آخرین اخبار

بيانسه رژيم لاغري اش را فاش کرد!! تناسب و زيبايي

بيانسه رژيم لاغري اش را فاش کرد!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - رژيم لاغري بيانسه Beyonce

ستاره هايي که تصوير آنها را در سينما يا جلد مجلات مد و فشن مي ‌بينيد همه‌ عمر اندام متناسبي نداشته ‌اند. مطمئنا براي آنها هم پيش مي‌ آيد كه به دليل بارداري، كم‌ تحركي يا مصرف زياد مواد غذايي چرب و پركالري دچار اضافه وزن شوند. اما تفاوت آنها اين است که خيلي سريع خودشان را به وزن ايده آل شان مي رسانند.

معجزه گياهان را از ياد نمي برد

قبل از فستيوال موسيقي کوچلا در سال 2018، بيانسه در مصاحبه اي اعتراف کرد که مي خواهد با گياه خواري اندامش را براي شرکت در اين جشنواره متناسب تر کند. او تنها 44 روز زمان داشت تا به اندام ايده آلش برسد.
البته اين اولين باري نيست که بيانسه براي رسيده به اندام ايده آلش به سراغ گياهخواري مي رود. او حتي در سال 2013 نيز به همراه همسرش يک رژيم گياهي 22 روزه گرفت. او در اين مورد مي گويد: «ما بايد خودمان را دوست داشته باشيم و از بدنمان مراقبت کنيم. اين کار مستلزم يک رژيم غذايي خوب و سالم است که به نظرم گياهخواري بهترين گزينه مي تواند باشد.» او حتي در صفحه اينستاگرام خود نيز در مورد فوايد اعجاب انگيز مواد غذايي گياهي به خصوص تست آواکادو نيز مطلبي منتشر کرد. بيانسه اعتقادي به رژيم گياهخواري در طول سال ندارد، بلکه او تنها به هدف لاغري از اين روش استفاده مي کند.

هله هوله ممنوع!

فرقي نمي کند که بيانسه در خانه در حال تماشاي تلويزيون باشد، يا در جاده و سفر ... او هيچ وقت به سمت هله هوله هايي که ارزش غذايي ندارند، نمي رود. تنها اسنکي که او در طول هفته مي خورد، بادام و کيک جو دوسر است.
يکي ديگر از موادي که بيانسه به آن علاقه زيادي دارد، يخ است. بله يخ! او يخ هاي قالبي را به دست مي گيرد و ساعت ها آن را مي مکد. او مي گويد: «زماني که من سخت کار مي کنم و مجبور به سفرهاي طولاني مدت و خسته کننده هستم يا در زمان هايي که استرس شوهايم را دارم، تنها مکيدن يخ است که به من آرامش مي دهد.»

شکلات

اگرچه بيانسه براي لاغري و رسيدن به تناسب اندام مورد علاقه اش رژيم هاي سختي مي گيرد اما هرگز از شکلات نمي گذرد. او حتي در کنسرت ها و پست هاي اينستاگرام خود نيز در مورد علاقه اش به شيريني جات مي نويسد. به عنوان مثال او يک بار عکسي از شکلات کيت کت، که از برندهاي مورد علاقه اش است، را در اينستاگرامش منتشر کرد. اگر به صفحه هاي شخصي او در شبکه هاي اجتماعي سري بزنيد، خواهيد ديد که او به کاپ کيک و بستني يخي نيز علاقه زيادي دارد.

آب و ويتامين

نه تنها مواد غذايي سالم، بلکه مصرف آب نيز در رژيم غذايي بيانسه اهميت زيادي دارد. او به خوبي مي داند که بدنش به چه مواد غذايي محتاج است، از اين رو آنها را در برنامه غذايي خود جاي مي دهد. او مي گويد: «من سعي مي کنم تا جايي که مي توانم مراقب سلامتي ام باشم. من در طول روز حداقل يک گالن آب به همراه تکه هاي ليمو در آن، مي نوشم. علاوه بر آن، ويتامين هاي بدنم را نيز تامين مي کنم.» شايد به همين خاطر است که او پوست درخشاني دارد. علاوه بر آب ليمو، آب هندوانه نيز از نوشيدني هاي محبوب بيانسه مي باشد، به قدري که او خودش يکي از سرمايه گزاران اين محصول شد. فرقي نمي کند که او از آب معمولي استفاده مي کند يا آب ليمو و هندوانه... مهم اين است که او تحت هر شرايطي بدنش را هيدراته نگه مي دارد.

رژيم غذايي پس از بارداري

بيانسه بعد از زايمان، مجبور به گرفتن يک رژيم غذايي سخت شد تا شکم اش را آب کند. او در مصاحبه اي گفت: «پس از زايمان، من وقت زيادي براي رسيدن به اندام قبلي ام نداشتم. در واقع من 3 ماه پس از زايمان ام کنسرتي داشتم و مجبور بودم که در همان زمان محدود به تناسب اندام ايده آلم برسم.»
به راستي او در طول 90 روز با چه رژيم غذايي به وزن ايده آلش رسيد؟ او به برخي از رازهايش اعتراف کرد: «من هيچوقت صبحانه را حذف نکردم. صبحانه من شامل سفيده تخم مرغ، اسموتي سبزيجات و شير کم چرب بود. براي ناهار و شام، من مقدار زيادي ماهي و سبزيجات مي خوردم. از مصرف گوشت قرمز، پاستا و برنج نيز پرهيز کردم. در واقع رژيم غذايي من بسيار کم حجم و کم کالري بود.»

رستوران گردي

بيانسه و جي زي از گشت و گذارهاي شبانه در رستوران ها لذت مي برند. اما آيا مي دانيد که بيانسه معمولا چه غذايي سفارش مي دهد؟ جي زي يک بار در مصاحبه اش سفارش هايي که بيانسه در رستوران ها مي دهد را لو داد. او گفت: «بيانسه عاشق پيتزاست. او معمولا پيتزاي پپروني به همراه مقدار زيادي سس گوجه فرنگي سفارش مي دهد. براي دسر هم معمولا بيسکويت و يک نوع نان شيرمال پنيري مي خورد.»
اما نظر خود بيانسه در مورد خوردن اين مواد چيست؟ آخر هفته ها براي بيانسه يک زنگ تفريح است. او مي گويد که من در روزهاي تعطيل کار نمي کنم، حتي در مورد کارهايم هم با کسي حرف نمي زنم. غذا و نوشيدني مورد علاقه ام را مي خورم و سريال «Game of Thrones» مي بينم.» در واقع خوردن هله هوله و غذاهاي مورد علاقه اش در روزهاي تعطيل بلامانع است.

رژيم غذايي ليموناد

رژيم غذايي گياهي، محبوب ترين رژيمي ست که بيانسه به آن روي آورده اما نمي توان تاثير رژيم هاي ديگر او را در تناسب اندامش ناديده گرفت. او يک بار در شو اپرا وينفري در مورد رژيم تاثيرگذار ليمونادش گفت و اين که چطور به کمک آن توانست به اندام ايده آلش براي بازي در فيلم «Dreamgirls» برسد. او در اين باره مي گويد: «اين رژيم براي من بسيار سخت بود، چون که من عاشق غذا خوردنم. من به مدت 14 روز يک رژيم پاک سازي بدن گرفتم. رژيم من يک نوشيدني حاوي آب، آب ليمو، شربت افرا و فلفل هندي بود. البته من مجبور بودم که هر روز آب نمک نيز مصرف کنم. واقعا شرايط سختي بود. فکر کنيد که مردم در اطراف من دونات هاي رنگي و خوشمزه مي خوردند و من تنها بايد تماشايشان مي کردم.»

اسپاگتي، ساندويچ و ديگر کربوهيدرات هاي خوشمزه

بسياري از ستاره ها براي رسيدن به تناسب اندام، از کربوهيدرات ها فراري اند اما بيانسه جزو آنها نيست. او سالها قبل در مصاحبه اي گفت: «اگر چه من اکثر اوقات آشپزي نمي کنم اما در درست کردن اسپاگتي و ساندويچ تبحر خاصي دارم. اگر چه درست کردن آنها ساده است اما من آنها را به شيوه خودم درست مي کنم.» بنابراين او هم مانند بسياري از مردم عادي عاشق پاستا و نان هاي فانتزي ست اما در مصرف اين مواد غذايي زياده روي نمي کند.
خوشبختانه در رژيم سيزيجات او، کربوهيدرات ها هم يافت مي شوند که تا حدودي براي بدن او لازم است. به گفته او: «من مجبور نيستم کربوهيدرات ها را به طور کامل از رژيم غذايي ام حذف کنم. با اين اوصاف خواب راحتي هم دارم.»


منبع : منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد