آخرین اخبار

9 رژيم لاغري سريع اما خطرناک که بهتر است بشناسيد!! تناسب و زيبايي

9 رژيم لاغري سريع اما خطرناک که بهتر است بشناسيد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - خطرناک ترين رژيم هاي لاغري سريع در دنيا

ما انسان ها هميشه به دنبال رژيم لاغري سريع بوده ايم. برخي رژيم هاي غذايي ما را با وعده ي نتيجه بخشي سريع و ساده بودن فريب مي دهند و تنها باعث مي شوند شرايط وخيم تر شود. به خاطر داشته باشيد اين برنامه ها شايد وعده هاي شيريني بدهند اما در نهايت ضررهاي سنگيني براي سلامت بدن به همراه دارند.

رژيم لاغري کرم نواري

اين نوع رژيم با شروع قرن 20 رواج پيدا کرد. خيلي بايد شجاع بود که قرص حاوي کرم نواري را خورد، اما برخي اين کار را کرده اند و با اين کار کرم داخل روده آنها رشد کرده است. اين کرم تمام غذاهايي که خورده مي شود را استفاده مي کند تا فرد به وزن هدف برسد.
گفته مي شود بعد از اينکه کار با اين کرم تمام مي شد با قرص ضد انگل آن را نابود مي کردند. بايد بگويم، کرم نواري مي تواند فوق العاده بزرگ شود – به بزرگي 9 متر – و مشکلات اساسي و وحشتناک براي سلامت به وجود بياورد از جمله اسهال، استفراغ، سردرد و حتي صرع.
دکتر ارين پالينسکي، متخصص تغذيه مي گويد: اين کار حتي اگر نتيجه هم بدهد اصلا دوامي ندارد. اين نوع کاهش وزن به فوق العاده خطرناک و نا سالم است و حتي مي تواند کشنده باشد.
نه تنها منجر به کمبود جدي مواد مغذي بدن مي شود بلکه مي تواند عوارض مادام العمر از خود به جاي بگذارد. اگر موفق به کشتن انگل شويد بعد مدتي کوتاه دوباره وزنتان سر جاي اولش باز خواهد گشت.

رژيم لاغري هاليوود

جيمي و لري، سازندگان رژيم هاليوود، مدت زيادي محصول خود را تبلغ و ادعا مي کردند مي تواند به صورت معجزه آسايي باعث کاهش وزن شود، همانطور که در سايتشان گفته شده بود مانند يک ستاره! آنها دست چين کوچکي از شيک ها و کوکي ها را براي فروش گذاشته بودند که بايد 24 ساعت يا بيشتر با آن سر مي کرديد.
و در مدت کوتاهي ( يکي دو روز ) نويد کاهش يک تا چهار کيلو را مي داد.رژيم هاي غذايي به شدت کم کالري مانند اين مي تواند خطرناک باشد، مخصوصا زماني که بيش از چند روز دنبال شود.
دکتر آليس ليواين، متخصص تغذيه در لس آنجلس مي گويد: اين برنامه بدن را در حالت گرسنگي قرار مي دهد، و بيشتر کاهش وزني که در چند روز اول تجربه مي کنيد تنها وزن آبي است که از دست مي دهيد. همچنين اين برنامه خالي از عوارض جانبي نيست، اين عوارض شامل اسهال، خستگي، يبوست و تهوع مي شود.

رژيم لاغري غذاي بچه

گورو تريسي مربي ورزشي ستاره هاي سينما از اين برنامه غذايي براي مشتريان سوپر استار خود استفاده مي کرده است. ايده اين بود که به جاي صبحانه و ناهار يک شيشه غذاي پوره شده ي بچه استفاده شود و شام نيز يک وعده کم کالري باشد. مطمئنا يک نوزاد با اين غذاي کوچک و پوره شده مي تواند زندگي کند، اما آيا يک فرد بالغ هم مي تواند با يک شيشه کوچک از اين غذا سر کند؟
از هر غذايي اگر مقدار کمي مصرف شود کاهش وزن را به دنبال خواهد داشت، اما از غذاي بچه استفاده شد چون حاوي پروتئين و مواد مغذي بود تا بدن کم نياورد. اين برنامه فرد را از خوردن غذاي واقعي محروم مي کند و اصلا انجامش توصيه نمي شود. همچنين بالا بردن مصرف ميوه و سبزيجات و پايين آوردن غذاهاي پرچرب و داراي کالري خالي براي کاهش وزن متمدنانه تر است.

رژيم لاغري سريع لوله

اگر مي خواهيد معناي شدت را بفهميد شما را با رژيم غذايي لوله آشنا مي کنيم، رژيم غذايي که به فرد با يک لوله غذا داده مي شود، بله يک لوله!. برنامه اي بسيار کم کالري، کم پروتئين و چربي و البته بدون کربوهيدرات.
غذا از طريق يک لوله به اندازه يک رشته ماکاروني که از بيني عبور داده شده و به معده مي رسد به فرد داده مي شود. بدن به حالت کتوز ميرود، و چربي خود را با سرعت مي سوزاند. در واقع با توسل به يک لوله وزن خود را از دست مي دهيد.
اين برنامه غذايي فوق العاده کم کالري تاثير بادوامي ندارد، گذشته از همه اينها عوارض ناشي از اين رژيم غذايي ممکن است شامل يبوست، سنگ کليه، کم آبي بدن، سرگيجه و سردرد باشد، همچنين در بيشتر موارد ديده شده فرد رابطه اش با غذا کاملا خراب شده است.

رژيم لاغري گرگ نما

از آنجا که وزن آب مانند جزر و مد نوسان پيدا مي کند و انسان از آب ساخته شده است – آب زيادي در بدن وجود دارد – يک وب سايت ادعا کرده است که روزه گرفتن در يک روز که ماه کامل ( دليل نام عجيب اين رژيم همين است ) است مي توانيد بدن خود را از وزن آب و سموم پاک کنيد و در تنها يک روز 3 کيلو وزن کم کنيد.
روزه گرفتن براي مدتي اصلا براي ما ضرر ندارد، اما انگيزه براي اين کار نبايد کاهش وزن باشد. هيچ توصيه علمي وجود ندارد که بگويد بدن براي سم زدايي نياز به يک برنامه غذايي دارد.
کليه به صورت طبيعي دائما در حال سم زدايي از بدن است و نيازي به رژيمي که فقط در آن بايد آب خورد نيز نداريم. به جاي اين کار توصيه مي شود در طول روز زياد آب بنوشيد و روزانه 2300 ميلي گرم يا کمتر سديم مصرف کنيد. و به جاي کمک گرفتن از ماه غذاهاي کامل و سالم را به غذاهاي فرآوري شده ترجيح دهيد.

رژيم لاغري ليموناد

رژيم ليموناد مدتي بر سر زبان ها افتاد و دليلش هم اين بود که گفته مي شد سريع و آسان مقدار زيادي از وزن را کاهش مي دهد. از آنجا که اين اکسير معجزه آسا تنها شامل آب، آب ليمو، فلفل هندي و شربت افرا بود مدتي وزن آب بدن را از دست مي داديد اما نه براي مدت زيادي. مشکل اساسي رژيم ليموناد اين بود که با شروع به خوردن غذاهاي جامد وزني که از دست داده بوديد را برمي گردانيد و چه بسا بيشتر. همچنين کاهش وزن در دفعات بعدي سخت تر مي شد، چون چنين رژيم کم کالري باعث از بين رفتن بافت عضلاني و کاهش سرعت سوخت و ساز بدن مي شد.

رژيم لاغري خواب

نظرتان چيست که خيلي آرام چندين وعده را ناديده بگيريم؟ رژيمي که از آن صحبت مي کنيم تنبلانه ترين رژيمي است که تا به حال درباره اش شنيديد. تمام کاري که بايد بکنيد اين است که با دارو خود را بخوابانيد تا چند روز بعد لاغرتر از خواب بيدار شويد.
اما قادر نبودن به خوردن و آشاميدن به مدت چند روز باعث مي شود سرعت سوخت و ساز پايين بياييد و بدن بي آب شود اما اين تنها بخشي از آسيبي است که اين رژيم وارد مي کند، استفاده ي نادرست از داروها به تمام ارگان هاي بدن آسيبي جدي وارد مي کند که مي تواند کشنده باشد.

رژيم لاغري سوپ کلم

اين برنامه که سالها از عمرش مي گذرد به سادگي بسيار شديد است! آنچه مي خوريد را به چند گروه غذايي مشخص که جمعشان در روز از 1000 کالري بالاتر نرود محدود مي کنيد. محدود کردن برنامه غذايي اصلا ايده ي خوبي نيست. زندگي کردن با سوپ کلم و چند غذاي ديگر که در طي يک دوره زماني اضافه مي شوند راه سالمي براي کاهش وزن نيست.
سبزيجات در حالي که کالري پاييني دارند حجمشان زياد است، اما اگر فقط سبزيجات بخوريد کم کم اين کالري کم باعث افت سرعت سوخت و ساز بدن مي شود. شايد ادامه اين برنامه براي مدت زمان طولاني باعث بهبود کمبود پروتئين و اسيد چرب هاي ضروري شود اما سبزيجات بايد بخشي از وعده باشند نه تمام آن.

رژيم لاغري گريپ فروت

قدمتش به سال 1930 بر مي گردد و هنوز هم مقداري محبوبيت دارد. دستورش ساده است : قبل از خوردن هر چيزي گريپ فروت بخور و مقدار زيادي آب بنوش، کربوهيدرات را حذف کن و پروتئين بدون چربي بخور، و در آخر سريعتر چربي بسوزان.
طرفداران اين رژيم غذايي مي گويند اگر 10 روز اين برنامه را انجام بدهي چهار کيلو و نيم وزن کم مي کني. خوردن گريپ فروت ميتواند به باريک شدن کمر و کاهش وزن کمک کند، و اين خاصيت به احتمال زياد به دليل مدر بودن گريپ فروت است که وزن آب بدن را کاهش مي دهد.
به علاوه اين ميوه حجم بالا و کالري بسيار کمي دارد که باعث مي شود حجم معده پر شود و کالري دريافتي کاهش پيدا کند. اما تا کي ميتوانيد قبل از خوردن هر چيز يک گريپ فروت بخوريد؟

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : متن پيش فرض براي لينک پيش فرض

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : متن پيش فرض براي لينک پيش فرض

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : متن پيش فرض براي لينک پيش فرض

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : متن پيش فرض براي لينک پيش فرض


منبع : kermany.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد