آخرین اخبار

مرد‌ان در آرزوي اين داشتن اين زنان هستند! روابط عاطفي

مرد‌ان در آرزوي اين داشتن اين زنان هستند!

  بزرگنمايي:

چه خبر - مردان دوست دارند همسرشان اين کارها را انجام دهند

آرزوهايمان آنقدر با مشغله‌هاي جورواجور پُر شده که عجيب نيست مايل نباشيم به ليست کارهايمان، چيزهايي اضافه کنيم، مخصوصا اگر مربوط به خوشنود کردن همسرمان و رسيدگي به نيازهاي او باشد! ممکن است بپرسيد، مگر او همه‌ي نيازهاي من را برآورده مي‌کند؟ هرچند بايد به نيازها و خواسته‌هاي خودمان اهميت بدهيم، اما توجه به زندگي مشترک و نيازهاي همسر نيز همان اندازه مهم است.
نمي‌خواهيم نصيحت‌تان کنيم که چطور همسرتان را راضي نگه داريد، بلکه مي‌خواهيم توصيه کنيم که چگونه در نوع خودتان بهترين باشيد و در عين حال به نيازهاي همسرتان هم توجه کنيد. منتظر نمانيد تا همسرتان تغيير را شروع کند، شما نفر اولي باشيد که جرقه‌ي تغيير را مي‌زند. حالا در اين مسير چيزهايي وجود دارد که همسرتان آرزو مي‌کند بيشتر انجامشان دهيد.

بيشتر بدانيد : چگونه براي شوهرمان يک زن استثنايي باشيم؟

سخت نگيريد و کمي خوش بگذرانيد

در دنياي امروز زندگي گاهي چنان پر ازشتاب و جنجال مي‌شود که ممکن است چيزهاي مهم و با ارزش را به راحتي فراموش کنيم. ما اغلب مجبوريم همزمان چندين کار انجام دهيم تا از قافله عقب نمانيم و اصرار داريم طبق روتين و برنامه‌ي هميشگي‌مان پيش برويم اما واقعا چه اشکالي دارد بعضي وقتها هم بدون ترس و نگراني، برنامه‌اي را کنسل کنيم و کمي هم خوش بگذرانيم يا کاري عجيب و غريب انجام دهيم؟!
اگر کمي هم سخت گيري را کنار بگذاريد و براي يک تغيير هر چند کوچک، انعطاف نشان دهيد شوهرتان حتما مشتاقانه آن را دوست خواهد داشت. شايد اولش سخت باشد که بخواهيد در برابر عادتهاي‌تان مقاومت کنيد اما نهايتا با احساس شادابي و رضايتي که هر دو به آن خواهيد رسيد، خوشنودتر خواهيد بود.

خودتان باشيد

وقتي پاي ظاهر به ميان مي‌آيد بايد همان کاري را انجام دهيد که راحتيد و شادتان مي‌کند. اگر دوست داريد هر روز صبح آرايش کنيد چون حس خوبي به شما مي‌دهد، خب اين کار را بکنيد؛ همه‌ي ما بايد نسبت به خودمان احساس خوبي داشته باشيم. اما موضوع اينجاست که علي رغم چيزي که امروزه هجوم تبليغاتها و بزرگنمايي‌هايي شبکه‌هاي اجتماعي نشان مي‌دهد، مردها واقعا ترجيح مي‌دهند زنها آرايش کمتري داشته باشند و ظاهر حقيقي خود را پشت لايه‌هاي مصنوعي آرايش پنهان نکنند.

خونسرد باشيد و آرام

اگر همسرتان دچار اشتباهي شود يا لازم باشد نکته‌اي را به او يادآوري کنيد، خيلي وسوسه انگيز است که مدام اين کار را تکرار کنيد و نسبت به اشتباه او سخت گيري کنيد. يا ممکن است همکار، دوست و يا همسايه‌ي شما خطايي کرده باشد که بخواهيد مدام و پشت سر هم شکايت‌تان را بروز دهيد و درموردش پيش همسرتان حرف بزنيد. البته بدون ترديد بايد با همسرتان گفتگو کنيد و راه ارتباط را هميشه باز نگه داريد، اين حق شماست که بخواهيد عيب او برطرف شود تا او را همچنان مقتدر ببينيد اما باور کنيد بعد از يک بار گوشزد کردن، ديگر نيازي نيست بارها تکرارش کنيد و خون‌تان همچنان بجوشد! به همسرتان زمان بدهيد، بله اين بهترين کاري است که مي‌توانيد انجام دهيد. اين بار اگر خودتان را در حال عصبانيت و تکرار ديديد، يک لحظه مکث کنيد و نفس عميق بکشيد و حتما به خودتان يادآوري کنيد که ديگر کافيست.

گاهي هم شما پيشقدم شويد

همه‌ي ما زنها طبيعتا دوست داريم طرف مقابلمان پيش قدم شود، يعني در جايگاه ناز باشيم و او در جايگاه نياز! مردها هم ذاتا ترجيح مي‌دهند قدم اول را بردارند، اما در اعماق وجودشان ميلي وجود دارد که دوست دارند گاهي هم شما پيشقدم شويد، در رابطه‌ي جنسي، در هديه دادن، در ابراز عشق، در غافلگير کردن و ... . اگر تا به حال اين کار را نکرده‌ايد دست به کار شويد، اين يک سورپرايز بزرگ براي همسرتان خواهد بود!

در روابط جنسي کمي بي‌پرواتر باشيد

خيلي از زنها نسبت به بدن و احساسات دروني‌شان، راحت نيستند يا خجالت مي‌کشند که مي‌تواند تاثير منفي بر روابط زناشويي بگذارد. تحقيقات نشان مي‌دهد زنان در رابطه‌ي جنسي، نسبت به مردان خيلي کمتر به ارگاسم مي‌رسند که کاملا غيرمنصفانه است. شوهر شما حتما دوست دارد شما هم به اندازه‌ي او از رابطه‌تان لذت ببريد و اين توانايي را دارد که لذتهاي زيادي را به شما بچشاند، فقط نياز دارد خجالت را کنار بگذاريد و کمي راهنمايي‌اش کنيد!

بيشتر بدانيد : رابطه جنسي سالم اين 10 ويژگي را دارد!!

گوشي همراهتان را کنار بگذاريد

صحبت با کسي که مدام سرش را در گوشي‌اش فرو مي‌‌برد واقعا فرسوده کننده است. همه‌ي ما تجربه‌اي اين چنيني داريم و آزرده شده‌ايم اما ممکن است خودمان در مقابل ديگران اين کار را بارها تکرار کنيم! شوهر شما دوست دارد وقتي پيش هم هستيد، توجه‌تان به او باشد، اصلا شايد دوست دارد فقط او را تماشا کنيد!

به زبان بياوريد که دوستش داريد و محبوب شماست

گاهي ممکن است يک جر و بحث، يک اختلاف و يا يادآوري شدن خاطره‌اي از عشق قبلي باعث شود حس ناامني بوجود بيايد. در چنين مواقعي کمي اطمينان خاطر دادن و به زبان آوردن چند کلمه‌ي محبت آميز مي‌تواند اعتماد و امنيت خدشه دار شده را ترميم کند، به همين سادگي! بگذاريد همسرتان بداند که جايگاهش در قلب شما محفوظ است.

اجازه دهيد بيشتر کمک‌تان کند

همه‌ ما دوست داريم کارهايي را به شيوه‌ خاص خودمان انجام دهيم. ممکن است کاري را به همسرتان واگذار کرده باشيد و او نتوانسته باشد مانند شما کاملش کند. واقعيت اين است که بعضي از کارها آنقدر بزرگ و مهم نيستند که اگر کامل يا طبق سليقه‌ي ما انجام نشدند، مشکلي ايجاد کنند. چه ايرادي دارد اگر همسرتان ميز شام را به سرويس قرمز چيده است نه سرويس سفيد؟! قبل از اينکه از کارش ايراد بگيريد از خودتان بپرسيد واقعا ارزشش را دارد؟ مطمئن باشيد مشابه اين شرايط زياد براي‌تان پيش مي‌آيد، فقط کمي مکث کنيد و ارزيابي کنيد.

ماجراجويي‌تان را بيشتر کنيد

برايتان سخت است از منطقه‌ي امن‌تان فراتر برويد؟ اگر اينطور است بدانيد که تنها نيستيد. پايبند ماندن به عادتها و انجام کارهاي تکراري بسيار ساده‌تر از درگير شدن با تجربيات جديد و ماجراجويي است. اما شوهر شما دوست دارد گاهي هم ماجراجويي کنيد و وارد حوزه‌هاي مورد علاقه‌ي او شويد. اگر يک آخر هفته، همسرتان پيشنهاد يک تفريح جديد را مطرح کرد، بهانه نياوريد و همراهي‌اش کنيد، هم او عاشق اين کارتان است و هم شما با تجربه‌اي جديد، قوي‌تر خواهيد شد.

تلاش‌هايش را ببينيد

همه‌ي ما دوست داريم وقتي تلاشي مي‌کنيم ديگران ببينند. علاوه بر اين، تشويق و قدرداني کردن، بهترين انگيزه براي ادامه‌ي تلاش است. بيشتر اوقات در زندگي مشترک، کارهاي همديگر را ناديده مي‌گيريم. به تلاش‌هايي که همسرتان براي خوشحالي شما انجام مي‌دهد توجه کنيد و بگذاريد بداند چقدر تحسينش مي‌کنيد و قدردانش هستيد. مي‌توانيد يادداشت‌هاي کوچکي در جاهايي از خانه بگذاريد و همسرتان را غافلگير کنيد. هر دوي شما از انرژي مثبت اين کار بهره مند خواهيد شد.

توقعات غير واقعي نداشته باشيد

جامعه باورهاي اشتباه زيادي در مورد ويژگيهاي يک رابطه‌ي زناشويي خوب به ما القا مي‌کند. حتي فيلمهايي که براي کودکان ساخته مي‌شود، شخصيت مرد را جوري جلوه مي‌دهد که انگار کامل است، هيجانات ايده‌آلي دارد و بااراده و محکم است. اگر همسرتان برايتان گل نمي‌آورد اما در عوض هميشه باک اتومبيل‌تان را براي‌تان پُر نگه مي‌دارد، دستمال توالت را عوض مي‌کند و تعويض لامپ‌ها هميشه به عهده‌ي اوست چه ايرادي دارد؟ همسر شما، شيوه‌ي خودش را براي ابراز علاقه به شما دارد و نبايد حتما رمانتيک و با توانمنديهاي خارق العاده باشد تا مطمئن شويد عاشق شماست. موقعيت‌هاي بسيار زيادي وجود دارد که همسرتان شما را به خودش ترجيح مي‌دهد، فقط کافيست دقيق‌تر نگاه کنيد و ژست‌ها و رفتارهاي هرچند کوچکش را درک کنيد.

تلاش و توجه واگير دارد

اگر تمام تلاش خود را مي‌کنيد تا به خواسته‌هاي همسرتان توجه کنيد اما او قدمي برنمي‌دارد و اين شما را خسته و نااميد کرده است، خوب است به خاطر داشته باشيد که با الويت دادن به او و رسيدگي به نيازهايش، احتمال اينکه او هم تغييراتي در رفتارش ايجاد کند را بيشتر مي‌کند و تشويق مي‌شود براي جبران تلاش‌ها و توجهات شما بيکار ننشيند، ضمنا شما هم در نوع خودتان همسري عالي خواهيد بود.


منبع : زندگي ايده آل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟