني، ديگر کانديداي رياست جمهوري آمريکا در آن زمان سخنان تندي را مطرح کرد. استراليا در سال 2007 ورود اسنوپ‌داگ به مرزهاي اين کشور را به دلايل جرم‌هاي مختلفي که اين هنرمند به انجام آن‌ها متهم شده بود، ممنوع کرد، اين محدوديت در سال 2008 ملغي شد.
در پايان پيشنهاد مي‌کنيم اگر شما هم به دنياي رپ و شخص اسنوپ‌داگ علاقه داريد و در جريان اطلاعات جالبي از وي هستيد که براي ما و ساير کاربران نيز جالب توجه به نظر مي‌رسد، در قسمت نظرات اين اطلاعات را به اشتراک بگذاريد.

بيشتر بدانيد : رپ خواني بازيگر سينما و تلويزيون!! ميخواهم يک رپر باشم! عکس


منبع: fa.wikipedia.org/ bartarinha.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آهنگ «بهت قول ميدم» محسن يگانه رکود زد + حاشيه هاي آن

زندگي عاشقانه ادل پس از 7 سال به پايان رسيد! + عکس همسر و فرزند

ناگفته هايي از زندگي التون جان، يکي از موفق ترين خواننده هاي موسيقي + عکس

راجر واترز به مدونا: در تل آويو کنسرت اجرا نکن!

دختر 18 ساله اي که موسيقي آمريکا را ترکاند!! + عکس

کدام موسيقي دانان در سال 2019 بيشترين درآمد را داشتند؟ + عکس

گزارش و عکس هاي کنسرت کيهان کلهر

جنجال ها و حواشي موسيقي ايران در سال 97

خواننده هايي که در سال گذشته حال مردم را خوب کردند

از حميد هيراد تا همايون شجريان: چهره هاي خبرساز موسيقي در سال 97

پرطرفدارترين آهنگ هاي موسيقي پاپ در سال 97

ممنوع الکار شدن يک خواننده به دليل حرکات عجيب و مهيج روي صحنه!

صد خواننده برتر تاريخ موسيقي به انتخاب مجله رولينگ استون

مراسم رونمايي آلبوم «آرش کمانگير» شهرام ناظري + عکس

حاشيه ها و انتقادها از جشنواره موسيقي فجر/ وقتي داد رضا صادقي هم درآمد!!

شکست عشقي، آزار جنسي، بيماري ها و تمام رازهاي تلخ زندگي ليدي گاگا

دو برادر خواننده که در خانواده ناشنوا بزرگ شدند + عکس

توضيحات حميد عسکري درباره خواننده زن در کنسرت جنجالي اش + عکس

از شکيرا تا ادل، خوش صداترين ستاره هاي زن دنيا + عکس

جنجال آهنگ گروهي که حتي نام خودش را غلط تلفظ مي‌کند

عکس هاي ديدني و قديمي از محمدرضا شجريان که تا بحال نديده بوديد!

برندگان جشن «موسيقي ما» با حضور چهره هاي سرشناس

گفتگو با پري زنگنه؛ بانوي اپراي ايران

آلبوم هاي جديد خواننده ها، از حامد همايون تا احسان خواجه اميري

گروه چاووش؛ اولين گروه موسيقي زيرزميني ايران

سازهايي که با ياد استاد شجريان به نمايش درآمدند + عکس

بازگشت گروه دخترانه «اسپايس گرلز» بدون «ويکتوريا بکهام»

تعظيم سالار عقيلي به صبوري و متانت زلزله‌زدگان کرمانشاه

محمدرضا فروتن، هانيه توسلي و ابوالفضل پورعرب در يک اُپرا + عکس

خواننده‌اي که 8 سال اجازه کار نداشت و ممنوع‌الفعاليت بود

مهم‌ترين کنسرت‌هاي آذر 97 از محسن ابراهيم زاده تا بهنام باني و ماکان بند

خواننده پرتناقض که بعد عاشق شدن هنر را فراموش کرد!

ناگفته هايي جذاب از خواننده جوان و خوش‌آتيه + عکس

فعاليت هنري همايون شجريان از ابتدا تا امروز

همه چيز درباره الويس، مرده پر درآمد

گران‌ترين ساز جهان چه سازي است و از کجا آمده است؟

مصاحبه بي‌بي‌سي با امير تتلو و داغ شدن تتليتي ها!

آهنگ «بارون» را با صداي محمدرضا گلزار بشنويد

نقد و بررسي آلبوم «ابراهيم» محسن چاوشي

فريدون فروغي؛ خواننده‌اي که 17 سال پيش دِق کرد و مُرد!

پرفروش هاي موسيقي ايران بعد از انقلاب/از دهاتي شادمهر تا اصفهاني

خواننده‌اي که زود گل کرد و زود پژمرد + فيلم

بهترين و خاطره‌انگيز‌ترين خواننده‌هاي عرب‌ را بشناسيد + تصاوير

گفتگو با زيباروي خوش صداي افغان، مقيم کانادا

شجريان از نگاه خودش! شجريان از نگاه ديگران!

خاطره خواندني خواننده مشهور از استاد شجريان

«پيکلاويه»: گروه ايراني راک انگليسي! + تصاوير

خواننده‌هايي که سابقه انتشار قطعات عاشورايي داشته‌اند

شهريار قنبري، ترانه سرايي که شعر نفس کشيدن تنها کارش بود

نواي کمانچه کيهان کلهر روح بشري را تصاحب کرد + عکس